Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 25574630 |
Вебсайт: | https://dndekc.mvs.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10 |
Контактна особа: |
Руслана Володимирівна Маслова +380443743420 maslovarv@dndekc.mvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2024 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 170 397 543,09 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 851 987,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Покупцем здійснюється на підставі отриманих від Постачальника рахунка-фактури та видаткової накладної шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2024 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 13:21 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
"34. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:
- сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
- 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт."
Щодо строків поставки обладнання, звертаємо Вашу увагу, що Замовник є бюджетною установою та здійснює закупівлі в межах бюджетного року.
"34. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:
- сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
- 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-19-000022 ● d968af70496548759a187d8255f1ba25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2024 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2024-05-29-005901-a 29.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-24 11:08:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Код ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Обладнання для лабораторії))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-29-005901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 12:06:30
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 24.07.2024 надання пояснень
Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр України (далі- ДНДЕКЦ МВС, Замовник) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, надає наступні пояснення (інформацію, документи) в рамках моніторингу UA-M-2024-07-19-000022 процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Обладнання для лабораторії)», ID: UA-2024-05-29-005901-a.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі
ДНК-лабораторіями Експертної служби МВС України проводяться судові молекулярно-генетичні експертизи, зокрема з ідентифікації тіл (останків) загиблих людей в зоні проведення бойових дій. Внаслідок збройної агресії російської федерації проти України значно зросла кількість призначених судових молекулярно-генетичних експертиз. Урядом України за результатами затвердження постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2022 № 698 поставлено завдання з ідентифікації, зокрема методом ДНК тіл (останків) загиблих людей в зоні проведення бойових дій. 09 липня 2022 року Верховною Радою України прийнято Закон України «Про державну реєстрацію геномної інформації людини», а 27 листопада 2023 року введено в дію Електронний реєстр геномної інформації людини, адміністратором якого визначено ДНДЕКЦ МВС. З метою виконання завдань, які організовує та виконує Експерт-на служба МВС, вказані обставини вимагають від існуючих повнопрофільних ДНК-лабораторій та ДНК-лабораторій в Експертній службі МВС, оснащених системами швидкої ідентифікації ДНК, автоматизації процесів та збільшення їх пропускної здатності з дослідження об’єктів, у тому числі деградованого та кісткового матеріалу.
З урахування зазначеного та з метою створення нових ДНК-лабораторій та підсилення існуючих, для оптимізації виконання завдань покладених на Експертну службу МВС, було здійснено закупівлю, яка складається з чотирьох номенклатурних позицій, а саме:
1) десяти 8-ми капілярних генетичних аналізаторів ДНК, для яких
очікувана ціна одного 8-ми капілярного генетичного аналізатора була розрахована як середньоарифметичне значення з наступних пропозицій
пропозиція ТОВ «АЛТ Україна Лтд» (вх. № 29263-2024 від 26.04.2024) - 9 145 000,00 грн,
пропозиція ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (вх. № 29264-2024 від 26.04.2024) – 8 870 650,00 грн,
пропозиція ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» (вх. № 29269-2024 від 26.04.2024) - 9 465 075,00 грн,
(9 145 000,00 + 8 870 650,00 + 9 465 075,00) / 3 = 9 160 241,66 грн.
Очікувана вартість десяти таких приладів становила 91 602 416,60 грн;
2) трьох 24-х капілярних генетичних аналізаторів ДНК, для яких
очікувана ціна одного 24-х капілярного генетичного аналізатора була розрахована як середньоарифметичне значення з наступних пропозицій
пропозиція ТОВ «АЛТ Україна Лтд» (вх. № 29263-2024 від 26.04.2024) – 23 110 000,00 грн,
пропозиція ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (вх. № 29264-2024 від 26.04.2024) – 22 416 700,00 грн,
пропозиція ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» (вх. № 29269-2024 від 26.04.2024) – 23 895 740,00 грн,
(23 110 000,00 + 22 416 700,00 + 23 895 740,00) / 3 = 23 140 813,33 грн.
Очікувана вартість трьох таких приладів становила 69 422 439,99 грн;
3) п’ятдесяти термошейкерів з функцією охолодження і нагріву, для яких
очікувана ціна одного термошейкера була розрахована як середньоарифметичне значення з наступних пропозицій
пропозиція ТОВ «АЛТ Україна Лтд» (вх. № 29263-2024 від 26.04.2024) – 127 089,60 грн,
пропозиція ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (вх. № 29264-2024 від 26.04.2024) – 122 640,00 грн,
пропозиція ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» (вх. № 29269-2024 від 26.04.2024) – 131 558,00 грн,
(127 089,60 + 122 640,00 + 131 558,00) / 3 = 127 095,86 грн.
Очікувана вартість п’ятдесяти таких приладів становила 6 354 793,00 грн;
4) п’ятдесяти твердотільних термостатів з функцією охолодження і нагріву, для яких
очікувана ціна одного термостату була розрахована як середньоарифметичне значення з наступних пропозицій
пропозиція ТОВ «АЛТ Україна Лтд» (вх. № 29263-2024 від 26.04.2024) – 60 418,61 грн,
пропозиція ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (вх. № 29264-2024 від 26.04.2024) – 58 303,00 грн,
пропозиція ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» (вх. № 29269-2024 від 26.04.2024) – 62 352,00 грн,
(60 418,61 + 58 303,00 + 62 352,00) / 3 = 60 357,87 грн.
Очікувана вартість п’ятдесяти таких приладів становила 3 017 893,50 грн.
Очікувана ціна кожної одиниці товару розраховувалась відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Тоді очікувана вартість закупівлі вищезазначеного обладнання становила
91 602 416,60 + 69 422 439,99 + 6 354 793,00 + 3 017 893,50 = 170 397 543,09 грн.
Очікувана вартість закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення (Державною казначейською службою взяті зобов’язання за укладеним договором).
Встановлені вимоги до обладнання відповідають прийнятій Методиці проведення молекулярно-генетичних досліджень, зареєстрованій в Міністерстві юстиції України 18.01.2019, реєстраційний код 9.5.01.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту ДНДЕКЦ МВС, на якому розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі
https://dndekc.mvs.gov.ua/wp-content/uploads/2024/05/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-29.05.2024.docx
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником виконано рішення по висновку за моніторингом UA-M-2024-07-19-000022
2024-08-12 16:17:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" |
170 345 226,00
UAH з ПДВ
|
170 345 226,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" #36257647 |
Переможець |
170 345 226,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2024 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 12:33
|
Ду1.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2024 15:19
|
72-24.pdf | укладений |
25 червня 2024 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 13.2 та підпунктів 5 і 6 пункту 13.6 Розділу 13 Договору внесено зміни до Договору, а саме: викладено Додаток 1 до Договору в новій редакції; Зменшено ціну Договору та викладено пункт 2.1 Розділу 2 Договору в новій редакції;Ціна Договору складає: 169 656 800 грн 50 коп; інше - відповідно до додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 72-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
8-ми капілярний генетичний аналізатор ДНК | 10 | штука |
9 145 002,00
UAH з ПДВ
|
24-х капілярний генетичний аналізатор ДНК | 3 | штука |
23 173 302,00
UAH з ПДВ
|
Термошейкер з функцією охолодження і нагріву | 50 | штука |
113 320,49
UAH з ПДВ
|
Твердотільний термостат з функцією охолодження і нагріву | 50 | штука |
60 417,00
UAH з ПДВ
|