Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи)
Очікувана вартість
2 009 825 454,00 UAH
UA-2024-05-27-010433-a 309b03cec4b34294a9565d6e770dbe30
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2024 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2024 21:00
Очікувана вартість: 2 009 825 454,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 049 127,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 10 049 000,00 гривень (десять мільйонів сорок дев’ять тисяч гривень 00 копійок), умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10049000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 3% від вартості договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реставрація з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, автопроїзд мосту Метро через р. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2024 16:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

10 049 000,00 гривень (десять мільйонів сорок дев’ять тисяч гривень 00 копійок), умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації.

Сума забезпечення: 10049000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
3% від вартості договору про закупівлю

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обладнання
Дата подання: 30 травня 2024 12:44
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:03
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність мінімум 1 одиниці «Плавуча споруда, стоянкове, понтон». Відповідно до п.п. 47 ст.1 ЗУ «Про внутрішній водний транспорт» плавуча споруда - будь-яка плавуча установка, побудована для стаціонарного використання на плаву, у тому числі стоянкове судно, плавучий причал, пристань, понтон, дебаркадер, майстерня, док, басейн, елінг, готель, заклад громадського харчування, розважальний заклад, та, як правило, не призначена для переміщення. Просимо дати чітке визначення що саме повинен мати/залучити потенційний учасник для відповідності даному критерію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що для відповідності до критерію «Плавуча споруда, стоянкове, пантон» слід вважати як плоскодонну несамохідну конструкцію для розміщення вантажів, техніки та виконання робіт з води при ремонті/будівництві мостів.
Обладнання
Дата подання: 30 травня 2024 12:44
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:03
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність мінімум 2 одиниці «Буксир (плавзасіб)». Водночас, зазначається, що У випадках, коли у наведеній вище таблиці містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Просимо надати роз’яснення, щодо того, які саме плавзасоби (судна) можна надавати в якості еквіваленту для підтвердження відповідності даній вимозі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Таблиці 1 ч. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник має підтвердити наявність у нього мінімального переліку та кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт, зокрема Буксир (плавзасіб) не менше 2 одиниць. Еквівалент з урахуванням необхідних параметрів для забезпечення технології та якості виконання робіт згідно проектних рішень, діючих норм та стандартів надається лише до того обладнання, устаткування, тощо, у разі якщо містяться у таблиці посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника.
Працівники
Дата подання: 30 травня 2024 14:09
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:04
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність таких працівників як «арматурники- бетонщики». Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій" такої професії (посади) не передбачено. Просимо привести дану вимогу у відповідність.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник має підтвердити наявність робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема дорожні робітники/будівельники (не менше 69 осіб). У гр. 2 Довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасником зазначається посада на працівників відповідно до трудової книжки, наказу про прийняття на роботу, трудового договору, штатного розпису, або цивільно-правової угоди. Записи в трудових книжках про найменування роботи, професії або посади здійснюють відповідно до найменувань професій і посад, які зазначені в Класифікаторі. Відповідальність за ці записи лежить на керівнику організації, а Замовник лише перевіряє наявність мінімальної кількості зазначеної самим Учасником працівників відповідно до вимог тендерної документації. Учасник може зазначити посаду відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій", але щоб вона відповідала зазначеній Учасником інформації у гр. 6 вищенаведеної Довідки та підтверджуючим документам.
Працівники
Дата подання: 30 травня 2024 14:10
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:04
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність таких працівників як «монтажники». Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій" професійна назва роботи (професія) «монтажник» вказана з деталізацією виконуваної роботи, наприклад «Монтажник гідроагрегатів», «Монтажник устаткування деревообробних підприємств» тощо. Просимо привести дану вимогу у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник має підтвердити наявність робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема дорожні робітники/будівельники (не менше 69 осіб). У гр. 2 Довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасником зазначається посада на працівників відповідно до трудової книжки, наказу про прийняття на роботу, трудового договору, штатного розпису, або цивільно-правової угоди, які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі. Учасник може зазначити посаду відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій", але щоб вона відповідала зазначеній Учасником інформації у гр. 6 вищенаведеної Довідки та підтверджуючим документам.
Працівники
Дата подання: 30 травня 2024 14:11
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:05
Відповідно до умов тендерної документації учасник має підтвердити наявність таких працівників як «газо- електрозварники». Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій" професійна назва роботи (професія) зазначається як «Електрогазозварник». Просимо усунути невідповідність.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник має підтвердити наявність робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема дорожні робітники/будівельники (не менше 69 осіб). У гр. 2 Довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасником зазначається посада на працівників відповідно до трудової книжки, наказу про прийняття на роботу, трудового договору, штатного розпису, або цивільно-правової угоди, які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі. Учасник може зазначити посаду відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій", але щоб вона відповідала зазначеній Учасником інформації у гр. 6 вищенаведеної довідки та підтверджуючим документам.
Фінансова спроможність
Дата подання: 30 травня 2024 14:12
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:05
Умовами ТД передбачено, що Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижченаведеною формою. В першій колонці вищевказаної форми зазначено Замовником «рік 2022 -2023». Просимо пояснити: чи це має бути фінансова спроможність за два роки сумарно, чи за будь-який з цих років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 1.4. «Наявність в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник може надати документальне підтвердження фінансової звітності за 2022-2023 сумарно за два роки, або за один з перелічених років звітного періоду (на вибір учасника), але при цьому підтвердивши обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 99 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 червня 2024 10:47
Дата відповіді: 07 червня 2024 14:04
Шановний Замовнику, у встановлених кваліфікаційних критеріях наявність обладнання, МТБ та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чи може Учасник підтвердити свою відповідність залученням спроможностей субпідрядників?
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та п. 1 розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 тендерної документації Замовника, у разі якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
.
Дата подання: 07 червня 2024 11:28
Дата відповіді: 07 червня 2024 14:04
.
Відповідь: .
інформація про субпідрядників
Дата подання: 07 червня 2024 13:14
Дата відповіді: 07 червня 2024 14:05
Відповідно до умов тендерної документації учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Детальний опис вимоги наведено в додатку 2 документації. При цьому в додатку 2 міститься окремий розділ 3. Інші вимоги замовника. п.1 Інформація про субпідрядників. Просимо надати роз’яснення (уточнення) у разі залучення субпідрядника, орієнтовний обсяг доручених робіт якому складає більше 20%, учасником має бути надано інформацію та документи по кожному такому субпідряднику згідно з усіма розділами додатку 2 чи тільки з розділу 3 п. 1 додатку 2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, у разі залучення субпідрядника, орієнтовний обсяг доручених робіт якому складає більше 20%, учасником має бути надано інформацію та документи по кожному такому субпідряднику згідно з п. 1 Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 тендерної документації Замовника.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-19-000020 ● c81b122fdef24bd69b48328a0b7601ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2024 13:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.07.2024 № 173

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17
UA-2024-05-27-010433-a
27.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-23 15:16:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реставрації з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-27-010433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, підсумкові відомості, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-25 11:54:22

Пояснення

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-25 17:21:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реставрації з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-27-010433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-29 09:00:42

Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю

У відповідь на Запит надаємо документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-02 12:09:22

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реставрації з пристосуванням автопроїздів мосту Метро через р. Дніпро. (Протиаварійні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-27-010433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення на підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) учасник підтвердив відповідність вимоги підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання документів субпідрядника ТОВ «Київська містобудівельна компанія» (обсяг робіт 50%) у відповідності до п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-06 10:42:24

Пояснення на запит з посиланням на інформацію та документи щодо відповідності субпідрядника ТОВ «Київська містобудівельна компанія» вимогам п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 тендерної документації.

У відповідь на Ваш Запит надаємо посилання на файл тендерної пропозиції Учасника стосовно відповідності вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання документів субпідрядника ТОВ «Київська містобудівельна компанія» у відповідності до п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»:
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.1 Довідка працівники КМК.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.14 Накази_ІНЖЕНЕРНО_ТЕХНІЧНІ_ПРАЦІВНИКИ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.9 Накази АРМАТУРНИКИ, МОНТАЖНИКИ (1).pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.10 Накази АРМАТУРНИКИ, МОНТАЖНИКИ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.2 Договір про надання послуг ДП ДКТБ ІЕЗ Патона НАНУ-КМК (1).pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.7 МБ Довідка механізатори.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.13 Накази_ЕЛЕКТРОЗВАРНИКИ,_СТОЛЯР,_ЕЛЕКТРОГАЗОЗВАРНИКИ,_ЕЛЕКТРОМОНТЕРИ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.12 Накази МБ МЕХАНІЗАЦІЯ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.8 МБ лист-розяснення щодо підпису довідки.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.25 2024-01-02_ОМК - КМК.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.5 КМК лист_роз'яснення_щодо підпису довідку.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.3 Накази роб ргупа.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.24 2024-01-02_ОМК - ММ.pdf»
Файл завантажений 17 червня 2024 19:37 «16.11 Накази БЕТОНЯРІ.pdf».
Крім того, відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури в частині підтвердження вимог Розділу 3. «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Учасник у строк, передбачений Особливостями, усунув виявлені невідповідності шляхом завантаження файлів, а саме:
Файл завантажений 28 червня 2024 06:26 13. КМК лист_ розяснення щодо підпису довідки.pdf,
Файл завантажений 28 червня 2024 06:26 2. 2024-01-02_ОМК - ММ, ДУ№1 (2).pdf,
Файл завантажений 28 червня 2024 06:26 1. 2024-01-02_ОМК - КМК, ДУ№1 (1).pdf,
Файл завантажений 28 червня 2024 06:27 14. МБ лист_розяснення щодо підпису довідки.pdf.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-27-010433-a щодо усунення порушень абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 28, абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей та підпункту 11 пункту 47 Особливостей було здійснено наступні заходи: - проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону з урахуванням Особливостей; - у відповідності до рекомендацій здійснено навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті; - розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому. Повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.

2024-08-15 10:48:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2024 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) 1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 липня 2024 18:12
Електронний підпис
04 липня 2024 13:06
Електронний підпис
04 липня 2024 12:09
Договірна ціна.imd
04 липня 2024 00:54
Довідка (6).zip
04 липня 2024 00:54
Витяг.rar
03 липня 2024 17:12
Договірна ціна .imd
03 липня 2024 17:12
Розрахунок ЗП.pdf
28 червня 2024 10:01
Електронний підпис
28 червня 2024 08:53
Електронний підпис
28 червня 2024 06:27
15 Безсмертний В.С (1).pdf
28 червня 2024 06:27
16 Вознюк М.А (1).pdf
28 червня 2024 06:26
7 Фінансова звітність_1.pdf
28 червня 2024 06:26
5 Лист гарантія_1.pdf
28 червня 2024 06:26
2. 2024-01-02_ОМК - ММ, ДУ№1 (2).pdf
28 червня 2024 06:26
6 Довідка довкілля_1.pdf
28 червня 2024 06:26
3. Статистика.pdf
17 червня 2024 20:32
Електронний підпис
17 червня 2024 19:38
1 Заява пропозиція.pdf
17 червня 2024 19:37
16.26 2023-02-01_ММ - КМК (Т).pdf
17 червня 2024 19:37
16.4 Лист-згода КМК.pdf
17 червня 2024 19:37
21 Лист Гарантія 2.pdf
17 червня 2024 19:37
13.8 Накази.pdf
17 червня 2024 19:37
13.7 Шклянка.pdf
17 червня 2024 19:37
3.1 Довіреність Туфан.pdf
17 червня 2024 19:37
13.9 Водії.pdf
17 червня 2024 19:37
10.1 Довідка про Тааххут.pdf
17 червня 2024 19:37
12.2 Бродюк дод. угода №1.pdf
17 червня 2024 19:37
5.2 Довідка по рахункам.pdf
17 червня 2024 19:37
11 Пояснення до ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2024 19:37
13.10 Дорожні робітники.pdf
17 червня 2024 19:37
16.27 2022-08-01_КМК-МЗБК.pdf
17 червня 2024 19:37
6 Баланс.pdf
17 червня 2024 19:37
19._Інформація_Ліцензія.pdf
17 червня 2024 19:37
8 Додаток 4.pdf
17 червня 2024 19:37
12.3 Бродюк дод. угода №2.pdf
17 червня 2024 19:37
2.1. Паспорт.pdf
17 червня 2024 19:37
16.25 2024-01-02_ОМК - КМК.pdf
17 червня 2024 19:37
9 Проект договору.pdf
17 червня 2024 19:37
20 Лист Гарантія.pdf
17 червня 2024 19:37
16.3 Накази роб ргупа.pdf
17 червня 2024 19:37
13.11 Залучені.rar
17 червня 2024 19:37
16.24 2024-01-02_ОМК - ММ.pdf
17 червня 2024 19:37
18 Довідка 3 зміни.pdf
17 червня 2024 19:37
7 Додаток 3.pdf
17 червня 2024 19:37
17 Довідка довкілля.pdf
17 червня 2024 19:37
19.1 Ліцензія пояснення.pdf
17 червня 2024 19:37
13.6 Тимків Р.Р. майстер.pdf
17 червня 2024 19:37
16.11 Накази БЕТОНЯРІ.pdf
17 червня 2024 19:37
6 Фінансова звітність.pdf
17 червня 2024 19:37
15 Лист Гарантія.pdf
17 червня 2024 19:37
2.2 Лист згода.pdf
17 червня 2024 19:30
14.1 лист відгук онур.pdf
17 червня 2024 10:04
АВР 2023 - частина 3.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2023 - частина 4.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2023 - частина 1.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2022-частина 3.pdf
17 червня 2024 10:04
АВР 2020 - частина 2.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2021- частина 10.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2022- частина 4.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2021- частина 6.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2021 - частина 2.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2021- частина 3.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2022 - частина 1.pdf
17 червня 2024 10:04
АВР 2023 -частина 2.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2021- частина 7.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2021- частина 4.PDF
17 червня 2024 10:04
лист-відгук від 03.06.2024.pdf
17 червня 2024 10:04
АВР 2020 — частина 1.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2021 -частина 5.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2021 - частина 9.pdf
17 червня 2024 10:04
АВР 2021- частина 1.pdf
17 червня 2024 10:04
АВР 2021- частина 8.PDF
17 червня 2024 10:04
АВР 2022 - частина 2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)
#83588
Переможець 1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2024 11:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2024 13:02

