Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2024-05-31-006025-a ● b3321dc80c204174a3e7139194390063
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний комітет телебачення і радіомовлення України |
Код ЄДРПОУ: | 00013936 |
Вебсайт: | http://comin.kmu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул.Прорізна, 2 |
Контактна особа: |
Мураховська Анжела Анатоліївна +380442795958 Angela@comin.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2024 15:48 |
Очікувана вартість: | 5 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, Київ, Прорізна,2, Хрещатик, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2024 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2024 14:30 |
Перел_к зм_н до ТД_ від 19.06.2024.doc | |
19 червня 2024 14:30 |
Тендерна_документація зі змінами 2.docx | |
14 червня 2024 14:45 |
Перел_к зм_н до ТД_.doc | |
14 червня 2024 14:45 |
Тендерна_документація зі змінами 2024.docx | |
31 травня 2024 14:48 |
Тендерна_документація 2024.docx | |
31 травня 2024 14:44 |
Додаток 4 до ТД - Проект Договору.docx | |
31 травня 2024 14:44 |
Додаток 3 - технічні вимоги_Тех спец .docx |
19 червня 2024 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 червня 2024 14:30 |
Перел_к зм_н до ТД_ від 19.06.2024.doc
|
||||||
19 червня 2024 14:30 |
Тендерна_документація зі змінами 2.docx
|
||||||
14 червня 2024 14:45 |
Перел_к зм_н до ТД_.doc
|
||||||
14 червня 2024 14:45 |
Тендерна_документація зі змінами 2024.docx
|
||||||
31 травня 2024 14:48 |
Тендерна_документація 2024.docx
|
||||||
31 травня 2024 14:44 |
Додаток 4 до ТД - Проект Договору.docx
|
||||||
31 травня 2024 14:44 |
Додаток 3 - технічні вимоги_Тех спец .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення вимог
Дата подання: 06 червня 2024 11:31
Дата відповіді: 10 червня 2024 10:49
Шановний Замовник!
Просимо звернути увагу на дискримінаційні вимоги в ТД та усунути їх. Також виконання деяких неможливо, не порушуючи законодавства ЄС, а саме розкриття персональних даних. Крім того, на виконання тендерного завдання це ніяк не вплине. А саме, Додаток 3 ТД.
Виконавець повинен пройти спеціальну авторизацію в кожній з країн поширення (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії), згідно з правилами розміщення реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики компанії Meta, а саме:
10.1. Укласти партнерство (або інший вид договірних відносин) з громадськими організаціями (місцевими рекламодавцями), офіційно зареєстрованими в цих країнах (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії), що мають офіційну сторінку в мережі Facebook.
10.2. Пройти підтвердження особи таргетологів у кожній з країн (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії). Надати офіційне посвідчення особи, видане урядами зазначених країн (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії) (паспорт, ID-картку тощо).
10.3. Підтвердити місцезнаходження таргетологів на території зазначених країн (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії). Надати підтвердження адреси, наприклад, рахунок за комунальні послуги або банківську виписку з адресою тощо.
10.4. Забезпечити розкриття інформації про оплату. Надати деталі про джерело фінансування рекламної кампанії та запустити її від імені сторінок партнерських громадських організацій у кожній з країн (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії).
Справа в тому, щоб виконати умови тендерного завдання, нам не потрібні громадяни перерахованих країн, які мають посвідчення видане урядами країн. Навіть при тому, що в минулому році в ЄС прийняли на законодавчому рівні заборону використання таргетингу. Платформи, які будуть задіяні у виконанні ТЗ змогли обійти вимоги ЄС, тому таргентинг, все ж таки можна налаштувати. І для цього не потрібно знаходиться в країнах на яких буде розповсюджена РК. Що ж стосується співпраці з ГО, то це може бути, як окремий інструмент просування. Додаткова опція, яку можна використовувати креативно і яку переможець зможе запропонувати в концепції. Крім того, якщо ГО будуть рекламувати на своїх сторінках наші ролики, ми не зможемо вимагати від них надання доступу до їх рекламних кабінетів,щоб перевірити ефективність, хоча б тому що в цих кабінетах може бути конфіденційна інформація (банківська та інші). Просимо врахувати вищезазначене та внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, щодо запиту, наданого Вами, інформуємо:
1. Захист усіх персональних даних наданих в рамках роботи з інструментами Facebook та Instagram регулюється політиками корпорації Meta щодо безпеки та захисту приватних даних https://about.meta.com/actions/protecting-privacy-and-security/ та відповідає їм.
2. Рекламний кабінет та сторінка організації - це не тотожні речі. Згідно з правилами використання Facebook, cторінки Facebook дають компаніям, брендам, організаціям і публічним особам змогу ділитися новинами та взаємодіяти з користувачами https://www.facebook.com/help/104002523024878?helpref=about_content
Разом з тим Ads Manager дозволяє керувати рекламою на Facebook, Instagram, Messenger та Audience Network. Це універсальний інструмент, за допомогою якого можна створювати рекламу, налаштовувати час та місце її показу, а також відстежувати результативність кампаній щодо ваших маркетингових цілей. https://www.facebook.com/business/tools/ads-manager
Таким чином, партнерство зі сторінкою громадської організації не передбачає доступу до їх рекламного кабінету.
3. Щодо процедури авторизації реклами:
а) Згідно з деталізацією по країнах у правилах корпорації Meta країни ЄС, на які спрямована рекламна кампанія, передбачають процедуру авторизації реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики.
Посилання на пункт правил: https://www.facebook.com/business/help/2150157295276323.
б) При більш детальному розгляді правил авторизації у кожній з країн ЄС, можемо побачити вимогу, щоб документи особи, яка авторизується були чинними та виданими країною, на яку спрямовано таргетинг "Submitted documents must be unexpired and issued by the country you want to target."
Посилання на пункт правил: https://www.facebook.com/business/help/208949576550051?country_select=DE
4. Щодо процедури авторизації реклами та застереження про фінансування із зазначенням назви організації, яка оплатила рекламу:
а) Згідно з офіційними правилами корпорації Meta щодо реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики, "рекламодавці, зацікавлені в розміщенні цієї реклами, мають пройти процедуру авторизації реклами. Ця процедура доступна для рекламодавців, які проживають і перебувають у цільовій країні на час розміщення реклами. Документи для авторизації мають бути виданими країною або штатом рекламодавця і не можуть бути простроченими. В окремих країнах приймаються також нотаріально завірені форми.
б) Ці рекламні оголошення повинні містити застереження про фінансування із зазначенням назви організації, яка оплатила рекламу. Якщо рекламне оголошення опубліковане без застереження, його буде призупинено, відхилено й додано до Бібліотеки реклами, доки рекламодавець не завершить процедуру авторизації."
Посилання на пункт правил: https://www.facebook.com/business/help/167836590566506
5. Щодо застереження про фінансування із зазначенням назви організації, яка оплатила рекламу:
Разом з тим у правилах корпорації Meta щодо реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики передбачені застереження про фінансування із зазначенням назви організації, яка оплатила рекламу, що передбачає процес верифікації організації, яка розміщує рекламу зі своєї сторінки. Згідно з офіційними правилами корпорації Meta щодо реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики в країнах ЄС, для верифікації організації, що здійснює публікацію реклами в країні таргетингу необхідно надати локальну адресу цієї організації, діючий локальний телефонний номер та діючу мейл адресу. "you'll be required to provide: a local mail-deliverable business address, a verifiable local phone number and any verifiable email address (including email domains such as Gmail, Yahoo, Aol, and others)"
Посилання на пункт правил: https://www.facebook.com/business/help/2992964394067299?country_select=BE
Враховуючи викладене, вважаємо, що зазначені у технічних умовах вимоги не є дискримінаційними і можуть бути реалізовані Виконавцями за умови дотримання перелічених норм і діючих правил корпорації Мета щодо реклами та умов надання Послуги, визначених Замовником.
