Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща" |
Код ЄДРПОУ: | 40247540 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148 |
Контактна особа: |
Шуманська Ольга Григорівна 380506114394 ppvmtz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 22:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 9 033 333,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 166,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 22:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 22:46 |
ДОДАТОК 2 ТЗ.docx | |
30 травня 2024 22:46 |
Додаток 1 вимоги.docx | |
30 травня 2024 22:46 |
ДОДАТОК 3 цінова.docx | |
30 травня 2024 22:46 |
2024.05.30 ТД лісозаготівля.docx | |
30 травня 2024 22:46 |
ДОДАТОК 4 проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-02-000003 ● e2e2b3ce7c354780ae1ae41c288e34d1
- Статус: завершено ● Дата: 27 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.08.2024 № 237
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2024-05-30-011101-a 30.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-03 16:54:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із заготівлі деревини (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-30-011101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документах, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-06 20:48:36
Відповідь
На ваш запит: про надання пояснень від 03.09.2024 щодо процедури закупівлі послуг із заготівлі деревини (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-30-011101-a) надаємо:
1. Службову записку, щодо необхідності проведення закупівлі та переліку послуг, на 1 арк. в 1 прим.
2. Технічне завдання на 2 арк. в 1 прим.
3. Визначення середньої ціни здійснювалось за результатом аналогічних закупівель у системі Прозорро, на 6 арк. в 1 прим.
4. Лист-звернення до розпорядника та дозвіл розпорядника на початок закупівлі на 2 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-10 15:05:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із заготівлі деревини (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-30-011101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів), яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС» вимогам додатку 2 «Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» тендерної документації, зокрема, в частині: наявності забезпечення засобами індивідуального захисту; отримання Спеціального Дозволу ДАЗВ України на право виконання робіт у ЗВ і ЗБ(О)В, забезпечення постановки працівників на облік індивідуального дозиметричного контролю та забезпечення засобами індивідуального дозиметричного контролю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-12 08:18:47
Відповідь
На ваш запит: про надання пояснень від 03.09.2024 щодо процедури закупівлі послуг із заготівлі деревини (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-30-011101-a) надаємо: 1. Спеціальний дозвіл на провадження окремих видів діяльності на території зони відчуження і зони безумовного (обов'язкового) відселення; 2. Довідка про дотримання заходів із захисту довкілля та проведення робіт (надання послуг) з дотриманням чинного законодавства; 3. Інформацію щодо особливостей роботи в зоні відчуження.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2024 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" |
8 200 000,00
UAH
|
8 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" |
9 000 000,00
UAH
|
9 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" #42940293 |
Відхилено |
8 200 000,00
UAH
|
13 червня 2024 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2024 21:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" #44279874 |
Переможець |
9 000 000,00
UAH
|
18 червня 2024 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2024 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2024 13:16
|
Договір 41_05_В від 24.06.2024.pdf | укладений |
24 червня 2024 13:16
|