Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 45318469 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Миргородський р-н, місто Миргород, вул.Усика Якова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Ольга Степура +380535556193 lawyers_ukr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 700 434,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 502,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Під кількістю "1 послуга" варто розуміти обсяг робіт, передбачений технічним завданням.
Номенклатура відповідає коду ДК.
Мова закупівлі - українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за виконані роботи (послуги) здійснюється на підставі актів виконаних робіт (послуг), підписаних Сторонами, відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, та протягом дев’яноста календарних днів (в кінці кварталу відповідно до черговості - ІІІ черга видатків) з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів, з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 13:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток 4 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток 3 - Форма Тендерна пропозиція.docx | |
30 травня 2024 13:07 |
Тендерна документація.docx | |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток №5 до ТД - Кваліфікаційні вимоги.docx | |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток 2 - Проєкт договору (договір про закупівлю) - доробити.doc | |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток № 1 до ТД - Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-16-000017 ● 76a3d9d0825a4630b909735346fa756a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 18:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2024 № 63-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.07.2024 № 63-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-05-30-005297-a , 30.05.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-17 10:42:57
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 700 434,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-30-005297-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- згідно Додатку 5 тендерної документації учасники повинні надати інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково має містити графи, встановлені Таблицею 1. Яким чином учасником дотримано дану вимогу? Чи підтверджує інформація та документи, надані учасником, наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід? Надати необхідну інформацію та документи.
- яким чином замовником під час проведення даної закупівлі дотримано вимоги пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-22 15:18:36
Надання поснень на запит ДАСУ
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Повідомляємо про таке:
1. На підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до розміру бюджетного призначення для поточного ремонту об’єктів з урахуванням обґрунтованих трудових та технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін, а також відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону 01.11.2021 №281.
Крім того, очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту нежитлової будівлі по вул. Я.Усика, 7 була розрахована на основі дефектного акту, складеного з обрахуванням обсягів робіт по тих приміщеннях, де необхідно поліпшити їх експлуатаційні якості та надати їм більш естетичного вигляду. Розрахунок цін на будівельні матеріали був виконаний на основі аналізу даних цін по Полтавській області та ринкових цін в інтернет-магазинах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до:
1) дефектного акту;
2) нормативно-правових актів, а саме:
- Постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 «Порядок виконання підготовчих та будівельних робіт»;
- ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів»;
- ДБН Б.2.2-5:2011 Благоустрій територій. Зміна № 2;
- Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі Зміною № 1;
- ДБН В.2.2-9-99 Громадські будинки і споруди. Основні положення;
- ДБН В.1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва» зі зміною №1 від 01.06.2007;
- ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будинків і споруд»;
- ДБН В.2.5-39:2008 Зовнішні мережі та споруди. Теплові мережі;
- ДБН В.2.5-67:2013 Опалення, вентиляція та кондиціонування;
На підтвердження інформації, викладеної в цьому пункті, надаємо скан-копію дефектного акта.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради не має власного веб-сайту, тому розміщує запитувану Вами інформацію на офіційному веб-сайті Миргородської міської ради за посиланням: https://myrgorod.pl.ua/page/miska-vlada/derzhavni-zakupivli.
3. Згідно Додатку 5 тендерної документації учасники повинні надати інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково має містити графи, встановлені Таблицею 1.
Яким чином учасником дотримано дану вимогу? Чи підтверджує інформація та документи, надані учасником, наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід? Надати необхідну інформацію та документи.
Пунктом 1 додатку №5 до тендерної документації (далі – ТД) встановлено: «Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про працівників обов’язково повинна містити графи, встановлені Таблицею №1
Таблиця № 1
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п Прізвище та
ім`я Посада Штатний працівник/ цивільно-правова угода
1 2 3 4
1.1. Для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу, зазначену у Таблиці №1:
- для штатних працівників Учасника - копії наказів про призначення на посаду, вказану в стовпчику 3 таблиці №1, або копії трудових книжок (всіх сторінок).
- для працівників, залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів (дійсних і чинних протягом всього строку виконання робіт).»
На виконання даної вимоги учасник надав: довідку від 07.06.2024 за вих. №736, в якій серед іншого міститься таблиця №1 «Інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яка має всі графи, встановлені таблицею №1 додатку №5 до ТД.
На підтвердження інформації, викладеної в таблиці №1, учасник надав накази: від 24.07.2023 №12, від 27.07.2024 №15, від 25.07.2023 №13, від 13.11.2023 №50, 24.11.2024 №52, від 10.04.2024 №45.
Надана учасником в складі тендерної пропозиції інформація та документи повністю відповідають вимогам, визначеним в п.1, пп.1.1 додатку №5 до ТД.
Підтверджуюча документація надається.
3. Яким чином замовником під час проведення даної закупівлі дотримано вимоги пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пунктом 20 частини 1 статті 1 Закону визначено, що пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі.
Статутом Комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради (далі за текстом – КП «Тепловодсервіс», КП), затвердженого рішенням 47 сесії Миргородської міської ради восьмого скликання від 07.03.2024 , визначено, що:
п. 1.1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 45136285) (далі - Підприємство) є комунальним унітарним підприємством і діє як комунальне комерційне підприємство, створене на підставі рішення Миргородської міської ради від 10.09.2019 № 194 «Про створення комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради», яке засноване на комунальній власності Миргородської міської територіальної громади.
п.2.1. Підприємство є юридичною особою публічного права.
п.2.5. Підприємством веде самостійно баланс, має поточні рахунки та інші рахунки в національній та іноземній валюті в установах банків, Державній казначейській службі України, депозитні рахунки, печатки та штампи зі своїм найменуванням та кодом ЄДРПОУ.
п.2.7. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Держави та Засновника. Держава та Засновник не несуть відповідальність за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених законодавством України.
п.5.1.2. Підприємство самостійно планує свою виробничу, господарську та фінансову діяльність, визначає стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів та пріоритетів, кон'юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради
- координує та контролює діяльність КП відповідно до наданих повноважень;
- затверджує структуру, штатну чисельність працівників та штатний розпис КП відповідно до вимог законодавства України;
- погоджує відчуження майна, що є комунальною власністю, яке закріплене за Підприємством на праві господарського відання; погоджує передачу в оренду підприємствам, установам і організаціям, а також громадянам нерухомого майна (будівлі, споруди, нежитлові приміщення) та іншого окремо індивідуально визначеного майна (устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які належать підприємству в установленому законодавством України порядку). Повноваження Управління в даних випадках обмежуються підготовкою рішення, яке, в свою чергу, виноситься на розгляд сесії Миргородської міської ради.
- здійснює аналіз результатів діяльності Підприємства, розробку пропозицій та заходів щодо ефективності його роботи.
п.6.12. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснює Наглядова рада.
6.12.1. Наглядова рада Комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради ( далі - Наглядова рада) є колегіальним контролюючим органом Підприємства.
12.4. Наглядова рада Підприємства здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства з метою забезпечення її прозорості, правомірності, законності, доцільності, економічної обґрунтованості, відповідності інтересам Засновника та Миргородської міської територіальної громади, а саме:
- розглядає фінансові звіти Підприємства за квартал, рік;
- аналізує дії директора щодо управління Підприємством;
- виступає у разі необхідності ініціатором позачергових ревізій та аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Підприємства;
- аналізує результати перевірок діяльності Підприємства;
- вносить Засновнику пропозиції з питань діяльності Підприємства;
- звітує перед Засновником щодо ефективності діяльності Підприємства, виконання Фінансових планів, використання комунального майна, закріпленого за Підприємством на праві господарського відання;
- надає письмові пропозиції Засновнику, та директору Підприємства щодо підведення результатів фінансового стану Підприємства та ефективності господарської діяльності та інш.
Положенням про Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (в новій редакції), затвердженого рішенням 49 позачергової сесії міської ради восьмого скликання від 29.03.2024 №113, визначені повноваження Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (далі – УКР, Управління) визначені його основні функції і завдання в галузі комунального господарства:
- 2.1.4 Погоджує фінансові плани підприємств, зайнятих в наданні житлово-комунальних послуг населенню та зайнятих організацією і виконанням робіт з утримання та ремонту освітлення, доріг, шляхів та об'єктів комунальної інфраструктури міста.
- 2.1.5. отримує від підприємств комунальної власності звіти про використання коштів бюджету територіальної громади і у встановленні законодавством строки здає подає звіти фінансовому управлінню міської ради;
- 2.1.6 Координує роботу, пов'язану з наданням населенню громади житлово-комунальних послуг підприємствами - надавачами цих послуг незалежно від форми власності; розробляє систему заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства територіальної громади в осінньо-зимовий період, в умовах надзвичайної ситуації і ліквідації її наслідків.
- 2.1.21 Координує діяльність підприємств, що виконують роботи по утриманню житлових будинків і прибудинкових територій комунальної власності територіальної громади по розробці планів поточного ремонту житлового фонду.
З питань обліку, контролю та звітності:
- 2.4.6 Отримує від організацій комунальної власності звіти про використання коштів бюджету територіальної громади і у встановленні строки здає звіти фінансовому управлінню.
Із положень установчих документів обох організацій можна зрозуміти, що Управління не здійснює вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі – КП «Тепловодсервіс».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-30-005297-a від 09 серпня 2024 року. Вважаємо, що при складанні Висновку про результати здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-30-005297-a від 09 серпня 2024 року, орган ДАСУ дійшов передчасного та неправильного висновку. Не повно з'ясовані всі обставини, що мають значення для справи та відповідно неправильно застосувані норми Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується наступним. Відповідно до абзацу другого частини 1 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Відповідно до підпункту 7 пункту 47 Постанови КМУ №1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Пунктом 20 частини 1 статті 1 Закону визначено, що пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Статутом Комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради (далі за текстом – КП «Тепловодсервіс», КП), затвердженого рішенням 47 сесії Миргородської міської ради восьмого скликання від 07.03.2024 , визначено, що: П. 1.1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 45136285) (далі - Підприємство) є комунальним унітарним підприємством і діє як комунальне комерційне підприємство, створене на підставі рішення Миргородської міської ради від 10.09.2019 № 194 «Про створення комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради», яке засноване на комунальній власності Миргородської міської територіальної громади. П.2.1. Підприємство є юридичною особою публічного права. П.2.5. Підприємством веде самостійно баланс, має поточні рахунки та інші рахунки в національній та іноземній валюті в установах банків, Державній казначейській службі України, депозитні рахунки, печатки та штампи зі своїм найменуванням та кодом ЄДРПОУ. П.2.7. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Держави та Засновника. Держава та Засновник не несуть відповідальність за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених законодавством України. П.5.1.2. Підприємство самостійно планує свою виробничу, господарську та фінансову діяльність, визначає стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів та пріоритетів, кон'юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації. Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради - координує та контролює діяльність КП відповідно до наданих повноважень; - затверджує структуру, штатну чисельність працівників та штатний розпис КП відповідно до вимог законодавства України; - погоджує відчуження майна, що є комунальною власністю, яке закріплене за Підприємством на праві господарського відання; погоджує передачу в оренду підприємствам, установам і організаціям, а також громадянам нерухомого майна (будівлі, споруди, нежитлові приміщення) та іншого окремо індивідуально визначеного майна (устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які належать підприємству в установленому законодавством України порядку). Повноваження Управління в даних випадках обмежуються підготовкою рішення, яке, в свою чергу, виноситься на розгляд сесії Миргородської міської ради. - здійснює аналіз результатів діяльності Підприємства, розробку пропозицій та заходів щодо ефективності його роботи. П.6.12. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснює Наглядова рада. 6.12.1. Наглядова рада Комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради ( далі - Наглядова рада) є колегіальним контролюючим органом Підприємства. 12.4. Наглядова рада Підприємства здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства з метою забезпечення її прозорості, правомірності, законності, доцільності, економічної обґрунтованості, відповідності інтересам Засновника та Миргородської міської територіальної громади, а саме: - розглядає фінансові звіти Підприємства за квартал, рік; - аналізує дії директора щодо управління Підприємством; - виступає у разі необхідності ініціатором позачергових ревізій та аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Підприємства; - аналізує результати перевірок діяльності Підприємства; - вносить Засновнику пропозиції з питань діяльності Підприємства; - звітує перед Засновником щодо ефективності діяльності Підприємства, виконання Фінансових планів, використання комунального майна, закріпленого за Підприємством на праві господарського відання; - надає письмові пропозиції Засновнику, та директору Підприємства щодо підведення результатів фінансового стану Підприємства та ефективності господарської діяльності та інш. Положенням про Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (в новій редакції), затвердженого рішенням 49 позачергової сесії міської ради восьмого скликання від 29.03.2024 №113, визначені повноваження Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (далі – УКР, Управління) визначені його основні функції і завдання в галузі комунального господарства: - 2.1.4 Погоджує фінансові плани підприємств, зайнятих в наданні житлово-комунальних послуг населенню та зайнятих організацією і виконанням робіт з утримання та ремонту освітлення, доріг, шляхів та об'єктів комунальної інфраструктури міста. - 2.1.5. отримує від підприємств комунальної власності звіти про використання коштів бюджету територіальної громади і у встановленні законодавством строки здає подає звіти фінансовому управлінню міської ради; - 2.1.6 Координує роботу, пов'язану з наданням населенню громади житлово-комунальних послуг підприємствами - надавачами цих послуг незалежно від форми власності; розробляє систему заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства територіальної громади в осінньо-зимовий період, в умовах надзвичайної ситуації і ліквідації її наслідків. - 2.1.21 Координує діяльність підприємств, що виконують роботи по утриманню житлових будинків і прибудинкових територій комунальної власності територіальної громади по розробці планів поточного ремонту житлового фонду. З питань обліку, контролю та звітності: - 2.4.6 Отримує від організацій комунальної власності звіти про використання коштів бюджету територіальної громади і у встановленні строки здає звіти фінансовому управлінню. Із положень установчих документів обох організацій можна зрозуміти, що Управління не здійснює вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі – КП «Тепловодсервіс». Миргородська міська рада як засновник також не здійснює вирішального впливу на господарську діяльність КП «Тепловодсервіс» та Управління комунальних ресурсів. Рішення щодо господарської та фінансової діяльності КП «Тепловодсервіс» приймає самостійно, Управління комунальних ресурсів не здійснює вирішального впливу на ці процеси. Враховуючи все, зазначене вище, вважаємо орган ДАСУ не встановив та не підтвердив у Висновку пов’язаність Замовника та Переможця закупівлі; аргументи, викладені в Висновку, є недостатніми для стверження наявності ознаки «пов’язаності» осіб, відповідно спірний висновок не може вважатися правомірним та підлягає скасуванню.
2024-08-16 09:04:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. 21.08.2024 Замовником до Полтавського окружного адміністративного суду поданий адміністративний позов. |
Дата публікації: | 22 серпня 2024 |
Номер відкриття провадження: | №440/10163/24 |
Дата відкриття провадження: | 28 серпня 2024 |
Документи:
22 серпня 2024 08:31
|
Електронний підпис |
22 серпня 2024 08:12
|
Опис вкладення, накладна ПолтОкружАдмінСуд.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП ТЕПЛОВОДСЕРВІС |
696 941,05
UAH з ПДВ
|
696 941,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП ТЕПЛОВОДСЕРВІС #45136285 |
Переможець |
696 941,05
UAH з ПДВ
|
13 червня 2024 13:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2024 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 09:46
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 16:21
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2024 10:30
|
Додаткова угода №1 до договору підряду №1915і.pdf | зміни до договору |
04 липня 2024 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2024 11:48
|
Договір підряду №1915і.pdf | укладений |
21 червня 2024 11:47
|
Додаток 2 - Календарний графік.pdf | укладений |
21 червня 2024 11:47
|
Додаток 1 - Договірна ціна.pdf | укладений |
21 червня 2024 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 1915і |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування по роках без зміни загальної суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1915і |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами п.3 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Сторони погодились змінити обсяг фінансування в поточному році, без зміни загальної суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1915і |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |