Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички вогнезахисні (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Очікувана вартість
6 255 000,00 UAH
UA-2024-05-31-007630-a 6d17faea291d43f28f483ae325bb8d72
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380685500133 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2024 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2024 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2024 11:13
Початок аукціону: 11 червня 2024 11:13
Очікувана вартість: 6 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Місце поставки – Україна
3 тис. шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пара
Рукавички вогнезахисні (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2024 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2024 16:21
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
31 травня 2024 16:21
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
31 травня 2024 16:21
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
31 травня 2024 16:21
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
31 травня 2024 16:21
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
31 травня 2024 16:21
Оголошення.docx
31 травня 2024 16:21
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
31 травня 2024 16:21
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
31 травня 2024 16:21
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
31 травня 2024 16:21
Додаток №11 Проект договору.docx
31 травня 2024 16:21
Розрахунок Рукавички вогнезахисні 1.xlsx
31 травня 2024 16:21
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
31 травня 2024 16:21
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
31 травня 2024 16:21
TS_Rykavichki_vohnezahisni.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подовження строку подання пропозицій
Дата подання: 05 червня 2024 22:55
Дата відповіді: 07 червня 2024 10:49
Шановний замовник! Просимо вас розглянути можливість подовжити термін пийому пропозицій на 14 днів. Це пов'язано із тим, що ми хочемо запропонувати якісну продукцію іноземного виробника, а саме Пакістанського. З дати оголошення тендеру, потрібен був певний час на розробку моделі, яка б відповідала вимогам, зазначеним у ТЗ. Така модель рукавичок вже розроблена, та разом із матеріалами для випробувань відправлена в Україну з Пакістану. Потрібен час на доставку, та потрібен час на проведення випробоувань та узгодження зразку рукавичок в МО, для можливості прийняття участі у закупівлі. Ми розуміємо, що питання забезпечення наших захисників якісними засобами захисту, це пріорітетне питання, тому, просимо, по можливості, розглянути можливість продовження прийому пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо Вас, що для участі в закупівлі не вимагається проходження процедури випробування та отримання акту відповідності вимогам технічної специфікації на пропонований товар. Такі документи вимагаються згідно Додатку №8 після визначення переможця закупівлі та передбачається необхідний час для проходження відповідних процедур. Таким чином потенційний переможець має понад 14 календарних днів до кінцевого терміну надання акту відповідності запропонованого товару виданого уповноваженим органом МОУ в сфері розробки технічної документації. Водночас повідомляємо, що на даному етапі закупівлі внесення змін до строків подачі пропозицій неможливе у зв'язку із завершенням періоду уточнень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2024 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПУЗІЙ ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 5 706 000,00
UAH з ПДВ
5 706 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 6 255 000,00
UAH з ПДВ
6 255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2024 17:12
Електронний підпис
13 червня 2024 17:11
Банкрутство.zip
13 червня 2024 17:11
Довідка досвід нова.pdf
13 червня 2024 17:11
ДПІ Пузій.rar
10 червня 2024 20:18
Електронний підпис
10 червня 2024 20:18
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2024 20:18
Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 червня 2024 20:18
Витяг-4108164-ПУЗІЙ-2024-06-10.pdf
10 червня 2024 20:18
Декларація ФОП Пузій.pdf
10 червня 2024 20:18
Довідка досвід.pdf
10 червня 2024 20:18
ВН_1000 шт.pdf.p7s
10 червня 2024 20:18
ГЛ Відповідність.pdf.p7s
10 червня 2024 20:18
Довідка досвід.pdf.p7s
10 червня 2024 20:18
Витяг ЄДР.pdf.p7s
10 червня 2024 20:18
ВН_300 шт.pdf
10 червня 2024 20:18
Лист згода з проектом.pdf
10 червня 2024 20:18
Довідка корупція.zip.p7s
10 червня 2024 20:18
ГЛ Відповідність.pdf
10 червня 2024 20:18
Паспорт+код Пузій.pdf.p7s
10 червня 2024 20:18
Витяг ЄДР.pdf
10 червня 2024 20:18
PUR-LVI-22-0013 CC-scan.pdf
10 червня 2024 20:18
Довідка корупція.zip
10 червня 2024 20:18
Authorisation letter_Royal-scan.pdf
10 червня 2024 20:18
PUR-LVI-22-0013 CC-scan.pdf.p7s
10 червня 2024 20:18
ВН_1000 шт.pdf
10 червня 2024 20:18
ВН_300 шт.pdf.p7s
10 червня 2024 20:18
Authorisation letter_Royal-scan.pdf.p7s
10 червня 2024 20:18
Паспорт+код Пузій.pdf

Публічні документи

27 червня 2024 16:08
Електронний підпис
27 червня 2024 16:08
Д 8.4 Довідка ліцензія.pdf
26 червня 2024 14:32
Електронний підпис
10 червня 2024 12:35
Електронний підпис
10 червня 2024 12:35
Електронний підпис
10 червня 2024 12:29
Д.10_6 Довідка ХЗЗІЗ.zip
10 червня 2024 12:29
Д.6 Лист-гарантія.pdf
10 червня 2024 12:29
Д.6 Лист-гарантія.pdf.p7s
10 червня 2024 12:29
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf.p7s
10 червня 2024 12:29
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf
10 червня 2024 12:29
Д.1_2 Довідка виробник.pdf
10 червня 2024 12:29
Д.10_9 Витяг.zip
10 червня 2024 12:29
Д.10_5 Довідка директор.zip
10 червня 2024 12:29
Д.4_1 Довідка про досвід.pdf
10 червня 2024 12:29
Д.2 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПУЗІЙ ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ПУЗІЙ ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2997921937
Рішення скасоване 5 706 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2024 14:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2024 14:53
ФОП ПУЗІЙ ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2997921937
Відхилено 5 706 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2024 17:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
#39243307
Переможець 6 255 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2024 15:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2024 11:56

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ФОП ПУЗІЙ ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надано 1) довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) без зазначення обсягу постачання по всім предметам закупівлі які зазначені у договорі, а саме відсутній обсяг постачання Рукавиці пожежного Nomex. 2) Учасником не надано документ сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, згідно пп.10 п.1 Додатку №10 до Оголошення. 3) Учасником не надано сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості, згідно пп.11 п.1 Додатку №10 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом постачання (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, обсяг постачання, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток), із ЗАЗНАЧЕННЯМ ОБСЯГУ ПОСТАЧАННЯ, згідно п.1 Додатку №4 до Оголошення. 2) сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, згідно пп.10 п.1 Додатку №10 до Оголошення. 3) Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості, згідно пп.11 п.1 Додатку №10 до Оголошення.

Документи

25 червня 2024 17:37
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" не надав документ передбачений п. 10 Розділу 1 Додатку №10 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2024 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
#39243307
6 255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2024 17:07
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ (ДОГОВІР) ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 292 07-24-РМ від 03.07.2024 року.pdf укладений
04 липня 2024 17:07