Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) житлового будинку на вул. Дзвонарська,5 в м.Калуш Івано-Франківської обл.
Очікувана вартість
1 508 361,00 UAH
UA-2024-05-30-010479-a ● cddd5e2b72ba4cc08213a85b0180954a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03345998 |
Вебсайт: | https://kalushcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9 |
Контактна особа: |
Марія Бухтарьова +380347262968 ujkgkalushtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 14:55 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 14:55 |
Очікувана вартість: | 1 508 361,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 541,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Код робіт, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: за кодом ДК 021:2015 (45453000-7) — Капітальний ремонт і реставрація.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) житлового будинку на вул. Дзвонарська,5 в м.Калуш Івано-Франківської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Дзвонарська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту виконаних робіт (форма КБ-2в), який погоджений з керівником управляючої компанії. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 17:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 17:29 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
30 травня 2024 17:29 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання Замовнику
Дата подання: 02 червня 2024 11:57
Дата відповіді: 05 червня 2024 08:59
Добрий день.
Відповідно до статті 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності || від 17.02.2011р. - № 3038-VI(редакція 04.01.2024р.) просимо внести інформацію в тендерну документацію щодо класу наслідків відповідальності будівель і споруд, шляхом оприлюднення сканованих документів з проектної документації PD01:6566-4186-0999-6928 №5 від 2024-04-01 зареєстрованої в Єдиній державній електронній системі ц сфері будівництва.
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання, що надійшло через електронну систему закупівель 02.06.24 р. о 11:57 год. повідомляю наступне:
Експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) житлового будинку на вул. Дзвонарська, 5 в м. Калуш Іввано-Франківська область» замовника – Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, затвердженим Директором КП Івано-Франківської обласної ради «Про–Експерт» від 16.04.2024 визначено, що кошторисна документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена згідно наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та встановлено Клас наслідків (відповідальності) об’єктів СС1.
Тендерна документація Замовника містить всі вимоги, передбачені статтею 22 Закону з урахуванням Особливостей тому вносити Замовнику зміни у тендерну документацію не має підстав.
Кошторисна документація буде надана переможцю закупівлі після укладення договору.
Експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) житлового будинку на вул. Дзвонарська, 5 в м. Калуш Іввано-Франківська область» замовника – Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, затвердженим Директором КП Івано-Франківської обласної ради «Про–Експерт» від 16.04.2024 визначено, що кошторисна документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена згідно наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та встановлено Клас наслідків (відповідальності) об’єктів СС1.
Тендерна документація Замовника містить всі вимоги, передбачені статтею 22 Закону з урахуванням Особливостей тому вносити Замовнику зміни у тендерну документацію не має підстав.
Кошторисна документація буде надана переможцю закупівлі після укладення договору.
Питання щодо документів
Дата подання: 03 червня 2024 09:40
Дата відповіді: 05 червня 2024 09:03
Доброго дня Замовник!
Внесіть розяснення щодо п.3 частина2 (Інша інформація) розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, які саме Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Якщо є обовязковий перелік то оприлюдніть його в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання, що надійшло через електронну систему закупівель 03.06.24 р. о 09:40 год. повідомляю:
Додатком 1 до тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) житлового будинку на вул. Дзвонарська,5 в м.Калуш Івано-Франківської обл.», за кодом ДК 021:2015 (45453000-7) — Капітальний ремонт і реставрація (UA-2024-05-30-010479-a,) передбачено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі, а в пункті 4 Додатку 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» зазначено повний перелік документів, які повинен надати Учасник.
Таким чином, внесення роз’яснення, щодо п. 3 частини 2 (Інша інформація) розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовнику не має підстав, оскільки у Додатку 1 Тендерної документації чітко зазначено перелік необхідних Документів, які повинен подати Учасник для участі у даній Закупівлі.
Додатком 1 до тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) житлового будинку на вул. Дзвонарська,5 в м.Калуш Івано-Франківської обл.», за кодом ДК 021:2015 (45453000-7) — Капітальний ремонт і реставрація (UA-2024-05-30-010479-a,) передбачено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі, а в пункті 4 Додатку 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» зазначено повний перелік документів, які повинен надати Учасник.
Таким чином, внесення роз’яснення, щодо п. 3 частини 2 (Інша інформація) розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовнику не має підстав, оскільки у Додатку 1 Тендерної документації чітко зазначено перелік необхідних Документів, які повинен подати Учасник для участі у даній Закупівлі.
Аналогічний договір
Дата подання: 03 червня 2024 09:55
Дата відповіді: 05 червня 2024 09:19
1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вами встановлено вимогу наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: капітальний ремонт підвального приміщення, а чому не укриття чи бомбосховища?
2. Чим керувався Замовник встановивши вимоги про виконання договору лише у 2020-2024 роках? З 2020 по 2022 року в Україні діяв карантиний період , з 2022 по 2024 введений віськовий стан. Просимо внести зміни до документації та розширити роки виконання договорів починаючи 3 2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання, що надійшло через електронну систему закупівель 03.06.24, 09:55 щодо встановлення на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимоги наявності в учасника досвіду щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: капітальний ремонт підвального приміщення, а не укриття чи бомбосховища (аналогічний договір) повідомляю:
в Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015). Тому Замовник у тендерній документації встановлює вимогу та зазначає, який саме договір буде вважатись аналогічним. Відповідно до умов даної тендерної документації аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: капітальний ремонт підвального приміщення, а також договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі або складом робіт, згідно Технічної специфікації (Додатку 2), які виконувались за договором.
Щодо другого питання: «Чим керувався Замовник встановивши вимоги про виконання договору лише у 2020-2024 роках? З 2020 по 2022 року в Україні діяв карантинний період , з 2022 по 2024 введений військовий стан. Просимо внести зміни до документації та розширити роки виконання договорів починаючи 3 2019 року», повідомляю:
Оголошуючи дану Закупівлю, Замовник перш за все мав на меті отримати роботи якісно та вчасно. Враховуючи ситуацію на території нашої держави, а саме впровадження воєнного стану, Замовник, прописуючи вимогу щодо підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді копії договору виконаного саме за 2020-2024 рр., прагнув отримати підтвердження того, що Учасник на сьогоднішній день дійсно працює та має змогу виконати роботи Замовнику, відповідно до потреби, зазначеної у Технічній специфікації Закупівлі, якісно та в терміни, передбачені закупівлею.
Окрім цього, хочу зауважити, що для Учасника, який попри війну продовжує працювати, надати один договір за період роботи 2020-2024рр. не повинно викликати будь-яких труднощів, оскільки Замовником не встановлено будь-якого обмеження щодо того з ким саме Учасник уклав наданий аналогічний договір.
в Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015). Тому Замовник у тендерній документації встановлює вимогу та зазначає, який саме договір буде вважатись аналогічним. Відповідно до умов даної тендерної документації аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: капітальний ремонт підвального приміщення, а також договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі або складом робіт, згідно Технічної специфікації (Додатку 2), які виконувались за договором.
Щодо другого питання: «Чим керувався Замовник встановивши вимоги про виконання договору лише у 2020-2024 роках? З 2020 по 2022 року в Україні діяв карантинний період , з 2022 по 2024 введений військовий стан. Просимо внести зміни до документації та розширити роки виконання договорів починаючи 3 2019 року», повідомляю:
Оголошуючи дану Закупівлю, Замовник перш за все мав на меті отримати роботи якісно та вчасно. Враховуючи ситуацію на території нашої держави, а саме впровадження воєнного стану, Замовник, прописуючи вимогу щодо підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді копії договору виконаного саме за 2020-2024 рр., прагнув отримати підтвердження того, що Учасник на сьогоднішній день дійсно працює та має змогу виконати роботи Замовнику, відповідно до потреби, зазначеної у Технічній специфікації Закупівлі, якісно та в терміни, передбачені закупівлею.
Окрім цього, хочу зауважити, що для Учасника, який попри війну продовжує працювати, надати один договір за період роботи 2020-2024рр. не повинно викликати будь-яких труднощів, оскільки Замовником не встановлено будь-якого обмеження щодо того з ким саме Учасник уклав наданий аналогічний договір.
Зведений кошторисний розрахунок
Дата подання: 03 червня 2024 10:02
Дата відповіді: 05 червня 2024 10:40
Добрий день.
Просимо прибрати в п.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації вимогу щодо надання Переможцем Закупівлі зведеного кошторисного розрахунку. Цей документ заверджується керівником Замовника та подається проектною організації для проведення експертизи. З якого боку тут Переможець Закупівлі?
Відповідь: Розглянувши питання, що надійшло через електронну систему закупівель 03.06.24 р. о 10:02 год. щодо виключення в. п. 3.2 Додатку 1 до Тендерної документації вимоги щодо надання Переможцем Закупівлі зведеного кошторисного розрахунку повідомляю наступне:
Відповідно до Додатку до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджених Наказом Державної казначейської служби України № 213 від 19.07.2019р. зведений кошторисний розрахунок є необхідним документом для реєстрації бюджетних зобов’язань (договору) та проведення платежів. Враховуючи наведене вище, Замовник не має підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Відповідно до Додатку до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджених Наказом Державної казначейської служби України № 213 від 19.07.2019р. зведений кошторисний розрахунок є необхідним документом для реєстрації бюджетних зобов’язань (договору) та проведення платежів. Враховуючи наведене вище, Замовник не має підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2024 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БЕКИТА РОМАН ІВАНОВИЧ |
1 249 998,95
UAH з ПДВ
|
1 145 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТ-ХОЛ" |
1 347 445,00
UAH з ПДВ
|
1 147 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОБУТА ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" |
1 359 367,00
UAH з ПДВ
|
1 249 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НАКО ІНВЕСТ" |
1 462 000,00
UAH з ПДВ
|
1 320 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ДОБРОБУД |
1 422 634,00
UAH з ПДВ
|
1 320 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БЕКИТА РОМАН ІВАНОВИЧ #3100622371 |
Переможець |
1 145 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2024 16:58
|
ДУ до договору 45.PDF | укладений |
18 грудня 2024 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 16:55
|
ДУ до договору 45.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2024 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 10:48
|
Додаткова угода 3 до Договору 45.PDF | зміни до договору |
04 листопада 2024 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 16:51
|
ДУ 2 87.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2024 16:49
|
Лист 2.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2024 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2024 10:04
|
Лист вх.5.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2024 09:56
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2024 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 16:52
|
Договір 45.PDF | укладений |
27 червня 2024 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/87 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт в зв"язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин. |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору та його розірвання. |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 червня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 018 061,06
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовились розірвати дію Договору, відповідно до пп.1 п.19 Особливостей та пп.1 п.18.5 Договору |