Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Вебсайт: | https://kowelrada.gov.ua/zhkg/ |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 ukb@kovelrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2024 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 04 червня 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 5 734 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2024 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 16:42 |
Опис змін.docx | |
29 травня 2024 16:28 |
Додаток 4 Нова редакція.docx | |
29 травня 2024 16:28 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
27 травня 2024 16:10 |
Обгрунтування.pdf | |
27 травня 2024 16:10 |
Додаток 2.docx | |
27 травня 2024 16:10 |
Додаток 5.docx | |
27 травня 2024 16:10 |
Додаток 1.docx | |
27 травня 2024 16:10 |
Додаток 3.docx | |
27 травня 2024 16:10 |
м. Ковель, вул.Театральна (last).pdf |
29 травня 2024 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 травня 2024 16:42 |
Опис змін.docx
|
||||||
29 травня 2024 16:28 |
Додаток 4 Нова редакція.docx
|
||||||
29 травня 2024 16:28 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
||||||
27 травня 2024 16:10 |
Обгрунтування.pdf
|
||||||
27 травня 2024 16:10 |
Додаток 2.docx
|
||||||
27 травня 2024 16:10 |
Додаток 5.docx
|
||||||
27 травня 2024 16:10 |
Додаток 1.docx
|
||||||
27 травня 2024 16:10 |
Додаток 3.docx
|
||||||
27 травня 2024 16:10 |
м. Ковель, вул.Театральна (last).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-06-000015 ● 4e845460aab34c26994f91a2775fc9b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2024 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2024 № 42-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.08.2024 № 42-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-05-27-010480-a від 27.05.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-06 15:43:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вулиці Театральна (від вулиці Незалежності до вулиці Сагайдачного) в місті Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-27-010480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-07 15:12:12
Відповідь на запит
За результатом розгляду запиту про надання пояснень (інформації, документів) надаємо запитувану інформацію, що додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-07 11:50:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вулиці Театральна (від вулиці Незалежності до вулиці Сагайдачного) в місті Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-27-010480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу пояснити, чому Вами не надано учаснику ТОВ "БМБУД" можливості усунути виявлені невідповідності в частині не надання довідки згідно форми Таблиці 1 про наявність асфальтобетонного(их) заводу (ів) з документальним підтвердженням, відповідно до пункту 43 Особливостей, так як дана невідповідність не відноситься до технічних/якісних характеристик предмету закупівлі ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-12 11:45:31
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі Поточний ремонт вулиці Театральна (від вулиці Незалежності до вулиці Сагайдачного) в місті Ковелі Волинської області (ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-27-010480-a інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відомості та вимоги, які мають та можуть зазначатися замовником у тендерній документації установлені в статті 22 Закону. Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Також , згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В Додатку 1 (пункт 4) до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про те, що Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 1 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Уразі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 1 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску/придбання асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний, серед інших документів, надати копію договору поставки, надання послуг, тощо щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів) - в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/ відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС - із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг). Дану вимогу встановлено враховуючи те, що технічним завданням, яке сформовано відповідно до розробленої кошторисної документації передбачено суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1 в обсязі 853,45605 т. Документи, що містять такі дані технічного завдання, відсутні в поданій Учасником тендерній документації.
При розгляді пропозиції учасника ТОВ «БМБУД» встановлено, що пропозиція останнього не відповідає умовам тендерної документації, оскільки зазначеним учасником не подано інформаційну довідку згідно форми Таблиці 1 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням (перелік документів зазначено в п.4 Додатку 1). З огляду на викладене прийнято протокольне рішення від 28.06.2024р. № 76 про відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" по закупівлі: Поточний ремонт вулиці Театральна (від вулиці Незалежності до вулиці Сагайдачного) в місті Ковелі Волинської області (ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг), у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено до Волинського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/140/9229/24 |
Дата відкриття провадження: | 09 вересня 2024 |
Документи:
24 грудня 2024 14:03
|
Електронний підпис |
24 грудня 2024 14:02
|
Інформація щодо оскарження рішення суду.docx |
24 грудня 2024 14:03
|
Електронний підпис |
10 вересня 2024 09:28
|
Електронний підпис |
28 серпня 2024 15:49
|
Електронний підпис |
24 грудня 2024 14:02
|
Інформація щодо оскарження рішення суду.docx |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2024 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" |
4 999 422,42
UAH з ПДВ
|
4 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
5 334 000,00
UAH з ПДВ
|
4 949 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Рішення скасоване |
4 899 999,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 08:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2024 15:39
|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Відхилено |
4 899 999,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 09:45
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 13:39
|
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
4 949 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2024 17:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2024 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2024 14:17
|
Договір № 117 від 08.07.2024.pdf | укладений |
10 липня 2024 14:14
|