Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт нежитлової будівлі по вул. Якова Усика, 7 в м. Миргород Полтавської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
700 434,00 UAH
UA-2024-05-30-005297-a a70d661c552c4af7ad23c2a3d2a0f3ce
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Степура

+380535556193 lawyers_ukr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 45318469
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., Миргородський р-н, місто Миргород, вул.Усика Якова, будинок 7
Контактна особа: Ольга Степура
+380535556193
lawyers_ukr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2024 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2024 00:00
Очікувана вартість: 700 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 502,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Під кількістю "1 послуга" варто розуміти обсяг робіт, передбачений технічним завданням.

Категорія замовника І.
Номенклатура відповідає коду ДК.
Мова закупівлі - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт нежитлової будівлі по вул. Якова Усика, 7 в м. Миргород Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, МИРГОРОД, вул. Якова Усика, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за виконані роботи (послуги) здійснюється на підставі актів виконаних робіт (послуг), підписаних Сторонами, відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, та протягом дев’яноста календарних днів (в кінці кварталу відповідно до черговості - ІІІ черга видатків) з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів, з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 травня 2024 13:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-16-000017 ● 76a3d9d0825a4630b909735346fa756a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2024 18:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2024 № 63-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.07.2024 № 63-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-05-30-005297-a , 30.05.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-17 10:42:57

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 700 434,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-30-005297-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- згідно Додатку 5 тендерної документації учасники повинні надати інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково має містити графи, встановлені Таблицею 1. Яким чином учасником дотримано дану вимогу? Чи підтверджує інформація та документи, надані учасником, наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід? Надати необхідну інформацію та документи.
- яким чином замовником під час проведення даної закупівлі дотримано вимоги пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-22 15:18:36

Надання поснень на запит ДАСУ

Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Повідомляємо про таке:
1. На підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до розміру бюджетного призначення для поточного ремонту об’єктів з урахуванням обґрунтованих трудових та технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін, а також відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону 01.11.2021 №281.
Крім того, очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту нежитлової будівлі по вул. Я.Усика, 7 була розрахована на основі дефектного акту, складеного з обрахуванням обсягів робіт по тих приміщеннях, де необхідно поліпшити їх експлуатаційні якості та надати їм більш естетичного вигляду. Розрахунок цін на будівельні матеріали був виконаний на основі аналізу даних цін по Полтавській області та ринкових цін в інтернет-магазинах.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до:
1) дефектного акту;
2) нормативно-правових актів, а саме:
- Постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 «Порядок виконання підготовчих та будівельних робіт»;
- ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів»;
- ДБН Б.2.2-5:2011 Благоустрій територій. Зміна № 2;
- Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі Зміною № 1;
- ДБН В.2.2-9-99 Громадські будинки і споруди. Основні положення;
- ДБН В.1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва» зі зміною №1 від 01.06.2007;
- ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будинків і споруд»;
- ДБН В.2.5-39:2008 Зовнішні мережі та споруди. Теплові мережі;
- ДБН В.2.5-67:2013 Опалення, вентиляція та кондиціонування;
На підтвердження інформації, викладеної в цьому пункті, надаємо скан-копію дефектного акта.

2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради не має власного веб-сайту, тому розміщує запитувану Вами інформацію на офіційному веб-сайті Миргородської міської ради за посиланням: https://myrgorod.pl.ua/page/miska-vlada/derzhavni-zakupivli.

3. Згідно Додатку 5 тендерної документації учасники повинні надати інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково має містити графи, встановлені Таблицею 1.
Яким чином учасником дотримано дану вимогу? Чи підтверджує інформація та документи, надані учасником, наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід? Надати необхідну інформацію та документи.

Пунктом 1 додатку №5 до тендерної документації (далі – ТД) встановлено: «Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про працівників обов’язково повинна містити графи, встановлені Таблицею №1
Таблиця № 1
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п Прізвище та
ім`я Посада Штатний працівник/ цивільно-правова угода
1 2 3 4


1.1. Для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу, зазначену у Таблиці №1:
- для штатних працівників Учасника - копії наказів про призначення на посаду, вказану в стовпчику 3 таблиці №1, або копії трудових книжок (всіх сторінок).
- для працівників, залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів (дійсних і чинних протягом всього строку виконання робіт).»

На виконання даної вимоги учасник надав: довідку від 07.06.2024 за вих. №736, в якій серед іншого міститься таблиця №1 «Інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яка має всі графи, встановлені таблицею №1 додатку №5 до ТД.
На підтвердження інформації, викладеної в таблиці №1, учасник надав накази: від 24.07.2023 №12, від 27.07.2024 №15, від 25.07.2023 №13, від 13.11.2023 №50, 24.11.2024 №52, від 10.04.2024 №45.
Надана учасником в складі тендерної пропозиції інформація та документи повністю відповідають вимогам, визначеним в п.1, пп.1.1 додатку №5 до ТД.
Підтверджуюча документація надається.

3. Яким чином замовником під час проведення даної закупівлі дотримано вимоги пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ?

Пунктом 20 частини 1 статті 1 Закону визначено, що пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі.

Статутом Комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради (далі за текстом – КП «Тепловодсервіс», КП), затвердженого рішенням 47 сесії Миргородської міської ради восьмого скликання від 07.03.2024 , визначено, що:
п. 1.1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 45136285) (далі - Підприємство) є комунальним унітарним підприємством і діє як комунальне комерційне підприємство, створене на підставі рішення Миргородської міської ради від 10.09.2019 № 194 «Про створення комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради», яке засноване на комунальній власності Миргородської міської територіальної громади.
п.2.1. Підприємство є юридичною особою публічного права.
п.2.5. Підприємством веде самостійно баланс, має поточні рахунки та інші рахунки в національній та іноземній валюті в установах банків, Державній казначейській службі України, депозитні рахунки, печатки та штампи зі своїм найменуванням та кодом ЄДРПОУ.
п.2.7. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Держави та Засновника. Держава та Засновник не несуть відповідальність за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених законодавством України.
п.5.1.2. Підприємство самостійно планує свою виробничу, господарську та фінансову діяльність, визначає стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів та пріоритетів, кон'юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради
- координує та контролює діяльність КП відповідно до наданих повноважень;
- затверджує структуру, штатну чисельність працівників та штатний розпис КП відповідно до вимог законодавства України;
- погоджує відчуження майна, що є комунальною власністю, яке закріплене за Підприємством на праві господарського відання; погоджує передачу в оренду підприємствам, установам і організаціям, а також громадянам нерухомого майна (будівлі, споруди, нежитлові приміщення) та іншого окремо індивідуально визначеного майна (устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які належать підприємству в установленому законодавством України порядку). Повноваження Управління в даних випадках обмежуються підготовкою рішення, яке, в свою чергу, виноситься на розгляд сесії Миргородської міської ради.
- здійснює аналіз результатів діяльності Підприємства, розробку пропозицій та заходів щодо ефективності його роботи.
п.6.12. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснює Наглядова рада.
6.12.1. Наглядова рада Комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради ( далі - Наглядова рада) є колегіальним контролюючим органом Підприємства.
12.4. Наглядова рада Підприємства здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства з метою забезпечення її прозорості, правомірності, законності, доцільності, економічної обґрунтованості, відповідності інтересам Засновника та Миргородської міської територіальної громади, а саме:
- розглядає фінансові звіти Підприємства за квартал, рік;
- аналізує дії директора щодо управління Підприємством;
- виступає у разі необхідності ініціатором позачергових ревізій та аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Підприємства;
- аналізує результати перевірок діяльності Підприємства;
- вносить Засновнику пропозиції з питань діяльності Підприємства;
- звітує перед Засновником щодо ефективності діяльності Підприємства, виконання Фінансових планів, використання комунального майна, закріпленого за Підприємством на праві господарського відання;
- надає письмові пропозиції Засновнику, та директору Підприємства щодо підведення результатів фінансового стану Підприємства та ефективності господарської діяльності та інш.

Положенням про Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (в новій редакції), затвердженого рішенням 49 позачергової сесії міської ради восьмого скликання від 29.03.2024 №113, визначені повноваження Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (далі – УКР, Управління) визначені його основні функції і завдання в галузі комунального господарства:
- 2.1.4 Погоджує фінансові плани підприємств, зайнятих в наданні житлово-комунальних послуг населенню та зайнятих організацією і виконанням робіт з утримання та ремонту освітлення, доріг, шляхів та об'єктів комунальної інфраструктури міста.
- 2.1.5. отримує від підприємств комунальної власності звіти про використання коштів бюджету територіальної громади і у встановленні законодавством строки здає подає звіти фінансовому управлінню міської ради;
- 2.1.6 Координує роботу, пов'язану з наданням населенню громади житлово-комунальних послуг підприємствами - надавачами цих послуг незалежно від форми власності; розробляє систему заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства територіальної громади в осінньо-зимовий період, в умовах надзвичайної ситуації і ліквідації її наслідків.
- 2.1.21 Координує діяльність підприємств, що виконують роботи по утриманню житлових будинків і прибудинкових територій комунальної власності територіальної громади по розробці планів поточного ремонту житлового фонду.
З питань обліку, контролю та звітності:
- 2.4.6 Отримує від організацій комунальної власності звіти про використання коштів бюджету територіальної громади і у встановленні строки здає звіти фінансовому управлінню.
Із положень установчих документів обох організацій можна зрозуміти, що Управління не здійснює вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі – КП «Тепловодсервіс».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-30-005297-a від 09 серпня 2024 року. Вважаємо, що при складанні Висновку про результати здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-30-005297-a від 09 серпня 2024 року, орган ДАСУ дійшов передчасного та неправильного висновку. Не повно з'ясовані всі обставини, що мають значення для справи та відповідно неправильно застосувані норми Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується наступним. Відповідно до абзацу другого частини 1 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Відповідно до підпункту 7 пункту 47 Постанови КМУ №1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Пунктом 20 частини 1 статті 1 Закону визначено, що пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Статутом Комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради (далі за текстом – КП «Тепловодсервіс», КП), затвердженого рішенням 47 сесії Миргородської міської ради восьмого скликання від 07.03.2024 , визначено, що: П. 1.1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 45136285) (далі - Підприємство) є комунальним унітарним підприємством і діє як комунальне комерційне підприємство, створене на підставі рішення Миргородської міської ради від 10.09.2019 № 194 «Про створення комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради», яке засноване на комунальній власності Миргородської міської територіальної громади. П.2.1. Підприємство є юридичною особою публічного права. П.2.5. Підприємством веде самостійно баланс, має поточні рахунки та інші рахунки в національній та іноземній валюті в установах банків, Державній казначейській службі України, депозитні рахунки, печатки та штампи зі своїм найменуванням та кодом ЄДРПОУ. П.2.7. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Держави та Засновника. Держава та Засновник не несуть відповідальність за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених законодавством України. П.5.1.2. Підприємство самостійно планує свою виробничу, господарську та фінансову діяльність, визначає стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів та пріоритетів, кон'юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації. Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради - координує та контролює діяльність КП відповідно до наданих повноважень; - затверджує структуру, штатну чисельність працівників та штатний розпис КП відповідно до вимог законодавства України; - погоджує відчуження майна, що є комунальною власністю, яке закріплене за Підприємством на праві господарського відання; погоджує передачу в оренду підприємствам, установам і організаціям, а також громадянам нерухомого майна (будівлі, споруди, нежитлові приміщення) та іншого окремо індивідуально визначеного майна (устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які належать підприємству в установленому законодавством України порядку). Повноваження Управління в даних випадках обмежуються підготовкою рішення, яке, в свою чергу, виноситься на розгляд сесії Миргородської міської ради. - здійснює аналіз результатів діяльності Підприємства, розробку пропозицій та заходів щодо ефективності його роботи. П.6.12. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснює Наглядова рада. 6.12.1. Наглядова рада Комунального підприємства «Тепловодсервіс» Миргородської міської ради ( далі - Наглядова рада) є колегіальним контролюючим органом Підприємства. 12.4. Наглядова рада Підприємства здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства з метою забезпечення її прозорості, правомірності, законності, доцільності, економічної обґрунтованості, відповідності інтересам Засновника та Миргородської міської територіальної громади, а саме: - розглядає фінансові звіти Підприємства за квартал, рік; - аналізує дії директора щодо управління Підприємством; - виступає у разі необхідності ініціатором позачергових ревізій та аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Підприємства; - аналізує результати перевірок діяльності Підприємства; - вносить Засновнику пропозиції з питань діяльності Підприємства; - звітує перед Засновником щодо ефективності діяльності Підприємства, виконання Фінансових планів, використання комунального майна, закріпленого за Підприємством на праві господарського відання; - надає письмові пропозиції Засновнику, та директору Підприємства щодо підведення результатів фінансового стану Підприємства та ефективності господарської діяльності та інш. Положенням про Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (в новій редакції), затвердженого рішенням 49 позачергової сесії міської ради восьмого скликання від 29.03.2024 №113, визначені повноваження Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (далі – УКР, Управління) визначені його основні функції і завдання в галузі комунального господарства: - 2.1.4 Погоджує фінансові плани підприємств, зайнятих в наданні житлово-комунальних послуг населенню та зайнятих організацією і виконанням робіт з утримання та ремонту освітлення, доріг, шляхів та об'єктів комунальної інфраструктури міста. - 2.1.5. отримує від підприємств комунальної власності звіти про використання коштів бюджету територіальної громади і у встановленні законодавством строки здає подає звіти фінансовому управлінню міської ради; - 2.1.6 Координує роботу, пов'язану з наданням населенню громади житлово-комунальних послуг підприємствами - надавачами цих послуг незалежно від форми власності; розробляє систему заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства територіальної громади в осінньо-зимовий період, в умовах надзвичайної ситуації і ліквідації її наслідків. - 2.1.21 Координує діяльність підприємств, що виконують роботи по утриманню житлових будинків і прибудинкових територій комунальної власності територіальної громади по розробці планів поточного ремонту житлового фонду. З питань обліку, контролю та звітності: - 2.4.6 Отримує від організацій комунальної власності звіти про використання коштів бюджету територіальної громади і у встановленні строки здає звіти фінансовому управлінню. Із положень установчих документів обох організацій можна зрозуміти, що Управління не здійснює вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі – КП «Тепловодсервіс». Миргородська міська рада як засновник також не здійснює вирішального впливу на господарську діяльність КП «Тепловодсервіс» та Управління комунальних ресурсів. Рішення щодо господарської та фінансової діяльності КП «Тепловодсервіс» приймає самостійно, Управління комунальних ресурсів не здійснює вирішального впливу на ці процеси. Враховуючи все, зазначене вище, вважаємо орган ДАСУ не встановив та не підтвердив у Висновку пов’язаність Замовника та Переможця закупівлі; аргументи, викладені в Висновку, є недостатніми для стверження наявності ознаки «пов’язаності» осіб, відповідно спірний висновок не може вважатися правомірним та підлягає скасуванню.

2024-08-16 09:04:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. 21.08.2024 Замовником до Полтавського окружного адміністративного суду поданий адміністративний позов.
Дата публікації: 22 серпня 2024
Номер відкриття провадження: №440/10163/24
Дата відкриття провадження: 28 серпня 2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП ТЕПЛОВОДСЕРВІС 696 941,05
UAH з ПДВ
696 941,05
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 червня 2024 13:27
Електронний підпис
14 червня 2024 13:26
Довідка фіз.особа.zip
13 червня 2024 16:03
Електронний підпис
13 червня 2024 16:01
Витяг.zip
13 червня 2024 16:01
Довідка.zip
12 червня 2024 14:04
Електронний підпис
07 червня 2024 16:34
Електронний підпис
07 червня 2024 16:32
Виписка.pdf
07 червня 2024 16:32
Виписка.pdf.p7s
07 червня 2024 16:32
Витяг ПДВ.pdf
07 червня 2024 16:32
Витяг ПДВ.pdf.p7s
07 червня 2024 16:32
Гарантійний лист 743.pdf
07 червня 2024 16:32
Гарантійний лист 743.pdf.p7s
07 червня 2024 16:32
Договірна ціна-1-17.pdf
07 червня 2024 16:32
Договірна ціна-1-17.pdf.p7s
07 червня 2024 16:32
Договірна ціна-18-39.pdf
07 червня 2024 16:32
Договірна ціна-18-39.pdf.p7s
07 червня 2024 16:32
Зв. витрати.pdf
07 червня 2024 16:32
Зв. витрати.pdf.p7s
07 червня 2024 16:32
Накази на призначення.pdf
07 червня 2024 16:32
Підсумкова відомість.pdf
07 червня 2024 16:32
Рішення _ 110.pdf
07 червня 2024 16:32
Рішення _ 110.pdf.p7s
07 червня 2024 16:32
Рішення _229.pdf
07 червня 2024 16:32
Рішення _229.pdf.p7s

Конфіденційні документи

07 червня 2024 16:32
Паспорт скан.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Статтею 21 Закону України "Про інформацію" визначено, що інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень.

07 червня 2024 16:32
Паспорт скан.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Статтею 21 Закону України "Про інформацію" визначено, що інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ТЕПЛОВОДСЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КП ТЕПЛОВОДСЕРВІС
#45136285
Переможець 696 941,05
UAH з ПДВ
13 червня 2024 13:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2024 08:56

Вимога про усунення невідповідностей

1) В складі тендерної пропозиції учасник подав довідку за формою п.4 додатку №5 до ТД (інформація про наявність матеріально-технічної бази), за вих. № 736 від 07.06.2024, до якої включив автомобілі. Проте, в складі тендерної пропозиції учасник також подав інвентарні картки обліку на обладнання, яке не включене до довідки за вих. № 736 від 07.06.2024, а саме: перфоратор «Sturm» RH 2528, дрель-шуруповерт Дніпро-М МЛДШ-600; фарбопульт для побілки; дрель; дриль акумуляторний 14 в Дніпро-М; осос (??) циклонний самсунг; бетонозмішувач. Для усунення даної невідповідності учаснику необхідно включити відомості про зазначене обладнання до довідки форми 4 додатку №5 до ТД (інформація про наявність матеріально-технічної бази). 2) Крім того, в складі тендерної пропозиції учасник подав довідку за формою п.4 додатку №5 до ТД (інформація про наявність матеріально-технічної бази), за вих. № 736 від 07.06.2024, до якої включив автомобілі. Умовами п.4 додатку №5 до ТД зазначено: для підтвердження наявності/залучення машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 3, на кожну одиницю техніки Учасник надає копію технічного паспорта або копію свідоцтва про реєстрацію, від власника техніки. У таблиці 3 довідки за вих. № 736 від 07.06.2024 в графі 6 «документ, підтверджуючий приналежність» номер свідоцтва про реєстрацію ТЗ не відповідає поданим учасником свідоцтвах щодо засобів: - №5 - самохідне шасі – зазначені в таблиці серія та номер свідоцтва не відповідають наданому в складі тендерної пропозиції свідоцтва серії ЕА №069064; - №4 - Причіп – зазначені в таблиці серія та номер свідоцтва не відповідають наданому в складі тендерної пропозиції свідоцтву серії ОМ №167513; - №3 - Трактор колісний – зазначені в таблиці серія та номер свідоцтва не відповідають наданому в складі тендерної пропозиції свідоцтву серії ОМ 167512. Для усунення даної невідповідності учаснику необхідно надати довідку за формою п.4 додатку №5 до ТД - інформація про наявність матеріально-технічної бази (за вих. № 736) – в графі 6 якої (документ, підтверджуючий приналежність) вказати номер свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які надані учасником в складі тендерної пропозиції.

Документи

13 червня 2024 13:07
Довідка НАЗК
13 червня 2024 13:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2024 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ТЕПЛОВОДСЕРВІС
#45136285
696 941,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2024 13:07
Довідка НАЗК
13 червня 2024 13:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2024 09:46
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
04 грудня 2024 09:46
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2024 16:21
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2024 16:19
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2024 10:30
Додаткова угода №1 до договору підряду №1915і.pdf зміни до договору
04 липня 2024 10:27
Електронний підпис укладений
21 червня 2024 11:48
Договір підряду №1915і.pdf укладений
21 червня 2024 11:47
Додаток 2 - Календарний графік.pdf укладений
21 червня 2024 11:47
Додаток 1 - Договірна ціна.pdf укладений
21 червня 2024 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 1915і
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування по роках без зміни загальної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 1915і
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Сторони погодились змінити обсяг фінансування в поточному році, без зміни загальної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 1915і
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML