Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03359182 |
Вебсайт: | http://drs.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20 |
Контактна особа: |
Олег Олександрович Дьомочкін +380933778912 demochkin.dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2024 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 11:41 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 11:41 |
Очікувана вартість: | 135 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 678 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерних пропозиції 4 000 000,00 грн.; Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Більш детально викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата за Товар протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту поставки Товару (партії Товару). | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2024 12:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2024 12:43 |
03.06.24_ПЕРЕЛІК ЗМІН_СІЛЬ.doc | |
03 червня 2024 12:43 |
03.06.2024_ТД _НОВА РЕДАКЦІЯ_СІЛЬ.doc | |
03 червня 2024 12:43 |
03.06_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_НОВА РЕД._Додаток 3 до ТД.docx | |
03 червня 2024 12:43 |
03.06_Додаток 2 до ТД_нова редакція.docx | |
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 5 до ТД_СІЛЬ.docx | |
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 4 до ТД_СІЛЬ.docx | |
31 травня 2024 18:54 |
31.05.2024_ТД _СІЛЬ.docx | |
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 3 доТД_СІЛЬ.docx | |
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 1 до ТД_СІЛЬ.docx | |
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 2 до ТД_СІЛЬ.docx |
03 червня 2024 12:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2024 12:43 |
03.06.24_ПЕРЕЛІК ЗМІН_СІЛЬ.doc
|
|||
03 червня 2024 12:43 |
03.06.2024_ТД _НОВА РЕДАКЦІЯ_СІЛЬ.doc
|
|||
03 червня 2024 12:43 |
03.06_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_НОВА РЕД._Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
03 червня 2024 12:43 |
03.06_Додаток 2 до ТД_нова редакція.docx
|
|||
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 5 до ТД_СІЛЬ.docx
|
|||
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 4 до ТД_СІЛЬ.docx
|
|||
31 травня 2024 18:54 |
31.05.2024_ТД _СІЛЬ.docx
|
|||
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 3 доТД_СІЛЬ.docx
|
|||
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 1 до ТД_СІЛЬ.docx
|
|||
31 травня 2024 18:54 |
Додаток 2 до ТД_СІЛЬ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо Вашу увагу, що предметом вказаної публічної закупівлі є Сіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015:34927100-2. Проводячи дану закупівлю замовник має на меті отримати товар - предмет такої закупівлі саме вищого сорту, який буде використовуватись для посипання доріг з максимально можливою ефективністю.
Також зазначаємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати в тендерній документації, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Так, під час формування тендерної документації, зокрема, технічних вимог замовник враховує попередній досвід закупівель, існуючу практику, ситуацію на ринку, вимоги інших замовників по даному виду товару, підсумки інших публічних закупівель, практичну сторону їх реалізації.
Крім того, у своєму питанні Ви зазначаєте, що замовником використано застаріле ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови." Проте, показники фізико-хімічного складу, які зазначені у Таблиці «Технічні та інші вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації складені з урахуванням Зміни № 2 до ДСТУ 4246:2003, отже Ваше твердження про використання застарілої редакції ДСТУ 4246:2003 не відповідає дійсності.
Крім того, ДСТУ 8853:2019 "Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови" передбачає перевірку товару, який планується використовувати як протиожеледний матеріал, на наявність плавильної здатності. Так, таблиця 2 вказаного ДСТ 8853:2019 не передбачає такого показника, як «Плавка здатність, г/г не менше 5,0», отже замовник не має підстав вносити до технічних вимог до предмета закупівлі показники, які не передбачені чинними нормативними документами.
Варто зазначити, що передбачені вимоги щодо якості солі технічної кам'яної у вказаних нормативних актах є мінімальними. Маємо надію, що ніхто не буде заперечувати той факт, що чим вище наявність у солі хлориду натрію - тим така сіль якісніша, а плавильна здатність повинна забезпечити максимальний ефект таїння снігу та льоду при безпосередньому використанні.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що замовник також має право обирати саме той товар, який вважає придбати за необхідне, і якій є максимально ефективний при використанні за мінімально-можливу нижчу ціну.
Отже, зважаючи на викладене вище, зміни до тендерної документації вноситись не будуть
Також зазначаємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати в тендерній документації, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Так, під час формування тендерної документації, зокрема, технічних вимог замовник враховує попередній досвід закупівель, існуючу практику, ситуацію на ринку, вимоги інших замовників по даному виду товару, підсумки інших публічних закупівель, практичну сторону їх реалізації.
Звертаємо Вашу увагу, що фізико-хімічні показники товару, який планується до закупівлі та які викладено у Додатку 2 до тендерної документації складені з урахуванням Зміни № 2 до ДСТУ 4246:2003.
Крім того, ДСТУ 8853:2019 "Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови" передбачає перевірку товару, який планується використовувати як протиожеледний матеріал, на наявність плавильної здатності. Так, таблиця 2 вказаного ДСТ 8853:2019 не передбачає такого показника, як «Плавка здатність, г/г не менше 5,0», отже замовник не має підстав вносити до технічних вимог до предмета закупівлі показники, які не передбачені чинними нормативними документами.
Варто зазначити, що передбачені вимоги щодо якості солі технічної кам'яної у вказаних нормативних актах є мінімальними. Маємо надію, що ніхто не буде заперечувати той факт, що чим вище наявність у солі хлориду натрію - тим така сіль якісніша, а плавильна здатність повинна забезпечити максимальний ефект таїння снігу та льоду при безпосередньому використанні.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що замовник також має право обирати саме той товар, який вважає придбати за необхідне, і якій є максимально ефективний при використанні за мінімально-можливу нижчу ціну.
Крім того, посилаючись на практику АМКУ Ви не наводите жодного рішення, щодо визнання таких вимог дискримінаційними та яким би скасовувались результати відкритих торгів з особливостями
Отже, зважаючи на викладене вище, зміни до тендерної документації вноситись не будуть
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-10-000034 ● 49a7dd1caef042c1923980297b5f8f48
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2024 19:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.07.2024 № 108
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 09.07.2024 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.07.2024 № 108
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2024-05-31-008298-a 31.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-17 03:14:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування (ДК 021:2015: 34927100-2 - Дорожня сіль)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-31-008298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-22 20:15:49
Про надання пояснень
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке. Відповідно до положень пункту 1.5 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі за змістом Статуту, - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» діє у відповідності до Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» й інших законодавчих актів України та належить до комунальної власності територіальної громади м. Харкова (пункт 1.2 Статуту).
Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є надання територіальній громаді міста Харкова послуг з утримання, ремонту та будівництву доріг, вулиць, інженерних споруд /мостів, шляхопроводів, підземних та надземних пішохідних переходів тощо/ та інших засобів міського благоустрою, що знаходяться на балансі підприємства (передані підприємству на праві господарського відання).
Відповідно до положень пункту 1.3 Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради.
Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) (додаток 1 до даних пояснень), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму юридичної особи (Підприємства): КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Слід також звернути увагу на те, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України). З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України (http://www.spfu.gov.ua).
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД»/Замовник) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону).
Відповідно до преамбули Закону, саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При цьому КП «ШЛЯХРЕМБУД» відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядникам бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України). Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України КП «ШЛЯХРЕМБУД» є одержувачем бюджетних коштів: суб'єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів (Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської Ради) на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти місцевого бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради. На підтвердження цього, КП «ШЛЯХРЕМБУД» як одержувач бюджетних коштів надає витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України, за посиланням:https://www.treasury.gov.ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv (додаток 2 до цих пояснень).
На виконання завдань, поставлених громадою міста Харкова перед КП «ШЛЯХРЕМБУД», задля створення безпечності руху автотраспорту і безпеки пішоходів, у випадку зниження температури повітря, при появі ожеледиці та зледеніння на автошляхах, пішохідних переходах та тротуарах міста, у Замовника виникає потреба у використанні матеріалів протиожеледних, зокрема, солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою. Такі протиожеледні матеріали із застосуванням солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою, необхідно використовувати КП «ШЛЯХРЕМБУД» під час надання ним послуг з утримання вулично-шляхової мережі м. Харкова для боротьби із зимовою слизькістю на автомобільних дорогах міста в осінньо-зимовий період 2024 – 2025 років. Саме тому, Замовником у відповідності до змін до річного плану закупівель на 2024 рік, для задоволення виробничих потреб КП «ШЛЯХРЕМБУД», було заплановано та розпочато процедуру відкритих торгів щодо закупівлі: Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання).
Разом з тим необхідно зауважити, що для здійснення даної закупівлі, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник не планує використовувати бюджетні кошти. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами: в редакції від 09.04.2024, що діяла на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, - на дату початку проведення цієї процедури закупівлі) (далі – Особливості).
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 10 Особливостей дана запланована закупівля була здійснена Замовником шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному розділом «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей, відповідно до Закону.
Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону. Замовником відповідно до Закону, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893) (далі – Порядок), під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому зазначено: «135 600 000 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», в якому вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» (пункт 8 оприлюдненого річного плану закупівель (UA-P-2024-05-31-009880-a), згідно з Порядком).
Тобто дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення власних виробничих потреб за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства (власного бюджету), а не за бюджетні кошти. При цьому КП «ШЛЯХРЕМБУД» приймає участь у процедурах закупівель, що проводяться, у тому числі замовниками – розпорядниками бюджетних коштів, та за результатами проведених закупівель укладає договори про закупівлю із такими замовникам.
Щодо поставлених питань, слід зауважити, що Законом не передбачено здійснення замовником обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Поряд з тим, з урахуванням першого поставленого Вами питання, щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, пояснюємо і обґрунтовуємо наступним.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами (далі – Наказ № 275), Замовником - КП «ШЛЯХРЕМБУД» на першому етапі було визначено потребу у товарі: сіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання); що здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання протиожеледних матеріалів у минулих періодах та з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, проведеного ініціатором закупівлі – заступником начальника підприємства з експлуатації Віталієм ЛЕВІНИМ (службова записка від 16.05.2024 р. для формування обсягу закупівлі товару на 2024 р. ініціатора закупівлі – заступника начальника підприємства з експлуатації Віталія ЛЕВІНА), (додаток 3 до даних пояснень)
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено відповідного фахівця Замовника - заступника начальника підприємства з експлуатації Віталія ЛЕВІНА (службова записка від 17.05.2024 року для формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ініціатора закупівлі – заступника начальника підприємства з експлуатації Віталія ЛЕВІНА), (додаток 4 до даних пояснень).
Було встановлено, що сіль кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування (далі – товар/сіль) повинна відповідати вимогам ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови (зі змінами). Технічні умови та іншим діючим державним стандартам та нормативним документам.
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі за предметом - сіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання); було узгоджено визначення обсягу, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно з вимогами вищезазначених діючих нормативно - правових актів законодавства України, та встановлення відповідних технічних вимог до предмета закупівлі в умовах відкритих торгів згідно із Законом, з урахуванням Особливостей.
Кількість – 18 000 тонн.
ТАБЛИЦЯ «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»
№
з/п Назва (найменування) товару Кількість, тонн Технічні вимоги
1 Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування 18 000 Cіль для промислового переробляння кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування (далі – товар/сіль) повинна відповідати вимогам ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови (зі змінами). Технічні та іншим діючим державним стандартам та нормативним документам.
Сіль повинна бути:
- виготовлена не раніше 2023 року;
- мелена, крупністю 3 (помел 3) з показниками крупності до 4,0 мм включно – не менше ніж 85%, понад 4,0 мм – не більше ніж 15%;
- за якістю вищого ґатунку;
- вироблена з протизлежувальною добавкою -фероціанідом калію, масова частка добавки не повинна перевищувати 1,50х102 % (150 г/т);
Сіль повинна мати: наступний фізико-хімічний склад за показниками:
- масова частка кальцій-іона, % - не більше ніж 0,55 *;
- масова частка магній-іона, % - не більше ніж 0,15*;
- масова частка калій-іона, % - не більше ніж 0,20*;
- масова частка сульфат-іона, % - не більше ніж 1,2*;
- масова частка оксиду заліза, % - не більше ніж 0,040*;
- масова частка хлористого натрію, % - не менше ніж 99,3 *;
- масова частка нерозчинного у воді залишку, % - не більше ніж 0,4*;
- масова частка вологи, % - не більше ніж 0,15
*Примітка. В перерахунку на суху речовину.
Сіль повинна мати наступні властивості:
- насипну густину, г/см3 – від 0,80 до 1,35;
- плавильну здатність, г/г - не менше ніж 10;
- водневий показник, рН – від 5 до 9;
- питому активність радіонуклідів, Бк/кг: 137 Cs - не більше 120; 90 Sr - не більше 30; CCs/ДРCs+/СSr/ДРSr - не більше 1.0;
- ефективну питому активність радіонуклідів, Бк/к – не більше 370.
(службова записка ініціатора закупівлі - заступника начальника підприємства з експлуатації Віталія ЛЕВІНА (додаток 4 до даних пояснень).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275, зі змінами. З цієї метою КП «ШЛЯХРЕМБУД» направив письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) трьом постачальникам товару, що є предметом закупівлі: сіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання):
- запит цінової пропозиції ТОВ «СОЛІТЕХ» (вих. № 05/27/05 від 27 травня 2024);
- запит цінової пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (вих. № 04/27/05 від 27 травня 2024);
- запит цінової пропозиції ТОВ «НАНОЕКСПО+» (вих. № 06/27/05 від 27 травня 2024);
(запити додаються: додаток 5, додаток 6, додаток 7).
У вказаних запитах цінових пропозицій було, зокрема зазначено, що ціна повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, з урахуванням витрат на навантаження/ вивантаження партій товару, доставку до місця поставки, страхування, сплату митних тарифів та усіх інших витрат, і наведені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі та наступні умови поставки товару – предмету закупівлі.
