Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Іллінецька міська лікарня" Іллінецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982531 |
Вебсайт: | http://illinci.crl.org.ua |
Місцезнаходження: | 22700, Україна , Вінницька обл., м. Іллінці, вул. Вільшанська, 48А |
Контактна особа: |
Леся Пинчук +380960146112 lrpynchuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2024 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 12:13 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 12:13 |
Очікувана вартість: | 15 918 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
ДК 021:2015, код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015: 33115000-9 - Томографічне обладнання (НК 024:2023:37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
ДК 021:2015: 33115000-9 - Томографічне обладнання (НК 024:2023:37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата у розмірі 30% від суми Договору здійснюється на підставі рахунків, наданих Постачальником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Залишок оплати у розмірі 70% від суми Договору перераховується Замовником Постачальнику в національній валюті України – гривні, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати виписки видаткової накладної, але не пізніше 12 місяців з дня проведення авансового платежу | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2024 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2024 15:11 |
4. Обгрунтування.docx | |
31 травня 2024 15:11 |
2. Додаток 1.docx | |
31 травня 2024 15:11 |
3. Додаток 2.docx | |
31 травня 2024 15:11 |
1. ТД 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-24-000017 ● 34a64a408ff74785af427c8d0ec1cabb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.06.2024 №60-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.06.2024 №60-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-05-31-006551-a, 31.05.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-03 15:18:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі багатозрізового спірального комп’ютерного томографу для сканування всього тіла людини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-31-006551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового ко нтролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Обґрунтуйте наявність в підпункті 4.3 пункту 4 розділу І. «Загальні положення» тендерної документації та додатку 2 «Проект договору» до тендерної документації (розділ IV) умови щодо здійснення попередньої оплати у розмірі 30% від суми договору, як одержувачем бюджетних коштів, оскільки нормами абзацу 5 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» встановлено, що розмір та строк попередньої оплати, кількість її платежів, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва?
3. Поясність що слугувало підставою для визначення даного договору довгостроковим, оскільки в додатку 2 «Проект договору» до тендерної документації (пункт 10.1 розділу Х. «Строк дії договору») строк його дії визначено до 31 грудня 2025 року, тобто на строк більше одного року, що в розумінні статті 267 Господарського кодексу України є довгостроковим договором?
4. Яким чином учасником ТОВ «Медгарант», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 4 додатку 1 тендерної документації щодо надання копії сертифікату інженера на здійснення гарантійного та після гарантійного обслуговування працівником відповідної кваліфікації запропонованого обладнання, оскільки у складі тендерної пропозиції даного учасника міститься сертифікат щодо здобуття відповідним працівником кваліфікації авторизованого інженера з технічного обслуговування систем за курсом «Ремонт та технічне обслуговування рентгенівських діагностичних систем», а предметом закупівлі є система комп’ютерної томографії ?
5. Поясність підстави щодо технічних характеристик предмета закупівлі, визначених в пунктах 2.1, 2.2 та 7.1 додатку №1 «Медико-технічні вимоги» тендерної документації: мінімальна й максимальна напруга рентгенівської трубки не більше 70кВ та не менше 140 кВ; максимальна просторова розподільча здатність якості зображення у напрямку X-Y (0%MTF) не менше 16пл/см, оскільки технічні характеристики предмета закупівлі в аналогічних пунктах додатку №1 до тендерної документації за процедурою відкритих торгів за номером UA-2024-05-15-010529-a були визначені як: діапазон напруги рентгенівської трубки не менше ніж від 80 кВ до 140 кВ (пункт 2.1) та максимальна просторова розподільча здатність якості зображення не менше 16пл/см (пункт 7.1) та, які згідно з рішенням уповноваженої особи від 24 травня 2024 року №136 недотримано учасником ТОВ «Медгарант», яким в технічному описі зазначено: діапазон напруги рентгенівської трубки 70 кВ/80 кВ/100 кВ/120 кВ/140 кВ (пункт 2.1) та максимальна просторова розподільча здатність якості зображення у напрямку X-Y (0%MTF) не менше 16пл/см (пункт 7.1), тендерна пропозиція якого відхилена?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-08 17:05:00
Пояснення на запит
Пояснення на Запит
Управління Північного офісу Держаудитслужби
за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2024-06-24-000017 ● 34a64a408ff74785af427c8d0ec1cabb
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2024 16:58.
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2024-07-03 15:18:08) (надалі по тексту – Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-06-24-000017 ● 34a64a408ff74785af427c8d0ec1cabb, затвердженого наказом Начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області №60-з від 24.06.2024 Оленою Вахновською. За Запитом сформовано наступні питання:
«У межах проведення моніторингу закупівлі багатозрізового спірального комп’ютерного томографу для сканування всього тіла людини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-31-006551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового ко нтролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Обґрунтуйте наявність в підпункті 4.3 пункту 4 розділу І. «Загальні положення» тендерної документації та додатку 2 «Проект договору» до тендерної документації (розділ IV) умови щодо здійснення попередньої оплати у розмірі 30% від суми договору, як одержувачем бюджетних коштів, оскільки нормами абзацу 5 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» встановлено, що розмір та строк попередньої оплати, кількість її платежів, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва?
3. Поясність що слугувало підставою для визначення даного договору довгостроковим, оскільки в додатку 2 «Проект договору» до тендерної документації (пункт 10.1 розділу Х. «Строк дії договору») строк його дії визначено до 31 грудня 2025 року, тобто на строк більше одного року, що в розумінні статті 267 Господарського кодексу України є довгостроковим договором?
4. Яким чином учасником ТОВ «Медгарант», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 4 додатку 1 тендерної документації щодо надання копії сертифікату інженера на здійснення гарантійного та після гарантійного обслуговування працівником відповідної кваліфікації запропонованого обладнання, оскільки у складі тендерної пропозиції даного учасника міститься сертифікат щодо здобуття відповідним працівником кваліфікації авторизованого інженера з технічного обслуговування систем за курсом «Ремонт та технічне обслуговування рентгенівських діагностичних систем», а предметом закупівлі є система комп’ютерної томографії ?
5. Поясність підстави щодо технічних характеристик предмета закупівлі, визначених в пунктах 2.1, 2.2 та 7.1 додатку №1 «Медико-технічні вимоги» тендерної документації: мінімальна й максимальна напруга рентгенівської трубки не більше 70кВ та не менше 140 кВ; максимальна просторова розподільча здатність якості зображення у напрямку X-Y (0%MTF) не менше 16пл/см, оскільки технічні характеристики предмета закупівлі в аналогічних пунктах додатку №1 до тендерної документації за процедурою відкритих торгів за номером UA-2024-05-15-010529-a були визначені як: діапазон напруги рентгенівської трубки не менше ніж від 80 кВ до 140 кВ (пункт 2.1) та максимальна просторова розподільча здатність якості зображення не менше 16пл/см (пункт 7.1) та, які згідно з рішенням уповноваженої особи від 24 травня 2024 року №136 недотримано учасником ТОВ «Медгарант», яким в технічному описі зазначено: діапазон напруги рентгенівської трубки 70 кВ/80 кВ/100 кВ/120 кВ/140 кВ (пункт 2.1) та максимальна просторова розподільча здатність якості зображення у напрямку X-Y (0%MTF) не менше 16пл/см (пункт 7.1), тендерна пропозиція якого відхилена?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.»
Комунальне некомерційне підприємство "Іллінецька міська лікарня" Іллінецької міської ради (далі - Замовник), що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості або Постанова 1178) по предмету закупівлі: ДК 021:2015, код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини) готовий надати пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
Замовником надається наступне обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015, код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та витрат проведено відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Хочемо зауважити, що п.1 Примірної методики встановлено – «Ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер».
В свою чергу, розуміючи важливість успішного проведення закупівлі та забезпечення нашої установи багатозрізовим спіральним комп’ютерним томографом, Замовником було прийнято рішення застосувати декілька методів при визначенні очікуваної вартості та витрат, а саме:
- Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін - Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку;
- Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель - У разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель - для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro";
З огляду на вищевказане, Замовником було направлено три запити постачальникам, офіційним представникам та дилерам (запити додаються) та було отримано три комерційні пропозиції (комерційні пропозиції додаються).
Додатково Замовником було проаналізовані аналогічні закупівлі в системі електронних закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk, а саме закупівлі за ідентифікаторами: UA-2023-11-20-014047-a, UA-2023-09-20-010264-a, UA-2024-05-13-010853-a, UA-2024-05-31-007634-a, UA-2023-11-24-016429-a та інші.
Проаналізувавши вищезазначену інформацію, та враховуючи заявку (додається) завідувача рентгенологічним кабінетом щодо потреби закупити Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини, Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі та технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка висвітлені за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-31-006551-a.
2. Обґрунтуйте наявність в підпункті 4.3 пункту 4 розділу І. «Загальні положення» тендерної документації та додатку 2 «Проект договору» до тендерної документації (розділ IV) умови щодо здійснення попередньої оплати у розмірі 30% від суми договору, як одержувачем бюджетних коштів, оскільки нормами абзацу 5 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» встановлено, що розмір та строк попередньої оплати, кількість її платежів, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
Замовником надається наступне обґрунтування наявності в підпункті 4.3 пункту 4 розділу І. «Загальні положення» тендерної документації та додатку 2 «Проект договору» до тендерної документації (розділ IV) умови щодо здійснення попередньої оплати у розмірі 30% від суми договору:
Нормами абзацу 5 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» встановлено, що розмір та строк попередньої оплати, кількість її платежів, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
Головним розпорядником бюджетних коштів Комунального некомерційного підприємства "Іллінецька міська лікарня" Іллінецької міської ради є Управління соціального захисту населення та охорони здоров’я.
Відповідно до наказу (додається) № 4а/01-07 від 14.05.2024 року Управління соціального захисту населення та охорони здоров’я Комунальному некомерційному підприємству "Іллінецька міська лікарня" Іллінецької міської ради надано дозвіл на попередню оплату товару «Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини» за кошти місцевого бюджету у розмірі 30 відсотків від суми договору.
3. Поясність що слугувало підставою для визначення даного договору довгостроковим, оскільки в додатку 2 «Проект договору» до тендерної документації (пункт 10.1 розділу Х. «Строк дії договору») строк його дії визначено до 31 грудня 2025 року, тобто на строк більше одного року, що в розумінні статті 267 Господарського кодексу України є довгостроковим договором?
Відповідно до рішення Виконавчого комітету Іллінецької міської ради № 98 від 25.04.2024 року (додається) у випадку відсутності повного обсягу фінансування на закупівлю Багатозрізового спірального комп’ютерного томографа для сканування всього тіла людини у 2024 році та неможливості виконати зобовяхзання за предметом закупівлі в межах бюджетного періоду 2024 року надати Замовнику дозвіл укласти довгостроковий договір з терміном дії протягом 2024-2025 року та остаточним розрахунком у 2025 році.
Відповідно до Довідки (додається) про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів на 2024 рік Замовнику № 119 від 08.05.2024 року, на закупівлю Замовнику було виділено 7 000 000,00 грн.
Виходячи з вищезазначеного, а саме враховуючи відсутність на момент оголошення закупівлі повного фінансування щодо предмета закупівлі та маючи дозвіл від Іллінецької міської ради щодо укладання довгострокового договору з терміном дії протягом 2024-2025 року та остаточним розрахунком у 2025 році, у Замовника були всі правові підстави для оголошення закупівлі з проектом договору, який оприлюднено на порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-31-006551-a.
4. Яким чином учасником ТОВ «Медгарант», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 4 додатку 1 тендерної документації щодо надання копії сертифікату інженера на здійснення гарантійного та після гарантійного обслуговування працівником відповідної кваліфікації запропонованого обладнання, оскільки у складі тендерної пропозиції даного учасника міститься сертифікат щодо здобуття відповідним працівником кваліфікації авторизованого інженера з технічного обслуговування систем за курсом «Ремонт та технічне обслуговування рентгенівських діагностичних систем», а предметом закупівлі є система комп’ютерної томографії ?
Замовником надається наступне обґрунтування виконання учасником ТОВ «Медгарант» вимоги пункту 4 додатку 1 тендерної документації щодо надання копії сертифікату інженера на здійснення гарантійного та після гарантійного обслуговування працівником відповідної кваліфікації запропонованого обладнання.
Замовником оголошено торги на закупівлю «Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини».
Пунктом 4 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Гарантійне та після гарантійне обслуговування повинно виконуватись працівником відповідної кваліфікації (надати копію сертифікату інженера)». Учасник ТОВ «Медгарант» у складі своєї пропозиції надає файл «Синовижн завер Герман» (додається), в якому чітко зазначено наступне: «Сертифікат професійної підготовки… Владислава Германа… який успішно завершив навчальну програму «Процес обслуговування комп’ютерних томографів… та здобув кваліфікацію авторизованого інженера з технічного обслговування систем» виданий Sino Vision.
Сертифікат, який надано учасником (додається), свідчить про те, що працівник здобув кваліфікацію авторизованого інженера з технічного обслуговування рентгенівських діагностичних систем. Це включає знання та навички, необхідні для обслуговування обладнання, яке використовує рентгенівські промені.
Оскільки томографічне обладнання належить до рентгенівських систем, інженер, який має сертифікат на обслуговування рентгенівських діагностичних систем, має необхідну кваліфікацію для обслуговування томографів.
Томограф є специфічним видом рентгенівського обладнання. Інженер з кваліфікацією обслуговування рентгенівських діагностичних систем володіє необхідними знаннями та навичками для роботи з усіма видами рентгенівських систем, включаючи томографи.
Таким чином, наданий сертифікат на обслуговування рентгенівських діагностичних систем відповідає вимогам до кваліфікації інженера для обслуговування томографічного обладнання.
Також додатково повідомляємо, що саме компанія SinoVision Technology, є віробником запропонованого товару учасником ТОВ «Медгарант».
Додатково повідомляємо, що виданий сертифікат підтверджує навчання інженера щодо обслуговування комп’ютерних томографів, про що прямо зазначено в самому сертифікаті.
Для доведення того, що томографічне обладнання, це є апріорі рентгенівське обладнання, надаємо наступну інформацію:
- Томограф — це медичний пристрій, який використовується для отримання зображень внутрішніх структур організму. Причина, з якої томограф належить до рентгенівського обладнання, полягає у використанні рентгенівських променів для створення цих зображень.
Рентгенівські промені — це форма електромагнітного випромінювання з високою енергією, здатна проникати через тканини тіла. Коли рентгенівські промені проходять через тіло, вони поглинаються різними тканинами у різній мірі. Щільні структури, такі як кістки, поглинають більше рентгенівських променів, ніж м'які тканини, такі як м'язи та органи.
Комп'ютерна томографія (КТ), один з найбільш поширених видів томографів, використовує рентгенівські промені для отримання поперечних зрізів тіла. Під час процедури КТ навколо пацієнта обертається рентгенівська трубка і детектори, створюючи безліч зображень з різних кутів. Потім комп'ютер об'єднує ці зображення, створюючи детальні тривимірні зображення внутрішніх структур.
Отже, томографічне обладнання, таке як КТ, використовує рентгенівські промені для створення детальних зображень внутрішніх органів та тканин, що робить його рентгенівським обладнанням.
Рентгенівські апарати за призначенням поділяють на діагностичні та терапевтичні. Діагностичні апарати бувають стаціонарні, пересувні та переносні (портативні).
Діагностичні рентгенівські апарати забезпечуються пристроями для томографії, кімографії, електрокімографії та інших спеціальних методів дослідження, а також електронно-оптичним підсилювачем рентгенівського зображення, що дозволяє проводити рентгенокінозйомку, телевізійну передачу рентгенівського зображення і забезпечують високу яскравість зображення при значному зниженні променевого навантаження.
Підсумовуючи все вищезазначене можемо зі стовідсотковою впевненістю зазначити, що у Замовника не було жодних правових підстав вважати наданий сертифікат невідповідністю.
5. Поясність підстави щодо технічних характеристик предмета закупівлі, визначених в пунктах 2.1, 2.2 та 7.1 додатку №1 «Медико-технічні вимоги» тендерної документації: мінімальна й максимальна напруга рентгенівської трубки не більше 70кВ та не менше 140 кВ; максимальна просторова розподільча здатність якості зображення у напрямку X-Y (0%MTF) не менше 16пл/см, оскільки технічні характеристики предмета закупівлі в аналогічних пунктах додатку №1 до тендерної документації за процедурою відкритих торгів за номером UA-2024-05-15-010529-a були визначені як: діапазон напруги рентгенівської трубки не менше ніж від 80 кВ до 140 кВ (пункт 2.1) та максимальна просторова розподільча здатність якості зображення не менше 16пл/см (пункт 7.1) та, які згідно з рішенням уповноваженої особи від 24 травня 2024 року №136 недотримано учасником ТОВ «Медгарант», яким в технічному описі зазначено: діапазон напруги рентгенівської трубки 70 кВ/80 кВ/100 кВ/120 кВ/140 кВ (пункт 2.1) та максимальна просторова розподільча здатність якості зображення у напрямку X-Y (0%MTF) не менше 16пл/см (пункт 7.1), тендерна пропозиція якого відхилена?
Щодо цього питання повідомляємо наступне:
Відповідно до п.23 Постанови 1178 встановлено наступне: «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”»
Відповідно до ст.8 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено: «Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.»
Згідно наявної інформації на порталі публічних закупівель щодо закупівлі UA-2024-05-15-010529-a – відсутня інформація щодо проведення моніторингу, тому Замовнику не зрозуміло, яким чином закупівля, яка не відбулась, впливає на проведення закупівлі за ідентифіктором UA-2024-05-31-006551-a?
Якщо у ході проведення моніторингу у фахівця держаудитслужби виникло відчуття, що технічна частина складена не у відповідності до ст. 22 цього Закону, повідомляємо наступне:
1. Кожна закупівля є індивідуальною та неповторною, так саме як і моніторинг процедури закупівлі не може проводитись на закупівлю, яка не підпадає під етапи, які зазначені в ч.1 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
- проведення процедури закупівлі;
- укладення договору про закупівлю;
- протягом дії договору про закупівлю;
2. Якщо потенційні учасники вважали наявність дискримінаційних вимог в закупівлях за ідентифікаторами UA-2024-05-31-006551-a та UA-2024-05-15-010529-a – кожен з них міг скористатися правом, наданим Законом України “Про публічні закупівлі” та Постановою, а саме оскаржити умови тендерної документації.
Але згідно з наявною інформацією на порталі уповноваженого органу за посиланнями https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-15-010529-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-31-006551-a відсутня інформація щодо наявності скарг. Тим самим це ще раз підтверджує те, що учасники погодились на всі умови, які були в оголошених торгах.
Щодо зміни технічного завдання в закупівлі UA-2024-05-31-006551-a порівняно до закупівлі UA-2024-05-15-010529-a повідомляємо наступне:
Виходячи з досвіду проведення закупівлі UA-2024-05-15-010529-a та те, що закупівля не відбулась, Замовником було прийнято рішення щодо зміни деяких технічних характеристик, а саме розширення деяких параметрів, та виключення інших для можливості прийняття участі в закупівлі більш широкого кола потенційних учасників, що дійсно призвело до бажаного результату, так як в закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-31-006551-a прийняло участь вже два учасники на відміну закупівлі UA-2024-05-15-010529-a.
Додатки:
1. Запити щодо комерційних пропозицій - Додаток 1, Додаток 1.2, Додаток 1.3;
2. Комерційні пропозиції - Додаток 2, Додаток 2.1, Додаток 2.2;
3. Заявка завідувача рентгенологічним кабінетом - Додаток 3;
4. Наказ № 4а/01-07 від 14.05.2024 - Додаток 4;
5. Сертифікат інженера - Додаток 5;
6. Довідка про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів №119 від 08.05.2024року – Додаток 6;
7. Рішення Виконавчого комітету Іллінецької міської ради № 98 від 25.04.2024 року – Додаток 7;
8. Всі Додатки Замовником оприлюднено разом з поясненнями в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-31-006551-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунуто порушення шляхом скасування рішення про визначення переможця з подальшим його відхиленням.
2024-07-17 11:26:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2024-07-17 13:05:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2024 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕЙТ МЕД» |
14 500 000,00
UAH
|
14 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
15 900 000,00
UAH
|
15 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕЙТ МЕД» #44894160 |
Відхилено |
14 500 000,00
UAH
|
12 червня 2024 14:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2024 12:37
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Рішення скасоване |
15 900 000,00
UAH
|
17 липня 2024 11:13
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Відхилено |
15 900 000,00
UAH
|
17 липня 2024 11:23
|