Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Цепцевицький ліцей Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 22567629 |
Місцезнаходження: | 34578, Україна , Рівненська обл., Сарненський р-н., село Цепцевичі, вулиця Центральна, будинок 60 |
Контактна особа: |
Поліщук Олександр Валерійович 380892501905 Z_cepcevichi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2024 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2024 13:02 |
Початок аукціону: | 11 червня 2024 13:02 |
Очікувана вартість: | 499 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 497,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на протязі 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання товару Замовником згідно накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2024 18:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2024 18:49 |
Протокол-про-внесення-змін-до-тендерної-документації-та.або-оголошення 36.pdf | |
05 червня 2024 18:44 |
Проєкт договору.docx | |
05 червня 2024 18:43 |
Тендерна документація тверде паливо (1).docx | |
31 травня 2024 15:38 |
Проєкт договору.docx | |
31 травня 2024 15:38 |
Тендерна документація тверде паливо.docx |
05 червня 2024 18:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 червня 2024 18:49 |
Протокол-про-внесення-змін-до-тендерної-документації-та.або-оголошення 36.pdf
|
||||||
05 червня 2024 18:44 |
Проєкт договору.docx
|
||||||
05 червня 2024 18:43 |
Тендерна документація тверде паливо (1).docx
|
||||||
31 травня 2024 15:38 |
Проєкт договору.docx
|
||||||
31 травня 2024 15:38 |
Тендерна документація тверде паливо.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Друга частина п. 44 Особливостей визначає підстави для відхилення, що стосуються поданої учасником тендерної пропозиції, а саме – тендерна пропозиція відхиляється, якщо вона:
– не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей;
Тобто невідповідність технічним умовам, вимогам щодо предмета закупівлі, якщо ці невідповідності не підлягають виправленню.
Наголошуємо нестача в документах паспорта якості , може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей;
1.Наданий сертифікат повністю відповідає технічним характеристикам замовника.
Сертифікат якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару. Вимоги до його оформлення і змісту можуть бути викладені в нормативному документі на продукцію/товар (це стосується деяких харчових продуктів, продукції металургії, тощо), але досить часто вони взагалі відсутні. Навіть назва документу «сертифікат якості» не є усталеною. Він може називатись, наприклад «свідоцтво про якість», «посвідчення про якість», тощо.
Виходячи з функціоналу сертифікату якості продукції/товару можливо все ж таки визначити основні вимоги до його оформлення та змісту.
Документ повинен містити:
• назву підприємства-виробника;
• назву продукції/товару;
• результати всіх вимірювань та випробувань, які визначені в нормативному документі на продукцію/товар;
• визначення особи, яка видала сертифікат;
• дату видачі сертифікату.
Сертифікат якості може бути виданий як на партію, так і на окремий виріб, в залежності від вимог нормативної документації на продукцію, і є супроводжувальним документом під час її постачання споживачу.
Сертифікат свідчить про наявність функціонуючого контролю якості продукції і є підставою для підтвердження позицій виробника у будь якій суперечності, яка може виникнути на шляху його продукції до кінцевого споживача.
Паспорт якості який Вимагає Замовник це дублюючий документ сертифіката якості.
2.обьем який не вказаний в довідці є в договорі поставки.
3.Скорочена назва Учасника ? це як?
4.Пошта адреса вказана в довідці про учасника ,уважно дивитесь .
В Іншому випадку будемо звертатися в АМКУ
Вимогою Додатку № 4 до Тендерної документації, для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, для підтвердження якості напівбрикетів торф’яних, що будуть постачатися замовнику, повинна відповідати зольності, вологості, механічній міцності, теплоті згорання, розмірам, що вказані, та повинна відповідати діючим РСТ УРСР 1297-82, підтверджується наданням в складі тендерної пропозиції сертифікату якості та паспорту про якість торф’яної продукції, виданих Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «УКРІНСПАЛИВО», виданих на виробника напівбрикетів торф’яних, з попередніх партій поставок.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОВІТА" (ЄДРПОУ 44913696) відсутній паспорт про якість торф’яної продукції, виданий Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «УКРІНСПАЛИВО», виданий на виробника напівбрикетів торф’яних, з попередніх партій поставок.А також у сертифікаті якості, виданого Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «УКРІНСПАЛИВО», який наданий Учасником, відсутнє підтвердження розмірів, що вказані в таблиці, та повинні відповідати діючим РСТ УРСР 1297-82.
З цього виходить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Наголошуємо нестача в документах паспорта якості, НЕ може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей, оскільки це відноситься до умов технічної специфікації, так само як сертифікат якості.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-05-000050 ● 4debc4dff62d4f3987a39bf0c4a020e9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2024 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2024 № 54
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.08.2024 № 54.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-05-31-007025-a 31.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-06 10:18:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Торф (напівбрикети торф’яні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-31-007025-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-08 17:24:12
Пояснення на запит
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Цепцевицьким ліцеєм Сарненської міської ради обґрунтування технічних, якісних характеристик предмету закупівлі «Торф (напівбрикети торф'яні)» визначено відповідно до характеристик діючого державного стандарту РСТ УРСР 1297-82 Напівбрикети торф'яні, де зазначено вимоги щодо якості і характеристик продукції, що повинна відповідати зольності, вологості, механічній міцності напівбрикетів торф'яних. Очікувана вартість закупівлі «Торф (напівбрикети торф'яні)», розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари, що передбачалися предметом закупівлі. Відповідно до вищезазначеного Наказу, Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних державних закупівель та проаналізовано інформацію щодо ціни на товари, що містяться в мережі Інтернет у вільному доступі, в електронній системі закупівель «Prozorro», а також шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників напівбрикетів торф'яних ( ПП «ВестЕнерджиГруп», ФОП Мельник Михайло Володимирович, ФОП Єремейчук Назар Юрійович). Також враховано показники використання напівбрикетів торф’яних за попередній рік та загальну площу обігріву всіх приміщень Цепцевицького ліцею Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області. Закупівля здійснена на підставі планової потреби 2024 р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2024 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОВІТА" |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
377 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа підприємець Неглядюк Віталій Іванович |
429 300,00
UAH з ПДВ
|
378 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПраймСелл |
456 192,00
UAH з ПДВ
|
456 192,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" |
490 050,00
UAH з ПДВ
|
490 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОВІТА" #44913696 |
Відхилено |
377 900,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2024 17:51
|
|
Фізична особа підприємець Неглядюк Віталій Іванович #2967014013 |
Відхилено |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2024 11:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2024 17:53
|
ТОВ ПраймСелл #44528092 |
Відхилено |
456 192,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2024 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2024 15:10
|
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" #42769036 |
Переможець |
490 050,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2024 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2024 13:00
|
Договір Цепцевичі.pdf | укладений |
02 липня 2024 12:46
|