Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єкта гірськолижного комплексу за ДК 2015 79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2024-05-29-004826-a ● f8d785b42134410cb9ba28ba5d58ed53
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву"Екстрім" Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24621273 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вулиця Тарнавського, будинок 22А |
Контактна особа: |
Вацлавська Людмила Петрівна 380986128975 snow.terno@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2024 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 11:51 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 11:51 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
198 день
Послуги з охорони об’єкта гірськолижного комплексу за ДК 2015 79710000-4 Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46024, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Тарнавського, будинок 22А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги Виконавцю здійснюється, Замовником щомісячно згідно рахунку, на підставі підписаного Сторонами акту виконаних послуг за відповідний календарний місяць, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Виконавця зазначений у Договорі. Кошти перераховують протягом 10 банківських днів з моменту підписання акту виконаних послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
пости
Дата подання: 29 травня 2024 14:09
Дата відповіді: 29 травня 2024 14:59
Шановний замовнику. . вами вимагається довідка з переліком працівників у кількості, необхідній для забезпечення охорони, а саме: начальник підрозділу охорони та персонал охорони з розрахунку: по три охоронники на кожний з трьох постів. Про які 3 пости йде мова, коли технічна специфікація містить відомості про 1 пост охорони?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. До тендерної документації з приводу вашого звернення будуть внесені зміни.
Перелік змін
Дата подання: 29 травня 2024 15:18
Дата відповіді: 01 червня 2024 19:11
Шановний Замовнику! Дякуємо за оперативне внесення змін до тендерної документації, але у файлі Перелік змін у Вас вказана дата нової редакції Нова редакція від 10.09.2023. Ця дата не відповідає дійсності.
Відповідь: Редагований файл завантажено повторно
Залучення субпідрядника
Дата подання: 29 травня 2024 15:22
Дата відповіді: 01 червня 2024 19:12
Доброго дня! Чи передбачаєте Ви залучення субпідрядника для підтвердження кваліфікаційних критеріїв про наявність матеріально-технічної бази та працівників? Чи можемо ми для підтвердження спроможності надання послуг реагування, наявності Збройової кімнати та дохволів на зброю працівників надати договір реагування?
Відповідь: Відповідно до п. 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення), або довідку з інформацією про незалучення субпідрядників/співвиконавців. П. 1 розділу Вимоги до послуг охорони Додатку 2 до Тендерної документації передбачено наявність у працівників учасника спеціальних засобів індивідуального захисту та форменого одягу. П.п. 1.5. та Пп. 1.8. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати:
- завірену копію Дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи («Збройної кімнати»), виданого у відповідності до Положення про дозвільну систему, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.1996 року №576.
- завірені копії дозволів на службову (відомчу) зброю для мінімально-достатньої кількості персоналу, що залучається до виконання зобов’язань за предметом закупівлі (відповідно до переліку працівників, вказаних пропозиції Учасника).
Таким чином, надання договору реагування буде невідповідністю вимогам Тендерної документації.
- завірену копію Дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи («Збройної кімнати»), виданого у відповідності до Положення про дозвільну систему, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.1996 року №576.
- завірені копії дозволів на службову (відомчу) зброю для мінімально-достатньої кількості персоналу, що залучається до виконання зобов’язань за предметом закупівлі (відповідно до переліку працівників, вказаних пропозиції Учасника).
Таким чином, надання договору реагування буде невідповідністю вимогам Тендерної документації.
