Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2024-05-29-004797-a ● f77bbd646e9e49159f15730a604729ae
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21710384 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Академіка Глушкова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Андрій Баран +380673437626 prozorro@vdng.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2024 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 13:37 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 13:37 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку- гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма банківської гарантії повинна відповідати вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого В Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 . Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3% від очікуваної вартості закупівлі): 75000,00 (сімдесят п’ять тисяч) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Замовник: НК «Експоцентр України» 03127, м. Київ, пр-т. Академіка Глушкова,1 UA913052990000026005035013844 В АТ КБ «Приват Банк» МФО 305299 ЄДРПОУ 21710384 ІПН 217103826651 Номер свідоцтва 100269266 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який зазначено у оголошенні про проведення процедури закупівлі. Надати у складі пропозиції гарантійний лист про строк дії тендерної пропозиції. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції, у разі, якщо таке вимагалось. Продовження строку дії тендерного забезпечення здійснюється учасником на строк, що є не меншим, ніж строк продовження дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, але непродовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції на строк, що є не меншим строку продовження тендерної пропозиції, учасник вважається таким, що відхилив вимогу Замовника щодо продовження строку дії тендерної пропозиції, та замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 місяць
Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Академіка Глушкова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.4. Оплата за цим Договором здійснюється щомісячно: - в розмірі 83,3% (від суми зазначеної в рахунку-фактурі, що надається Виконавцем) протягом 10 календарних днів з дати підписання Акту наданих послуг відповідно до пункту 4.3. даного Договору, шляхом перерахування Замовником суми коштів визначених відповідно до Додатку № 5.1. та Додатку №5.2. до цього Договору на рахунок Виконавця; - в розмірі 16,7% (від суми зазначеної в рахунку-фактурі, що надається Виконавцем) протягом 5 банківських днів після реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (виконання умов зазначених в п.4.6. Договору). | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 83.3 |
Iнша подія | 4.4. Оплата за цим Договором здійснюється щомісячно: - в розмірі 83,3% (від суми зазначеної в рахунку-фактурі, що надається Виконавцем) протягом 10 календарних днів з дати підписання Акту наданих послуг відповідно до пункту 4.3. даного Договору, шляхом перерахування Замовником суми коштів визначених відповідно до Додатку № 5.1. та Додатку №5.2. до цього Договору на рахунок Виконавця; - в розмірі 16,7% (від суми зазначеної в рахунку-фактурі, що надається Виконавцем) протягом 5 банківських днів після реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (виконання умов зазначених в п.4.6. Договору). | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 16.7 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2024 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2024 17:20 |
нова_редакція_Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_та_п_47_1.docx | |
18 червня 2024 17:20 |
Нова редакція Додаток_2_технічні_характеристики_предмету_закупівлі_1.docx | |
18 червня 2024 17:20 |
Нова редакція Додаток 3 проєкт договору.docx | |
18 червня 2024 17:20 |
Додаток 4 форма пропозиції.docx | |
18 червня 2024 17:20 |
Додаток 5 згода_на_обробку_персональних_данних.docx | |
18 червня 2024 17:20 |
Додаток 6 орієнтовна_калькуляція.docx | |
18 червня 2024 17:20 |
Додаток 7 Розрахунок_вартості_охоронних_послуг.xlsx | |
18 червня 2024 17:20 |
нова_редакція_Тендерна_документація.docx | |
18 червня 2024 17:20 |
Перелік змін.docx | |
31 травня 2024 15:48 |
Перелік змін.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зброя
Дата подання: 29 травня 2024 18:25
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:02
Відповідно пункту 2.4. додатку 1 до ТД Учасник повинен надати - Довідку про наявність кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх працівників-групи швидкого реагування які забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та яких планується задіяти щодо реагування на нештатні виклики), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (група швидкого реагування повинна складатись з 2 охоронників, один з яких є водієм) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів:
- сканкопія чинного дозволу на зберігання та носіння зброї згідно працівників наданого в п.2.4.
Запитання: Дозволи повинні бути видані працівникам ГШР на зберігання та носіння службової зброї для виконання службових обов’язків, яка належить суб’єкту охоронної діяльності та який має відповідний дозвіл?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У складі пропозиції учасники мають надати сканкопії чинних дозволів на зберігання та носіння зброї працівників суб’єкта охоронної діяльності, які будуть прибувати на тривоги або для посилення у групі швидкого реагування. Дякуємо за запитання.
Надати водійське посвідчення
Дата подання: 29 травня 2024 18:49
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:02
Відповідно пункту 2.4. додатку 1 до ТД Учасник повинен надати - Довідку про наявність кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх працівників-групи швидкого реагування які забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та яких планується задіяти щодо реагування на нештатні виклики), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (група швидкого реагування повинна складатись з 2 охоронників, один з яких є водієм) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів:
- сканкопія документа, що дає право керувати транспортним засобом (водійське посвідчення) (з розрахунку одного водія на 1 транспортний засіб наданих на вимогу п.1.2).
Дайте роз’яснення, яким саме пунктом Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, на які робить посилання замовник, для підтвердження відповідності кваліфікації охоронника передбачено наявність водійського посвідчення?
Дана вимога є необґрунтованою та такою що суперечить законодавству, яке регламентує охоронну діяльність. Вимагаємо замовника виключити дану незаконну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваш допис про необґрунтованість вимоги щодо наявності водійського посвідчення суперечить нормам Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 травня 1993 р. № 340. Оскільки згідно пункту 2 згаданого Положення: Особи допускаються до керування транспортними засобами за наявності у них національного посвідчення водія України на право керування транспортними засобами відповідної категорії (далі - посвідчення водія), крім випадків встановлення особам тимчасового обмеження у праві керування транспортними засобами. Відповідно, суб’єкт господарювання не може мати транспорт реагування і не мати водіїв. Адже транспортом керують люди, у даному випадку – один із охоронників ГШР. Дякуємо за запитання.
Курс стрільби
Дата подання: 30 травня 2024 10:35
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:03
Шановний Замовник. В Додатку 1 до ТД пунктом 2.5. передбачено - Документально підтвердити, що працівники групи швидкого реагування п.2.4 вміють користуватись зброєю та пройшли курс стрільби, шляхом надання довідки(-ок) про проходження курсу стрільби, виданої спеціалізованим органом та завірена уповноваженим державним органом.
Роз’ясніть будь-ласка, яким спеціалізованим органом повинен бути виданий даний документ та який уповноважений державний орган повинен його завірити?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зазначені документи видає установа\заклад, де працівник проходить курс навчання, завіряється він у органах національної поліції. Дякуємо за запитання.
Забезпечення ГШР пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів
Дата подання: 30 травня 2024 11:10
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:03
Відповідно пункту 2.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати - Довідка про наявність кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх працівників-групи швидкого реагування які забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та яких планується задіяти щодо реагування на нештатні виклики), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960.
Відповідно до Розділ «Завдання» пункт 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника зазначено – Підтримання громадського порядку на виставковій території, в місцях скупчення відвідувачів.
Зазначаємо, що згідно з положенням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, а саме – підпункту 16 пункту 13 «Під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється» - застосовувати спеціальні засоби в місцях значного скупчення людей, якщо це може призвести до заподіяння шкоди життю та здоров’ю сторонніх осіб, крім випадків самооборони (самозахисту).
Навіщо Замовник висуває вимогу щодо наявності у працівників ГШР виключно пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, якщо можливість використання їх у вказаних вище умовах – мінімальна або така шо може привести до заподіяння шкоди життю та здоров’ю сторонніх осіб?
Враховуючи вищевикладене вимагаємо Замовника прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформуємо Вас, що Замовник висуває таку вимогу, бо вона прямо передбачена Постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»: Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності
Бронежилети
Захисні каски
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
Гумові кийки
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
Електрошокові пристрої*
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Дякуємо за запитання.
Бронежилети
Захисні каски
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
Гумові кийки
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
Електрошокові пристрої*
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Дякуємо за запитання.
Строк надання послуг
Дата подання: 30 травня 2024 12:03
Дата відповіді: 30 травня 2024 13:01
Шановний Замовник. Просимо зазначити дату початку заходу «Зимова країна». Чи вірно ми розуміємо, що охоронні заходи «Зимова країна» на ВДНГ будуть відбуватися 40 днів, а саме – з 22 грудня по 31 грудня 2024 року?
Відповідно інформації отриманої з відкритих джерел даний захід проводився на ВДНГ в минулих роках в період з середини грудня по кінець лютого наступного року.
Таким чином період проведення заходу не узгоджується з терміном надання послуг зазначених в тендерній документації, а саме Розділ 1 «Загальні положення» пункт 4.4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, слід розуміти, що захід розпочинається не з офіційного відкриття яке зазначено у відкритих джерелах. В 40 днів входить період з 22.11.2024 по 31.12.2024 р. в цей період проходить підготовка, монтаж, технічний стар, офіційне відкриття та дні заходу у 2024 році.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 травня 2024 12:17
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:04
Доброго дня. Замовник вимагає надати - диплом/сертифікат, який підтверджує, що службова собака, пройшла курси дресирування по слухняності (початковий або загальний курс) і караульній (вартовій) службі в державній/кінологічної організації.
Зазначаємо, що вимога Замовника щодо надання диплому/сертифікату виключно державною кінологічної організації є дискримінаційною та такою що порушує законодавство у сфері публічних закупівеь. Дана вимога неодноразово була предметом розгляду органу оскарження.
Виходячи з вищевказаного вимагаємо Замовника прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що документ має бути виданий державною/кінологічною організацією. Тобто Ви подаєте документ або від державної організації, або кінологічної організації. Дякуємо за запитання.
Не відповідність законодавству України
Дата подання: 30 травня 2024 14:35
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:04
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено подача документів/відомості що оприлюднені у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому на офіційному сайті МВС України в розділі «Ліцензія» оприлюднено повний перелік суб’єктів господарювання, які мають право надавати охоронні послуги (ліцензія/декларація) не залежно від терміну їх видачі.
Приміткою до пункту 1.2. додатку 1 до тендерної документації передбачено надання копії ліцензії на право ведення охоронної діяльності. Таким чином дана вимога замовника суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо замовника знести зміни до тендерної документації та привести її відповідно до норм діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності ліцензії на провадження охоронної діяльності передбачена Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII. Ви дуже детально описуєте, де саме розміщена інформація про ліцензію, отже, можете подати у складі пропозиції лист-пояснення у довільній формі про це. Дякуємо за запитання.
Дискримінація
Дата подання: 30 травня 2024 14:52
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:05
Доброго дня. Замовником у пункті 1.4. Додатку 1 вимагається - документальне підтвердження забезпечення радіозв’язком між постами охорони, групами реагування, групами контролю та посилення постів засобами радіоелектронного зв’язку (надати копію(-ї) видаткових накладних на придбання та чинні дозволи (відомості) на експлуатацію переносних засобів зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс»).
Відповідно до норм статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник може для підтвердження своєї відповідності залучити спроможності інших суб’єктів господарювання. Також орендувати обладнання та майно, що не заборонено чинним законодавством України. Таким чином видаткові накладні передбачають купівлю-продаж, тобто право власності на майно чи обладнання.
Виходячи з зазначеного вважаємо вимогу Замовника щодо надання копію(-ї) видаткових накладних на придбання переносних засобів зв’язку дискримінаційною та вимагаємо виключити її з тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Оренда обладнання передбачена пунктом 1.1. Додатку 1 тендерної документації. Ваше зауваження враховано, будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
ДФ за 1 квартал 2024 року
Дата подання: 30 травня 2024 15:07
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:05
Шановний Замовник. Згідно інформації в електронній системі закупівель датою оприлюднення оголошення про закупівлю є 29 травня 2024 року.
Замовником вимагається надати Учасникам - сканкопія документу про підтвердження чисельності працівників за 1 квартал 2024 року, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.1., Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті не менше кількості зазначеної в п.2.1. тобто за період з 1 січня по 31 березня 2024 року.
Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною та прописана Замовником під окремого учасника- ймовірного переможця закупівлі. Вимагаємо Замовника прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше зауваження враховано, будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Не зрозуміла вимога
Дата подання: 30 травня 2024 15:32
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:05
Приміткою до п. 2.6. додатку 1 до ТД передбачено надати в складі пропозиції документи, які надають суб’єкту на проведення відповідних послуг. Виходячи з даної вимоги не зрозуміло хто, що, коли та як повинен надати суб’єкт на проведення яких послуг?
Відповідь: Доброго дня! Даний припис відноситься до вимоги «В разі відсутності відповідного навчання в працівників надати укладений договір з сертифікованим суб’єктом*, який має право на обстеження та розмінування в разі виявлення небезпечних предметів». Тобто, якщо Ви маєте укладений договір на послуги з обстеження та розмінування з третьою стороною, Ви надаєте ліцензію\дозвіл\сертифікат\інший документ, виданий державним органом ліцензування, що підтверджує право такого суб’єкту здійснювати обстеження та розмінування небезпечних предметів. Дякуємо за запитання.
Не відповідність законодавству
Дата подання: 30 травня 2024 15:44
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:06
Шановний Замовник. Згідно з пунктом 1.7. Розділу 2.1«Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» Додатку 1 до тендерної документації надати - Копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Наголошуємо про те, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, відповідно до норм законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо привести документацію згідно з нормами законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На аналогічне питання вже було надано відповідь. У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності ліцензії на провадження охоронної діяльності передбачена Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII. Ви зазначаєте, що інформація про ліцензію розміщена у відкритому доступі, отже, можете подати у складі пропозиції лист-пояснення у довільній формі з відповідним посиланням. Дякуємо за запитання.
Незаконна вимога.
Дата подання: 30 травня 2024 16:05
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:07
Шановний Замовник. Навіщо вимагати від учасників копію свідоцтва про державну реєстрацію, яке не видається вже близько десяти років. Внесіть відповідні зміни та виключите незаконну вимогу.
Відповідь: Доброго дня! Суб’єкти, які зареєстровані більше, ніж 10 років, мають такий документ і подають його. Якщо на момент заснування Вашого підприємства, такий документ не надавався (або змінив найменування чи форму), то Ви можете надати лист-пояснення із законодавчим посиланням та документ, що замінює свідоцтво про державну реєстрацію. Дякуємо за питання.
Затримання осіб
Дата подання: 30 травня 2024 16:41
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:07
Відповідно додатку 2 до ТД в Розділі «Вимоги до учасника» пунктом 2 зазначено -в разі виявлення на об’єкті будь-яких осіб, крім погоджених з Замовником осіб вжити заходів щодо їх затримання, з’ясування причин їх знаходження та при необхідності передачі правоохоронним органам.
Просимо надати роз’яснення, яким чином Замовник погоджує/дає дозвіл відвідувачам НЦ «Експоцентр» України, який є об’єктом охорони, якщо вхід на його територію та деяких павільйонів, будівель, споруд є вільним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога стосується випадків, коли вхід до об’єктів охорони є обмеженим (проведення заходів, на які треба придбати квитки, вхід до адміністрації Замовника тощо). Про такі обмеженні Виконавець повідомляється додатково. Дякуємо за питання.
Незаконна вимога
Дата подання: 30 травня 2024 16:51
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:08
Шановний Замовник. Жодною нормою Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 та ЗУ «Про охоронну діяльність» не передбачено наявності або зобов’язання отримання в суб’єкта охоронної діяльності Сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з охорони, який вимагається в тендерній документації.
Таким чином вимагаємо прибрати незаконну та дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо звернути увагу на те, що в пункті 1. Сфера застосування, вказано наступне «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація: а) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовані законодавчі і регламентовані вимоги; б) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшення системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним виконавчим і регламентувальним вимогам.». Примітка 1 «У цьому стандарті термін «продукція» чи «послуга» поширюються лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника, чи які потребує замовник». Тобто в Офіційному виданні Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 йдеться про послуги, а не лише про продукцію. Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за запитання.
Формений одяг працівників охорони
Дата подання: 30 травня 2024 17:11
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:08
Відповідно до вимог додатку 1 підпункту 6 пункту 1.1. Розділу «Перелік найменувань основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати» - Формений одяг працівників охорони (літній та зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (не менше 36 комплектів зимового та літнього форменого одягу, черевиків та шевронів).
Чим вірно ми розуміємо, що загальна кількість комплектів становить 72, з урахуванням 36 комплектів зимової та 36 комплектів літньої форми?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, Виконавець повинен мати і літній, і зимовий одяг у кількості не менше 36 одиниць. Дякуємо за запитання.
Електромонтери
Дата подання: 30 травня 2024 17:16
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:09
Доброго дня. Чим керувався Замовник (якими нормативно-правовими актами) при визначенні кількості електромонтерів, які повинні бути задіяні для щомісячного огляду кнопок тривожного виклику та технічного огляду тривожної сигналізації?
Відповідь: Доброго дня! При складенні вимоги Замовник керувався Кодексом законів про працю України та Законом України «Про охорону праці».
Стаціонарні споруди
Дата подання: 30 травня 2024 17:22
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:09
Що розуміє Замовник під поняттям стаціонарні споруди зазначених в пункті 2.2. Додатку 1 до тендерної документації? Чи повинен Виконавець отримати дозвільні документи /погодження у фонді державного майна на встановлення/розміщення стаціонарних споруд?
Відповідь: Доброго дня! Під стаціонарною спорудою розуміється кнопка екстреного виклику яка встановлюється Виконавцем за допомогою якої відвідувачі можуть швидко повідомити про екстрену ситуацію охороні. Дозвільних документів отримувати не потрібно. Дякуємо за запитання.
Тривожне обладнання
Дата подання: 30 травня 2024 17:28
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:10
Шановний Замовник. Пунктом 2.2. Додатку 1 до ТД передбачено обслуговування тривожного обладнання окрім кнопки тривожного виклику. Просимо повідомити модель та марку вказаного обладнання.
Відповідь: Доброго дня! Зазначене обладнання встановлює Виконавець за свій рахунок, з подальшим обслуговуванням протягом терміну дії договору. Дякуємо за запитання.
Не узгодження змісту тендерної документації
Дата подання: 30 травня 2024 17:49
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:11
Розділом 4 проекту договору та Додатком 5.1 та 5.2 до нього, а також Додатком 4 та Додатком 6 до тендерної документації передбачено, що ціна тендерної пропозиції подана учасником повинна обов’язково включати в себе податок на додану вартість, що не узгоджується з пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації, якою передбачено, що найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ.
Вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність згідно норм законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Кожен учасник при поданні пропозиції заповнює додатки, на які Ви посилаєтесь, згідно своєї системи оподаткування – з ПДВ або без ПДВ. Сума Вашої пропозиції не має перевищувати очікувану вартість закупівлі. Дякуємо за запитання.
ГМР
Дата подання: 30 травня 2024 17:59
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:11
Шановний Замовник. В Додатку № 8 до проєкту договору Замовником передбачено скорочення ГМР. При цьому ні в змісті тендерної документації, ні проєкті договору не міститься жодного посилання на визначення терміну ГМР. Просимо замовника внести зміни до тендерної документації та вказати визначення терміну ГМР.
Відповідь: Доброго дня! ГМР – група мобільного (швидкого) реагування. Дякуємо за запитання.
Зимова форма
Дата подання: 30 травня 2024 18:11
Дата відповіді: 31 травня 2024 13:11
Роз’ясніть будь-ласка, що Замовник розуміє під поняттям зимова форма, який нормативний документ передбачає/регламентує поняття/склад зимової форми. Чи входить до розуміння Замовника зимової форми – утеплена нижня білизна?
Відповідь: Доброго дня! Під поняттям зимова форма розуміється те, що передбачено\регламентовано чинним законодавством. Ви, як роботодавець маєте знати, яким одягом Ви зобов’язані безоплатно забезпечити своїх працівників згідно Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 16.04.2009 N 62. Рекомендуємо ознайомитися. Дякуємо за запитання.
Порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Дата подання: 18 червня 2024 21:39
Дата відповіді: 19 червня 2024 13:09
Шановний Замовник. 18 червня 2024 о 17:21 в електронній системі закупівель було оприлюднена остання редакція тендерної документації (зі змінами) також зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 23 червня 2024 00:00.
Зазначаємо, що пунктом 2 Стаття 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Також, пунктом 34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) передбачено - Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж: - сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг.
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання Замовником чинних норм та недопущення порушення останнім законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо зазначити кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до визначених законодавством норм.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення та повідомляємо, що п. 54 Особливостей передбачано "Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів."Тому порушення відсутні.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 червня 2024 12:37
Дата відповіді: 20 червня 2024 10:19
Доброго дня. Підпунктом 3 пункту 2 Стаття 16. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до змісту тендерної документації замовника предметом закупівлі є Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги).
Яким чином замовник висуває дискримінаційну вимогу до учасників, а саме- надання учасниками одного аналогічного договору на виконання послуг з охорони масових заходів (концерти/змагання/збори та ін). Код ДК 021:2015 – 79710000-4 передбачає надання Охоронних послуг. Інших вимог законодавством не визначено.
Дана вимога є дискримінаційною та прописана замовником під певного учасника-ймовірного переможця закупівлі.
Вимагаємо замовника виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки в межах закупівлі Замовник закуповує не тільки послуги охорони об’єктів та території, а також охорону масових заходів, які мають свою специфіку та вирізняються одночасним відвідуванням об’єкту великої кількості людей, Виконавець повинен мати досвід надання таких послуг та розуміння як діяти у надзвичайних ситуаціях, зокрема під час оголошення повітряної тривоги, допомоги при переміщенні в укриття та евакуації відвідувачів. Дякуємо за запитання!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-29-004797-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "СИСТЕМИ ТЕХНІЧНОЇ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:31408583
Дата подання: 31 травня 2024 14:45
Дата подання: 31 травня 2024 14:45
Скарга на дискримінаційні вимоги тенедерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 04.06.2024 № 9728.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 17:44
Номер скарги: UA-2024-05-29-004797-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 02 червня 2024 14:37
Дата подання: 02 червня 2024 14:37
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2024 17:40
рішення від 04.06.2024 № 9727.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 17:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2024 № 10314.pdf
Дата публікації: 14 червня 2024 11:15
рішення від 13.06.2024 № 10314.pdf
Дата публікації: 17 червня 2024 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІШЕННЯ № 10314-р/пк-пз від 13.06.2024 Виконано.
Дата виконання рішення замовником: 18 червня 2024 17:23
Номер скарги: UA-2024-05-29-004797-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 09 липня 2024 10:09
Дата подання: 09 липня 2024 10:09
Скарга щодо визначення переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 липня 2024 18:54
рішення від 11.07.2024 № 11993.pdf
Дата публікації: 11 липня 2024 18:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2024 № 12400.pdf
Дата публікації: 19 липня 2024 16:20
рішення від 18.07.2024 № 12400.pdf
Дата публікації: 23 липня 2024 14:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №6862-р/пк-пз від 18.05.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконати в повному обсязі та скасувати рішення про визначення приватного товариства "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 13 79710000-4 Охоронні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-29-004797-a.
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2024 15:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" |
2 261 937,60
UAH з ПДВ
|
2 261 937,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" |
2 487 542,40
UAH з ПДВ
|
2 487 542,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" #30223167 |
Відхилено |
2 261 937,60
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 16:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2024 16:34
|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Рішення скасоване |
2 487 542,40
UAH з ПДВ
|
31 липня 2024 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2024 17:23
|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Переможець |
2 487 542,40
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2024 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2024 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2024 15:58
|
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru 647-2824 vid 15.08.2024 r. zmenshyty obsiah zakupivli na 8280 liudyno-hodyn ta zmenshyty sumu dohovoru na 52975440 hrn. piatsot dvadtsiat deviat tysiach simsot p.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2024 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 15:55
|
DOHOVIR na nadannia posluh okhorony.pdf | укладений |
16 серпня 2024 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 647/2824 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |