Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Безпілотні авіаційні комплекси FPV з денною камерою, розмір пропелерів 7ʺ типу «Shrike» (або аналог)
Очікувана вартість
123 750 000,00 UAH
UA-2024-05-28-002749-a b3671878f90c4a7ea16e90dc2021b46f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Трифон Миколайович

380445276607 TSydorenko@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сидоренко Трифон Миколайович
380445276607
TSydorenko@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2024 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2024 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2024 00:00
Початок аукціону: 06 червня 2024 11:27
Початок аукціону: 06 червня 2024 11:27
Очікувана вартість: 123 750 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 237 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовується положення статті 27 Закону України з урахуванням положень пункту 21 особливостей Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України; Місце знаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві . Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково місяць. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання (відповідно до умов договору про закупівлю), забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 комплект
Безпілотні авіаційні комплекси FPV з денною камерою, розмір пропелерів 7ʺ типу «Shrike» (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2024
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовується положення статті 27 Закону України з урахуванням положень пункту 21 особливостей Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України; Місце знаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві . Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково місяць. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання (відповідно до умов договору про закупівлю), забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
28 травня 2024 10:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 травня 2024 10:34
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

payment security
Дата подання: 28 травня 2024 12:37
Дата відповіді: 29 травня 2024 11:51
Please advise which security of payment you offer: bank guarantee or letter of credit?
Відповідь: Dear business entity, thank you for your question. This purchase provides for the fulfillment of the terms of the contract by the winner providing a bank guarantee.
your answer
Дата подання: 29 травня 2024 13:42
Дата відповіді: 30 травня 2024 09:43
Do you mean performance guarantee from seller or guarantee of payment from you?
Відповідь: Dear business entity, thank you for your question.
This purchase includes a guarantee that the seller will fulfill the terms of the contract.
your answer
Дата подання: 30 травня 2024 15:36
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:15
Yes, it is written. But we cannot find any guarantee that the buyer will fulfil his obligations. We need an advance payment, escrow deposit or bank guarantee FROM YOUR SIDE, dear.
Відповідь: Dear business entity, thank you for your question. This purchase does not involve prepayment, we determine only payment after delivery, that is, it is permissible to deliver the goods in batches and receive a calculation for each delivered batch. Regarding guarantees from our side, we are a state institution that works in the interests of the State Border Guard Service of Ukraine, which in turn is a guarantor of the fulfillment of our obligations under the terms of the concluded agreements.
загальне звернення
Дата подання: 30 травня 2024 15:55
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:22
Скажіть будь ласка чи є вимоги до обладнання яке входить в комлект а саме : окуляри, зарядний пристрій, акумуляторні батареї до всіх споживачів, карта пам’яті, чи можна пропонувати свої варіанти?
Відповідь: Шановний суб’єкт господарювання, дякую за запитання. Щодо вимог до обладнання - обладнання повинно бути таким що забезпечить безперебійну та надійну роботу комплексу.
terms
Дата подання: 30 травня 2024 16:52
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:26
Look how other buyers are paying now: Умови оплати лоту Оплата після події: дата подання заявки Тип оплати: аванс Розмір оплати: 30% Період (днів): 40 (календарні) Опис: Передоплата (аванс) у розмірі 30% вартості партії Товару, протягом 40 календарних дні з дати направлення Покупцем заявки на поставку Товару з урахуванням ПДВ. * Передоплата (аванс) у розмірі 30% вартості партії Товару, протягом 40 календарних дні з дати направлення Покупцем заявки на поставку Товару. Оплата після події: інша подія Тип оплати: аванс Розмір оплати: 70% Період (днів): 21 (робочі) Опис: Остаточна оплата у розмірі 70% вартості партії Товару, протягом 21-го робочого дня після отримання Покупцем повідомлень від Постачальника про готовність до відвантаження та вдалі випробування Товару, які надаються заводом-виробником на відповідну партію Товару з урахуванням ПДВ. * Остаточна оплата у розмірі 70% вартості партії Товару, протягом 21-го робочого дня після отримання Покупцем повідомлень від Постачальника про готовність до відвантаження та вдалі випробування Товару, які надаються заводом-виробником на відповідну партію Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Thank you for your question, we inform you that this purchase involves post-payment of the received goods (delivery in batches is allowed).
your answer
Дата подання: 31 травня 2024 15:43
Дата відповіді: 01 червня 2024 10:46
We fully respect your organization. But SBS is not a bank. If you have financing, it should be no problem for you to arrange a bank guarantee. MoD pays 100% in advance. Of course, against seller's bank guarantee for refunding in case of non-performance. Now nobody is willing to supply to Ukraine without payment security. You know why.
Відповідь: Dear business entity, thank you for your question.
We guarantee payment for the delivered products in accordance with the terms of the contract, along with that, we need to obtain a guarantee from the supplier/manufacturer that the product will be delivered in accordance with the technical requirements and within the specified time.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2024 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТЕХАВТОФАРТ ПІВДЕНЬ" 123 585 000,00
UAH
122 347 500,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 123 750 000,00
UAH
122 512 500,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 червня 2024 10:41
Електронний підпис
13 червня 2024 10:37
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2024 17:44
Електронний підпис
05 червня 2024 17:44
Електронний підпис
05 червня 2024 17:43
ДОГОВІР_1.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 16:00
Електронний підпис
05 червня 2024 16:00
Електронний підпис
05 червня 2024 15:58
Рішення Учасників.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Протокол №6.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Сертифікат якості.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Наказ Яковенко.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Цінова пропозиція.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Гарантійний лист.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Витяг ПДВ.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Лист пояснення.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Додаток 2.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Статут.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Виписка з ЄДР.pdf.p7s.zip
05 червня 2024 15:58
Витяг з ЄДР.pdf.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХАВТОФАРТ ПІВДЕНЬ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХАВТОФАРТ ПІВДЕНЬ"
#44287456
Переможець 122 347 500,00
UAH
07 червня 2024 10:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2024 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХАВТОФАРТ ПІВДЕНЬ"
#44287456
122 347 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2025 11:49
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2024 08:15
додаткова угода від 20.06.2024 №01-24.pdf зміни до договору
21 червня 2024 08:15
Електронний підпис укладений
21 червня 2024 08:11
Договір від 20.06.2024 № 158-24.pdf укладений
21 червня 2024 08:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховано (додано) наявність банківської гарантії виконання договору.
Номер договору про закупівлю: № 158-24
Договір:
Номер додаткової угоди: № 01-24 до договору № 158-24 від 20.06.2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 122 347 500,00
UAH