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність парку машин та механізмів з зазначенням інформації, що не відповідає вимогам пп. 1.1.1. п. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку про наявність парку машин та механізмів, приведену у відповідність до вище зазначених вимог тендерної документації. 2. Учасник у складі пропозиції надав довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, що не відповідає вимогам пп. 1.2.1. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей з виправленою інформацією в ній. 3. Учасник у складі пропозиції не надав накази або витяги з наказів про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу на працівників зазначених в пунктах 16 та 25 довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, що не відповідає вимогам пп. 1.2.3. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати документи згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації 4. Учасником у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, усі працівники, вказані в Довідці про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, будуть залучені до виконання робіт до початку виконання робіт визначених лінійним графіком до договору, який буде укладено за результатами проведення даної процедури закупівлі відповідно до пп. 1.2.2. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати документи згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації. 5. Учасником у складі пропозиції надано довідку про виконання власного аналогічного досвіду у гр. 6 якої не зазначена інформація щодо початку фактичних строків виконання робіт, що не відповідає вимогам пп. 1.3.1. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку із виправленою інформацією. 6. Учасником у складі пропозиції надано довідку про наявність фінансової спроможності, яка не відповідає п. 3.1 «Оформлення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку із виправленою інформацією. 7. Учасником у складі своєї пропозиції надано довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, інформація в якій заповнена не за формою вимог пп. 1.1 п. 1 «Інформація про субпідрядників» Розділ 3. «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку із виправленою інформацією. 8. Учасником у складі своєї пропозиції не надано сканований лист субпідрядника - ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН 112» щодо погодження на виконання робіт, що йому доручаються, в зазначені строки та у визначеному відсотку, що не відповідає вимогам пп. 1.2 п. 1 «Інформація про субпідрядників» Розділ 3. «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати документи згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації. 9. Учасником у складі своєї пропозиції надано довідку, що підтверджує застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт, інформація в якій не відповідає вимогам п. 2 Розділ 3. «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку із виправленою інформацією. 10. Учасником у складі пропозиції не надано гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням та обсягами робіт (Додаток № 3 та № 4), що не відповідає вимогам п. 6 Розділ 3. «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати документи згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації. 11. Учасником у складі пропозиції не надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що датований після оголошення закупівлі на представництво Учасника – нерезидента, що не відповідає вимогам п. 9 Розділ 3. «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати документи згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації. 12. Учасником у складі пропозиції надано документи субпідрядної організації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме листи-роз’яснення щодо уповноваженої з ведення кадрової роботи інформація в яких не відповідає підтверджуючим документам, що не відповідає вимогам пп. 1.2.1. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати листи з виправленою інформацією. 13. Учасником у складі пропозиції надано документи субпідрядної організації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме договори зі сторонньою організацією на ведення кадрового обліку, які завантажені не в повному обсязі, що не відповідає вимогам п. 3.1 «Оформлення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати документи згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації.

Документи

01 липня 2024 11:22
Електронний підпис
17 червня 2024 21:00

код ЄДРПОУ 83588 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2024 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)
#83588
1 995 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2024 11:22
Електронний підпис
17 червня 2024 21:00

код ЄДРПОУ 83588 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2024 13:37
Додаткова 5.pdf зміни до договору
18 грудня 2024 13:36
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2024 15:18
Додаткова 4.pdf зміни до договору
02 жовтня 2024 15:16
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2024 15:53
Додаткова 3.pdf зміни до договору
01 жовтня 2024 15:51
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2024 14:08
Додаткова 2.pdf зміни до договору
20 серпня 2024 12:01
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2024 13:40
Додаткова-1.pdf зміни до договору
14 серпня 2024 13:37
Електронний підпис укладений
16 липня 2024 08:22
55-17.pdf укладений
16 липня 2024 08:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни, доповнивши пункт 6.4.13 Розділу VI Договору абзацом 2, а саме: «Укласти договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії з оператором системи розподілу електричної енергії та договір про постачання електричної енергії з постачальником електричної енергії».
Номер договору про закупівлю: 55-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток 4) 2. Внести зміни до Розділу XXIII Договору
Номер договору про закупівлю: 55-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу IV "Джерела та порядок фінансування робіт" Договору та викласти його в новій редакції. 2. Додаток №2 до Договору - "Календарний план виконання робіт" та Додаток № 4 до Договору - "Лінійний графік виконання робіт" викласти в новій редакції, що додаються та які є невід'ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 55-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 5.1 розділу V Договору та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 55-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу IV «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Обсяги фінансування виконання робіт на 2024 рік, становлять: 977 150 000,00 грн (Дев’ятсот сімдесят сім мільйонів сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 162 858 333,33 грн (сто шістдесят два мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 копійки), але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.». 2. Додаток № 2 до Договору - «Календарний план виконання робіт» та Додаток № 4 до Договору - «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 55-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML