Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Вебсайт: | https://kowelrada.gov.ua/zhkg/ |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 ukb@kovelrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 13:39 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 13:39 |
Очікувана вартість: | 6 113 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 565,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання сторонами актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2024 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2024 17:22 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
10 червня 2024 17:22 |
Додаток 1 Зі змінами.docx | |
10 червня 2024 17:21 |
Опис змін.docx | |
03 червня 2024 15:57 |
Додаток 5.docx | |
03 червня 2024 15:57 |
Додаток 2.docx | |
03 червня 2024 15:57 |
Обгрунтування.pdf | |
03 червня 2024 15:57 |
Додаток 4.doc | |
03 червня 2024 15:57 |
Додаток 3.docx | |
03 червня 2024 15:57 |
вул.Косачів м. Ковель.pdf |
10 червня 2024 17:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2024 17:22 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
|||
10 червня 2024 17:22 |
Додаток 1 Зі змінами.docx
|
|||
10 червня 2024 17:21 |
Опис змін.docx
|
|||
03 червня 2024 15:57 |
Додаток 5.docx
|
|||
03 червня 2024 15:57 |
Додаток 2.docx
|
|||
03 червня 2024 15:57 |
Обгрунтування.pdf
|
|||
03 червня 2024 15:57 |
Додаток 4.doc
|
|||
03 червня 2024 15:57 |
Додаток 3.docx
|
|||
03 червня 2024 15:57 |
вул.Косачів м. Ковель.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-27-000006 ● 06d137679e5146c98915b1beb630ca07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 12:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2024 № 44-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 26.08.2024 № 44-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-06-03-009233-a від 03.06.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 10:05:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг поточного ремонту вулиці Косачів (від вулиці Театральна до вулиці Драгоманова) в місті Ковелі Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-03-009233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-02 13:39:14
Відповідь на запит
За результатом розгляду запиту про надання пояснень (інформації, документів) надаємо запитувану інформацію, що додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо не допущення у подальшому виявлених порушень інформуємо, що з уповноваженою особою проведено роз'яснювальну роботу на предмет не допущення в подальшому аналогічних порушень, а також необхідності підвищення кваліфікації уповноваженої особи шляхом проходження економічних навчань.
2024-09-12 11:03:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2024 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
5 411 884,92
UAH з ПДВ
|
5 381 319,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОУДІЗ" |
5 539 981,75
UAH з ПДВ
|
5 411 884,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
5 868 480,00
UAH з ПДВ
|
5 868 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Рішення скасоване |
5 381 319,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 11:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2024 09:50
|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Відхилено |
5 381 319,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 11:29
|
|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Відхилено |
5 411 884,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2024 16:50
|
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
5 868 480,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 11:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2024 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2024 16:32
|
Договір № 120 від 23.07.2024.pdf | укладений |
23 липня 2024 16:30
|