Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщення
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-05-24-010831-a ● 6362f3548ba2417f9ed264ebd25656ac
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38503358 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Котляревського, 3 |
Контактна особа: |
Симоненко Володимир Іванович +380362635583 labses@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2024 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 13:46 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 13:46 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Відповідно до номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 - 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Котляревського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Післяплата 100%. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі належним чином оформлених документів протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня надання послуг з урахуванням вимог законодавства, в т.ч. особливостей здійснення розрахунків бюджетними установами в період воєнного стану. Кошти Державного бюджету України за загальним та спеціальним фондами. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2024 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 16:45 |
перелік змін.doc | |
29 травня 2024 16:45 |
Додаток_ _3 (нова редакція_ без змін).doc | |
29 травня 2024 16:45 |
Додаток_ _4 (нова редакція_ без змін).doc | |
29 травня 2024 16:45 |
Додаток__1 (нова редакція_ без змін).doc | |
29 травня 2024 16:45 |
Оголошення - відкриті торги з особливостями.doc | |
29 травня 2024 16:45 |
Тендерна_документацiя (нова редакція).doc | |
29 травня 2024 16:45 |
Додаток__5 (нова редакція).doc | |
29 травня 2024 16:45 |
Додаток__2 (нова редакція_ без змін).doc | |
24 травня 2024 16:36 |
Додаток_ _3.doc | |
24 травня 2024 16:36 |
Додаток_ _4.doc | |
24 травня 2024 16:36 |
Додаток__1.doc | |
24 травня 2024 16:36 |
Оголошення - відкриті торги з особливостями.doc | |
24 травня 2024 16:36 |
Тендерна_документацiя.doc | |
24 травня 2024 16:36 |
Додаток__5.doc | |
24 травня 2024 16:36 |
Додаток__2.doc |
29 травня 2024 16:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2024 16:45 |
перелік змін.doc
|
|||
29 травня 2024 16:45 |
Додаток_ _3 (нова редакція_ без змін).doc
|
|||
29 травня 2024 16:45 |
Додаток_ _4 (нова редакція_ без змін).doc
|
|||
29 травня 2024 16:45 |
Додаток__1 (нова редакція_ без змін).doc
|
|||
29 травня 2024 16:45 |
Оголошення - відкриті торги з особливостями.doc
|
|||
29 травня 2024 16:45 |
Тендерна_документацiя (нова редакція).doc
|
|||
29 травня 2024 16:45 |
Додаток__5 (нова редакція).doc
|
|||
29 травня 2024 16:45 |
Додаток__2 (нова редакція_ без змін).doc
|
|||
24 травня 2024 16:36 |
Додаток_ _3.doc
|
|||
24 травня 2024 16:36 |
Додаток_ _4.doc
|
|||
24 травня 2024 16:36 |
Додаток__1.doc
|
|||
24 травня 2024 16:36 |
Оголошення - відкриті торги з особливостями.doc
|
|||
24 травня 2024 16:36 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
24 травня 2024 16:36 |
Додаток__5.doc
|
|||
24 травня 2024 16:36 |
Додаток__2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 27 травня 2024 14:18
Дата відповіді: 27 травня 2024 14:55
Прошу уточнити: з якого терміну планується надання послуг? Яка кількість годин охорони передбачена?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що початковий термін надання послуг визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів.
Стосовно заяви-згоди відповідно до Додатку №4 до ТД
Дата подання: 28 травня 2024 16:55
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:09
Відповідно до умов тендерної документації: «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних», учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (заява-згода Додаток №4 до ТД) на обробку персональних даних особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення)»
Тобто подається лише одна заява-згода відповідно до Додатку №4 до ТД. А заяви-згоди на осіб, що містяться в довідці про наявність працівників учасника, які відповідають кваліфікаційним вимогам, не вимагаються?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що відповідно до вимог Тендерної документації Учасник надає заяву-згоду згідно з Додатком 4 лише на особу, що підписала документи пропозиції.
Стосовно відхилення тендерної пропозиції
Дата подання: 28 травня 2024 16:58
Дата відповіді: 30 травня 2024 15:40
Згідно умов Тендерної документації, замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Необхідно додатково подавати довідку стосовно наявності/відсутності невиконаних договорів? Яким чином відбуватиметься доведення відсутності відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції через електронну систему закупівель?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
У зв’язку із змінами, що внесені до Особливостей замовники не повинні вимагати надання учасником документів щодо підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах щодо не виконання зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю (абзац 14 пункту 47 Особливостей в редакції, яка діяла до змін внесених постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382). Тому, відповідно до вимог ТД надання документів стосовно невиконання учасником своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій, не вимагається.
Проте відповідно до п. 45 Особливостей в поточній редакції, замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до дострокового розірвання договору про закупівлю; застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Обидві ці умови повинні бути дотримані, щоб замовник міг скористатися своїм правом відхилити учасника процедури закупівлі. При цьому, йдеться про договір, укладений саме з цим замовником. Тобто, у відповідності до зазначеної норми, замовник може відхилити тендерну пропозицію в разі існування таких підстав. Проте, це його право, а не обов’язок. Разом з тим, Замовник самостійно перевіряє та підтверджує дану вимогу (шляхом аналізу своїх договірних відносин та контрагентів, наявності документального підтвердження (додаткових угод про розігрівання, документи щодо застосування санкцій, рішення суду тощо) у випадку відхилення тендерної пропозиції Учасника із даної підстави.
У зв’язку із змінами, що внесені до Особливостей замовники не повинні вимагати надання учасником документів щодо підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах щодо не виконання зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю (абзац 14 пункту 47 Особливостей в редакції, яка діяла до змін внесених постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382). Тому, відповідно до вимог ТД надання документів стосовно невиконання учасником своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій, не вимагається.
Проте відповідно до п. 45 Особливостей в поточній редакції, замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до дострокового розірвання договору про закупівлю; застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Обидві ці умови повинні бути дотримані, щоб замовник міг скористатися своїм правом відхилити учасника процедури закупівлі. При цьому, йдеться про договір, укладений саме з цим замовником. Тобто, у відповідності до зазначеної норми, замовник може відхилити тендерну пропозицію в разі існування таких підстав. Проте, це його право, а не обов’язок. Разом з тим, Замовник самостійно перевіряє та підтверджує дану вимогу (шляхом аналізу своїх договірних відносин та контрагентів, наявності документального підтвердження (додаткових угод про розігрівання, документи щодо застосування санкцій, рішення суду тощо) у випадку відхилення тендерної пропозиції Учасника із даної підстави.
Проєкт договору
Дата подання: 28 травня 2024 17:01
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:18
В проєкті договору, що розміщений в додатку №5 до ТД в додатку №1 до договору в першій колонці зазначено «Місяць 2023 року». Внесіть, будь ласка, зміни до ТД з метою коректного погодження умов договору. Дякую!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Вашу увагу. Сталась механічна описка, яка буде врахована та скоригована.
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 28 травня 2024 17:02
Дата відповіді: 30 травня 2024 14:39
Наявність працівників в достатній кількості (не менше 4 працівників) підтверджується скан-копією відповідної квитанції**, що надана органом державної фіскальної служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 4 працівників та/або повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) та/або трудовими книжками (1 сторінка та сторінки із записами про прийняття на роботу), та/або витягами з трудових книжок із записами про прийом на роботу, та/або наказами або витягами з наказів про прийняття на роботу.
На підтвердження наявності працівників вимагається лише один з перерахованих документів, оскільки стоять сполучники та/або? Тобто копії трудових книжок буде цілком достатньо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що на підтвердження даної вимоги достатньо одного із перерахованих документів. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника
Аналогічний досвід
Дата подання: 29 травня 2024 10:39
Дата відповіді: 30 травня 2024 16:16
Прохання уточнити: чому саме 6 місяців має бути аналогічний досвід? Ми є новоствореною компанією, яка на сьогодні має 15 укладених договорів через систему прозоро із державними замовниками. І це не враховуючи комерційних клієнтів. Але всі ці договори діяли з 01.01.2024 року, відповідно станом на зараз по ним послуги надавалися лише 5 місяців. Для нас вимога про 6 місяців є дискримінацією. Тому просимо внести зміни та виключити вимогу про 6 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та зазначаємо, що дана вимога мінімальна для того, щоб переконатись у надійності та стабільності учасника. Ми не обмежуємо коло замовників із якими в учасника можуть бути укладені договори чи періодом виконання договорів, однак, замовник є об'єктом критичної інфраструктури, тому ми маємо бути впевнені у порядності та професійності учасника. Слід зазначити, що законодавство не забороняє, а навпаки сприяє обранню надійних учасників закупівель.
Аналогічний договір
Дата подання: 29 травня 2024 14:04
Дата відповіді: 30 травня 2024 14:51
Якщо в аналогічних договорах з предмету договору вбачається, що це фізична охорона об'єкта, проте Замовниками вказано інший ДК, наприклад 75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, чи це не буде підставою відхилення? Оскільки за своїм предметом цей договір відповідає предмету закупівлі
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що відповідно до вимог Тендерної документації, аналогічним вважається договір, за яким учасник надавав або надає охоронні послуги ДК 021:2015: 79710000-4 не менше шести місяців. Оскільки у ТД визначене формулювання щодо аналогічних договорів, задля відповідності тендерної пропозиції вимогам ТД, Учасник у якості аналогічного договору має надати договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Щодо наданої відповіді стосовно аналогічного досвіду не менше 6 місяців
Дата подання: 30 травня 2024 16:32
Дата відповіді: 30 травня 2024 21:59
Дякуємо за відповідь! Тобто ми вірно Вас розуміємо, що Ви краще виберете переможцем компанію, яка має 3 аналогічні договори по 6 місяців у 2017 році, ніж компанію, яка прямо зараз виконує аналогічні договори протягом 5 місяців (і до яких будуть надані відгуки датовані ось-ось)? Чи не приходить Вам думка про те, що компанія з "старим" досвідом не дає гарантії якісності? Можна бути на ринку і 10 років, але не надавати послуги ні в ковід, ні під час війни проти русні, і не могти вирішувати питання сьогодення? А бізнес, який відкрився під час війни і намагається підтримувати економіку та створювати робочі місця, або бізнес, що релокувався з окупованих територій не треба підтримувати? Аргументація просто прекрасна. Дякуємо за підтримку українського бізнесу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля проводиться із дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених законом. Учасником закупівлі може бути будь-яка фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію. Тендерна документація не містить жодних обмежень щодо досвіду на ринку, періоду надання послуг чи місця здійснення діяльності. Переможець процедури буде обиратись відповідно до вимог тендерної документації та законодавства України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-24-010831-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34405590
Дата подання: 11 червня 2024 11:46
Дата подання: 11 червня 2024 11:46
СКАРГА на неправомірне визначення переможцем ПП «ОХОРОНА–ВЕСТ», код ЄДРПОУ 36008025
Визначивши тендерну Пропозицію учасника ПП «ОХОРОНА-ВЕСТ» переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: послуги з охорони приміщення, код ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги, унікальний номер оголошення UA-2024-05-24-010831-a, Замовник грубо порушив вимоги своєї ж тендерної документації та принципи недискримінації учасників - рівне ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII. Разом з тим, Замовником порушуються права та охоронювані Законом інтереси Скаржника, зокрема, право бути визначеним переможцем в цій процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 червня 2024 13:29
рішення від 13.06.2024 № 10296.pdf
Дата публікації: 13 червня 2024 13:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10921.pdf
Дата публікації: 25 червня 2024 13:48
рішення від 24.06.2024 № 10921.pdf
Дата публікації: 27 червня 2024 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням АМКУ ознайомлені та прийнято до виконання
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2024 13:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП" |
227 500,00
UAH з ПДВ
|
158 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОХОРОНА-ВЕСТ" |
285 360,00
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ ПЛЮС" |
201 660,48
UAH з ПДВ
|
201 660,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
241 800,00
UAH з ПДВ
|
241 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» |
342 720,00
UAH з ПДВ
|
269 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Явір-2000" |
348 456,96
UAH з ПДВ
|
348 456,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ „КОЛЬЧУГА-4“" |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
427 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕНБЕСТ |
466 420,50
UAH з ПДВ
|
429 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в Рівненській області |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
451 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП" #38180147 |
Відхилено |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2024 15:45
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 червня 2024 00:00
|
ПП "ОХОРОНА-ВЕСТ" #36008025 |
Рішення скасоване |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2024 13:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 17:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 червня 2024 00:00
|
ПП "ОХОРОНА-ВЕСТ" #36008025 |
Очікує рішення |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2024 13:21
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 липня 2024 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 13:59 |
Кінець періоду оскарження: | 14 липня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 липня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2024 №10921-р/пк-пз зобов’язано Державну установу «Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ОХОРОНА-ВЕСТ" переможцем процедури закупівлі – “Послуги з охорони приміщення”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-24-010831-a. Разом з тим, у даному рішенні Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виявила порушення законодавства з питань публічних закупівель, прийшовши до висновку, що Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - не виявивши та не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, зокрема в частині відсутності у складі пропозиції аналогічних договорів (з додатками) та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договорами, зазначеними у довідці №2/3 відповідно до пунктів 1-6 (абз. 4 стор. 6 Рішення); - не виявивши та не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, зокрема в частині відсутності у довідці №2/3 інформації про дані контактних осіб контрагента, а саме – прізвище, за договорами вказаними у довідці (стор. 9 Рішення). Відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщується в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Крім того, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відтак, з огляду на неможливість усунення порушень, виявлених Комісією у рішенні та описаних вище, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
03 липня 2024 13:59
|
Електронний підпис |
03 липня 2024 13:50
|
протокол від 03.07.2024 _72 про відміну.pdf |