Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 38337116 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Левковець Антон Вікторович 380459447880 Levkovets20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2024 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 14:54 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 14:54 |
Очікувана вартість: | 1 561 003,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 805,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати зазначені в Додатку 4 Проект Договору | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2024 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 16:35 |
перелік змін 3.docx | |
29 травня 2024 16:35 |
Додаток 4 (нова редакція).docx | |
29 травня 2024 16:35 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
29 травня 2024 16:35 |
Додаток 2 (нова редакція).doc | |
29 травня 2024 16:35 |
ТД з Особливостями (нова редакція).docx | |
28 травня 2024 14:48 |
перелік змін 2.docx | |
28 травня 2024 14:48 |
Додаток 5. Проєкт Договору (нова редакція).docx | |
28 травня 2024 08:21 |
перелік змін.docx | |
27 травня 2024 12:10 |
Додаток 1.doc |
29 травня 2024 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
29 травня 2024 16:35 |
перелік змін 3.docx
|
|||||||||||||||
29 травня 2024 16:35 |
Додаток 4 (нова редакція).docx
|
|||||||||||||||
29 травня 2024 16:35 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
|||||||||||||||
29 травня 2024 16:35 |
Додаток 2 (нова редакція).doc
|
|||||||||||||||
29 травня 2024 16:35 |
ТД з Особливостями (нова редакція).docx
|
|||||||||||||||
28 травня 2024 14:48 |
перелік змін 2.docx
|
|||||||||||||||
28 травня 2024 14:48 |
Додаток 5. Проєкт Договору (нова редакція).docx
|
|||||||||||||||
28 травня 2024 08:21 |
перелік змін.docx
|
|||||||||||||||
27 травня 2024 12:10 |
Додаток 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-24-000027 ● d00fa4af600849f284569791a96d4c22
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2024 № 161
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-05-27-004651-a 27.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 17:49:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Героїв України в м. Бровари Київської області (код ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-27-004651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2024 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" |
1 320 791,12
UAH з ПДВ
|
1 278 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕСТ БУД" |
1 279 996,00
UAH з ПДВ
|
1 279 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" |
1 389 292,67
UAH з ПДВ
|
1 389 292,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" #05408668 |
Переможець |
1 278 998,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2024 16:32
|
Дог ціна і кошториси до 458-к-24.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 10:41
|
Дог 458-к-24.pdf | укладений |
20 червня 2024 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки до договору |
Номер договору про закупівлю: | 458-к/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатки до договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |