Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо, Бензин А-95
Очікувана вартість
1 688 680,00 UAH
UA-2024-05-29-007136-a ● 824ba278a882447088c839a5faf7bf0d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Суда +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2024 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2024 12:40 |
Початок аукціону: | 07 червня 2024 12:40 |
Очікувана вартість: | 1 688 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 443,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
2000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2024 11:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2024 10:24 |
Тендерна документація (зі змінами).doc | |
31 травня 2024 10:24 |
Додаток 2 Технічна специфікація (зі змінами).doc | |
31 травня 2024 10:24 |
Перелік змін.docx | |
29 травня 2024 14:26 |
Додатк 5 Проект договору.docx |
31 травня 2024 11:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2024 10:24 |
Тендерна документація (зі змінами).doc
|
|||
31 травня 2024 10:24 |
Додаток 2 Технічна специфікація (зі змінами).doc
|
|||
31 травня 2024 10:24 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 травня 2024 14:26 |
Додатк 5 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тендерної документації.
Дата подання: 31 травня 2024 16:53
Дата відповіді: 03 червня 2024 10:31
Доброго дня.
Умовами тендерної документації п.п. 5 Розділу 5.4. «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» передбачено покладення витрат на Учасника щодо оплати по договору надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем вартістю 15000,00 грн.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації не законною та дискримінаційною. Закон не передбачає встановлення в тендерній документації, ні ПРАВ, ні тим більше обов’язків з оплати будь-яких суміжних послуг, чи витрат Замовника з організації закупівель.
«Договір про надання консультативних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання консультаційних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань. Дана позиція кореспондується зі ст. 511 Цивільного кодексу України «ЗОБОВ'ЯЗАННЯ НЕ СТВОРЮЄ ОБОВ'ЯЗКУ ДЛЯ ТРЕТЬОЇ ОСОБИ. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора.» А зі ст. 636 Цивільного кодексу України (на яку посилається Замовник в документації) взагалі випливає, що договір на користь третьої особи повинен укладати Замовник та Учасник, а не Замовник та Консультант.
Зважаючи, що Замовник уклав договір (про що він самостійно зазначив), відповідно Замовник користується послугами юристів та повинен сплатити за це кошти. Більш того, видатки повинні бути передбачені у бюджеті відповідної установи та не сплачуватись Учасниками, тим більше незрозуміле та непрозоре ціноутворення таких послуг. Відповідно всі ці витрати повинні фіксуватись у річному плані та додатках до нього, які потім оприлюднюються на Prozorro. Однак, в річному плані таких витрат ми не знайшли.
Для нас незрозуміло чому ми як учасник повинні нести додаткові витрати, що не передбачені чинним законодавством про закупівлі.
Встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо оплати юридично-консультаційних послуг учасником-переможцем торгів ставить учасників в нерівні умови в рамках однієї і тієї ж процедури закупівлі та може вплинути на ціну пропозицій конкурсних торгів, поданих учасниками під час здійснення Замовником відповідної процедури закупівлі, що не відповідає меті Закону та принципам, за якими мають здійснюватися державні закупівлі, закріпленими в ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостях № 1178.
Окрім цього, вважаємо, що дана вимога здорожує вартість товарів, які будуть пропонуватися учасниками Процедури закупівлі, та суперечить принципу "Запобігання корупційним діям і зловживанням".
А наявність таких вимог тільки обмежує бажання учасників прийняти участь у цій закупівлі, оскільки надає можливість Замовнику використовувати цей пункт для маніпуляцій та неправомірних вимог під час приймання товару чи оплати товару або на будь-якій іншій стадії виконання договору.
Зауважимо, що рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по одному з тендерів встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону «Про публічні закупівлі». Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Ми не проти надання професійних консультаційних послуг замовникам. Але, ці послуги повинні надаватися виключно в рамках законодавства про закупівлі, і спрямовуватись на підвищення рівня прозорості закупівель і економії бюджетних коштів та підвищення кваліфікації уповноваженої особи
ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ВИДАЛЕННЯ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ П.П. 5 РОЗДІЛУ 5.4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так як нормами чинного законодавства не заборонено залучення на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою. А отже всі учасники, які бажають взяти участь у закупівлі, повинні бути проінформовані такою інформацією. Також, акцентуємо Вашу увагу, що тендерною документацією не встановлені вимоги про відхилення учасника чи не укладення із ним договору, у разі не сплати ним послуг.
Правомочність зазначення у тендерній документації інформації про юридично-консультаційні послуги підтверджена судовою практикою, як наприклад рішенням Апеляційного суду Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Вважаємо, що права учасників дотримано в повному обсязі.
Так як нормами чинного законодавства не заборонено залучення на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою. А отже всі учасники, які бажають взяти участь у закупівлі, повинні бути проінформовані такою інформацією. Також, акцентуємо Вашу увагу, що тендерною документацією не встановлені вимоги про відхилення учасника чи не укладення із ним договору, у разі не сплати ним послуг.
Правомочність зазначення у тендерній документації інформації про юридично-консультаційні послуги підтверджена судовою практикою, як наприклад рішенням Апеляційного суду Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Вважаємо, що права учасників дотримано в повному обсязі.
щодо оплати юридично-консультаційний послуг
Дата подання: 31 травня 2024 16:56
Дата відповіді: 03 червня 2024 10:32
Добрий день.
Умовами документації передбачено, що Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, ОПЛАТА ЯКИХ МОЖЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ ТРЕТЬОЮ ОСОБОЮ, - учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 15 000.00 грн (п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.).
*пункт має ознайомчий характер, не є частиною предмета закупівлі та не потребує підтвердження учасником торгів будь-яким документом у складі пропозиції. Вартість юридично-консультаційних послуг не включається у вартість цінової пропозиції учасника.
Прошу повідомити наслідки для учасника коли він не схоче оплачувати вартість даних незаконних послуг, оскільки він такий договір не укладав. Чи не буде це підставою для відхилення його пропозиції. Чи не буде це підставою у відмові в укладенні договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не встановлені вимоги про відхилення учасника чи не укладення із ним договору, у разі не сплати ним послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2024 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
1 575 000,00
UAH з ПДВ
|
1 545 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
1 600 400,00
UAH з ПДВ
|
1 545 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
1 545 660,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2024 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2024 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2024 16:26
|
ДУ 2 48ТЛБЗ-7662 24 ПП ОККО-СЕРВІС.pdf | зміни до договору |
01 липня 2024 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 14:44
|
ДУ 1 48ТЛБЗ-7662 24 ПП ОККО-СЕРВІС.pdf | зміни до договору |
26 червня 2024 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2024 16:41
|
Додаткова угода ОККО від 21062024.pdf | зміни до договору |
21 червня 2024 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 12:55
|
Договір 48ТЛБЗ-7662 24 ПП ОККО-СЕРВІС.pdf | укладений |
20 червня 2024 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування та зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 48ТЛБЗ-7662/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зазначення не вірного пункту підстав для внесення змін у попередній розміщеній ДУ, під даними змінами слід розуміти заміну ДУ на вірну редакцію |
Номер договору про закупівлю: | 48ТЛБЗ-7662/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 48ТЛБЗ-7662/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |