Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Врадіївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44004664 |
Місцезнаходження: | 56301, Україна , Миколаївська обл., смт Врадіївка, вул.Незалежності,104 |
Контактна особа: |
Юлія Руденко 0667804617 osvita_vrad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2024 00:02 |
Очікувана вартість: | 35 824 654,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 358 246,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
відповідно до додатку 3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2024 15:03 |
таблиця змін 05.06.24р.docx | |
05 червня 2024 15:03 |
ТД-24 зі змінами.docx | |
29 травня 2024 10:55 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar | |
29 травня 2024 10:55 |
Додаток 1.docx | |
29 травня 2024 10:55 |
Додаток 4.docx | |
29 травня 2024 10:54 |
Проєкт договору (Додаток 2)ут.docx | |
29 травня 2024 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 10:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 10:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2024 15:03 |
таблиця змін 05.06.24р.docx
|
||
05 червня 2024 15:03 |
ТД-24 зі змінами.docx
|
||
29 травня 2024 10:55 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar
|
||
29 травня 2024 10:55 |
Додаток 1.docx
|
||
29 травня 2024 10:55 |
Додаток 4.docx
|
||
29 травня 2024 10:54 |
Проєкт договору (Додаток 2)ут.docx
|
||
29 травня 2024 10:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 травня 2024 10:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 травня 2024 10:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п.п.2 пункту другого статті 16 Звкону України "Про публічні закупівлі" "2.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікованих критеріїв:...2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;"
Згідно п.п.1 пункту другого статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" "1.Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям"
Тобто, Замовник, згідно статті 16 Закону, самостійно визначає, які кваліфікаційні критерії, та перелік документального підтвердження інформації, яку необхідно надати всім Учасникам закупівлі для підтвердження їх відповідності цим критеріям.
Згідно частини третьої Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" "3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації..."
Введення підприємством, установою, організацією чи закладом персонального обліку призовників, військовозобовязаних та резервістів передбачені Законом України "Про військовий обовязок і військову службу" №2233-XII від 25.03.92р. та вимогами "Порядку організації та введення військового обліку призовників, військовозобовязаних та резервістів", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України" №1487 від 30.12.2022р.
Таким чином, дана вимога повністю відповідає вимогам законодавства України та встановлена для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, інформація про яких повинна бути зазначена в таблиці за формою наведеною в п.п.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації даної закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-25-000013 ● faebd282f4934623802676793b804924
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2024 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2024 № 48-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.06.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.06.2024 № 48-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-05-29-002860-a 29.05.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 15:11:27
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-29-002860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-27 09:28:43
Щодо обгрунтування закупівлі
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа відділу освіти Врадіївської селищної ради надає наступні пояснення.
Щодо запитання:
1. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2024-05-29-002860-a ) проводилася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені:
• відповідно до наявної потреби;
• з дотриманням будівельних норм, правил та стандартів, встановлених для виконання такого виду робіт, передбачених законодавством України;
• відповідно до проектної документації;
• з дотриманням технологічних процесів будівництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку (а саме у Додатку 3) до тендерної документації.
Для виконання робіт згідно об’єкту будівництва генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за № Е11/1194E-04/24 від 11.04.2024р. (копія додається), та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва у поточних цінах станом на момент виконання експертизи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням очікуваного обсягу проведення робіт: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадіївському ліцеї №2, по вулиці Івана Врадія, 112 в селищі Врадіївка Первомайського району, Миколаївської області» (Код ДК 021:2015 – 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) (400 людей) на території ліцею №2 та у відповідності до кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (копія додається) розробленої відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Вартість робіт визначено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Таким чином, Замовником забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Щодо запитання № 2.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. розміщено на сайті відділу освіти Врадіївської селищної ради, за посиланням; http://vradiivka-osvita.edukit.mk.ua/derzhavni_zakupivli/ в розділі обгрунтування закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 15:14:43
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-29-002860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Пропоную інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-27 09:25:18
Інформація та документи
3. Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Пропоную інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Додаємо всі документи, що стосуються даної закупівлі і на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Додатки:
Робочий проект;
Робочий проект Зміст;
Відомість ресурсів ;
Експертний звіт;
Локальні кошториси;
Пояснювальна записка;
Об’єктний кошторис.
- Пояснювальна записка.pdf
- обєктний кошторис_07-01.pdf
- обєктний кошторис_04-01.pdf
- обєктний кошторис_06-01.pdf
- ЛК1_02-01-04.pdf
- ЛК1_01-01-01.pdf
- ЛК1_07-01-02.pdf
- ЛК1_02-01-08.pdf
- обєктний кошторис_02-01.pdf
- ЛК1_02-01-05.pdf
- ЛК1_06-01-01.pdf
- ЛК1_06-02-01.pdf
- ЛК1_07-01-01.pdf
- ЛК1_02-01-07.pdf
- ЛК1_04-01-01.pdf
- ЛК1_02-01-02.pdf
- ЛК1_02-01-03.pdf
- обєктний кошторис_06-02.pdf
- ЛК1_02-01-06.pdf
- ЛК1_02-01-01.pdf
- Відомість ресурсів.pdf
- ЛК1_02-01-09.pdf
- зведений кошторис.pdf
- відповідь замовника.pdf
- експертний звіт.pdf
- проект Зміст.pdf
- робочий проект.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-03 09:56:52
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-29-002860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів.
З огляду на вищенаведене пропоную пояснити наступне:
• на підставі яких документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД» Відділ освіти Врадіївської селищної ради (далі – Замовник) пересвідчився в тому, що дизель-генератор контейнерного виконання 30 кВат HIMOINSA HYW-35 T5, який планувався до монтажу під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, має ступінь локалізації виробництва не нижче 20 % (вказати назву файлу та сторінку)?
• яким чином Замовник встановив, що дизель-генератор контейнерного виконання 30 кВат HIMOINSA HYW-35 T5, який планувався до монтажу під час виконання робіт учасником ТОВ «Антарес-БУД», є локалізованим?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-08 16:19:39
Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів. З огляду на вищенаведене пропоную пояснити наступне: • на підставі яких документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД» Відділ освіти Врадіївської селищної ради (далі – Замовник) пересвідчився в тому, що дизель-генератор контейнерного виконання 30 кВат HIMOINSA HYW-35 T5, який планувався до монтажу під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, має ступінь локалізації виробництва не нижче 20 % (вказати назву файлу та сторінку)? • яким чином Замовник встановив, що дизель-генератор контейнерного виконання 30 кВат HIMOINSA HYW-35 T5, який планувався до монтажу під час виконання робіт учасником ТОВ «Антарес-БУД», є локалізованим?
Відповідь замовника: «в своїй ціновій пропозиції учасник ТОВ «Антарес-буд» надав гарантійний лист щодо придбаний генератор ними локалізований (лист №235 від 11.06.2024р.) Також 18.06.2024р. уповноваженою особою було задано питання до учасника, щодо уточнення даних по локалізації дизель-генератора, так як закупівля проводилась на роботи а не на закупівлю товару-генератора, який під час початку робіт по даному об’єкту не обов’язково повинен бути закуплений підрядником, а може бути придбаним під час виконання робіт, тому для гарантії було задане питання «Відповідно до Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції абзацу, що стосується локалізації: замовник просив надати довідку (в довільній формі) із зазначенням інформації про наявність дизель-генератора контейнерного виконання 30кВат HIMOINSA HYW-35 T5 (або «еквівалент»), з підтвердженим ступенем локалізації виробництва* із зазначенням найменування товару, назви виробника, відсотка ступеня локалізації виробництва запропонованого товару. Вимоги законодавства щодо локалізації слід застосовувати не тільки у випадку закупівлі товарів, але і під час закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, включених до переліку, процедури закупівлі таких робіт чи послуг замовник проводить з урахуванням цих особ¬ливостей (пп. 4 п. 6-1 розд. X Закону № 922). Це означає: якщо в складі робіт або послуг потрібно придбати товар з переліку, визначеного за підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X Закону № 922, і вартість такого товару перевищує 200 тис. грн, то замовник під час закупівлі має встановити вимоги щодо ступеня локалізації такого товару. Замовником така вимога була виставлена, в свою чергу учасником ТОВ "Антарес-БУД" при наданні своєї цінової пропозиції надано довідку в довільній формі, що стосується даного пункту в запитуваному форматі. Але додатково просимо надати гарантійний лист, що підрядна організація гарантує надання підтвердження ступеня локалізації на закуплений товар (дизель-генератора контейнерного 30кВат HIMOINSA HYW-35 T5 (або «еквівалент») з вказівкою назви виробника під час виконання робіт після підписання договору на виконання робіт та надати посилання з підтвердженням ступенем локалізації виробництва оприлюдненого на офіційному веб-порталі Мінекономіки.» Підрядник надав гарантійного листа №268 від 19.06.24р., що буде надано підтвердження з посиланням на сайті Мінекономіки.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-08 13:00:47
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-29-002860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до «Гарантійного листа про підтвердження ступеня локалізації на товар» від 19.06.2024 № 268 (файл «Гарантійний лист про підтвердження ступеня локалізації на товар.pdf»), наданого учасником ТОВ «Антарес-БУД» у відповідь на вимогу Замовника про усунення невідповідностей, ТОВ «Антарес-БУД» гарантує, що «після підписання договору під час виконання робіт на об’єкті «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадіївському ліцеї № 2, по вулиці Івана Врадія, 112 в селищі Врадіївка Первомайського району, Миколаївської області» буде надано підтвердження ступеня локалізації на закуплений товар дизель-генератор контейнерного типу 30кВат HIMOINSA HYW-35 T5, або «еквівалент», з вказівкою назви виробника, посиланням підтвердження ступеня локалізації виробництва, оприлюдненого на веб-порталі Мінекономіки».
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовник 04.07.2024 уклав з ТОВ «Антарес-БУД» договір підряду на виконання будівельних робіт № 109.
У зв’язку з вищенаведеним пропоную пояснити, чи надало ТОВ «Антарес-БУД» інформацію про підтвердження ступеня локалізації на закуплений товар дизель-генератор контейнерного типу 30кВат HIMOINSA HYW-35 T5, або «еквівалент», з вказівкою назви виробника, посиланням підтвердження ступеня локалізації виробництва, оприлюдненого на веб-порталі Мінекономіки, як то було зазначено ним у вищенаведеному гарантійному листі? Якщо так, то пропоную надати таку інформацію.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-08 16:22:24
« Відповідно до «Гарантійного листа про підтвердження ступеня локалізації на товар» від 19.06.2024 № 268 (файл «Гарантійний лист про підтвердження ступеня локалізації на товар.pdf»), наданого учасником ТОВ «Антарес-БУД» у відповідь на вимогу Замовника про усунення невідповідностей, ТОВ «Антарес-БУД» гарантує, що «після підписання договору під час виконання робіт на об’єкті «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадіївському ліцеї № 2, по вулиці Івана Врадія, 112 в селищі Врадіївка Первомайського району, Миколаївської області» буде надано підтвердження ступеня локалізації на закуплений товар дизель-генератор контейнерного типу 30кВат HIMOINSA HYW-35 T5, або «еквівалент», з вказівкою назви виробника, посиланням підтвердження ступеня локалізації виробництва, оприлюдненого на веб-порталі Мінекономіки». Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовник 04.07.2024 уклав з ТОВ «Антарес-БУД» договір підряду на виконання будівельних робіт № 109. У зв’язку з вищенаведеним пропоную пояснити, чи надало ТОВ «Антарес-БУД» інформацію про підтвердження ступеня локалізації на закуплений товар дизель-генератор контейнерного типу 30кВат HIMOINSA HYW-35 T5, або «еквівалент», з вказівкою назви виробника, посиланням підтвердження ступеня локалізації виробництва, оприлюдненого на веб-порталі Мінекономіки, як то було зазначено ним у вищенаведеному гарантійному листі? Якщо так, то пропоную надати таку інформацію
Відповідь замовника: «Повідомляємо Вас, ТОВ «Антарес-БУД» надало інформацію-лист про підтвердження ступеня локалізації на закуплений товар дизель-генератор контейнерного типу - «еквівалент» - дизельний генератор RNG 30 квт, з вказівкою назви виробника, посиланням підтвердження ступеня локалізації виробництва, оприлюдненого на веб-порталі Мінекономіки https://prozorro.gov.ua/uk/product/b4eafb68779d46f08e61d2e54755c2c2
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-10 22:37:45
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до пункту 15 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668, у договорі підряду сторони зобов'язані визначити, серед іншого, склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником.
У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, якими умовами договору підряду на виконання будівельних робіт від 04.07.2024 № 109, укладеного з ТОВ «Антарес-БУД», передбачені склад та обсяг робіт щодо об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадіївському ліцеї № 2, по вулиці Івана Врадія, 112 в селищі Врадіївка Первомайського району, Миколаївської області»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-11 14:47:59
Відповідно до пункту 15 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668, у договорі підряду сторони зобов'язані визначити, серед іншого, склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником. У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, якими умовами договору підряду на виконання будівельних робіт від 04.07.2024 № 109, укладеного з ТОВ «Антарес-БУД», передбачені склад та обсяг робіт щодо об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадіївському ліцеї № 2, по вулиці Івана Врадія, 112 в селищі Врадіївка Первомайського району, Миколаївської області»?
Відповідь замовника: «Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Договір підряду відповідно до частини другої статті 318 Господарського кодексу України укладається на будівництво, розширення, реконструкцію та перепрофілювання об'єктів; будівництво об'єктів з покладенням повністю або частково на підрядника виконання робіт з проектування, поставки обладнання, пусконалагоджувальних та інших робіт; виконання окремих комплексів будівельних, монтажних, спеціальних, проектно-конструкторських та інших робіт, пов'язаних з будівництвом об'єктів. Відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов’язані визначити найменування об’єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Типовий договір підряду в капітальному будівництві, затверджений наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду), та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору. Звертаємо вашу увагу на те, що Типовий договір підряду, затверджений наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 містить перелік додатків до Договору. Серед яких: «Додатки до Договору Додаток 1. Графік передачі проектної документації (якщо вона передається частинами) Додаток 2. Графік передачі Замовником Підряднику матеріалів. Додаток 3. Графік передачі Замовником Підряднику устаткування Додаток 4. Графік надання Замовником Підряднику робочої сили Додаток 5. Заходи Замовника щодо безпечного ведення робіт (якщо виконання робіт здійснюється на діючому об'єкті) Додаток 6. Календарний графік виконання робіт Додаток 7. План фінансування будівництва»
Відтак в зазначеному переліку немає такого додатку як обсяги робіт чи проектно-кошторисна документація. Окрім того, це Типовий договір підряду, і як зазначено в наказі Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 Про затвердження Примірного договору підряду в капітальному будівництві. Тобто цей договір не є обов’язковим до використання і врахування Замовником, він є Примірним і та не носить обов’язкового характеру.
Частиною першою статті 844 Цивільного кодексу України визначено, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відтак, як і зазначено в висновку, в статті 180 Господарського кодексу України, в статті 638 Цивільного кодексу України, сторони мають досягнути згоди щодо усіх істотних умов договору а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Також, обсяги робіт чи проектно-кошторисна документація не є умовами, щодо сторони мають досягнути згоди згідно умов договору підряду №263 від 14.09.2023 р., що укладений за результатами проведених торгів. Згідно Технічної специфікації до Тендерної документації на дану закупівлю: Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: - розрахунок договірної ціни та кошторис, складені відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України. Відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку виконання робіт. (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт, графік фінансування. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом). Учасник ТОВ «Антарес-БУД» надав в складі Тендерної пропозиції вище зазначені документи. Відповідно до пункту 7 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, зі змінами (далі – Загальні умови), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Згідно п. 18 Постанови КМУ №1178: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відтак, звертаємо вашу увагу на те, що умови договору підряду №109 від 04.07.2024 р., що укладений за результатами проведених торгів, не відрізняються від тендерної документації замовника та тендерної пропозиції підрядника ТОВ «Антарес-БУД». Згідно Розділу 1 Проекту договору та договору №109 від 04.07.2024 р., що укладений за результатами проведених торгів: Підрядник зобов'язується своїми силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадіївському ліцеї №2, по вулиці Івана Врадія, 112 в селищі Врадіївка Первомайського району, Миколаївської області» (Код ДК 021:2015 – 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи).
Згідно Розділу 6 Проекту договору та договору №109 від 04.07.2024 р., що укладений за результатами проведених торгів: Замовник зобов’язаний 6.1. Забезпечити (передати) Підрядника проектно-кошторисною документацією в кількості 1 екземпляр, що визначено згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 . Окрім того, перелік видів робіт міститься також в Додатку 2 до Договору №109 від 04.07.2024 р., що укладений за результатами проведених торгів: Графік виконання робіт на об'єкті. Відтак, зважаючи на те, що це договір укладений за результатами відкритих торгів, обсяги робіт та кошторисна документація містяться в складі Тендерної пропозиції Учасника, договір за результатами проведення відкритих торгів не може відрізнятися і не відрізняється від тендерної пропозиції учасника, обсяги робіт та кошторисна документація не є умовами, щодо яких сторони мають досягнути згоди при укладенні договору підряду. Якщо б обсяги робіт та кошторисна документація Учасника не відповідала вимогам Замовника, замовник мав би відхилити Тендерну пропозицію Учасника. Відтак, якщо Замовник визнав ТОВ «Антарес-БУД». переможцем, означає, що Тендерна пропозиція, в тому числі обсяги робіт та кошторисна документація подані Учасником в складі тендерної документації відповідають вимогам Замовника. Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що Замовником проаналізовано інформацію, яка міститься в відкритому доступі та надаємо вам приклади Закупівель інших робіт, за якими здійснювався моніторинг ДАСУ: 1. UA-2023-08-08-005392-a Згідно проекту договору та договору укладеного за результатами закупівлі 15. Додатки до договору. 15.1. До Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору : - Договірна ціна (Додаток 1); - Графік виконання робіт (Додаток 2) - Графік фінансування робіт (Додаток 3) Результат моніторингу- порушень не виявлено. 2. UA-2023-10-10-010740-a Згідно проекту договору та договору укладеного за результатами закупівлі 15.1. До Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору : - Договірна ціна (Додаток 1); - Графік виконання робіт (Додаток 2) - Графік фінансування робіт (Додаток 3) Результат моніторингу- порушень не виявлено. Відтак Проект договору складений у відповідності до чинного законодавства та узгоджується з практикою моніторингів ДАСУ. Згідно ч. 9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо взяти до уваги надані пояснення. З повагою!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 17:46:05
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-29-002860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. З огляду на пункти 1.3, 6.1 та 20.1 договору підряду на виконання будівельних робіт від 04.07.2024 № 109, укладеного з ТОВ «Антарес-БУД» (далі – Договір підряду), проектна документація не є невід’ємною частиною цього договору.
У зв’язку з наведеним вдруге пропоную пояснити, якими умовами Договору підряду передбачені склад та обсяг робіт щодо об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадіївському ліцеї № 2, по вулиці Івана Врадія, 112 в селищі Врадіївка Первомайського району, Миколаївської області»?
2. В поясненнях, наданих вами 11.07.2024 через електронну систему закупівель, зазначено наступне: «звертаємо вашу увагу на те, що умови договору підряду № 109 від 04.07.2024 р., що укладений за результатами проведених торгів, не відрізняються від тендерної документації замовника та тендерної пропозиції підрядника ТОВ «Антарес-БУД».
Згідно з пунктом 616 розділу ІV «Підсумкової відомості ресурсів», наданої учасником ТОВ «Антарес-БУД» у складі тендерної пропозиції (файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf», стор. 41), цим учасником пропонується дизель-генератор контейнерного виконання 30кВат HIMOINSA HYW-35 T5.
Зважаючи на вищевикладене, пропоную пояснити, чи передбачає договір підряду на виконання будівельних робіт від 04.07.2024 № 109, укладений з ТОВ «Антарес-БУД», монтаж дизель-генератора контейнерного виконання 30кВат HIMOINSA HYW-35 T5?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 19:55:26
Розділом 1 п 1.1 Договору підряду № 109 від 04.07.2024 на виконання будівельних робіт передбачено, що підрядник зобовязується виконати роботи з нового будівництва обєкта відповідно до проектно-кошторисної докуиентації. Також, п 1.3 Договору передбачено « склад та обсяг робіт, що доручається до виконання Підряднику, визначені проектною документацією». Розділом 3 п 3.1 Договору визначено, що ціна договору визначається на основі кошторису, що є невідємною частиною Договору та є Додатком 1 до Договору. Отже, склад та обсяг робіт щодо обєкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадієвському ліцеї № 2» передбачені умовами Договору, а саме розділом 1 п 1.1, п 1.3, та Додатком 1 у вигляді договірної ціни, яка розраховується на підставі технічної частини тендерної документації та проектного кошторису, в свою чергу Договірна ціна формується на підставі розрахунків локальних кошторисів та відомостей ресурсів до них, які надавались підрядником у складі тендерної пропозиції та є у загальному доступі у системі.
