Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади з нанесенням горизонтальної дорожньої розмітки. Додаткові послуги.
Очікувана вартість
2 554 842,94 UAH
UA-2024-06-03-008353-a a8add18303c34b9fbcdb949a42195d38
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ланюк

+380532561938 gorgyts190@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 червня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19
Контактна особа: Ігор Ланюк
+380532561938
gorgyts190@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади з нанесенням горизонтальної дорожньої розмітки. Додаткові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2024  —  30 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

03 червня 2024 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2024 15:24
обгрунтування від 25.05.2024.pdf
03 червня 2024 15:24
лист та акт огляду.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-18-000081 ● 5a09c3d8425348afa9458b2d7a13b740
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2024 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26. UA-2024-06-03-008353-a, 03.06.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-18 18:11:03

запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2 554 842,94 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-03-008353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- На підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?;
- наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ «БЕЗПЕКА ДОРІГ» (код ЄДРПОУ 40876546), з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-20 13:07:37

Відповідь на звернення

Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
Замовник на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було складено Акт № 1 від 08.04.2024 року в якому зазначаються фактичний обсяг додаткових послуг та отримав лист ТОВ "БЕЗПЕКА ДОРІГ" № 22/05-1 від 22.05.2024 року з обґрунтування додаткових послуг зазначених в Акт № 1 від 08.04.2024 року .
При цьому, розрахунок вартості та обґрунтування бюджетних призначень додаткових послуг здійснено у програмному комплексі АВК-5 на підставі дефектного акту, складений на основі Акту № 1 від 08.04.2024 року.
Підстава для здійснення для укладення договору: підпункт 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту вулично-дорожньо мережі. Згідно п. 1.6. ПОРЯДКУ проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів затвердженого Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА № 154 від 23.09.2003 визначено наступне: Номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд наведена в додатку 3.
В Додатку № 3 "НОМЕНКЛАТУРА робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд" до пункту 1.6 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів зазначено наступне: пп. 1.1. Ліквідація пошкоджень земляного полотна з відновленням покриття на спучених, зсувних, обвалених та інших ділянках, пп. 1.14. Нанесення або відновлення дорожньої розмітки, пп. 1.15. Заміна технічних засобів регулювання дорожнім рухом (дорожні знаки, світлофори, напрямні, сигнальні та огороджувальні пристрої тощо), а також їх установлення, п. а) Середній ремонт, ч. 1 Вулично-дорожня мережа, відносяться до поточного ремонту, що і є предметом укладеного договору № 133 від 25.05.2024 та основного договору № 38 від 19.03.2024 року (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-27-003345-a).
Додатково повідомляємо, що Замовник отримує вимоги від Національної поліції України щодо відновлення зношених дорожніх знаків або їх заміни у терміни згідно ДСТУ 3587-22, що становить 3 доби. У разі невиконання вимоги будуть вживатися заходи щодо притягнення посадових осіб Замовника до адміністративної відповідальності відповідно до ст. 188/28 КУпАП. Однією із підстав укладення договору № 133 від 25.05.2024 року було уникнення вище зазначеної відповідальності та негативних наслідків для життя та здоров'я користувачів вулично-дорожньої мережі Полтавської міської територіальної громади.
У замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору № 38 від 19.03.2024 року укладеного з ТОВ "БЕЗПЕКА ДОРІГ". На підставі вище зазначеного, предмет договору № 133 від 25.05.2024 року, пов'язаний безпосередньо з предметом договору № 38 від 19.03.2024 року, так як предметом договорів виступає поточний ремонт вулично-дорожньої мережі у розумінні ПОРЯДКУ проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів затвердженого Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА № 154 від 23.09.2003.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА ДОРІГ"
#40876546
Переможець 2 554 842,94
UAH з ПДВ
03 червня 2024 15:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір № 133 від 25.05.2024.pdf укладений
03 червня 2024 15:32