Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)»
Очікувана вартість
40 937 554,40 UAH
UA-2024-05-24-010164-a ● 7a87d13d037344ab8bf59daf2b42da47
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Смалюх Ярина Богданівна +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 40 937 554,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 409 375,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 204 600грн. (двісті чотири тисячі шістсот грн.) з ПДВ. (зазначити цифрами та прописом розмір у ГРН)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA328201720355119054088019753 МФО 820172 ДКСУ м.Київ, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 204600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81110, Україна, Львівська область, с. Зимна вода, вул. Шухевича, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється у 7-ми денний термін з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт.Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 15:59 |
Тендерна документація _ 3.DOCX | |
07 червня 2024 15:59 |
Протокол УО 145.pdf | |
27 травня 2024 16:26 |
Протокол УО _ 136 Внесення змін.pdf | |
24 травня 2024 15:48 |
Додаток _2.doc | |
24 травня 2024 15:48 |
Технічне завдання Центр безпеки.rar |
07 червня 2024 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 червня 2024 15:59 |
Тендерна документація _ 3.DOCX
|
||||||
07 червня 2024 15:59 |
Протокол УО 145.pdf
|
||||||
27 травня 2024 16:26 |
Протокол УО _ 136 Внесення змін.pdf
|
||||||
24 травня 2024 15:48 |
Додаток _2.doc
|
||||||
24 травня 2024 15:48 |
Технічне завдання Центр безпеки.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 27 травня 2024 11:26
Дата відповіді: 28 травня 2024 15:49
Шановний Замовник, чи буде Договір на виконання капітального ремонту вважатися аналогічним договором відповідно до вимог Тендерної документації ? Дякую.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за запитання. Алогічним буде вважатись Договір згідно вимог Тендерної документації, а саме:
Розділу ІІІ пункту 5.3 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) Тендерної документації Учасник повинен надати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів передбачається:
5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві).
5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва.
Відповідний досвід роботи: не менше одного виконаного аналогічного договору (у тому числі договору субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 7 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
А також зкідно з урахуванням наступних положень нормативно правових документів:
- ЗУ «Про архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999 зі змінами 2024 року - абз. 6.ст.10; абз.1, ст.9;
- ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності"» від 17.02.2011 № 3038-VI - ст.1 ч.1.
Розділу ІІІ пункту 5.3 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) Тендерної документації Учасник повинен надати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів передбачається:
5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві).
5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва.
Відповідний досвід роботи: не менше одного виконаного аналогічного договору (у тому числі договору субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 7 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
А також зкідно з урахуванням наступних положень нормативно правових документів:
- ЗУ «Про архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999 зі змінами 2024 року - абз. 6.ст.10; абз.1, ст.9;
- ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності"» від 17.02.2011 № 3038-VI - ст.1 ч.1.
ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ
Дата подання: 10 червня 2024 18:05
Дата відповіді: 13 червня 2024 15:57
Порядок подання актів виконаних робіт.
П. 4.3. проекту договору не передбачено порядок (строки) подання актів виконаних підрядних робіт. Проте в останньому реченні вказано "Акти виконаних робіт формуються підрядником на повний технологічний цикл робіт в тому числі окремих частин робіт". Просимо роз'яснити, що Замовник вкладає в термін цикл або окрему частину робіт в даному договорі? Який порядок приймання робіт? Згідно Загальних умов укладення договорів підряду акти приймання виконаних робіт подаються замовнику щомісячно до 25-го числа звітного місяця.
Порядок оплати
У розділі 4 проекту договору в п. 4.2 зазначено "Оплата за виконані роботи здійснюється у 7-ми денний термін з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт" , про те не зазначено в якому розмірі? Адже в п 4.8. вказано "Кінцеві розрахунки проводяться Замовником протягом 20 днів з дати підтвердження факту закінчення будівництва та видачі сертифікату готовності об’єкта до експлуатації", хоча для СС1 -це повідомлення.
у якому розмірі (частка %) проводитиметься оплата згідно актів виконаних робіт на підставі АВР КБ-2в, КБ-3 та у якому розмірі кінцеві розрахунки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за запитання.
1. Щодо порядку подання актів виконаних робіт:
- Замовник вкладає в термін цикл або окрему частину робіт в даному договорі, завершений процес певного етапу/виду/обсягу підрядних робіт, які виконуються відповідно до графіку виконання робіт, що є невід’ємною частиною договору підряду. Акти приймання виконаних робіт подаються відповідно до умов договору підряду.
- З огляду на зауваження потенційного учасника про подання актів приймання виконаних робіт замовнику щомісячно до 25-го числа звітного місяця, просимо надати посилання на законодавчу норму щодо даного зауваження.
2. Щодо порядку оплати:
- Кінцеві розрахунки проводяться Замовником протягом 20 днів з дати підтвердження факту закінчення будівництва та повідомлення про готовність об’єкту до експлуатації. Всі розрахунки згідно актів виконаних робіт на підставі АВР КБ-2в, КБ-3 проводитимуться по факту виконаних робіт відповідно до пункту 4.6 розділу 4 договору підряду.
1. Щодо порядку подання актів виконаних робіт:
- Замовник вкладає в термін цикл або окрему частину робіт в даному договорі, завершений процес певного етапу/виду/обсягу підрядних робіт, які виконуються відповідно до графіку виконання робіт, що є невід’ємною частиною договору підряду. Акти приймання виконаних робіт подаються відповідно до умов договору підряду.
- З огляду на зауваження потенційного учасника про подання актів приймання виконаних робіт замовнику щомісячно до 25-го числа звітного місяця, просимо надати посилання на законодавчу норму щодо даного зауваження.
2. Щодо порядку оплати:
- Кінцеві розрахунки проводяться Замовником протягом 20 днів з дати підтвердження факту закінчення будівництва та повідомлення про готовність об’єкту до експлуатації. Всі розрахунки згідно актів виконаних робіт на підставі АВР КБ-2в, КБ-3 проводитимуться по факту виконаних робіт відповідно до пункту 4.6 розділу 4 договору підряду.
Протипожежні вікна та двері
Дата подання: 10 червня 2024 18:18
Дата відповіді: 13 червня 2024 15:58
В проекті вказані вікна металопластикові EIW-15. Металопластикових протипожежних вікон немає. Також проектом передбачені металеві засклені двері - такі можуть бути протипожежними, але вони доволі вартісні і відсоток скління для таких вимог вогнетривкості має бути незначний. В тендерному завданні ( файл ВОБ) зазначено "металопластикові вікна ", без примітки протипожежні.
Просимо дати роз'яснення як дотриматись вимог проекту по виконанні даної роботи та чи вірно зазначені вимоги в проекті?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Замовником, відповідно до умов тендерної документації та предмету закупівлі, в оголошенні опубліковано технічне завдання, розроблене на основі кошторисної документації та в якому чітко зазначено всі матеріали, вироби та комплекти, які використовуватиме Підрядник.
Уточнення Договірної ціни
Дата подання: 10 червня 2024 18:23
Дата відповіді: 13 червня 2024 15:59
П2.3. Проекту договору Уточнення Договірної ціни здійснюється в наступних випадках:
-виникнення обставин непереборної сили (форс-мажорні обставини), надзвичайних обставин та подій, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання Договору;
-зміни законодавства з питань оподаткування.
Яким чином Підряднику будуть компенсовані понесені витрати у випадку коригування проекту або при виникненні додаткових або непередбачених робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - При виникненні додаткових або непередбачених робіт та повідомленні про цю обставину Підрядником Замовника, буде здійснено коригування проекту та проведено повторну закупівлю на виконання підрядних робіт у відповідності до норм законодавства у галузі будівництва та публічних закупівель.
Фінансування
Дата подання: 10 червня 2024 18:30
Дата відповіді: 13 червня 2024 15:59
П. 4.1.1. Тендерного завдання Очікувана вартість предмету закупівлі зазначено, що сума фінансування у 2024 році становить 5 000 000.00 грн (п’ять мільйонів гривень) з ПДВ.
при тому що очікування вартість 40 937 554,40грн і строк виконання -01.08.25р.
Як підряднику отримати кошти за виконані в 2024р. роботи, якщо їх вартість перевищить 5 000 000,00 грн?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Фінансування виконаних робіт проводиться у відповідності до виділених кошторисних призначень, зокрема і додаткових, що відповідно до умов договору, оформляється підписанням додаткової угоди.
Застосування норми СОУ Д.2.2-21685172-001:2014
Дата подання: 10 червня 2024 18:48
Дата відповіді: 13 червня 2024 16:00
В ПКД застосовуються норми СОУ Д.2.2-21685172-001:2014 ІЗОЛЯЦІЙНІ, ОЗДОБЛЮВАЛЬНІ ТА ІНШІ РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯМ МАТЕРІАЛІВ TM CEREZIT та THOMSIT. Вимога застосування цих норм прописана в технічній частині, а саме: Цей стандарт призначений для використання ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)» та іншими учасниками інвестиційного процесу при виконанні ізоляційних, оздоблювальних та інших робіт з використанням матеріалів TM CEREZIT та THOMSIT за умови, що технологія, організація та складність робіт не відрізняються від прийнятих у цьому стандарті та за умови отримання згоди на застосування стандарту від органу, що його прийняв.
Проектна організація отримала дозвіл на використання цих норм?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Зазначимо, що у додатку 3 тендерної документації замовником прописано - якщо у даному технічному завданні йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічне завдання містить вираз (або еквівалент).
- Зазначимо також , що перевірка на предмет отримання проектною організацією дозволу на використання норм СОУ Д.2.2-21685172-001:2014 ізоляційні, оздоблювальні та інші роботи з використанням матеріалів торгової марки CERESIT, THOMSIT не є у компетенції Замовника.
- Зазначимо також , що перевірка на предмет отримання проектною організацією дозволу на використання норм СОУ Д.2.2-21685172-001:2014 ізоляційні, оздоблювальні та інші роботи з використанням матеріалів торгової марки CERESIT, THOMSIT не є у компетенції Замовника.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій