Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту «Бар'єрний рубіж "Єгоза"»
Очікувана вартість
9 275 900,00 UAH
UA-2024-06-03-007729-a 715b705bd0fe4be3a803ba63ac9f961c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яворський Олександр Володимирович

+380983442386 NPS_A1827@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1827
Код ЄДРПОУ: 26622354
Місцезнаходження: Україна , Хмельницька обл., село Шпичинці,
Контактна особа: Яворський Олександр Володимирович
+380983442386
NPS_A1827@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2024 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2024 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2024 12:04
Початок аукціону: 12 червня 2024 12:04
Очікувана вартість: 9 275 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 379,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 бобіна
Бар'єрний рубіж "Єгоза" (діаметром 600 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024
ДК 021:2015: 44312300-3 — Колючий дріт
1030 бобіна
Бар'єрний рубіж "Єгоза" (діаметром 900-1000 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024
ДК 021:2015: 44312300-3 — Колючий дріт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару (партії Товару) згідно з умовами Договору на підставі належно оформленого Акту приймання-передачі/видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2024 15:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2024 15:01
2. Оголошення.docx
03 червня 2024 15:01
2.1. Додаток 1.docx
03 червня 2024 15:01
2.3. Додаток 3.docx
03 червня 2024 15:01
2.2. Додаток 2 Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 04 червня 2024 15:32
Дата відповіді: 05 червня 2024 09:46
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на той факт, що вимога щодо надання Учасниками великої кількості дороговартісних сертифікатів, зокрема Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015, Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020, Сертифікат ISO 27001:2013 суперечить ч.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" оскільки не сприяє максимальній економії (вартість кожного додаткового сертифікату лише збільшує вартість предмету закупівлі) та звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни та видалити з ОГОЛОШЕНННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ вимоги, що суперечать чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо, що документація складена у відповідності вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Ідентичної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-06-03-007729-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 20 червня 2024 20:36
Неправомірне відхилення
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮГСТАЛЬ", яка повністю відповідає вимогам визначеним документацією про закупівлю та за ціновим критерієм є найбільш економічно вигідною, суперечить головному принципу публічних закупівель - максимальної економії, зазначеному в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальніше - в прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2024 15:34
Висловлюємо вам свою повагу, та повідомляємо, що при прийнятті рішень, Замовник керується законодавством у сфері публічних закупівель. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції прийнято у відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того зазначаємо що інформація отримана нами з документів пропозиції та відкритих джерел, зокрема з офіційного сайту ТОВ «ЮГСТАЛЬ» - https://yugstal.com/ru/category/raznoe/egoza-provoloka-koluchee-zagrazhdenie/ (скріншоти додаються), хоча ви і дещо відкоригували інформацію про бар'єрний рубіж "Єгоза" на своєму сайті, свідчить про невідповідність вашої пропозиції вимогам оголошення. Також зазначаємо, що скрінишоти з вашого сайту станом на 18.06.2024 року збережені.

Документи подані скаржником

20 червня 2024 20:36
Вимога – єгоза.pdf
20 червня 2024 20:36
Вимога – єгоза.pdf.p7s

Документи

24 червня 2024 15:34
підтвердження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-19-000049 ● 1cbf4188483e4266820b8400202eb17a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2024 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2024 № 60-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.08.2024 № 60-з
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
11. UA-2024-06-03-007729-a 03.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-20 15:21:18

Про надання інформації (пояснень, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-006121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-21 11:55:44

пояснення

Військовою частиною А1827 розглянуто Ваш запит від 2024-08-20.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Закупівлі у сфері оборони на період воєнного стану здійснюється на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості).
Відповідно до п.8 Особливостей, державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст.2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.

Відповідно до пункту 21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) адміністратор електронної системи закупівель - юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Станом на сьогодні адміністратором електронної системи закупівель є Державне підприємство "ПРОЗОРРО" (далі – ДП «ПРОЗОРРО»).
Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №25 від 20.10.2022 затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно пункту 1 розділу ІІ Інструкції Замовники у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз'ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі.
Предмет закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.

Так, 03.06.2024 року Військовою частиною А1827 (далі - Замовник) було оголошено процедуру «Спрощена закупівля»: код ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту «Бар'єрний рубіж "Єгоза"», оголошення – UA-2024-06-03-007729-a.
І. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»(копія додається). Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на поточний рік.
Також, до формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника.
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення моніторингу (обгрунтування) закупівлі (копія додається). Також технічні вимоги до предмету закупівлі сформовані на підставі потреб та завдань покладених на Замовника.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-20 15:28:02

Про надання інформації (пояснень, документів)

У зв'язку із технічною помилкою на запит від 2024-08-20 15:21:18 відповідь не надавати.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-03-007729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-21 11:56:40

пояснення

Військовою частиною А1827 розглянуто Ваш запит від 2024-08-20.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Закупівлі у сфері оборони на період воєнного стану здійснюється на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості).
Відповідно до п.8 Особливостей, державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст.2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.

Відповідно до пункту 21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) адміністратор електронної системи закупівель - юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Станом на сьогодні адміністратором електронної системи закупівель є Державне підприємство "ПРОЗОРРО" (далі – ДП «ПРОЗОРРО»).
Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №25 від 20.10.2022 затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно пункту 1 розділу ІІ Інструкції Замовники у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз'ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі.
Предмет закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.

Так, 03.06.2024 року Військовою частиною А1827 (далі - Замовник) було оголошено процедуру «Спрощена закупівля»: код ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту «Бар'єрний рубіж "Єгоза"», оголошення – UA-2024-06-03-007729-a.
І. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»(копія додається). Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на поточний рік.
Також, до формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника.
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення моніторингу (обгрунтування) закупівлі (копія додається). Також технічні вимоги до предмету закупівлі сформовані на підставі потреб та завдань покладених на Замовника.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-21 14:12:32

Про надання інформації (пояснень, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-006121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно до вимог абзацу 4 пункту 48 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості) Істотні умови державного контракту (договору) не можуть змінюватися після його укладення до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в т.ч.: продовження строку дії державного контракту (договору) та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, істотної зміни обставин, затримки фінансування замовником, - за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми вартості (ціни), визначеної в державному контракті (договорі).
Замовником 23.07.2024 укладено додаткову угоду №1 до Договору від 17.07.2024 №52, якою строк поставки товару продовжено до 30.09.2024 року.
Враховуючи вищевикладене, надайте обґрунтування документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження Договору від 17.07.2024 №52 відповідно до вимог Особливостей.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-26 15:45:41

відповідь на запит

Військовою частиною А1827 розглянуто Ваш запит від 2024-08-21.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
За результатами проведеної закупівлі між Військовою частиною А1827 та ПП «СПОРТ- ПРОГРЕС» укладено договір про закупівлю товарів №52 від 17.07.2024 року. Згідно пп. 5.1. даного Договору, строк поставки встановлено до 01.08.2024 року. Однак, у зв’язку із зміною місць поставки товарів та коротким періодом поставки, сторони дійшли згоди продовжити строк постачання, уклавши Додаткову угоду №1 від 23.07.2024 року. Зазначаємо що документальне підтвердження, яке містить інформацію про місця поставки є державною таємницею та не підлягає розголошенню.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2024 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" 8 162 676,00
UAH з ПДВ
7 399 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 8 246 700,00
UAH з ПДВ
7 399 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Застьоба Олександр Геннадійович 9 201 000,00
UAH з ПДВ
8 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС 9 265 750,00
UAH з ПДВ
9 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2024 21:24
Електронний підпис
11 червня 2024 21:24
Електронний підпис
11 червня 2024 21:24
СЕРТИФІКАТ ISO 50001.pdf.p7s
11 червня 2024 21:24
14. Проект договору.pdf.p7s
11 червня 2024 21:24
СЕРТИФІКАТ ISO 37001.pdf.p7s
11 червня 2024 21:24
8. Довіреність.pdf.p7s
11 червня 2024 21:24
СЕРТИФІКАТ ISO 14001.pdf.p7s
11 червня 2024 21:24
СЕРТИФІКАТ ISO 9001.pdf.p7s
11 червня 2024 21:24
СЕРТИФІКАТ ISO 45001.pdf.p7s
11 червня 2024 21:07
СЕРТИФІКАТ ISO 9001.pdf
11 червня 2024 21:07
СЕРТИФІКАТ ISO 14001.pdf
11 червня 2024 21:07
СЕРТИФІКАТ ISO 45001.pdf
11 червня 2024 21:07
14. Проект договору.pdf
11 червня 2024 21:07
СЕРТИФІКАТ ISO 37001.pdf
11 червня 2024 21:07
СЕРТИФІКАТ ISO 50001.pdf
11 червня 2024 21:07
8. Довіреність.pdf
11 червня 2024 21:07
13. Лист-згода з умовами.pdf

Публічні документи

11 червня 2024 10:19
Електронний підпис
11 червня 2024 10:19
Електронний підпис
11 червня 2024 10:19
Договір оренди Югавто.pdf
10 червня 2024 16:31
Електронний підпис
10 червня 2024 16:31
Електронний підпис
10 червня 2024 16:30
Серт ДСТУ ISO 45001 2019.PDF.p7s
10 червня 2024 16:30
Статут з описом.pdf
10 червня 2024 16:30
ISO 50001-2020 1.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
ISO 50001-2020.pdf
10 червня 2024 16:30
Наказ Корсун.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
Серт ДСТУ ISO 45001 2019.PDF
10 червня 2024 16:30
Баланс 2023р..pdf
10 червня 2024 16:30
ISO 50001-2020 1.pdf
10 червня 2024 16:30
наказ Якобенко.pdf
10 червня 2024 16:30
Наказ Корсун.pdf
10 червня 2024 16:30
Баланс 2023р..pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
Статут з описом.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
наказ Якобенко.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
Серт 14001.PDF.p7s
10 червня 2024 16:30
Наказ на директора.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
Наказ на директора.pdf
10 червня 2024 16:30
наказ Педенко.pdf
10 червня 2024 16:30
ISO 50001-2020.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
наказ Педенко.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
Серт 14001.PDF
10 червня 2024 16:30
Довідка, працівники.pdf
10 червня 2024 16:30
Довідка, обладнання.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
тех.паспорт причіп.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
Довідка, працівники.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
підтверджуючі мтб.rar.p7s
10 червня 2024 16:30
тех.паспорт мерседес.pdf
10 червня 2024 16:30
тех.паспорт причіп.pdf
10 червня 2024 16:30
підтверджуючі мтб.rar
10 червня 2024 16:30
Довідка, обладнання.pdf
10 червня 2024 16:30
додаток 2 тех.вимоги.pdf
10 червня 2024 16:30
Технічний опис.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
додаток 2 тех.вимоги.pdf.p7s
10 червня 2024 16:30
Технічний опис.pdf

Публічні документи

25 червня 2024 22:37
Електронний підпис
25 червня 2024 22:37
щодо працівників.pdf.p7s
25 червня 2024 22:37
Щодо декларації.pdf.p7s
25 червня 2024 22:37
строк дії.pdf.p7s
25 червня 2024 22:37
про санкції.pdf.p7s
25 червня 2024 22:37
лист згода.pdf.p7s
25 червня 2024 22:37
гарант строк.pdf.p7s
25 червня 2024 22:37
гар лист дозволи.pdf.p7s
25 червня 2024 22:37
щодо працівників.pdf
25 червня 2024 22:37
Щодо декларації.pdf
25 червня 2024 22:37
строк дії.pdf
25 червня 2024 22:37
про санкції.pdf
25 червня 2024 22:37
лист згода.pdf
25 червня 2024 22:37
гарант строк.pdf
25 червня 2024 22:37
гар лист дозволи.pdf
11 червня 2024 22:12
Електронний підпис
11 червня 2024 22:12
Електронний підпис
11 червня 2024 22:12
+ISO 9001 производителя.pdf.p7s
11 червня 2024 22:12
+Сертифікат скан ISO 37001.pdf
11 червня 2024 22:12
+Виписка з ЄДР_03_11_2023.pdf
11 червня 2024 22:12
Захист довкілля.pdf.p7s
11 червня 2024 22:12
+ISO 45001 производителя.pdf.p7s
11 червня 2024 22:12
+ISO 27001 производителя.pdf
11 червня 2024 22:12
+ISO 9001 производителя.pdf
11 червня 2024 22:12
+Витяг ПДВ.pdf.p7s
11 червня 2024 22:12
Захист довкілля.pdf
11 червня 2024 22:12
+ISO 27001 производителя.pdf.p7s
11 червня 2024 22:12
+ISO 45001 производителя.pdf
11 червня 2024 22:12
+ISO 14001 производителя.pdf.p7s
11 червня 2024 22:12
+Витяг ПДВ.pdf
11 червня 2024 22:12
+ISO 14001 производителя.pdf
11 червня 2024 22:12
+Виписка з ЄДР_03_11_2023.pdf.p7s
11 червня 2024 22:12
+Фін звітність.pdf.p7s
11 червня 2024 22:12
+Фін звітність.pdf
11 червня 2024 22:12
+Працівники.pdf
11 червня 2024 22:12
+Працівники.pdf.p7s
11 червня 2024 22:12
+Мат-тех база.pdf
11 червня 2024 22:12
+Мат-тех база.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ФОП Застьоба Олександр Геннадійович

ПП СПОРТ- ПРОГРЕС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ"
#43445183
Відхилено 7 399 900,00
UAH з ПДВ
14 червня 2024 13:17
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Відхилено 7 399 999,20
UAH з ПДВ
18 червня 2024 17:25
ФОП Застьоба Олександр Геннадійович
#3308815434
Відхилено 8 000 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2024 14:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2024 13:06
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
Переможець 9 200 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2024 10:52

Документи

14 червня 2024 13:17
Електронний підпис
14 червня 2024 13:13
Протокол відхилення

Документи

18 червня 2024 17:25
Електронний підпис
18 червня 2024 17:23
рішення

Вимога про усунення невідповідностей

Протокольне рішення №7 уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 25 червня 2024 року с. Шпиченці ПОРЯДОК: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Уповноважена особа повідомив, що до участі у процедурі «Спрощена закупівля» на закупівлю код ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту «Бар'єрний рубіж "Єгоза"» було подано 4 (чотири) пропозиції, а саме: 1. ТОВ "ЮГСТАЛЬ"; 2. ПП СПОРТ- ПРОГРЕС; 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ"; 4. ФОП Застьоба Олександр Геннадійович. Закупівлі у сфері оборони на період воєнного стану здійснюється на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості). Відповідно до п.8 Особливостей, державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст.2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Відповідно до ч.10 ст. 14 та ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Відповідно до ч. 10 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Станом на 25 червня 2024 року (5 робочий день розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Застьоба Олександр Геннадійович) у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Застьоба Олександр Геннадійович викликана неможливістю Уповноваженою особою здійснити вчасний розгляд тендерної пропозиції учасника, протягом 5-ти робочих днів, в тому числі у зв’язку із необхідністю більш детального вивчення документів тендерної пропозиції учасника на відповідність умова тендерної документації. У зв’язку із вищевикладеним, Уповноваженою особою ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Застьоба Олександр Геннадійович до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду протягом одного дня з дня прийняття даного рішення. Протокольне рішення № 8 уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції 1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до п. 3.4.1 ч.3 Розділу ІІІ оголошення пропозиції залишаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. На виконання вимог Закону учасник має надати довідку в довільній формі щодо строку дії пропозиції В складі пропозиції ФОП Застьоба Олександр Геннадійович відсутня довідка в довільній формі, щодо строку дії пропозиції. 2. Відповідно до п. 4.1.3 ч.1 Розділу ІV оголошення учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист про те що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно або неправдиво занижувати (демпінгувати) свої ціни. Виключно у разі проведення електронного аукціону В складі пропозиції ФОП Застьоба Олександр Геннадійович відсутній гарантійний лист про те що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно або неправдиво занижувати (демпінгувати) свої ціни. Виключно у разі проведення електронного аукціону. 3. Відповідно до п. 5.3.2. ч.3 Розділу V оголошення Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів спрощеної закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом В складі пропозиції ФОП Застьоба Олександр Геннадійович відсутні лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 4. Відповідно до п. 5.3.3. ч.3 Розділу V оголошення Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання, про що в складі пропозиції надається гарантійний лист. В складі пропозиції ФОП Застьоба Олександр Геннадійович відсутній гарантійний лист про одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання 5. Відповідно до п. 5.4.3. ч.4 Розділу V оголошення Уповноважена особа при прийнятті рішень у своїй діяльності керується усіма чинними нормативно-правовими актами в тому числі Законом України "Про санкції", Указом Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків 1 та 2 (в останній редакції), Указом Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" (Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019 року), Указом Президента України від 20 травня 2020 року № 184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"», Указом Президента України від 15 листопада 2021 року № 572/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 жовтня 2021 року «Про внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та інших нормативно - правових актів, в тому числі Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09 квітня 2022 р. № 426. Учасником у складі пропозиції надається документальне підтвердження відповідності його пропозиції вищевказаному пункту Оголошення. В складі пропозиції ФОП Застьоба Олександр Геннадійович відсутнє документальне підтвердження відповідності його пропозиції вищевказаному пункту Оголошення 6. Відповідно до Розділу ІІ Додатку 1 до Оголошення в інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників зазначається інформація про наявність в учасника не менше трьох водіїв автотранспортних засобів. На підтвердження інформації щодо наявності працівників, необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок (витягів із трудових книжок) або копії наказів про призначення на посаду, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника з відповідними працівниками. В складі пропозиції ФОП Застьоба Олександр Геннадійович відсутні документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника з відповідними працівниками. 7. Відповідно до Розділу ІІІ Додатку 1 до Оголошення, Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2023 рік повинен становити не менше 4,5 млн. грн. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - АБО Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний). (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку. *- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності В складі пропозиції ФОП Застьоба Олександр Геннадійович відсутнє підтвердження обсягу чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2023 рік не менше 4,5 млн. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом завантаження відповідних документів: - довідку в довільній формі, щодо строку дії пропозиції; - лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції; - гарантійний лист про те що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно або неправдиво занижувати (демпінгувати) свої ціни; - гарантійний лист про одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання; - Уповноважена особа при прийнятті рішень у своїй діяльності керується усіма чинними нормативно-правовими актами в тому числі Законом України "Про санкції", Указом Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків 1 та 2 (в останній редакції), Указом Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" (Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019 року), Указом Президента України від 20 травня 2020 року № 184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"», Указом Президента України від 15 листопада 2021 року № 572/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 жовтня 2021 року «Про внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та інших нормативно - правових актів, в тому числі Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09 квітня 2022 р. № 426. Учасником у складі пропозиції надається документальне підтвердження відповідності його пропозиції вищевказаному пункту Оголошення; - документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника з відповідними працівниками; - підтвердження обсягу чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2023 рік не менше 4,5 млн.

Документи

26 червня 2024 14:16
Електронний підпис
26 червня 2024 14:08
рішення

Документи

01 липня 2024 10:52
Електронний підпис
01 липня 2024 10:48
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2024 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
9 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2024 10:52
Електронний підпис
01 липня 2024 10:48
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2024 10:28
Електронний підпис укладений
16 грудня 2024 11:07
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
16 грудня 2024 11:00
Електронний підпис укладений
03 грудня 2024 12:38
ДУ 4.pdf зміни до договору
03 грудня 2024 11:41
Електронний підпис укладений
21 листопада 2024 20:11
Додаткова угода N_3.pdf зміни до договору
21 листопада 2024 15:49
Електронний підпис укладений
28 вересня 2024 12:11
Додаткова угода N_2.pdf зміни до договору
27 вересня 2024 10:46
Електронний підпис укладений
23 липня 2024 14:00
ДУ 1.pdf зміни до договору
23 липня 2024 13:57
Електронний підпис укладений
17 липня 2024 15:10
договір.pdf укладений
17 липня 2024 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 9 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 533 333,33 UAH)