УМОВИ ПОСТАВКИ:
1. Ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, з урахуванням витрат на навантаження/ вивантаження партій товару, доставку до місця поставки, вказаного замовником у цьому листі, страхування, сплату митних тарифів та усіх інших витрат. Учасник за власний рахунок здійснює навантаження партій товару, доставку до місця поставки товару замовнику, вивантаження цих партій товару замовнику. Не врахована учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції.
2. Обсяг поставки товарів – 18 000 тонн. Постачання товару учасником замовнику повинно здійснюватися у робочий час, партіями, протягом 2 (двох) робочих днів з дня подання заявки замовником, направленої учаснику факсимільним зв’язком або електронною поштою. Обсяг поставки партії товару визначається замовником згідно з його фактичною потребою.
3. Учасник повинен мати можливість забезпечувати поставку (відвантаження) товару(його партії) обсягом не менше 125 тонн в день. Перша партія товару повинна бути поставлена учасником замовнику протягом двох робочих днів з дати укладання договору про закупівлю товару. Строк поставки загального обсягу товару: з дати укладення договору про закупівлю до 25 грудня 2024 року.
4. Приймання товару (партій товару) здійснюється замовником за адресою: 61045, м. Харків, вул. Дорошенківська, 1. Учасник повинен забезпечити приймання-передачу товару за вагою в місці відвантаження за вказаної адресою з використанням автомобільних ваг.
5. Учасник під час поставки партії товару для підтвердження його якості, повинен надати документи, що підтверджують якість товару (його партії): копію дійсного сертифікату відповідності, з копією протоколу випробувань, на підставі якого він був виданий, копію документа про якість.
Гарантійний строк на товар повинен становить не менше 12 місяців, з дати приймання товару замовником.
Умови оплати – післяоплата протягом 180 календарних днів.
Валюта оплати: гривня.
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій щодо надання вартості предмета закупівлі від трьох постачальників солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою, без пакування:
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «СОЛІТЕХ» (№ 31.05.24-1 від 31 травня 2024 року), - (вх. № 07/31/05 від 31.05.2024 р.);
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (Вих. № 12/07 від «31» травня 2024 р.), - (вх. № 05/31/05 від 31.05.2024 р.);
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «НАНОЕКСПО+» (Вих. № 31.05.24/1 від «31» травня 2024 року), - (вх. № 06/31/05 від 31.05.2024 р.);
(відповіді додаються: додаток 8, додаток 9, додаток 10).
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 135 600 000,00 грн. з ПДВ.
Саме ці розрахунки та листи стали підставою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру витрат щодо планування та проведення Замовником даної закупівлі, та встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в умовах тендеру (номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2024-05-31-008298-a).
Щодо надання «посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі», також пояснюємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) (далі – Постанова № 710), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710.
Виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосуються одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками бюджетних коштів, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710.
Як уже було зазначено вище, з наведенням законодавчих норм та необхідних посилань, Замовник - КП «ШЛЯХРЕМБУД» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня).
Таким чином, вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються КП «ШЛЯХРЕМБУД».
Додатки до пояснень:
1. Додаток 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, на 12 аркушах;
2. Додаток 2. Витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, на 1 аркуші;
3. Додаток 3. Службова записка від 16.05.2024 ініціатора закупівлі Віталія ЛЕВІНА В., на 1 аркуші;
4. Додаток 4. Службова записка від 17.05.2024 ініціатора закупівлі Віталія ЛЕВІНА, на 2 аркушах;
5. Додаток 5. Запит цінової пропозиції ТОВ «СОЛІТЕХ» (вих. № 05/27/05 від 27 травня 2024) на 3 аркушах;
6. Додаток 6. Запит цінової пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (вих. № 04/27/05 від 27 травня 2024) на 3 аркушах;
7. Додаток 7. Запит цінової пропозиції ТОВ «НАНОЕКСПО+» (вих. № 06/27/05 від 27 травня 2024) на 3 аркушах;
8. Додаток 8. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «СОЛІТЕХ» (31.05.2024№ 31.05.24-1 від 31 травня 2024 року), - (вх. № 07/31/05 від 31.05.2024 р.), на 2 аркушах;
9. Додаток 9. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (Вих. № 12/07 від «31» травня 2024 р.), - (вх. № 05/31/05 від 31.05.2024 р.), на 9 аркушах;
10. Додаток 10. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «НАНОЕКСПО+» (Вих. № 31.05.24/1 від «31» травня 2024 року), - (вх. № 06/31/05 від 31.05.2024 р.), на 9 аркушах.
- 1_22.07.24_ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ_сіль.docx
- Додаток 1 Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.pdf
- Додаток 2 Витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів станом на 01.07.2024.pdf
- Додаток 3 Службова записка від 16.05.24 ініціатора закупівлі Левіна В.В..pdf
- Додаток 4 Службова записка від 17.05.24 ініціатора закупівлі Левіна В.pdf
- Додаток 8 Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «СОЛІТЕХ».pdf
- Додаток 9 Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК».pdf
- Додаток 10 Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «НАНОЕКСПО ».pdf
- Додоток 5 Запит ціновой пропозиції ТОВ Солітех.pdf
- Додоток 6 Запит ціновой пропозиції ТОВ ТЕСОЙЛ ЛОГІСТИК.pdf
- Додоток 7 Запит ціновой пропозиції ТОВ НАНОЄКСПО.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-17 22:49:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування (ДК 021:2015: 34927100-2 - Дорожня сіль)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-31-008298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Аналізом вищезазначеної закупівлі встановлено, що до тендерної документації була включена вимога відповідності предмету закупівлі ДСТУ 4246:2003 та ДСТУ 8853:2019. Так, тендерна документація містить окремі характеристики, які не відповідають вищезазначеним в ДСТУ, а саме плавильну здатність г/г – не менше ніж 10 (замість 5.0 як вказано в ДСТУ), масову частку хлористого натрію,% - не менше ніж 99,3*, масова частка вологи,% - не більше ніж 0,15 (замість масова частка хлористого натрію, %, не менше ніж 97,5 та масова частка вологи, % - не більше ніж 0,25, як в ДСТУ). Просимо пояснити вищевказані невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-23 02:08:03
Про надання пояснень
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» (далі – Запит) надаємо пояснення про таке.
Згідно зі Статутом КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД, КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» метою діяльності підприємства є надання територіальній громаді міста Харкова послуг з утримання, ремонту та будівництву доріг, вулиць, інженерних споруд /мостів, шляхопроводів, підземних та надземних пішохідних переходів тощо/ та інших засобів міського благоустрою, що знаходяться на балансі підприємства (передані підприємству на праві господарського відання).
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД»/Замовник) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону).
Відповідно до преамбули Закону, саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
На виконання завдань, поставлених громадою міста Харкова перед КП «ШЛЯХРЕМБУД», задля створення безпечності руху автотраспорту і безпеки пішоходів, у випадку зниження температури повітря, при появі ожеледиці та зледеніння на автошляхах, пішохідних переходах та тротуарах міста, у Замовника виникає потреба у використанні матеріалів протиожеледних, зокрема, солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою. Такі протиожеледні матеріали із застосуванням солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою, необхідно використовувати КП «ШЛЯХРЕМБУД» під час надання ним послуг з утримання вулично-шляхової мережі м. Харкова для боротьби із зимовою слизькістю на автомобільних дорогах міста в осінньо-зимовий період 2024 – 2025 років.
Замовником у відповідності до змін до річного плану закупівель на 2024 рік, для задоволення виробничих потреб КП «ШЛЯХРЕМБУД», було заплановано та розпочато процедуру відкритих торгів щодо закупівлі: Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання).
Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами: в редакції від 09.04.2024, що діяла на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, - на дату початку проведення цієї процедури закупівлі) (далі – Особливості).
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 10 Особливостей дана запланована закупівля здійснюється Замовником шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному розділом «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей, відповідно до Закону.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами (далі – Наказ № 275), Замовником - КП «ШЛЯХРЕМБУД» на першому етапі було визначено потребу у товарі: сіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання); що здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання протиожеледних матеріалів у минулих періодах та з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, проведеного ініціатором закупівлі – заступником начальника підприємства з експлуатації Віталієм ЛЕВІНИМ (службова записка від 16.05.2024 р. для формування обсягу закупівлі товару на 2024 р. ініціатора закупівлі – заступника начальника підприємства з експлуатації Віталія ЛЕВІНА), (додаток 1 до даних пояснень). На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено відповідного фахівця Замовника - заступника начальника підприємства з експлуатації Віталія ЛЕВІНА (службова записка від 17.05.2024 року для формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ініціатора закупівлі – заступника начальника підприємства з експлуатації Віталія ЛЕВІНА), (додаток 2 до даних пояснень).
Було встановлено, що сіль кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування (далі – товар/сіль) повинна відповідати вимогам ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови (зі змінами). Технічні умови та іншим діючим державним стандартам та нормативним документам.
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі за предметом - сіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання); було узгоджено визначення обсягу, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно з вимогами вищезазначених діючих нормативно - правових актів законодавства України, та встановлення відповідних технічних вимог до предмета закупівлі в умовах відкритих торгів згідно із Законом, з урахуванням Особливостей.
Кількість – 18 000 тонн.
ТАБЛИЦЯ «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» № з/п Назва (найменування) товару Кількість, тонн Технічні вимоги
1 Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування 18 000 Cіль для промислового переробляння кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування (далі – товар/сіль) повинна відповідати вимогам ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови (зі змінами). Технічні та іншим діючим державним стандартам та нормативним документам.
Сіль повинна бути:
- виготовлена не раніше 2023 року;
- мелена, крупністю 3 (помел 3) з показниками крупності до 4,0 мм включно – не менше ніж 85%, понад 4,0 мм – не більше ніж 15%;
- за якістю вищого ґатунку;
- вироблена з протизлежувальною добавкою -фероціанідом калію, масова частка добавки не повинна перевищувати 1,50х102 % (150 г/т);
Сіль повинна мати: наступний фізико-хімічний склад за показниками:
- масова частка кальцій-іона, % - не більше ніж 0,55 *;
- масова частка магній-іона, % - не більше ніж 0,15*;
- масова частка калій-іона, % - не більше ніж 0,20*;
- масова частка сульфат-іона, % - не більше ніж 1,2*;
- масова частка оксиду заліза, % - не більше ніж 0,040*;
- масова частка хлористого натрію, % - не менше ніж 99,3 *;
- масова частка нерозчинного у воді залишку, % - не більше ніж 0,4*;
- масова частка вологи, % - не більше ніж 0,15
*Примітка. В перерахунку на суху речовину.
Сіль повинна мати наступні властивості:
- насипну густину, г/см3 – від 0,80 до 1,35;
- плавильну здатність, г/г - не менше ніж 10;
- водневий показник, рН – від 5 до 9; - питому активність радіонуклідів, Бк/кг: 137 Cs - не більше 120; 90 Sr - не більше 30; CCs/ДРCs+/СSr/ДРSr - не більше 1.0;
- ефективну питому активність радіонуклідів, Бк/к – не більше 370.
(службова записка ініціатора закупівлі - заступника начальника підприємства з експлуатації Віталія ЛЕВІНА) (додаток 2 до даних пояснень).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався Замовниом методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275, зі змінами. З цієї метою КП «ШЛЯХРЕМБУД» направив письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) трьом постачальникам товару, що є предметом закупівлі: сіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання):
- запит цінової пропозиції ТОВ «СОЛІТЕХ» (вих. № 05/27/05 від 27 травня 2024);
- запит цінової пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (вих. № 04/27/05 від 27 травня 2024);
- запит цінової пропозиції ТОВ «НАНОЕКСПО+» (вих. № 06/27/05 від 27 травня 2024);
(запити додаються: додаток 3, додаток 4, додаток 5 до цих пояснень).
У вказаних запитах цінових пропозицій, крім методики формування ціни та умов поставки товару – предмету закупівлі, були зазначені вищенаведені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі.
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити, - комерційні пропозиції щодо надання вартості предмета закупівлі від трьох постачальників солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою, без пакування:
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «СОЛІТЕХ» (№ 31.05.24-1 від 31 травня 2024 року), - (вх. № 07/31/05 від 31.05.2024 р.);
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (Вих. № 12/07 від «31» травня 2024 р.), - (вх. № 05/31/05 від 31.05.2024 р.);
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «НАНОЕКСПО+» (Вих. № 31.05.24/1 від «31» травня 2024 року), - (вх. № 06/31/05 від 31.05.2024 р.);
(відповіді додаються: додаток 6, додаток 7, додаток 8 до цих пояснень, - відповідно).
Також ці відповіді (комерційні пропозиції) від трьох постачальників солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою, без пакування містять документи, що підтверджують відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам до предмета закупівлі, що були зазначені у вищевказаних запитах цінових пропозицій.
Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Перелік відомостей, які має містити тендерна документація встановлений частиною другою статті 22 Закону. При цьому відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі: Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання), сформована Замовником у відповідності до пункту 28 Особливостей відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, містить перелік відомостей, встановлений частиною другою статті 22 Закону.
Зокрема, в умовах даного тендеру – у тендерній документації зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (додаток 2 до тендерної документації) з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, визначені Замовником у тендерній документації відповідно до опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, підготовленого та сформованого ініціатором закупівлі – заступником начальника підприємства з експлуатації Віталія ЛЕВІНА) (додаток 2 до даних пояснень).
Було також встановлено, що сіль кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування (далі – товар/сіль) повинна відповідати вимогам ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови (зі змінами). Технічні умови та іншим діючим державним стандартам та нормативним документам.
Разом з тим, урахування Замовником вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону у технічних, якісних характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі, підтверджується отриманими Замовником комерційними пропозиціями від трьох постачальників солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою, без пакування (додаток 6, додаток 7, додаток 8 до цих пояснень), що містять документи, які підтверджують відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам до предмета закупівлі, що були зазначені у вищевказаних запитах цінових пропозицій (додаток 3, додаток 4, додаток 5 до цих пояснень).
Водночас, слід зауважити, що тендерна документація не містить окремої вимоги щодо відповідності предмету закупівлі ДСТУ 8853:2019.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Щодо створення конкурентного середовища у сфері закупівель під час організації та проведення даної закупівлі, необхідно звернути увагу на те, що відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-05-31-008298-a, на участь в цих відкритих торгів було подано 6 (шість) тендерних пропозицій.
Стосовно встановлення конкретних технічних характеристик, зазначених у Запиті, необхідно вказати на те, що такі характеристики встановлені Замовником з метою здійснення ефективної закупівлі, та з дотриманням принципів закупівель, у тому числі щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Додатки до пояснень:
1. Додаток 1. Службова записка від 16.05.2024 ініціатора закупівлі Віталія ЛЕВІНА В., на 1 аркуші;
2. Додаток 2. Службова записка від 17.05.2024 ініціатора закупівлі Віталія ЛЕВІНА, на 2 аркушах;
3. Додаток 3. Запит цінової пропозиції ТОВ «СОЛІТЕХ» (вих. № 05/27/05 від 27 травня 2024) на 3 аркушах;
4. Додаток 4. Запит цінової пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (вих. № 04/27/05 від 27 травня 2024) на 3 аркушах;
5. Додаток 5. Запит цінової пропозиції ТОВ «НАНОЕКСПО+» (вих. № 06/27/05 від 27 травня 2024) на 3 аркушах;
6. Додаток 6. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «СОЛІТЕХ» (31.05.2024№ 31.05.24-1 від 31 травня 2024 року), - (вх. № 07/31/05 від 31.05.2024 р.), на 2 аркушах;
7. Додаток 7. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (Вих. № 12/07 від «31» травня 2024 р.), - (вх. № 05/31/05 від 31.05.2024 р.), на 9 аркушах;
8. Додаток 8. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «НАНОЕКСПО+» (Вих. № 31.05.24/1 від «31» травня 2024 року), - (вх. № 06/31/05 від 31.05.2024 р.), на 9 аркушах.
- Додаток 1 Службова записка від 16.05.24 ініціатора закупівлі Левіна В.В..pdf
- Додаток 2 Службова записка від 17.05.24 ініціатора закупівлі Левіна В.pdf
- Додоток 3 Запит ціновой пропозиції ТОВ Солітех.pdf
- Додоток 4 Запит ціновой пропозиції ТОВ ТЕСОЙЛ ЛОГІСТИК.pdf
- Додоток 5 Запит ціновой пропозиції ТОВ НАНОЄКСПО.pdf
- Додаток 6 Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «СОЛІТЕХ».pdf
- Додаток 7 Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК».pdf
- Додаток 8 Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «НАНОЕКСПО ».pdf
- 22.07.24__ВІДПОВ_2.docx
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-07-26 09:37:10
ПОЯСНЕННЯ З ВЛАСНОЇ ІНІІАТИВИ ЗАМОВНИКА
ПОЯСНЕННЯ З ВЛАСНОЇ ІНІІАТИВИ ЗАМОВНИКА
Відповідно до абзацу другого частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з власної ініціативи надаємо пояснення стосовно відповідності ДСТУ характеристик предмета закупівлі, встановлених у тендерній документації.
Щодо відповідності ДСТУ окремих характеристик предмета закупівлі, встановлених у тендерній документації, зазначених Північно-східним офісом Держаудитслужби у Запиті про надання пояснень, оприлюдненому в електронній системі закупівель 17.07.2024 о 22:49:40 (далі - Запит), КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД»/Замовник) додатково звернулось з відповідним запитом про надання роз'яснень до органу оцінки відповідності ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» (далі – ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ») (вих. № 05/24/073 від 24.07.2024), що додається (додаток 1) (далі - Звернення).
Замовником на Звернення було отримано відповідь ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» (вих. № 2003 від 24.07.2024), - (вхідний 01/26/07 від 26.07.2024р.), що додаємо (додаток 2), в якій ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» зазначає про відповідність, вказаних Замовником у тендерній документації та у Зверненні, характеристик предмета закупівлі, зазначених у Запиті, вимогам ДСТУ.
Додатки:
Додаток 1. Запит до органу оцінки відповідності ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.
Додаток 2. Відповідь на Запит до органу оцінки відповідності ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ
- Додаток 1. Запит до органу оцінки відповідності ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.pdf
- Додаток 2. Відповідь на Запит до органу оцінки відповідності ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.pdf
- 26.07.24_ПОЯСНЕННЯ З ВЛАСНОЇ ІНІЦІАТИВИ.doc
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2024-11-11-000083 ● 65fe4bdff6324fb681951533327e30b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 19:27 |
НАКАЗ
11.11.2024 № 210
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 11.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.11.2024 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2024-05-31-008298-a 31.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-15 16:49:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 34927100-2 — Дорожня сіль), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-31-008298-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до пункту 49 Особливостей №1178 (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Абзацом 3 пункту 49 Особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Абзацом 4 пункту 49 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 01.08.2024. Граничний термін укладання договору після опублікування повідомлення про намір укласти договір настає 29.09.2024 поясніть причину не укладання договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-20 15:52:13
Про надання пояснень
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» (далі – Запит) надаємо пояснення про таке.
Відповідно до абзаців 3 та 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі), Замовником - КОМУНАЛЬНИМ ПІДРЯДНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" було укладено договір про закупівлю № 169/1 від 15 серпня 2024 року з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі – з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАНОЕКСПО+».
У зв’язку з повномасштабною збройною агресією російської федерації з 24 лютого 2022 року, в цілях безпеки та з метою збереження власного життя під час ракетних загроз та повітряних тривог уповноважена особа Замовника була вимушена дуже часто і у великі періоди часу знаходитися в найближчому укритті (бомбосховищі), та не мала змоги сумлінного дотримання щодо виконання своїх посадових обов’язків працівника Замовника, у тому числі обов’язків уповноваженої особи.
Роботодавець не може примусити працівників виконувати роботу під час повітряної тривоги, якщо такі дії становитимуть явну небезпеку для життя чи здоров’я працівника.
Таке правило випливає з норм статті 153 КЗпП. Вказана норма надає працівникові право відмовитися від виконання дорученої роботи у разі небезпеки для його життя чи здоров’я або людей, які його оточують, і навколишнього середовища.
Крім цього, по всій країні здійснюються додаткові обмеження електропостачання, у тому числі в Харківській області та м. Харкові введено погодинні відключення світла, які продовжують діяти по теперішній час.
Таким чином, вважаємо зазначені обставини поважними причинами, а також такими, що можуть мати ознаки форс-мажорних обставин, які не залежали від волі працівника Замовника (уповноваженої особи), оскільки постійно (з лютого 2022 року по теперішній час) на території Харківської області та міста Харкова кожного дня систематично лунають сигнали повітряних сирен, що можуть тривати більше 4-х годин, декілька разів на день та в цей час життя і здоров`я людей, недоторканість і їх безпека є найважливішою соціальною цінністю, виходячи з приписів статті 3 Конституції України.
У зв'язку з вищенаведеним, уповноважена особа Замовника здійснила оприлюднення в електронній системі закупівель укладеного договору про закупівлю № 169/1 від 15 серпня 2024 року, - 18 листопада 2024 о 14:30.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу, проведеного органом державного фінансового контролю - (далі також – Офіс) щодо процедури закупівлі: Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль, що була проведена замовником - КОМУНАЛЬНИМ ПІДРЯДНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-31-008298-a), Офісом в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2024-11-11-000083 (далі - Висновок). Згідно з Висновком, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Цим повідомляємо Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) про виконання зобов`язань щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: - до начальника договірного відділу КП «ШЛЯХРЕМБУД» Дьомочкіна Олега Олександровича - уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення цієї процедури закупівлі, застосовано захід громадського впливу у вигляді громадського осуду; - з уповноваженими особами замовника проведена роз’яснювальна робота з даного питання, та вказано на неухильне дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших нормативних документів; - вказано на необхідність брати участь у семінарах, тренінгах, вебінарах з питань публічних закупівель з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у подальшому.
2024-12-05 11:04:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2024 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
111 240 000,00
UAH з ПДВ
|
76 722 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
116 640 000,00
UAH з ПДВ
|
77 382 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРХІМСТАНДАРТ" |
88 200 000,00
UAH з ПДВ
|
88 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" |
122 040 000,00
UAH з ПДВ
|
106 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" |
129 600 000,00
UAH з ПДВ
|
106 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" |
135 600 000,00
UAH з ПДВ
|
107 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" #44907923 |
Відхилено |
76 722 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2024 11:10
|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" #44192349 |
Відхилено |
77 382 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 09:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2024 15:21
|
ТОВ "УКРХІМСТАНДАРТ" #40103606 |
Відхилено |
88 200 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2024 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2024 12:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" #41708124 |
Переможець |
106 199 999,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2024 12:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2024 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:40
|
25.12.2024_Додаткова угода № 2 від 25.12.2024 до дог. № 169_1 від 15.08.2024 _СІЛЬ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:36
|
25.12.2024_Додаткова угода № 2 від 25.12.2024 до дог. № 169_1 від 15.08.2024 _СІЛЬ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 14:41
|
додаткова угод № 1 від 18.11.2024 до дог № 169_1 від 15.08.2024_СІЛЬ_наноекспо.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 14:32
|
договір № 169_1 від 15.08.2024 р _СІЛЬ_наноекспо.pdf | укладений |
18 листопада 2024 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 169/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 169/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою, без пакування | 17999.722 | тонна |
3 490,00
UAH з ПДВ
|