Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41858617 |
Місцезнаходження: | 38754, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н,, с. Мачухи |
Контактна особа: |
Наталія Кулак +380680768970 kulaknata900@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 377 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 885,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 16:38 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товар.docx |
30 травня 2024 16:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 травня 2024 16:38 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товар.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-02-000050 ● 5b6d3efb7d3149789c8259f56b119f6e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2024 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.07.2024 № 60-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
02.07.2024 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-05-30-009130-a, 30.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-02 19:03:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту (Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам КВЕРТУС AD COUNTER FPV BACKPACK F2 M50 або еквівалент)» - за кодом CPV за ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-30-009130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Вимогами абзацу 4 пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», в редакції 09.04.2024 на дату проведення процедури закупівлі від 30.05.2024 (далі – Постанова № 1178, Особливості) передбачено: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення». При цьому, відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником при внесенні зміни від 30.05.2024 о 16:38 год. до тендерної документації від 30.05.2024 оприлюдненої о 16:06 год., не дотримано вимоги абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178 та окремим документом (протягом одного дня з дати прийняття рішення про її внесення) не оприлюднено зміну, що внесена замовником, а саме: змінений кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 07.05.2024 до 00:00 на 07.06.2024 до 00:00. Поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-05 13:13:57
Пояснення
Пояснення уповноваженої особи
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КВЕРТУС" |
1 375 000,00
UAH з ПДВ
|
1 375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КВЕРТУС" #41112077 |
Переможець |
1 375 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 08:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2024 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2024 12:30
|
договір 164 (2).pdf | укладений |
25 червня 2024 12:25
|
протокол 280.pdf | укладений |
25 червня 2024 12:25
|