Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення та тротуарного покриття вулично-дорожньої мережі по вулиці Є. Завойського (від буд. № 1 до буд. № 60) у м. Могилів-Подільському Вінницької області.
Очікувана вартість
1 991 164,80 UAH
UA-2024-05-30-010370-a ● e1d81abefa394ebd9c548f680399951b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21724512 |
Місцезнаходження: | 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16 |
Контактна особа: |
Алла Рибак +380433762708 allarbk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 991 164,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 955,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник разом із тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639) у розмірі 0,5% очікуваної вартості закупівлі із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації, та подається у вигляді Електронної банківської гарантії у форматі PDF з накладанням ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. Файл з ЕЦП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - Замовником не розглядається та тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Банківська гарантія має містити інформацію про предмет закупівлі, номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, строк дії. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП банка-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банку – гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, банківські гарантії учасників, які були оформленні на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9955.82 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету/ на рахунок замовника. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення та тротуарного покриття вулично-дорожньої мережі по вулиці Є. Завойського (від буд. № 1 до буд. № 60) у м. Могилів-Подільському Вінницької області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 17:16 |
Тендерна документація.doc | |
30 травня 2024 17:16 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
30 травня 2024 17:16 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
30 травня 2024 17:16 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутні світильники у тех.завданні
Дата подання: 12 червня 2024 16:44
Дата відповіді: 13 червня 2024 12:24
Згідно додатку до технічного завдання тендерної документації "Відомості обсягів робіт" вказано роботу "Установлення світильників 100 AES. 100. RD1", але витрату не вказано. До прикладу, робота "Підвішування самонесучого ізольованого провода на опорах за допомогою механізмів" передбачає витрати "Самонесучий ізольований провід, марка АsХSn, переріз 4x16 мм2", що і відображено у тех.завданні.
Уточніть, будь ласка, матеріали " світильники" в кі-ті 18шт включено у тех завдання? Якщо так, то чому не відображено у тех.завданні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня !
Відомість обсягів робіт на освітлення, що є додатком 4 технічного завдання тендерної документації, підготовлено відповідно до локального кошторису на будівельні роботи, що є складовою проектно-кошторисної документації, затвердженої експертним звітом.
Пункт 49 «Установлення світильників 100 AES. 100. RD1» розділу 3 «Кабельна лінія» додатку 4 «Відомість обсягів робіт» включає в себе світильники 100 AES. 100. RD1(або аналог) в кількості 18 шт. та інші необхідні для монтажу матеріали, механізми та працівники відповідної кваліфікації.
Світильники 100 AES. 100. RD1 знаходяться в переліку будівельних матеріалів, виробів і комплектів підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису, що є складовою проектно-кошторисної документації.
Для вивчення проектно-кошторисної документації та ознайомлення з об’єктом виконання робіт, замовником передбачено попередній огляд об’єкту, проектно-кошторисної документації та складання в довільній формі акту огляду. Після огляду об’єкту виконання робіт, ознайомившись з проектно-кошторисною документацією, враховуючи всі можливі ризики та особливості місця виконання робіт, учасник в змозі підготувати тендерну пропозицію.
Відомість обсягів робіт на освітлення, що є додатком 4 технічного завдання тендерної документації, підготовлено відповідно до локального кошторису на будівельні роботи, що є складовою проектно-кошторисної документації, затвердженої експертним звітом.
Пункт 49 «Установлення світильників 100 AES. 100. RD1» розділу 3 «Кабельна лінія» додатку 4 «Відомість обсягів робіт» включає в себе світильники 100 AES. 100. RD1(або аналог) в кількості 18 шт. та інші необхідні для монтажу матеріали, механізми та працівники відповідної кваліфікації.
Світильники 100 AES. 100. RD1 знаходяться в переліку будівельних матеріалів, виробів і комплектів підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису, що є складовою проектно-кошторисної документації.
Для вивчення проектно-кошторисної документації та ознайомлення з об’єктом виконання робіт, замовником передбачено попередній огляд об’єкту, проектно-кошторисної документації та складання в довільній формі акту огляду. Після огляду об’єкту виконання робіт, ознайомившись з проектно-кошторисною документацією, враховуючи всі можливі ризики та особливості місця виконання робіт, учасник в змозі підготувати тендерну пропозицію.
Огляд об'єкту
Дата подання: 12 червня 2024 17:22
Дата відповіді: 13 червня 2024 12:31
Вимагаємо вилучити вимогу про огляд об’єкту
(Пункт 16 Кваліфікаційних критеріїв "Для розрахунку пропозиції учасник зобов’язаний в період уточнень провести візуальний огляд об’єкта. За результатами огляду скласти акт обстеження об’єкта (в довільній формі), який підписується представником Учасника та Замовника та надати у складі пропозиції"),
як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є, є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Детально розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак закупівельне законодавство не містить переліку дискримінаційних умов, тому замовник в кожному конкретному випадку повинен визначати належність чи неналежність умов тендерної документації до дискримінаційних.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час замовника.
Учасник стверджує, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки замовник не задумується, що в подальшому такі дії призведуть до збільшення витрат понесених учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Проте, на нашу думку, учасник, оглянувши об’єкт, може визначитись з порядком застосування наявної у нього матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування вартості робіт. В подальшому переможцю торгів буде потрібно постійно виїжджати на об’єкт. Якщо учаснику невигідно виїхати для проведення обстеження, то чи в змозі він буде це здійснювати в подальшому для виконання робіт ?
У результаті проведення процедури спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-08-008395-b) було укладено договір підряду між Управлінням житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради та переможцем ТОВ «АЛЬФАМЕТРІК». Однак, після підписання сторонами договору, підрядник був не в змозі виконати роботи, оскільки ним не було враховано особливості місця виконання таких робіт. У зв’язку з обставинами, що склались, договір було розірвано. Тому, Управління, посилаючись на досвід проведення конкурсних процедур, наголошує на включенні даного кваліфікаційного критерію до переліку таких, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації.
Також 09 квітня 2024 року набули чинності зміни до Особливостей, якими було розмежовано строк для подання тендерних пропозицій під час закупівлі товарів і послуг та робіт. Так, згідно з пунктом 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути меншим ніж:
- 7 днів із дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
- 14 днів із дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відкриті торги з особливостями по об’єкту «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вулиці Вокзальній від будинку №19а до вулиці І.Франка у місті Могилеві-Подільському, Вінницької області» було оголошено 30.05.2024 року. У зв’язку з цим, учасник мав 14 календарних днів (10 робочих днів) для можливості оглянути об’єкт та визначити для себе спроможність та перспективи виконання таких робіт.
Підводячи підсумки, замовник вважає, що даний кваліфікаційний критерій при проведенні конкурентної процедури (враховуючи сам предмет закупівлі) не є дискримінаційним та має бути наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Детально розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак закупівельне законодавство не містить переліку дискримінаційних умов, тому замовник в кожному конкретному випадку повинен визначати належність чи неналежність умов тендерної документації до дискримінаційних.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час замовника.
Учасник стверджує, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки замовник не задумується, що в подальшому такі дії призведуть до збільшення витрат понесених учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Проте, на нашу думку, учасник, оглянувши об’єкт, може визначитись з порядком застосування наявної у нього матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування вартості робіт. В подальшому переможцю торгів буде потрібно постійно виїжджати на об’єкт. Якщо учаснику невигідно виїхати для проведення обстеження, то чи в змозі він буде це здійснювати в подальшому для виконання робіт ?
У результаті проведення процедури спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-08-008395-b) було укладено договір підряду між Управлінням житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради та переможцем ТОВ «АЛЬФАМЕТРІК». Однак, після підписання сторонами договору, підрядник був не в змозі виконати роботи, оскільки ним не було враховано особливості місця виконання таких робіт. У зв’язку з обставинами, що склались, договір було розірвано. Тому, Управління, посилаючись на досвід проведення конкурсних процедур, наголошує на включенні даного кваліфікаційного критерію до переліку таких, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації.
Також 09 квітня 2024 року набули чинності зміни до Особливостей, якими було розмежовано строк для подання тендерних пропозицій під час закупівлі товарів і послуг та робіт. Так, згідно з пунктом 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути меншим ніж:
- 7 днів із дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
- 14 днів із дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відкриті торги з особливостями по об’єкту «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вулиці Вокзальній від будинку №19а до вулиці І.Франка у місті Могилеві-Подільському, Вінницької області» було оголошено 30.05.2024 року. У зв’язку з цим, учасник мав 14 календарних днів (10 робочих днів) для можливості оглянути об’єкт та визначити для себе спроможність та перспективи виконання таких робіт.
Підводячи підсумки, замовник вважає, що даний кваліфікаційний критерій при проведенні конкурентної процедури (враховуючи сам предмет закупівлі) не є дискримінаційним та має бути наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Скасувати вимогу п.16 ДОДАТОК № 1 до тендерної документації - Надати у складі пропозиції Акт обстеження об’єкта
Дата подання: 13 червня 2024 12:50
Дата відповіді: 13 червня 2024 16:33
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренціі серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту обстеження об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації.
Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 59/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2916-ІХ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Ви пишете, що замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підставою відхилення такої пропозиції. Повідомляємо, що замовнику не надходило запитів з приводу обговорення умов тендерної документації. Проте, Ви вже зазначаєте, що замовник може навмисно ухилятись від виконання даної вимоги.
Також, Ви зазначаєте, що ця вимога направлена саме на те, щоб виконавці понесли максимум збитків, адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Проте, зважаючи на досвід проведення конкурсних процедур, замовник хоче таким чином захистити себе від недобросовісних учасників, які в подальшому можуть відмовитись від виконання договору лише через те, що не було враховано індивідуальні особливості місця виконання робіт, або ж виникнуть додаткові витрати, що призведуть до коригування цінової пропозиції. Даною вимогою замовник не позбавляє права учасників з усіх областей України, які мають бажання прийняти участь в торгах, звернутись в період уточнень, через веб-портал Уповноваженого органу з вимогою щодо продовження терміну проведення огляду об’єкту.
Додатково Ви наголошуєте на тому, що після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. У законодавстві про публічні закупівлі немає імперативної норми, яка забороняє замовнику спілкуватися із учасником.
Також, Ви зазначаєте, що ця вимога направлена саме на те, щоб виконавці понесли максимум збитків, адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Проте, зважаючи на досвід проведення конкурсних процедур, замовник хоче таким чином захистити себе від недобросовісних учасників, які в подальшому можуть відмовитись від виконання договору лише через те, що не було враховано індивідуальні особливості місця виконання робіт, або ж виникнуть додаткові витрати, що призведуть до коригування цінової пропозиції. Даною вимогою замовник не позбавляє права учасників з усіх областей України, які мають бажання прийняти участь в торгах, звернутись в період уточнень, через веб-портал Уповноваженого органу з вимогою щодо продовження терміну проведення огляду об’єкту.
Додатково Ви наголошуєте на тому, що після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. У законодавстві про публічні закупівлі немає імперативної норми, яка забороняє замовнику спілкуватися із учасником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" |
1 903 716,37
UAH з ПДВ
|
1 903 716,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" #34849153 |
Переможець |
1 903 716,37
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 12:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2024 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2024 16:58
|
ТОВ Промавтоматика 215 02072024.pdf | укладений |
02 липня 2024 16:47
|