Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41765931 |
Вебсайт: | https://pomichna.osv.org.ua/feedback/ |
Місцезнаходження: | 27030, Україна , Кіровоградська обл., м. Помічна, вул. Січових Стрільців, буд. 1-А |
Контактна особа: |
Тетяна Ходакова +380525327331 tasi4ka1204@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2024 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 6 189 320,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 15:27 |
Додаток №1 до тд кваліфікаційні критерії Зміни1.docx | |
30 травня 2024 15:27 |
Дод. 3 Проєкт договору Зміни 1.doc | |
30 травня 2024 15:27 |
ТД Зміни 1.docx | |
30 травня 2024 15:27 |
Перелік змін.pdf | |
24 травня 2024 16:38 |
Додаток №4 тендерна пропозиція.docx | |
24 травня 2024 16:38 |
Додаток №2 до ТД (технічні, якісні).docx |
30 травня 2024 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 травня 2024 15:27 |
Додаток №1 до тд кваліфікаційні критерії Зміни1.docx
|
|||
30 травня 2024 15:27 |
Дод. 3 Проєкт договору Зміни 1.doc
|
|||
30 травня 2024 15:27 |
ТД Зміни 1.docx
|
|||
30 травня 2024 15:27 |
Перелік змін.pdf
|
|||
24 травня 2024 16:38 |
Додаток №4 тендерна пропозиція.docx
|
|||
24 травня 2024 16:38 |
Додаток №2 до ТД (технічні, якісні).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000035 ● 224b130f63be4ca38a0845a0d1a3aa5e
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 43-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.06.2024 № 43-з
витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-05-24-010851-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 10:58:42
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт приміщення шкільного харчоблоку, «Опорний закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича Помічнянської міської ради Кіровоградської області» за адресою: провулок Чехова, 2 м. Помічна Новоукраїнського району, Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-24-010851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на то самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 10:22:34
Відповідь на звернення
На Ваш Запит, повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів та вимог законодавства. Розмір бюджетного призначення (витрат) та очікувану вартість було розроблено у відповідності до проектно - кошторисної документації «Капітальний ремонт приміщення шкільного харчоблоку, «Опорний закладу “Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича Помічнянської міської ради Кіровоградської області”» за адресою: провулок Чехова, 2м. Помічна Новоукраїнського району, Кіровоградської області.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, опублікована на сторінці власного веб-сайту Замовника, а саме: https://osv.org.ua/rada/41765931/news/1718793536/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 14:51:01
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт закупівлі робіт «ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт приміщення шкільного харчоблоку, «Опорний закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича Помічнянської міської ради Кіровоградської області» за адресою: провулок Чехова, 2 м. Помічна Новоукраїнського району, Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-24-010851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно із пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати:
«Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі).
До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: наказ про призначення / трудовий договір / цивільно-правова угода / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)».
В складі тендерної пропозиції фізична особа-підприємець Тищенко Андрій Володимирович (далі – ФОП Тищенко А.В.) надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.06.2024 № 7, де зазначено 9 працівників, які працюють на підставі договорів ЦПХ.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Тищенко А.В. цивільно-правові угоди на всіх працівників, які зазначенні у довідці?
2. Згідно із пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору договорів» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати:
«Інформаційна довідка, складена в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів з капітального або поточного ремонту приміщень закладів освіти.
До довідки надаються копії (оригінали):
Оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Тищенко А.В. надано оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору?
3. Згідно із пунктом 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати:
«Інформаційна довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обов’язково повинна містити інформацію про програмний комплекс за допомогою якого Учасник буде визначати вартість об’єкту будівництва/ремонту з числа рекомендованих Мінрегіонбудом (для підтвердження наявності в учасника програмного комплексу для визначення вартості будівництва в складі пропозиції Учасник повинен надати копію (-Ї) договору(-ів) на купівлю програмного комплексу з переліку програмних комплексів рекомендованих Мінрегіонбудом, діючу Ліцензію на використання програмного комплексу (право на користування програмним комплексом повинно бути надано Учаснику закупівлі))».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Тищенко А.В. надано діючу Ліцензію на використання програмного комплексу (право на користування програмним комплексом повинно бути надано Учаснику закупівлі))?
4. Згідно із пунктом 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати:
«Інформаційна довідка, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів та технологій, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі.
Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів оренди чи суборенди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання робіт. Строк дії договорів має бути не меншим ніж строк надання робіт/надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк».
В складі тендерної пропозиції ФОП Тищенко А.В. надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 07.06.2024 № 2, в якій зазначено наявність 2 власних навантажувачів одноковшевих, універсальних, фронтальних, пневмоколісніх, вантажопідйомність 2т, Ексковаторів JCB 3CX.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Тищенко А.В. надано копії технічних паспортів на 2 власні навантажувачі одноковшеві, універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т, Ексковатори JCB 3CX?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 13:34:15
Відповідь на запит
На Ваш Запит, повідомляємо наступне:
ФОП Тищенко А.В. було надано цивільно-правові угоди на всіх працівників, які зазначенні у довідці в файлі ЦПУ.pdf
Також ФОП Тищенко А.В. надано копії технічних паспортів на 2 власні навантажувачі одноковшеві, універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т, Ексковатори JCB 3CX у файлі "Свідоцтва про реєстрацію власні.pdf".
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-25 10:44:44
На ваш запит повідомляємо наступне:
Щодо оригіналів листів-відгуків та діючої ліцензії на використання програмного комплексу. Дійсно, ФОП Тищенко не надав вище вказаних документів, тому під час прийняття рішення щодо визначення переможця відкритих торгів, була допущена помилка.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 11:06:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт закупівлі робіт «ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт приміщення шкільного харчоблоку, «Опорний закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича Помічнянської міської ради Кіровоградської області» за адресою: провулок Чехова, 2 м. Помічна Новоукраїнського району, Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2024-05-24-010851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно із пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації визначено:
«В інформаційній довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково повинен бути зазначений працівник з діючим на момент подання тендерної пропозиції кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника (Учасник у складі пропозиції повинен надати завірену копію діючого на момент подання пропозиції кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, копії свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі наявності таких свідоцтв)».
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Тищенко А.В. надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.06.2024 № 7, де зазначено 9 працівників, які працюють на підставі договорів ЦПХ. Проте, вказана довідка не містить інформацію щодо наявності в учасника працівника інженера-проектувальника.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Тищенко А.В. надано Кваліфікаційний Сертифікат серії АР № 000115, виданий 04.05.2012 інженеру-проектувальнику Мельнику Павлу Вікторовичу. Проте, згідно Реєстру інженерів-проектувальників на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, що знаходиться у відкритому, вільному доступі в мережі інтернет, вказаний вище сертифікат є призупиненим у зв`язку з порушенням вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» щодо підвищення кваліфікації.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Тищенко А.В. надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить інформацію про наявність працівника інженера-проектувальника із наданням завіреної копії діючого на момент подання пропозиції кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, копії свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі наявності таких свідоцтв) ?
2. Згідно із пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору договорів» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати:
«Копії актів готовності об’єкта до експлуатації (капітальний або поточний ремонт) або копії актів оцінки об’єкта (будівлі, адмінспоруд, приміщення) щодо можливості його використання або інші документи, що підтверджують введення об'єктів у експлуатацію, видані уповноваженим органом (зазначені документи можуть надаватися без додатків)».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Тищенко А.В. надано копії актів готовності об’єкта до експлуатації (капітальний або поточний ремонт) або копії актів оцінки об’єкта (будівлі, адмінспоруд, приміщення) щодо можливості його використання або інші документи, що підтверджують введення об'єктів у експлуатацію, видані уповноваженим органом ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
6 166 000,00
UAH
|
6 166 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2695317793 |
Переможець |
6 166 000,00
UAH
|
10 червня 2024 09:42
|