Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379924 |
Місцезнаходження: | 67900, Україна , Одеська обл., смт Окни, вул. Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Залевська Валентина Олександрівна +380486121043 selychna5@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2024 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2024 10:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2024 10:14 |
Тендерна_документація.docx | |
31 травня 2024 10:14 |
Додаток 3 проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-24-000001 ● 1c5e19ada10e47ccb9ac268c3a5eedcb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2024 Одеса № 129
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.06.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.06.2024 № 129
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2024-05-31-001392-a 31.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-25 13:45:29
Пояснення з власної ініціативи
В рамках проведення моніторингу UA-M-2024-06-24-000001 закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме: "Поточний ремонт водопроводу по вул. Миронянській в с.Ткаченка Подільського району Одеської області" (Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-31-001392-a) Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області надає документи, що були підставою для здійснення закупівлі та повідомляє органу державного фінансового контролю наступне.
Забезпечення населення якісною питною водою є одним із пріоритетних завдань, розв'язання яких необхідно для збереження здоров'я, поліпшення умов діяльності і підвищення рівня життя населення, уникнення епідеміологічних ситуацій. Проблеми водопостачання населення та якості питної води мають стратегічне значення і потребують комплексного вирішення в Окнянській селищній раді.
Значна частина водопровідних мереж відпрацювала нормативні терміни експлуатації, знаходиться в аварійному та зношеному стані і потребує термінової заміни.
Конкретно, в селі Ткаченка існує нагальна потреба в проведенні ремонтних робіт для безперебійного надання послуг з водопостачання населенню, що підтверджується письмовим зверненням жителів вулиці Миронянської, актом обстеження водогону та Протоколом № 4/1 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій на території Окнянської селищної ради від 18.03.2024 року .
Документи додаються.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-02 14:52:09
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Комунального підприємства «Красноокнянський комунальник» вимогам підпункту 2.2. розділу 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано у повному обсязі скановану копію аналогічного за предметом договору (відсутній додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №300 від 13.10.2023).
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Комунального підприємства «Красноокнянський комунальник» вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме графік надання послуг згідно Додатку 1 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-03 16:07:31
Пояснення в рамках проведення моніторингу UA-M-2024-06-24-000001
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту:
В рамках проведення моніторингу UA-M-2024-06-24-000001 закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме: "Поточний ремонт водопроводу по вул. Миронянській в с.Ткаченка Подільського району Одеської області" (Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-31-001392-a) Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області надає необхідні органу державного фінансового контролю пояснення, інформацію та документи і повідомляє наступне.
Під час проведення публічних закупівель Окнянська селищна рада завжди діє виключно в межах повноважень та у спосіб, що передбачений чинним законодавством. Дотримується принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційністі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Саме тому, маючи підстави та документи для проведення закупівлі без використання електронної системи та заключення прямого договору, згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником), Замовником було прийнято рішення провести конкурентну процедуру.
1. Розмір бюджетного призначення для даної закупівлі передбачений бюджетним асигнуванням на 2024 рік, затверджений рішенням сесії Окнянської селищної ради №1454/37- VIII від 20.12.2023 року «Про бюджет Окнянської територіальної громади на 2024 рік».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, здійснювалося в порядку та у спосіб, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» шляхом опублікування на офіційному веб сайті Окнянської селищної ради:
https://okny-otg.gov.ua/news/1717762101/
Очікувана вартість предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме: "Поточний ремонт водопроводу по вул. Миронянській в с.Ткаченка Подільського району Одеської області" «ДК: 021: 2015-77210000-5 — 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-31-001392-a) визначена, керуючись Положенням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, враховуючи кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі, відповідно дефектного акта та локального кошторису.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі також враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та електронній системі закупівель "Prozorro".
2. Згідно вимог підпункту 2.2 розділу «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 до тендерної документації Учасник надає сканований оригінал/ копія договору (аналогічного) за предметом закупівлі та скановані акти які підтверджують виконання послуг по цьому договору. Замовником не встановлено чіткої вимоги, щодо надання аналогічного договору з додатками. Проте Замовник вимагає надання сканованих актів наданих послуг, що і є підтвердженням виконання договору, які Учасник надав в складі тендерної пропозиції.
3. Замовником встановлені досить стислі строки для здійснення поточного ремонту водопровідної мережі, тому надавши завірене підписом уповноваженої особи і печаткою комунального підприємства технічне завдання та згоду з умовами Договору, Учасник підтвердив, що послугу буде виконано вчасно, а разом з підписаним Договором додано і календарний графік надання послуги (Додаток 1 до Договору).
Поскільки потреба в даній закупівлі дійсно нагальна (частина жителів села Ткаченка в цей спекотний період залишаються без водопостачання), про що свідчать неодноразові нарікання та скарги на адресу Окнянської селищної ради, просимо прийняти дане пояснення до уваги.
Документи додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані. Уповноваженій особі зауважено на недопущення таких порушень при здійсненні публічних закупівель»
2024-07-11 10:40:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "КРАСНООКНЯНСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИК" |
746 733,00
UAH з ПДВ
|
746 733,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "КРАСНООКНЯНСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИК" #35581810 |
Переможець |
746 733,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 16:49
|
Додатки до договору | укладений |
19 червня 2024 16:47
|
Додатки до договору | укладений |
19 червня 2024 16:47
|
Договір_215 | укладений |
19 червня 2024 16:47
|
Договір_215 | укладений |
19 червня 2024 16:44
|