Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реставрація з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи)
Очікувана вартість
2 009 825 454,00 UAH
UA-2024-05-27-010433-a ● 309b03cec4b34294a9565d6e770dbe30
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2024 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2024 21:00 |
Очікувана вартість: | 2 009 825 454,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 049 127,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 10 049 000,00 гривень (десять мільйонів сорок дев’ять тисяч гривень 00 копійок), умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10049000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3% від вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реставрація з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, автопроїзд мосту Метро через р. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2024 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2024 15:21 |
Зміни №1 Реставрація м Метро (протиаварійні роботи).doc | |
11 червня 2024 15:21 |
ТД Рест. м Метро (ПР) (Нова редакція).doc | |
27 травня 2024 16:09 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
11 червня 2024 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2024 15:21 |
Зміни №1 Реставрація м Метро (протиаварійні роботи).doc
|
|||
11 червня 2024 15:21 |
ТД Рест. м Метро (ПР) (Нова редакція).doc
|
|||
27 травня 2024 16:09 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обладнання
Дата подання: 30 травня 2024 12:44
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:03
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність мінімум 1 одиниці «Плавуча споруда, стоянкове, понтон». Відповідно до п.п. 47 ст.1 ЗУ «Про внутрішній водний транспорт» плавуча споруда - будь-яка плавуча установка, побудована для стаціонарного використання на плаву, у тому числі стоянкове судно, плавучий причал, пристань, понтон, дебаркадер, майстерня, док, басейн, елінг, готель, заклад громадського харчування, розважальний заклад, та, як правило, не призначена для переміщення. Просимо дати чітке визначення що саме повинен мати/залучити потенційний учасник для відповідності даному критерію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що для відповідності до критерію «Плавуча споруда, стоянкове, пантон» слід вважати як плоскодонну несамохідну конструкцію для розміщення вантажів, техніки та виконання робіт з води при ремонті/будівництві мостів.
Обладнання
Дата подання: 30 травня 2024 12:44
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:03
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність мінімум 2 одиниці «Буксир (плавзасіб)». Водночас, зазначається, що У випадках, коли у наведеній вище таблиці містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Просимо надати роз’яснення, щодо того, які саме плавзасоби (судна) можна надавати в якості еквіваленту для підтвердження відповідності даній вимозі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Таблиці 1 ч. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник має підтвердити наявність у нього мінімального переліку та кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт, зокрема Буксир (плавзасіб) не менше 2 одиниць. Еквівалент з урахуванням необхідних параметрів для забезпечення технології та якості виконання робіт згідно проектних рішень, діючих норм та стандартів надається лише до того обладнання, устаткування, тощо, у разі якщо містяться у таблиці посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника.
Працівники
Дата подання: 30 травня 2024 14:09
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:04
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність таких працівників як «арматурники- бетонщики». Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій" такої професії (посади) не передбачено. Просимо привести дану вимогу у відповідність.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник має підтвердити наявність робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема дорожні робітники/будівельники (не менше 69 осіб). У гр. 2 Довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасником зазначається посада на працівників відповідно до трудової книжки, наказу про прийняття на роботу, трудового договору, штатного розпису, або цивільно-правової угоди. Записи в трудових книжках про найменування роботи, професії або посади здійснюють відповідно до найменувань професій і посад, які зазначені в Класифікаторі. Відповідальність за ці записи лежить на керівнику організації, а Замовник лише перевіряє наявність мінімальної кількості зазначеної самим Учасником працівників відповідно до вимог тендерної документації. Учасник може зазначити посаду відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій", але щоб вона відповідала зазначеній Учасником інформації у гр. 6 вищенаведеної Довідки та підтверджуючим документам.
Працівники
Дата подання: 30 травня 2024 14:10
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:04
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність таких працівників як «монтажники». Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій" професійна назва роботи (професія) «монтажник» вказана з деталізацією виконуваної роботи, наприклад «Монтажник гідроагрегатів», «Монтажник устаткування деревообробних підприємств» тощо. Просимо привести дану вимогу у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник має підтвердити наявність робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема дорожні робітники/будівельники (не менше 69 осіб). У гр. 2 Довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасником зазначається посада на працівників відповідно до трудової книжки, наказу про прийняття на роботу, трудового договору, штатного розпису, або цивільно-правової угоди, які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі. Учасник може зазначити посаду відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій", але щоб вона відповідала зазначеній Учасником інформації у гр. 6 вищенаведеної Довідки та підтверджуючим документам.
Працівники
Дата подання: 30 травня 2024 14:11
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:05
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність таких працівників як «газо- електрозварники». Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій" професійна назва роботи (професія) зазначається як «Електрогазозварник». Просимо усунути невідповідність.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник має підтвердити наявність робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема дорожні робітники/будівельники (не менше 69 осіб). У гр. 2 Довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасником зазначається посада на працівників відповідно до трудової книжки, наказу про прийняття на роботу, трудового договору, штатного розпису, або цивільно-правової угоди, які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі. Учасник може зазначити посаду відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій", але щоб вона відповідала зазначеній Учасником інформації у гр. 6 вищенаведеної довідки та підтверджуючим документам.
Фінансова спроможність
Дата подання: 30 травня 2024 14:12
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:05
Умовами ТД передбачено, що Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижченаведеною формою. В першій колонці вищевказаної форми зазначено Замовником «рік 2022 -2023». Просимо пояснити: чи це має бути фінансова спроможність за два роки сумарно, чи за будь-який з цих років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 1.4. «Наявність в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник може надати документальне підтвердження фінансової звітності за 2022-2023 сумарно за два роки, або за один з перелічених років звітного періоду (на вибір учасника), але при цьому підтвердивши обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 99 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 червня 2024 10:47
Дата відповіді: 07 червня 2024 14:04
Шановний Замовнику, у встановлених кваліфікаційних критеріях наявність обладнання, МТБ та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чи може Учасник підтвердити свою відповідність залученням спроможностей субпідрядників?
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та п. 1 розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 тендерної документації Замовника, у разі якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
.
Дата подання: 07 червня 2024 11:28
Дата відповіді: 07 червня 2024 14:04
.
Відповідь: .
інформація про субпідрядників
Дата подання: 07 червня 2024 13:14
Дата відповіді: 07 червня 2024 14:05
Відповідно до умов тендерної документації учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Детальний опис вимоги наведено в додатку 2 документації.
При цьому в додатку 2 міститься окремий розділ 3. Інші вимоги замовника. п.1 Інформація про субпідрядників.
Просимо надати роз’яснення (уточнення) у разі залучення субпідрядника, орієнтовний обсяг доручених робіт якому складає більше 20%, учасником має бути надано інформацію та документи по кожному такому субпідряднику згідно з усіма розділами додатку 2 чи тільки з розділу 3 п. 1 додатку 2?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, у разі залучення субпідрядника, орієнтовний обсяг доручених робіт якому складає більше 20%, учасником має бути надано інформацію та документи по кожному такому субпідряднику згідно з п. 1 Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 тендерної документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2024 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) |
1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) #83588 |
Очікує рішення |
1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2024 21:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2024 13:02
|