Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків у місті Полтава. Виготовлення відповідних висновків та технічних паспортів на ліфти житлових будинків у місті Полтава.
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2024-05-30-002616-a ● b46bd53a255343ae9c573c7052d35c60
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків у місті Полтава. Виготовлення відповідних висновків та технічних паспортів на ліфти житлових будинків у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2024 09:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2024 09:43 |
тендерна документація ліфти експертне обстеження 2024 ред..pdf | |
03 червня 2024 09:41 |
Опис (перелік) змін ліфти.docx |
03 червня 2024 09:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
03 червня 2024 09:43 |
тендерна документація ліфти експертне обстеження 2024 ред..pdf
|
||||
03 червня 2024 09:41 |
Опис (перелік) змін ліфти.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 30 травня 2024 12:27
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:14
Шановний Замовнику!
В ході ознайомлення з тендерною документацією, ми виявили вимогу, а саме:
«Суб’єкт господарювання повинен мати юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.»
Ця вимога до учасників не відповідає законодавству та є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, що безпосередньо порушує право учасників на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Виконати встановлені Замовником умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку, які мають юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади.
Надання послуг з технічного огляду, експертного обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків не потребують оперативного та ефективного реагування на завдання замовника. Просимо привести у відповідність тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
Щодо учасників
Дата подання: 30 травня 2024 17:29
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:17
Доброго дня , шановний Замовнику!
Повністю підтримуємо звернення попереднього учасника
"Суб’єкт господарювання повинен мати юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.»
Ця вимога до учасників не відповідає законодавству та є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, що безпосередньо порушує право учасників на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Виконати встановлені Замовником умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку, які мають юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади.
Надання послуг з технічного огляду, експертного обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків не потребують оперативного та ефективного реагування на завдання замовника. Просимо привести у відповідність тендерну документацію"
Так як вартість закупівлі є достатньо високою, то виникає думка, що даною вимогою Замовник хоче звузити коло учасників для власних інтересів, Будь ласка внесіть зміни в вимоги, так як це є прямий привід до звернення до антимонопольного комітету
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 31 травня 2024 13:06
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:19
Шановний Замовник! Просимо прибрати вимогу, щодо місця розташування учасника на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.Дана вимога визнанна дискримінаційною (рішення АМКУ UA-2021-01-26-002677-c) Окрім того, пропонуємо розглянути можливість внесення змін до ТЗ та зазначити орієнтовний графік надання послуг. Також послуги можуть надаватися відповідно до заявок щоб унеможливити порушення строків виконання договору та гарантування зі сторони учасників оперативність та ефективність реагування на завдання Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
Графік надання послуг узгоджується після підписання договору з потенційно можливим надавачем послуг.
Графік надання послуг узгоджується після підписання договору з потенційно можливим надавачем послуг.
Щодо 17025
Дата подання: 31 травня 2024 14:41
Дата відповіді: 03 червня 2024 09:29
Щодо необхідності приведення тендерної документації у відповідність до законодавства.
1. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом, тобто 15.08.2024. Але з 15.05.24 вступає в силу підпункт 2пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, передбачає: «9. Суб’єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2 – 6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання;» Тобто з 15.05.2024 повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 31 травня 2024 17:00
Дата відповіді: 03 червня 2024 09:29
Відповідно до Додатку 1 таблиці 1 п 1.4. встановлена вимога щодо наявності власної випробовувальної або діагностичної
лабораторії для проведення експертного обстеження устаткування, що мають відповідний дозвіл Держпраці на
виконання робіт підвищеної небезпеки.
Проте, згідно Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» передбачено, що для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування ВЛАСНОЮ АБО ЗАЛУЧЕНОЮ на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання Тобто з 15.05.2024 р. повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.Просимо врахувати вимоги діючого законодавства та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2024 13:44
Дата відповіді: 05 червня 2024 13:10
Шановний Замовнику!
Участь у закупівлі передбачає надання якісних послуг ( вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг) є невідповідністю умовам тендерної документації.
Надання послуг з технічного огляду, експертного обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків не потребують оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.
Наполегливо рекомендуємо привести у відповідність тендерну документацію а саме видалити вимогу : «Суб’єкт господарювання повинен мати юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.».
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з офіційним листом про порушення у сфері публічних закупівель до Генеральної Прокуратури України, Державної аудиторської служби України, Антимонопольного комітету України, незалежних представників громадської організації «Дозорро» щодо перевірки вищевказаної закупівлі. Також, нагадуємо Вам щодо персональної відповідальності та штрафів Уповноваженої особи Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2024 13:45
Дата відповіді: 05 червня 2024 13:09
Шановний Замовнику!
Участь у закупівлі передбачає надання якісних послуг ( вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг) є невідповідністю умовам тендерної документації.
Надання послуг з технічного огляду, експертного обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків не потребують оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.
Наполегливо рекомендуємо привести у відповідність тендерну документацію а саме видалити вимогу : «Суб’єкт господарювання повинен мати юридичну реєстрацію та місце розташування на території Полтавської територіальної громади, для оперативного та ефективного реагування на завдання замовника.».
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з офіційним листом про порушення у сфері публічних закупівель до Генеральної Прокуратури України, Державної аудиторської служби України, Антимонопольного комітету України, незалежних представників громадської організації «Дозорро» щодо перевірки вищевказаної закупівлі. Також, нагадуємо Вам щодо персональної відповідальності та штрафів Уповноваженої особи Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ця вимога встановлена для економії бюджетних коштів, зменшення впливу фактору форс-мажору у зв'язку з військовими діями (неможливість або відтермінування послуг після після укладення договору), а також оперативної взаємодії з надавачем послуг під час вирішення проблемних питань в період усунення невідповідностей вимогам нормативної документації, виявлених за результатом надання послуг.
лабораторія
Дата подання: 03 червня 2024 13:51
Дата відповіді: 05 червня 2024 13:16
Доброго дня!
Шановний замовнику, згідно Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» передбачено, що для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування ВЛАСНОЮ АБО ЗАЛУЧЕНОЮ на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією....". ВЛАСНОЮ АБО ЗАЛУЧЕНОЮ, ви своєю вимогою довести: "Наявність ВЛАСНОЇ випробовувальної або діагностичної лабораторії для проведення експертного обстеження устаткування. " - створюєте дискримінаційні перешкоди не підтвердженні чинним законодавством та нормативними актами. Наказ МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 дозволяє залучати сторонню лабораторію.
Чекаємо на зміни у тендерній документації або завтра змушені будемо звертатись зі скаргою до АМКУ.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлюється обмеження для Замовника, щодо можливості самостійно встановлювати дану кваліфікаційну вимогу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-30-002616-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС", Код ЄДРПОУ:44075190
Дата подання: 04 червня 2024 21:10
Дата подання: 04 червня 2024 21:10
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України « Про публічні закупівлі»)
Учасник вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 06.06.2024 № 9898.pdf
Дата публікації: 06 червня 2024 17:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ" #40872122 |
Переможець |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 13:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2024 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 10:32
|
договір № 151 від 19.06.2024.pdf | укладений |
20 червня 2024 10:31
|