Монтаж дизель-генератору враховано в локальному кошторисі № 02-01-02 « електропостачання та електроосвітлення» пункт 52 тендерної пропозиції, технічної частини документації підрядника.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-07-26 13:38:27
відповідь на висновок моніторингу
Відділ освіти Врадіївської селищної ради повідомляє про виконані дії, для виконання вимоги зазначеної у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, а саме розірвання договору з підрядником ТОВ «Антарес-БУД», та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, Підряднику 24.07.2024 року був направлений лист разом з підписаною Замовником додатковою угодою щодо розірвання договору (Лист №630 направлений до ТОВ «Антарес-БУД» додається до даного пояснення). 26.07.2024 року нам надійшов лист від ТОВ «Антарес-БУД» з законодавчим обґрунтуванням та відмовою підписати додаткову угоду щодо розірвання договору (Лист №322 від ТОВ «Антарес-БУД» додається до даного пояснення). Таким чином, порушення викладене у висновку не може бути усунене шляхом розірвання договору.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-07-29 09:48:15
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2024-05-29-002860-a, повідомляє наступне.
У зверненні за роз'ясненням щодо висновку Замовник навів аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, що за своєю природою належить до інформації, передбаченої абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та не передбачає надання відповіді органом державного фінансового контролю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Врадіївської селищної ради повідомляє про виконані дії, для виконання вимоги зазначеної у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, а саме розірвання договору з підрядником ТОВ «Антарес-БУД», та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, Підряднику 24.07.2024 року був направлений лист разом з підписаною Замовником додатковою угодою щодо розірвання договору (Лист №630 направлений до ТОВ «Антарес-БУД» додається до даного пояснення). 26.07.2024 року нам надійшов лист від ТОВ «Антарес-БУД» з законодавчим обґрунтуванням та відмовою підписати додаткову угоду щодо розірвання договору (Лист №322 від ТОВ «Антарес-БУД» додається до даного пояснення). Таким чином, порушення викладене у висновку не може бути усунене шляхом розірвання договору.
2024-07-29 15:38:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог щодо локалізації виробництва встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-БУД» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 14/15/2024пр |
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/474/550/24 |
Дата відкриття провадження: | 03 вересня 2024 |
Документи:
05 вересня 2024 00:35
|
Електронний підпис |
28 серпня 2024 10:35
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2024 00:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-БУД" |
34 033 421,30
UAH з ПДВ
|
34 033 421,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-БУД" #31159868 |
Переможець |
34 033 421,30
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 12:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2024 22:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 16:30
|
ду Антарес.pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2024 13:45
|
ду 1 антарес.pdf | зміни до договору |
26 липня 2024 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 11:21
|
109 договір підряду.pdf | укладений |
04 липня 2024 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції додаток 2 до договору "Грофік виконання робіт" на "Календарний графік виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно п.19 п.п. 4 Постанови КМУ №1178 від 12.10.22р. та офіційного документального запиту Підрядника (лист №431 від 23.12.2024р.), п. договору 19.3 та розділу 17 продовжити строк дії договору підряду на виконання будівельних робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадіївському ліцеї №2, по вулиці Івана Врадія,112 в селищі Врадіївка Первомайського району, Миколаївської області» та строки виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2025р. 2. Внести зміни в п.3.2. договору та викласти в новій редакції: «Загальна вартість робіт з нового будівництва об’єкта складає – 34 033 421,30 грн., в тому числі на поточний рік 2024 – 25 594 458,99 грн., та на 2025р. – 8 438 962,31 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Врадіївському ліцеї №2, по вулиці Івана Врадія, 112 в селищі Врадіївка Первомайського району, Миколаївської області» (Код ДК 021:2015 – 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) | 1 | робота |
34 033 421,30
UAH з ПДВ
|