транспорт
Дата подання: 29 травня 2024 15:33
Дата відповіді: 01 червня 2024 19:13
Шановний замовнику. Вашп тд містить вимоги щоло ВЛАСНОГО транспорту, гшр і МТБ. Проте, ви закуповуєте фізичну охорону, ми як учасник маємо власних охоронників та маємо право залучати субпідрядників або орендувати обладнання. Таким чином ГШР може належати іншій структурі, а не нам, і авто ГШР не обовязково мати своє в межах Тернопольської області. Внесіть зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П. 4 розділу Вимоги до послуг охорони Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що у випадку виникнення нестандартних ситуацій здійснювати посилення охорони групою швидкого реагування, в складі не менше двох охоронників, які повністю забезпеченні спеціальними засобами самооборони та захисту.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Зважаючи на необхідність невідкладного реагування на нестандартні ситуації, група швидкого реагування повинна знаходитись якомога ближче до об’єкту охорони. Водночас, відповідно до п. 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення), або довідку з інформацією про незалучення субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Зважаючи на необхідність невідкладного реагування на нестандартні ситуації, група швидкого реагування повинна знаходитись якомога ближче до об’єкту охорони. Водночас, відповідно до п. 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення), або довідку з інформацією про незалучення субпідрядників/співвиконавців.
підрозділ охорони
Дата подання: 29 травня 2024 15:36
Дата відповіді: 01 червня 2024 19:14
п. 1.1 Додатку 1 містить вимогу щодо наявність в межах Тернопольської області підрозділу охорони. Дана вимогає дискримінаційною, що підтверджується численними рішеннями органу оскарження. Вимагаємо внести зміни, оскільки для надання послуг фізичної охорони потрібна виключно ліцензія, а неаявність підрозділув кокретному регіоні не пеедбачена жодни НПА. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П. 4 розділу Вимоги до послуг охорони Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що у випадку виникнення нестандартних ситуацій здійснювати посилення охорони групою швидкого реагування, в складі не менше двох охоронників, які повністю забезпеченні спеціальними засобами самооборони та захисту.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Зважаючи на необхідність невідкладного реагування на нестандартні ситуації, група швидкого реагування повинна знаходитись якомога ближче до об’єкту охорони. Водночас, відповідно до п. 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення), або довідку з інформацією про незалучення субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Зважаючи на необхідність невідкладного реагування на нестандартні ситуації, група швидкого реагування повинна знаходитись якомога ближче до об’єкту охорони. Водночас, відповідно до п. 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення), або довідку з інформацією про незалучення субпідрядників/співвиконавців.
Дискримінайційна вимога
Дата подання: 29 травня 2024 15:37
Дата відповіді: 01 червня 2024 19:15
Замовнику, доброго дня! У тендерній документації наявна дискримінаційна вимога у Додатку 1, п. 1.2 щодо надання копій дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України від 09.08.2016 року №771) в населених пунктах, де знаходяться об’єкти. Ця вимога є дискримінаційною та обмежує перелік потенційних учасників. Крім того жодним нормативним актом не передбачено, що дозвіл на встановлення спеціальних звукових і світловх сигнальних пристроїв має бути виданий саме в населеленому пункті, де надаються послуги реагування суб'єктом охоронної діяльності. Також повідомляємо, що такий дозвіл не має територіальних обмежень та терміну дії. Він діє на всій території України.Вимагаємо виключити дане територіальне обмеження та внести зміни до тендерної документації, інакше ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога стосується розташування транспорту реагування, а не місця видачі дозволів.
засоби звязку
Дата подання: 29 травня 2024 15:41
Дата відповіді: 01 червня 2024 19:15
Ви вимагаєте: Довідка Учасника про наявність засобів внутрішнього радіо зв`язку між охоронниками поста охорони. Між якими охоронниками має бути звязок? У вас же 1 пост/ 1 охоронник????
Відповідь: Вимога стосується наявності засобів зв’язку між охоронниками, групою швидкого реагування та пультом централізованого нагляду. До тендерної документації з приводу вашого звернення будуть внесені зміни.
зброя
Дата подання: 29 травня 2024 15:49
Дата відповіді: 01 червня 2024 19:16
Доброго дня. Вимога щодо:
Довідка Учасника про наявність:
- засобів індивідуального захисту та протидії (травматичної зброї, та/або газових балончиків, та/або постових ліхтарів охорони), Учасник повинен надати підтверджуючі документи (первинні бухгалтерські документи: акти прийняття передачі, видаткові накладні) щодо наявності спеціальних засобів індивідуального захисту та протидії (травматичної зброї, газових балончиків та постових ліхтарів охорони тощо).
Тобто, ви даєте альтернативу зброя АБО газові балончики, АБО ліхтарі. ПРи цьому, вимагаєте документи щодо кімнати зберігання зброї та права її використання охоронниками. Ми - не збираємося використовувати зброю при охороні ДЮСШ, бо це абсурд. Вважаємо за доречне - використовувати виключно балончики. То ж навіщо ми маємо надавати документи на кімнатузберігання зброї і право її використання? внесіть зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації з приводу вашого звернення будуть внесені зміни.
рух авто
Дата подання: 29 травня 2024 15:56
Дата відповіді: 01 червня 2024 19:16
ВІтаю. Ваша ТД містить наступну умову: У разі необхідності за запитом Замовника до Учасника (переможця торгів) для підвердження виконання послуг по аналогічному договору протягом усього періоду, надати історію руху автомобіля (наряду реагування), з системи GPS-моніторингу, де знаходяться об’єкти. Взагалі незрозуміло наступне:
1. На підставі якої норми закону ви збираєтеся звертатися до учасника (переможця) за додатковими підтвердженнями? Закон містить норму, що дозволяє такі звернення до підприємств, установ, організацій але не до учасника (переможця). Оцінку відповідності ви маєте робити на підставі документів, наданих у складі тендерної пропозиції та тих, які ви вимагаєте у документації по торгам.
2. Аналогічний договір - договір фізичної охорони. До чого тут рух транспорту ГШР, коли фізична охорона може бути і без додаткових викликів групи на обєкти? Надайте пояснення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (учасник процедури закупівлі також є підприємством, установою, організацією). П.п. 1.6. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено у разі необхідності за запитом Замовника до Учасника (переможця торгів) для підвердження виконання послуг по аналогічному договору протягом усього періоду, надати історію руху автомобіля (наряду реагування), з системи GPS-моніторингу, де знаходяться об’єкти.
звернення до учасника
Дата подання: 01 червня 2024 23:45
Дата відповіді: 04 червня 2024 18:59
https://www.me.gov.ua/inforez/Details?id=e7a39eb3-947e-47aa-aedd-97ad6c4ee43a&lang=uk-UA&showMenuTree=true
ВІтаю. Замовнику, ваша умова щодо звернення за уточненнями до самого учасника протизаконна. Ознайомтеся з розясненням уповноваженого органу з цього питання. Ви правильно зазначили у відповіді на питання, що відповідно до п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Наголошуємо: ВІДПОВІДНО ДО ЇХ КОМПЕТЕНЦІЇ!!!!!. Учасник тендеру в будь-якому випадку не є компетентною структурою, щоб належним чином підтверджувати свою ж інформацію. Радимо вам відповідальніше поставитися до підготовки тендерних вимог і прописати їх таким чином, щоб на підставі наданої учасниками інформації у вас не виникло необхідності щось уточнювати у самих же учасникв. Дякую. Чекаємо на внесення змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації з приводу вашого звернення будуть внесені зміни.
кількість днів охорони
Дата подання: 26 червня 2024 11:59
Дата відповіді: 28 червня 2024 10:03
Шановний замовнику, у вас не коректно визначена кількість днів охорони, а саме 198. Враховуючи, що послуги надаватимуться до 31.12.2024 - навіть рахуючи з сьогоднішнього дня - це вже 189 днів а так як фактично договір буде укладено не раніше початку липня - то відповідно кількість днів буде ще менша. Внесіть відповідні зміни для якісного підрахунку. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни, що приведуть до зміни очікуваної вартості закупівлі. В ході підписання договору буде укладено додаткову угоду на зменшення обсягів відповідно реальної кількості днів надання послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-05-29-004826-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ", Код ЄДРПОУ:43198554
Дата подання: 08 липня 2024 14:03
Недостатня аргументація при відхиленні
Відповідно до протокольного рішення № 29 від 08.08.2024 р. учасника ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" було відхилено через невиправлення невідповідностей після їх виявлення замовником.
Пункт 44 Особливостей забов'язує замовника зазначати аргументацію при відхиленні, однак вона відсутня.
Відповідно до абз. 2 п. 44 Особливостей ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, а тому звертаємось до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про те, які саме невідповідності не були усунені при надані вимоги про усунення порушення: до 05.07.2024, 17:24 год., що призвело до відхилення тендерної пропозиції вцілому.
Замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Пункт 44 Особливостей забов'язує замовника зазначати аргументацію при відхиленні, однак вона відсутня.
Відповідно до абз. 2 п. 44 Особливостей ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, а тому звертаємось до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про те, які саме невідповідності не були усунені при надані вимоги про усунення порушення: до 05.07.2024, 17:24 год., що призвело до відхилення тендерної пропозиції вцілому.
Замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2024 10:55
Шановний Учаснику, повідомляємо, що 04.07.2024 року вам було надано 24 години на виправлення невідповідностей, щодо вашої тендерної пропозиції, проте не було надано належної інформації та документів по таких пунктах:
1. За вимогою Кваліфікаційних критерій якщо Учасник знаходиться за межами Тернопільської області Учасник надає інформацію про представника або представництво, який/яке знаходиться найближче до об’єкта охорони замовника, з метою звернення Замовника у екстрених випадках для швидкого реагування.
Учасник надав довідку 11/ШГР-02 від 24.06.2024 року, без інформації яка вимагалась довідкою, а саме учасник підтверджує наявність представництва/представника, але не надають про нього інформацію.
Для виправлення цієї невідповідності Учасник повинен надати довідку з інформацією про представника або представництво, який/яке знаходиться найближче до об’єкта охорони замовника, з метою звернення Замовника у екстрених випадках для швидкого реагування, де зазначити: інформацію щодо представника/представництва – наприклад – адресу розташування, номер телефону, тощо.
Учасник адресою зазначив – Тернопільська область, проте згідно вимог до оформлення документів ДСТУ 4163:2020 - Реквізити адреси зазначають згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку» у такій послідовності: назва вулиці, номер будинку, номер корпусу чи офісу (за потреби), назва населеного пункту, району, області, поштовий індекс.
Також в довідці про медичний огляд представника учасника Левко С.С. зазначено місто проживання Київ, а також суб’єкт господарювання - субпідрядник Учасника, де працює «представник» розташований в м. Київ.
Зазначена Учасником інформація не може вважатись належним виправлення наданої в тендерній пропозиції інформації.
2. Замовником вимагалось надання довідок про підтвердження субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) вимог встановлених Додатком 1 Кваліфікаційні критерії за пунктами таблиці 1.1.; 1.3.; 1.5.; 2.1.; 2.3.;
Учасник не надав належного підтвердження інформації та довідок на субпідрядників ТОВ «Охорона-безпека міста» та «Шериф-пульт 018».
Для виправлення цієї невідповідності Учасник повинен надати довідки та документи, що встановлені вимогами Додатком 1 Кваліфікаційні критерії за пунктами таблиці 1.1.; 1.3.; 1.5.; 2.1.; 2.3.;
Учасник не в повному обсязі надав довідки та документи підтвердження, що вимагалось Тендерною документацією, на встановлення відповідності кваліфікаційних критеріїв суб’єктів господарювання, які учасник буде залучати як субпідрядників, а саме ТОВ «Охорона-безпека міста» та «Шериф-пульт 018».
1. За вимогою Кваліфікаційних критерій якщо Учасник знаходиться за межами Тернопільської області Учасник надає інформацію про представника або представництво, який/яке знаходиться найближче до об’єкта охорони замовника, з метою звернення Замовника у екстрених випадках для швидкого реагування.
Учасник надав довідку 11/ШГР-02 від 24.06.2024 року, без інформації яка вимагалась довідкою, а саме учасник підтверджує наявність представництва/представника, але не надають про нього інформацію.
Для виправлення цієї невідповідності Учасник повинен надати довідку з інформацією про представника або представництво, який/яке знаходиться найближче до об’єкта охорони замовника, з метою звернення Замовника у екстрених випадках для швидкого реагування, де зазначити: інформацію щодо представника/представництва – наприклад – адресу розташування, номер телефону, тощо.
Учасник адресою зазначив – Тернопільська область, проте згідно вимог до оформлення документів ДСТУ 4163:2020 - Реквізити адреси зазначають згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку» у такій послідовності: назва вулиці, номер будинку, номер корпусу чи офісу (за потреби), назва населеного пункту, району, області, поштовий індекс.
Також в довідці про медичний огляд представника учасника Левко С.С. зазначено місто проживання Київ, а також суб’єкт господарювання - субпідрядник Учасника, де працює «представник» розташований в м. Київ.
Зазначена Учасником інформація не може вважатись належним виправлення наданої в тендерній пропозиції інформації.
2. Замовником вимагалось надання довідок про підтвердження субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) вимог встановлених Додатком 1 Кваліфікаційні критерії за пунктами таблиці 1.1.; 1.3.; 1.5.; 2.1.; 2.3.;
Учасник не надав належного підтвердження інформації та довідок на субпідрядників ТОВ «Охорона-безпека міста» та «Шериф-пульт 018».
Для виправлення цієї невідповідності Учасник повинен надати довідки та документи, що встановлені вимогами Додатком 1 Кваліфікаційні критерії за пунктами таблиці 1.1.; 1.3.; 1.5.; 2.1.; 2.3.;
Учасник не в повному обсязі надав довідки та документи підтвердження, що вимагалось Тендерною документацією, на встановлення відповідності кваліфікаційних критеріїв суб’єктів господарювання, які учасник буде залучати як субпідрядників, а саме ТОВ «Охорона-безпека міста» та «Шериф-пульт 018».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-29-004826-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 31 травня 2024 14:56
Дата подання: 31 травня 2024 14:56
встановлення дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2024 16:57
рішення від 04.06.2024 № 9678.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 16:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2024 № 10408.pdf
Дата публікації: 18 червня 2024 14:28
рішення від 17.06.2024 № 10408.pdf
Дата публікації: 19 червня 2024 19:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано шляхом внесення змін
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2024 10:40
Номер скарги: UA-2024-05-29-004826-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ", Код ЄДРПОУ:43198554
Дата подання: 12 липня 2024 12:35
Дата подання: 12 липня 2024 12:35
Скарга на неправомірне выдхиленя
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2024 19:35
Рішення від 15.07.2024 №12105.pdf
Дата публікації: 15 липня 2024 19:34
Інфорамція про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 22.07.2024 №1177.pdf
Дата публікації: 22 липня 2024 18:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 №12897 (1).pdf
Дата публікації: 30 липня 2024 10:23
Рішення від 29.07.2024 №12897.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2024 12:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано шляхом скасування рішень про дискваліфікацію ТОВ "Протект Фірм" та визначення переможцем ТОВ "Максима-Т"
Дата виконання рішення замовником: 02 серпня 2024 10:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
314 107,20
UAH з ПДВ
|
314 107,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Максима-Т |
349 984,80
UAH з ПДВ
|
347 846,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" #43198554 |
Рішення скасоване |
314 107,20
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2024 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2024 17:24
|
ТОВ Максима-Т #32148443 |
Рішення скасоване |
347 846,40
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2024 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2024 13:48
|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" #43198554 |
Очікує рішення |
314 107,20
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2024 10:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2024 11:22 |
Кінець періоду оскарження: | 17 серпня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 17 серпня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури щодо Закупівлі було вирішено, що у зв’язку з тим, що терміни проведення процедури затягнулись через декілька оскаржень, у Замовника відпала потреба у закупівлі охоронних послуг, оскільки було прийнято рішення, за для економії коштів, прийняти охоронників в штат. |
Документи:
06 серпня 2024 11:22
|
Електронний підпис |
06 серпня 2024 11:19
|
Untitled.FR12.pdf |