Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 14029160 |
Місцезнаходження: | 47707, Україна , Тернопільська обл., село Біла, вулиця Молодіжна, буд. 19 |
Контактна особа: |
Григоришин Ірина Богданівна +380352299893 biletskadzo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2024 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 43 781 882,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218 909,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату Підряднику проміжним платежем за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт/ та витрати (форма КБ-3) протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2024 09:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2024 09:42 |
Додаток 3. Проект Договору.doc | |
10 червня 2024 09:42 |
Додаток 2. Технічні характеристики.docx | |
10 червня 2024 09:42 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
10 червня 2024 09:42 |
Тендерна документація 2024 зі змінами.docx | |
10 червня 2024 09:31 |
Перелік змін.docx | |
31 травня 2024 19:01 |
Додаток 3. Проект Договору.doc | |
31 травня 2024 19:01 |
Додаток 2. Технічні характеристики.docx | |
31 травня 2024 19:01 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
31 травня 2024 19:01 |
Тендерна документація 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
З огляду на вищенаведене, вашу пропозицію щодо внесення змін в тендерну документацію та таких працівників як електриків замінити на Електромонтажників з освітлення та освітлювальних мереж вважаємо не обгрунтованою.
Стосовно пропозиції про уточнення монтажників будівельників.
Класифікатор професій чітко визначає, що відноситься до код КП 7120. Зазначені у Вашому запитанні професії: Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування, монтажник зовнішніх трубопроводів, монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря тощо, згідно класифікатору професій відносяться до КП 7136 «Водопровідники та трубопровідники».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-19-000007 ● 386d5e4b6e9b45f79e621cf42b5efcd4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2024 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-05-31-006099-a 31.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 12:20:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво спортивного залу приміщення подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ в с. Чистилів, Тернопільського району Тернопільської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-31-006099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 11:02:44
Пояснення на запит
Пояснення на запит від 23.07.2024
У зв’язку з воєнним станом у нашій країні та потребою у будівництві спортивного залу із захисними властивостями ПРУ, Білецькою сільською радою 31.05.2024 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) через електронний майданчик (Держзакупівлі.онлайн) в системі ´PRОZORRO´ за предметом код за ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель на суму 43`781`882,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-31-006099-a) (далі-Закупівля).
1. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до наказу «Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» № 275 від 18.02.2020 року та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається), розробленого до Проєктно-кошторисної документації «Будівництво спортивного залу приміщення подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ в с. Чистилів, Тернопільського району Тернопільської області" (далі - Проєкт).
Проєкт затверджений рішенням сесії Білецької сільської ради №3723 від 28.11.2023 року. Також Проєкт отримав позитивний Експертний звіт №Т1949-АД від 21.11.2023 року (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, викладені у Додатку 2 до Тендерної документації Закупівлі складені на основі Проектно-кошторисної документації до Проєкту (додається).
2. Нормами Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме пунктом 4.1, передбачено наступне: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом.
Запроваджені Постановою № 710 додаткові заходи підвищення ефективності використання державних коштів не для всіх сформульовані як обов’язкові, зокрема органам місцевого самоврядування (тобто місцевим радам усіх рівнів), надано лише рекомендації. Білецька сільська рада відноситься до органів місцевого самоврядування, тому, враховуючи вищенаведене, можна вважати, що рекомендації Постанови №710 носять необов’язковий, факультативний характер.
3. Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю викладені у Додатку 4 до Договору №22/06-01 від 26.06.2024 та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Додатки:
1. Скан-копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
2. Скан-копія експертного звіту №Т1949-АД від 21.11.2023 року;
3. Скан-копія Проектно-кошторисної документації до Проєкту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-29 15:30:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво спортивного залу приміщення подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ в с. Чистилів, Тернопільського району Тернопільської області" ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель» Білецькою сільською радою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-31-006099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, документів та інформації щодо виконання переможцем умови пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-31 09:39:52
Надання документів та інформації
Білецька сільська рада надає документи та інформацію щодо виконання переможцем умови пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-31 19:09:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво спортивного залу приміщення подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ в с. Чистилів, Тернопільського району Тернопільської області" ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель» Білецькою сільською радою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-31-006099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення (документи, інформацію тощо) стосовно підпункту 9 пункту 16.1 Проекту договору (Додаток 3 тендерної документації), зважаючи що населений пункт, який є місцем виконання робіт даній процедурі закупівлі - 47705, Україна, Тернопільська область, с. Чистилів – не включений до Переліку населених пунктів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, затвердженого постановою КМУ від 25.04.2023 № 382.
2. Надати пояснення, яким чином переможцем закупівлі ТОВ «АЛЬЯНС БУД ГРУП» виконано вимогу пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації в частині надання копій актів КБ2 та довідок форми КБ3 до кожного договору, зазначеного у Довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів) (файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-05 11:41:16
Пояснення на запит
У зв’язку з воєнним станом у нашій країні та потребою у будівництві спортивного залу із захисними властивостями ПРУ, Білецькою сільською радою 31.05.2024 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) через електронний майданчик (Держзакупівлі.онлайн) в системі ´PRОZORRO´ за предметом код за ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель на суму 43`781`882,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-31-006099-a) (далі-Закупівля).
1. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно з пунктом 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначеним цим пунктом.
Виходячи з того, що норма статті 22 Закону є обов'язковою, а отже повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що визначені в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей.
Таким чином, замовник в проекті договору про закупівлю повинен зазначати, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей.
При цьому зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватися у випадках та порядку, що були передбачені проектом договору та договором про закупівлю з урахуванням Особливостей.
Саме тому, враховуючи рекомендації Мінекономіки, до Проекту Договору до Закупівлі нами включено всі підпункти 1-9 пункту 19 Особливостей (підпункт 9 пункту 16.11 Проекту договору (Додаток 3 тендерної документації).
2. 06.06.2024, 16:05 надійшло звернення від потенційного учасника закупівлі, в результаті розгляду якого було внесено зміни до п. 3.1.3 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік змін та Нова редакція Тендерної документації з усіма Додатками опублікована у розділі Тендерна документація до Закупівлі.
На виконання п.3.1.3 Додатку 1 до тендерної документації переможцем Закупівлі ТОВ «АЛЬЯНС БУД ГРУП» надано підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме: Монтаж кроквяних і підкроквяних ферм на висоті до 25 м прогоном до 24 м, масою до 3 т, Монтаж прогонів із кроком ферм до 12 м при висоті будівлі до 25 м, Армування стяжки дротяною сіткою не менше 500 м2, Улаштування покриттів SBR товщиною 11 мм не менше 900 м2, Улаштування покриттів безшовних EPDM товщиною 2 мм не менше 900 м2.
Для підтвердження виконання аналогічних робіт (послуг) переможцем надались копії актів КБ2 та довідок форми КБ3, як і вимагалось новою редакцією Тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Білецька сільська рада надає інформацію про усунення порушень, викладених у висновку від 09.08.2024.
2024-08-15 12:20:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Інші порушення законодавства у сфері закупівель))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" |
37 608 750,10
UAH з ПДВ
|
37 608 750,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" #41342634 |
Переможець |
37 608 750,10
UAH з ПДВ
|
18 червня 2024 16:07
|