1. Захист усіх персональних даних наданих в рамках роботи з інструментами Facebook та Instagram регулюється політиками корпорації Meta щодо безпеки та захисту приватних даних https://about.meta.com/actions/protecting-privacy-and-security/ та відповідає їм.
2. Рекламний кабінет та сторінка організації - це не тотожні речі. Згідно з правилами використання Facebook, cторінки Facebook дають компаніям, брендам, організаціям і публічним особам змогу ділитися новинами та взаємодіяти з користувачами https://www.facebook.com/help/104002523024878?helpref=about_content
Разом з тим Ads Manager дозволяє керувати рекламою на Facebook, Instagram, Messenger та Audience Network. Це універсальний інструмент, за допомогою якого можна створювати рекламу, налаштовувати час та місце її показу, а також відстежувати результативність кампаній щодо ваших маркетингових цілей. https://www.facebook.com/business/tools/ads-manager
Таким чином, партнерство зі сторінкою громадської організації не передбачає доступу до їх рекламного кабінету.
3. Щодо процедури авторизації реклами:
а) Згідно з деталізацією по країнах у правилах корпорації Meta країни ЄС, на які спрямована рекламна кампанія, передбачають процедуру авторизації реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики.
Посилання на пункт правил: https://www.facebook.com/business/help/2150157295276323.
б) При більш детальному розгляді правил авторизації у кожній з країн ЄС, можемо побачити вимогу, щоб документи особи, яка авторизується були чинними та виданими країною, на яку спрямовано таргетинг "Submitted documents must be unexpired and issued by the country you want to target."
Посилання на пункт правил: https://www.facebook.com/business/help/208949576550051?country_select=DE
4. Щодо процедури авторизації реклами та застереження про фінансування із зазначенням назви організації, яка оплатила рекламу:
а) Згідно з офіційними правилами корпорації Meta щодо реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики, "рекламодавці, зацікавлені в розміщенні цієї реклами, мають пройти процедуру авторизації реклами. Ця процедура доступна для рекламодавців, які проживають і перебувають у цільовій країні на час розміщення реклами. Документи для авторизації мають бути виданими країною або штатом рекламодавця і не можуть бути простроченими. В окремих країнах приймаються також нотаріально завірені форми.
б) Ці рекламні оголошення повинні містити застереження про фінансування із зазначенням назви організації, яка оплатила рекламу. Якщо рекламне оголошення опубліковане без застереження, його буде призупинено, відхилено й додано до Бібліотеки реклами, доки рекламодавець не завершить процедуру авторизації."
Посилання на пункт правил: https://www.facebook.com/business/help/167836590566506
5. Щодо застереження про фінансування із зазначенням назви організації, яка оплатила рекламу:
Разом з тим у правилах корпорації Meta щодо реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики передбачені застереження про фінансування із зазначенням назви організації, яка оплатила рекламу, що передбачає процес верифікації організації, яка розміщує рекламу зі своєї сторінки. Згідно з офіційними правилами корпорації Meta щодо реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики в країнах ЄС, для верифікації організації, що здійснює публікацію реклами в країні таргетингу необхідно надати локальну адресу цієї організації, діючий локальний телефонний номер та діючу мейл адресу. "you'll be required to provide: a local mail-deliverable business address, a verifiable local phone number and any verifiable email address (including email domains such as Gmail, Yahoo, Aol, and others)"
Посилання на пункт правил: https://www.facebook.com/business/help/2992964394067299?country_select=BE
Враховуючи викладене, вважаємо, що зазначені у технічних умовах вимоги не є дискримінаційними і можуть бути реалізовані Виконавцями за умови дотримання перелічених норм і діючих правил корпорації Мета щодо реклами та умов надання Послуги, визначених Замовником.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро