Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво локальних очисних споруд Банкнотно-монетного двору Національного банку України. 11602. Житомирська обл., Коростенський район, Малинська територіальна громада, м. Малин, вул. Приходька, земельна ділянка 62
Очікувана вартість
160 612 924,00 UAH
UA-2024-05-30-002053-a ● 92180fc9162f40ca82b5f05539b9805c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
Код ЄДРПОУ: | 21575489 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
Контактна особа: |
Талімонов Юрій Васильович 380445305092 yurii_talimonov@bank.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2024 12:40 |
Початок аукціону: | 25 червня 2024 12:40 |
Очікувана вартість: | 160 612 924,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП. Форма та зміст Банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Банківська гарантія надається у національній валюті України (грн). Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з УЕП/КЕП відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 800000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення договору про закупівлю замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості договору у формі перерахування коштів на рахунок Банкнотно-монетного двору Національного банку України. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Контактна особа замовника: Талімонов Юрій Васильович, телефон: (044) 530-27-55, електронна адреса: yurii_talimonov@bank.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво локальних очисних споруд Банкнотно-монетного двору Національного банку України. 11602. Житомирська обл., Коростенський район, Малинська територіальна громада, м. Малин, вул. Приходька, земельна ділянка 62
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11602, Україна, Житомирська область, Малин, Приходька, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | – перший платіж (попередня оплата) у розмірі 44% (сорока чотирьох відсотків) від загальної вартості цього Договору, Замовник сплачує Підряднику протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання від Підрядника банківської гарантії, оформленої у відповідності до п. цього Договору, що має включати зобов’язання банку-гаранта про гарантування повернення (оплати) першого платежу у разі невиконання/неналежного виконання Підрядником своїх зобов’язань за цим Договором. | Аванс | 10 | Робочі | 44 |
Виконання робіт | – інші платежі за фактично виконані Роботи здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін довідки за формою № КБ-3 “Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати”, що складена згідно з “Актом приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в з урахуванням сплаченого авансу. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 56 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2024 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2024 17:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН. Будівництво ЛОС.19.06.2024.docx | |
19 червня 2024 17:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ). Будівництво ЛОС. 19.06.2024.docx | |
19 червня 2024 17:07 |
Оголошення (НОВА РЕДАКЦІЯ). Будівництво ЛОС. 19.06.2024.docx | |
19 червня 2024 17:07 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору. Будівництво ЛОС.29.05.2024.docx | |
19 червня 2024 17:07 |
Додаток 3 до ТД. Специфікація. Будівництво ЛОС. 29.05.2024.pdf |
19 червня 2024 17:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 червня 2024 17:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН. Будівництво ЛОС.19.06.2024.docx
|
|||
19 червня 2024 17:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ). Будівництво ЛОС. 19.06.2024.docx
|
|||
19 червня 2024 17:07 |
Оголошення (НОВА РЕДАКЦІЯ). Будівництво ЛОС. 19.06.2024.docx
|
|||
19 червня 2024 17:07 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору. Будівництво ЛОС.29.05.2024.docx
|
|||
19 червня 2024 17:07 |
Додаток 3 до ТД. Специфікація. Будівництво ЛОС. 29.05.2024.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запит проектної документації
Дата подання: 10 червня 2024 21:06
Дата відповіді: 11 червня 2024 17:16
Просимо надати проектну документацію споруд для мождивості точного розрахунку вартості робіт
Відповідь: Добрий день!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації “Учасник може відвідати та оглянути місце виконання робіт, розглянути проєктну документацію, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції, за адресою: 11602, Житомирська обл., м. Малин, вул. Приходька, 62”
Дякуємо за звернення.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації “Учасник може відвідати та оглянути місце виконання робіт, розглянути проєктну документацію, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції, за адресою: 11602, Житомирська обл., м. Малин, вул. Приходька, 62”
Дякуємо за звернення.
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 14 червня 2024 00:00
Дата відповіді: 17 червня 2024 16:42
Шановний Замовнику! Ми, як потенційний учасник закупівлі, звертаємося з вимогою про внесення змін до тендерної документації, а саме в розділ 7) Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії:
– дозволу учасника/субпідрядника або декларацію відповідності (або посилання на відповідний електронний реєстр), що дійсна на дату розкриття пропозицій та на період дії договору про закупівлю, що дає право на надання послуг і виконання робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу, а саме:
• роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
• земляні роботи , що виконуються на глибині 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій.
• монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
(вимога відповідно до Додатку 2 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107);
– сертифікату ISO EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю;
– сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці.
Вказані вимоги обмежують конкуренцію та є не суттєвими по відношенню до предмету закупівлі, крім того вони не дозволять Замовнику отримати найбільш економічно вигідну пропозицію при проведенні торгів та може нанести шкоду інтересам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі. Вимога щодо надання сертифікату ISO EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю» та сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», ніяк не впливає негативно на основні принципи здійснення публічних закупівель, таких як добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність та пропорційність, а також, унеможливлює ризик купівлі неякісних товарів або послуг.
З урахуванням вимог статей 22 та 23 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, Замовником обґрунтовано встановлено вимогу про підтвердження Учасником виконання вимог відповідно до Додатку 2 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Замовник вважає за необхідне надання учасником в складі тендерної пропозиції учасника дозволу (волів) або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи, які є в складі предмета закупівлі та відносяться до робіт підвищеної небезпеки, отримання яких є обов’язковим відповідно до законодавства про охорону праці.
Вимоги тендерної документації передбачають, у першу чергу, захист інтересів Замовника від недобросовісних Учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, та не порушують права та законні інтереси Учасників тендерної закупівлі.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі. Вимога щодо надання сертифікату ISO EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю» та сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», ніяк не впливає негативно на основні принципи здійснення публічних закупівель, таких як добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність та пропорційність, а також, унеможливлює ризик купівлі неякісних товарів або послуг.
З урахуванням вимог статей 22 та 23 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, Замовником обґрунтовано встановлено вимогу про підтвердження Учасником виконання вимог відповідно до Додатку 2 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Замовник вважає за необхідне надання учасником в складі тендерної пропозиції учасника дозволу (волів) або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи, які є в складі предмета закупівлі та відносяться до робіт підвищеної небезпеки, отримання яких є обов’язковим відповідно до законодавства про охорону праці.
Вимоги тендерної документації передбачають, у першу чергу, захист інтересів Замовника від недобросовісних Учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, та не порушують права та законні інтереси Учасників тендерної закупівлі.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 14 червня 2024 16:03
Дата відповіді: 17 червня 2024 16:44
Шановний Замовник!
Звертаємось до Вас із зверненням у формі вимоги щодо усунення порушення.
Ваша тендерна документація передбачає, що переможець торгів після укладення договору та надання банківської гарантії отримає попередню оплату (аванс) у розмірі 44% від суми договору. Тобто, переможець отримає близько 70 000 000 гривень авансування за договором.
Однак, як показує судова практика Верховного Суду України (постанова Верховного Суду України від 8 червня 2022 року у справі №910/9397/20, постанова Верховного Суду України від 04.03.2021 у справі №910/3500/19, постанова Верховного суду України від 27.11.2019 у справі №910/20306/17, постанова Верховного Суду України від 18.06.2021 у справі №910/16898/19) гарантія не є тим інструментам який може убезпечити Замовника від недобросовісного виконавця робіт та крадіжки коштів попередньої оплати.
Виходячи із вищевикладеного, вимагаємо усунути порушення законодавства шляхом внесення змін до Тендерної документації та умов договору шляхом виключення попереньої оплати (авансу) в розмірі 44% із умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) та передбачити 100% післяоплати (після виконання робіт). Вказана дія зможе повністю усунути ризики крадіжки державних коштів недобросовісними виконавцями робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Тендерна документація щодо закупівлі робіт з “Будівництва локальних очисних споруд Банкнотно-монетного двору Національного банку України. 11602. Житомирська обл., Коростенський район, Малинська територіальна громада, м. Малин, вул. Приходька, земельна ділянка 62” розроблена відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами, з урахуванням “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, із змінами, та не містить вимог що порушують законодавство України.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Тендерна документація щодо закупівлі робіт з “Будівництва локальних очисних споруд Банкнотно-монетного двору Національного банку України. 11602. Житомирська обл., Коростенський район, Малинська територіальна громада, м. Малин, вул. Приходька, земельна ділянка 62” розроблена відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами, з урахуванням “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, із змінами, та не містить вимог що порушують законодавство України.
Щодо документів, які підтверджують досвід.
Дата подання: 14 червня 2024 16:45
Дата відповіді: 17 червня 2024 16:46
Пп. 2.2. п. 2 ч. 5 розділу ІІІ ТД вимагається на підтвердження наявності в учасника документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надати, крім іншого, копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору.
Вважаємо, що квитанції чи платіжні доручення так само, як і виписки з банківських рахунків підтверджують факт виконання оплати за договором.
Неможливість надання саме платіжних доручень та квитанцій зумовлена закриттям рахунку виконавця в органах Державної казначейської служби України за аналогічним договором після його виконання в повному обсязі.
У звʼязку з викладеним просимо внести зміни до ТД на підтвердження наявності в учасника документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надати, крім іншого, копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення, виписки з банківського рахунку, тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Кошторисна документація
Дата подання: 14 червня 2024 17:21
Дата відповіді: 17 червня 2024 16:47
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ ТД, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей в цій тендерній документації та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”
В той же час, згідно з п. 6 розділу ІІІ ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва”, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з урахуванням змін та доповнень (далі – Настанова) складені із застосуванням програмного комплексу “Кошторис - 8” або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .idc) у файлах формату .docx або .xlsx.
Чи необхідно договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки надавати в кожному із наведених форматів (.pdf, .sts або .idt, .docx або .xlsx)?
Якщо документи необхідно надавати в форматі .pdf, чи необхідно підписувати кожну сторінку документа перед скануванням?
Якщо документи необхідно надати в інших форматах, чи потрібно на них накладати електронний підпис відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації містить наступні вимоги:
“1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів);
2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.”
Беручи до уваги зазначене вище та відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, складені із застосуванням програмного комплексу “Кошторис - 8” або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .idc) та у файлах формату .docx або .xlsx з накладанням УЕП або КЕП.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації містить наступні вимоги:
“1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів);
2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.”
Беручи до уваги зазначене вище та відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, складені із застосуванням програмного комплексу “Кошторис - 8” або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .idc) та у файлах формату .docx або .xlsx з накладанням УЕП або КЕП.
Додаток 3
Дата подання: 14 червня 2024 17:23
Дата відповіді: 17 червня 2024 16:48
У п. 4.3. розділу I, розділі VI ТД міститься положення про те, що детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 3 до ТД. Однак замовником не додано до документів закупівлі Додатку 3. Просимо додати Додаток 3, або ж відкоригувати наявні документи закупівлі так, щоб можливо було ідентифікувати Додаток 3 до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2024 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "Укренергобуд" |
151 755 193,44
UAH з ПДВ
|
150 755 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ" |
159 600 400,00
UAH з ПДВ
|
151 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "Укренергобуд" #45603636 |
Переможець |
150 755 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2024 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2024 15:59
|
Протокол УО БМД НБУ. Талімонов Ю. ЛОС. Укренергобуд. Продовження до 60..pdf | укладений |
30 липня 2024 15:51
|
Договір. № 24-81-254 від 29.07.2024.PDF | укладений |
30 липня 2024 15:39
|