Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби за кодом ДК021:2015 - 44810000-1: Фарби (44812100-6 Емалі та глазурі , 44812220-3 Водні фарби)
Очікувана вартість
167 160,00 UAH
UA-2024-05-27-005419-a ● 6c9fd491a645466d820be222053257e0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 41834905 |
Місцезнаходження: | 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14 |
Контактна особа: |
Волошина Ольга Миколаївна +380997612360 41834905_cb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2024 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 13:16 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 13:16 |
Очікувана вартість: | 167 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 919,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
565 штука
Фарби за кодом ДК021:2015 - 44810000-1: Фарби (44812100-6 Емалі та глазурі )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42700, Україна, Сумська область, Охтирський район, місцезнаходження освітнії закладів Чернеччинської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
18 штука
Фарби за кодом ДК021:2015 - 44810000-1: Фарби ( 44812220-3 Водні фарби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42700, Україна, Сумська область, Охтирський район, місцезнаходження освітнії закладів Чернеччинської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2024 09:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 09:17 |
Тендерна документація-фарба зі змінами.docx | |
29 травня 2024 09:17 |
перелік змін.docx | |
27 травня 2024 12:51 |
Тендерна документація-фарба .docx |
29 травня 2024 09:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2024 09:17 |
Тендерна документація-фарба зі змінами.docx
|
|||
29 травня 2024 09:17 |
перелік змін.docx
|
|||
27 травня 2024 12:51 |
Тендерна документація-фарба .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 31 травня 2024 23:01
Дата відповіді: 03 червня 2024 15:37
У п.3.1. зазначено, що Постачальник гарантує належну якість Товару, його відповідність діючим державним стандартам, технічним вимогам та умовам цього Договору.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю саме ТУ заводу-виробника. Просимо внести наступні зміни:
3.1. Постачальник гарантує належну якість Товару, його відповідність діючим державним стандартам або технічним вимогам та умовам цього Договору.
За аналогією просимо внести зміни до пункту 3.2, зазначивши “ДСТУ або ТУ”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: шановний учаснику, ви маєте підтвердити належну якість Товару одним із зазначених документів
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 31 травня 2024 23:01
Дата відповіді: 03 червня 2024 15:39
У п.2.3. зазначено, що При передачі Товару Постачальник повинен передати Замовнику наступні документи
- видаткову накладну;
- відповідні сертифікати якості.
Шановний Замовник, лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Отже, коректним є зазначення невичерпного переліку документів для підтвердження якості Товару. Просимо внести зміни:
2.3. При передачі Товару Постачальник повинен передати Замовнику наступні документи
- видаткову накладну;
- документ, що посвідчує якість Товару (сертифікати (паспорти) якості або технічні паспорти тощо).
За аналогією просимо внести зміни до пунктів 3.3 та 6.3.3, зазначивши “ документ, що посвідчує якість Товару (сертифікати (паспорти) якості або технічні паспорти тощо)”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: шановний учаснику, якщо Товар що є предметом договору не підлягає обов'язковій сертифікації, то достатньо листа
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 31 травня 2024 23:02
Дата відповіді: 03 червня 2024 15:40
У п.4.1. зазначено, що Постачальник здійснює поставку, монтаж, налаштування Товару за власні кошти протягом 14 календарних днів після підписання договору.
Натомість предметом закупівлі є лакофарбова продукція, що не є комплектим товаром та не підлягає монтажу/налаштуванню. Просимо виключити “ монтаж, налаштування“ з п.4.1.
Відповідь: дякуємо за виявлену описку
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 31 травня 2024 23:02
Дата відповіді: 03 червня 2024 15:41
У п.7.2. зазначено, що У випадку порушення Постачальником строків поставки товару визначених в п.4.1. діючого Договору, Постачальник виплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення строків.
Зміст пункту 7.2 не відповідає вимогам ч.2 ст.231 ГК України. Відповідно до ч.2 ст231 ГК України, за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Натомість відповідальність у п.7.2 є значно вищою та ставить сторони у нерівне становище. Просимо внести зміни:
7.2. У випадку порушення Постачальником строків поставки товару визначених в п.4.1. діючого Договору, Постачальник виплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: даний пункт не є іститними умовами договору, при підписанні договору будуть внесені корективи
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 31 травня 2024 23:03
Дата відповіді: 03 червня 2024 15:43
У п.2.5 зазначено, що Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за видатковою накладною.
Натомість п.2.5 не містить конкретного строку оплати поставленого Товару замовником. Згідно інформації, що розміщена в електронних полях на майданчику, строк оплати складає 60 робочих днів. Просимо доповнити умови п.2.5 проєкту договору:
2.5. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за видатковою накладною протягом 60 робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: проєкт договору не є остаточним варіантом і в пункти що неє істотними умовами договору можуть бути внесені корективи
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 31 травня 2024 23:06
Дата відповіді: 03 червня 2024 15:49
Добрий день!
Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України
Пропонуємо додати нову правку:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякуємо, пропозиція буде врахована
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2024 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
155 085,00
UAH з ПДВ
|
155 085,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
166 675,20
UAH з ПДВ
|
166 675,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" #44679167 |
Відхилено |
155 085,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 19:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
166 675,20
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2024 14:12
|
договір | укладений |
17 червня 2024 14:11
|