Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2024 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2024 21:00 |
Очікувана вартість: | 2 009 825 454,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 049 127,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 10 049 000,00 гривень (десять мільйонів сорок дев’ять тисяч гривень 00 копійок), умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10049000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3% від вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2024 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2024 15:21 |
Зміни №1 Реставрація м Метро (протиаварійні роботи).doc | |
11 червня 2024 15:21 |
ТД Рест. м Метро (ПР) (Нова редакція).doc | |
27 травня 2024 16:09 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
11 червня 2024 15:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2024 15:21 |
Зміни №1 Реставрація м Метро (протиаварійні роботи).doc
|
|||
11 червня 2024 15:21 |
ТД Рест. м Метро (ПР) (Нова редакція).doc
|
|||
27 травня 2024 16:09 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-19-000020 ● c81b122fdef24bd69b48328a0b7601ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2024 13:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17
UA-2024-05-27-010433-a
27.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 15:16:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реставрації з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-27-010433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, підсумкові відомості, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 11:54:22
Пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-25 17:21:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реставрації з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-27-010433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-29 09:00:42
Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю
У відповідь на Запит надаємо документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-02 12:09:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реставрації з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-27-010433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення на підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) учасник підтвердив відповідність вимоги підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання документів субпідрядника ТОВ «Київська містобудівельна компанія» (обсяг робіт 50%) у відповідності до п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-06 10:42:24
Пояснення на запит з посиланням на інформацію та документи щодо відповідності субпідрядника ТОВ «Київська містобудівельна компанія» вимогам п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 тендерної документації.
У відповідь на Ваш Запит надаємо посилання на файл тендерної пропозиції Учасника стосовно відповідності вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання документів субпідрядника ТОВ «Київська містобудівельна компанія» у відповідності до п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»:
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.1 Довідка працівники КМК.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.14 Накази_ІНЖЕНЕРНО_ТЕХНІЧНІ_ПРАЦІВНИКИ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.9 Накази АРМАТУРНИКИ, МОНТАЖНИКИ (1).pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.10 Накази АРМАТУРНИКИ, МОНТАЖНИКИ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.2 Договір про надання послуг ДП ДКТБ ІЕЗ Патона НАНУ-КМК (1).pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.7 МБ Довідка механізатори.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.13 Накази_ЕЛЕКТРОЗВАРНИКИ,_СТОЛЯР,_ЕЛЕКТРОГАЗОЗВАРНИКИ,_ЕЛЕКТРОМОНТЕРИ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.12 Накази МБ МЕХАНІЗАЦІЯ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.8 МБ лист-розяснення щодо підпису довідки.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.25 2024-01-02_ОМК - КМК.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.5 КМК лист_роз'яснення_щодо підпису довідку.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.3 Накази роб ргупа.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.24 2024-01-02_ОМК - ММ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.11 Накази БЕТОНЯРІ.pdf».
Крім того, відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури в частині підтвердження вимог Розділу 3. «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Учасник у строк, передбачений Особливостями, усунув виявлені невідповідності шляхом завантаження файлів, а саме:
Файл завантажений 28 червня 2024 06:26 13. КМК лист_ розяснення щодо підпису довідки.pdf,
Файл завантажений 28 червня 2024 06:26 2. 2024-01-02_ОМК - ММ, ДУ№1 (2).pdf,
Файл завантажений 28 червня 2024 06:26 1. 2024-01-02_ОМК - КМК, ДУ№1 (1).pdf,
Файл завантажений 28 червня 2024 06:27 14. МБ лист_розяснення щодо підпису довідки.pdf.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-27-010433-a щодо усунення порушень абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 28, абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей та підпункту 11 пункту 47 Особливостей було здійснено наступні заходи: - проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону з урахуванням Особливостей; - у відповідності до рекомендацій здійснено навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті; - розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому. Повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
2024-08-15 10:48:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2024 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) |
1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) #83588 |
Переможець |
1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 11:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2024 13:02
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 01 липня 2024 11:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) #83588 |
1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 13:37
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2024 15:18
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:53
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2024 14:08
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2024 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 13:40
|
Додаткова-1.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 08:22
|
55-17.pdf | укладений |
16 липня 2024 08:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни, доповнивши пункт 6.4.13 Розділу VI Договору абзацом 2, а саме: «Укласти договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії з оператором системи розподілу електричної енергії та договір про постачання електричної енергії з постачальником електричної енергії». |
Номер договору про закупівлю: | 55-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток 4) 2. Внести зміни до Розділу XXIII Договору |
Номер договору про закупівлю: | 55-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу IV "Джерела та порядок фінансування робіт" Договору та викласти його в новій редакції. 2. Додаток №2 до Договору - "Календарний план виконання робіт" та Додаток № 4 до Договору - "Лінійний графік виконання робіт" викласти в новій редакції, що додаються та які є невід'ємною частиною цієї Угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 55-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в пункт 5.1 розділу V Договору та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 55-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу IV «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Обсяги фінансування виконання робіт на 2024 рік, становлять: 977 150 000,00 грн (Дев’ятсот сімдесят сім мільйонів сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 162 858 333,33 грн (сто шістдесят два мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 копійки), але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.». 2. Додаток № 2 до Договору - «Календарний план виконання робіт» та Додаток № 4 до Договору - «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 55-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |