Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з покосу травостою; код 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 138 899,85 UAH
UA-2024-05-24-005607-a c015bc09d1334bf0b8ee253536ba2278
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Вячеславівна Мірошник

+380617642445
+380612244350
krsp.zs.yur@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Код ЄДРПОУ: 05398390
Вебсайт: https://zelenbud.zp.ua/
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Базарна, буд. 7
Контактна особа: Олеся Вячеславівна Мірошник
+380617642445, +380612244350
krsp.zs.yur@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2024 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2024 07:00
Початок аукціону: 04 червня 2024 13:33
Початок аукціону: 04 червня 2024 13:33
Очікувана вартість: 2 138 899,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 389,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


закупівля здійснюється з урахуванням норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з покосу травостою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 травня 2024 12:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 травня 2024 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2024 13:31
ТД_покос травостою_18_НР.doc
29 травня 2024 13:31
Перелік змін_УЗН _29.05.24.doc
24 травня 2024 12:24
ТД_покос травостою_18.doc
24 травня 2024 12:24
Додаток №3_проект договору_18_покіс.doc
29 травня 2024 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2024 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2024 13:31
ТД_покос травостою_18_НР.doc
29 травня 2024 13:31
Перелік змін_УЗН _29.05.24.doc
24 травня 2024 12:24
ТД_покос травостою_18.doc
24 травня 2024 12:24
Додаток №3_проект договору_18_покіс.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 травня 2024 16:57
Дата відповіді: 28 травня 2024 14:26
Розглянувши тендерну документацію, Учасник просить надати роз’яснення з наступних питань: 1.У тендерній документації, а саме у додатку 1 “Технічна специфікація” зазначена вимога “... вартість послуг не повинна перевищувати кошторисну вартість КРБП «Зеленбуд» за договором №14 від 29.03.2024 року”. Також у тендерній документації міститься вимога: “Учасником у складі пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблені на підставі державних і галузевих нормативних документів з ціноутворення (кошторисні норми), також відповідно наказу №27 від 05.02.2004 Державного комітету України з питань ЖКГ «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» або калькуляції з урахування всіх витрат” Зазначені Замовником накази №27 від 05.02.2004 та №121 від 10.08.2005р. не містять визначення поняття “Кошторисна вартість”, даний термін присутній в Коштрисних нормах, а саме - згідно з п.1.2 розділу 1 “Загальні положення” Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом Мінрозвитку громад та теритоій України №281 від 01.11.2021р.,: “- договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі”. Разом з цим, Додатком 1 до вище зазначеної Настанови, затвержено форму Локального кошторису, яка також містить поняття “Кошторисна вартість”: Згідно Настанови з визначення вартості будівництва, Кошторисна вартість у Локальному кошторисі складається з прямих та загальновиробничих витрат (без урахування прибутку, адміністративних витрат та податку). Якщо розглянути Договірну ціну Замовника, згідно договора №14 від 29.03.2024р., то згідно локального кошториса сторінка 1 (аркуш 3 у PDF форматі) кошторисна вартість зазначена у сумі 40551,61082тис.грн. Згідно з даними, наведеними на аркуші 17 даного Локального кошторису (аркуш 19 у PDF форматі) дана сума зазначена у рядку “Всього будівельні роботи” і складається з прямих витрат по кошторису (25 165 291,36грн) + накладні витрати (13 669 998,41грн) + прибуток (1 716 321,08грн) та без урахування ПДВ 20%. Разом з цим, згідно вимог Тендерної документації (аркуш 25, останній абзац): “Договірна ціна складається з двох локальних кошторисів: - перший складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №1» та вартість якого не повинна перевищувати 987 308,70 грн., - другий складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №2», вартість якого не повинна перевищувати 1 151 591,15 грн.” Враховуючи, що сума гранична сума вартості вищезазначених локальних кошторисів 987 308,70грн + 1 151 591,15грн = 2 138 899,85грн., є очікуваною вартістю закупівлі, то вона повинна включати в себе також і податки (ПДВ або інші), а, згідно діючого законодавства, локальні кошториси не включають в себе податки, то: Просимо Замовника уточнити, яка саме кошторисна вартість не повинна перевищувати кошторисну вартість Замовника: - вартість одиниці робіт у локальному кошторисі не повинна перевищувати вартість одиниці робіт у локальному кошторисі Замовника; - або вартість прямих витрат по локальному кошторису Учасника не повинна перевищувати вартіcть прямих витрат по локальному кошторису Замовника; - або вартість робіт по локальному кошторису + сумма податку Учаника не повинна перевищувати вартість робіт по локальному кошторису + податок Замовника? 2. Просимо прийняти до уваги, що згідно п.5.1 абзац 3 вищезазначеної Настанови: “Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником”. Таким чином Замовник не має права надавати Учасниками ціни на роботи та ресурси та зазначати дану вимогу в тендерній документації. 3.Також необхідно враховувати різну систему сплати податків у різних учасників. Замовник є платником ПДВ і у своїх розрахунках, згідно діючого законодавства, враховує вартість матеріальних ресурсів без ПДВ а потім на всю сумму витрат та прибутку окремо нараховується ПДВ. А у випадку, якщо учасник є платником податку, відмінного від ПДВ, то при розрахунку вартості враховується вартість матеріальних ресурсів з ПДВ. Таким чином прямі витрати у кошторисі Замовника та учасника будуть відрізнятись навіть якщо матеріали були закуплені ними по однаковим цінам. 4.Таким чином, зазначені Замовником вимоги не перевищувати вартість пунктів локального кошторису КРБП «Зеленбуд» 88, 94, 153, 157-159 КРБП «Зеленбуд» за договором №14 від 29.03.2024 року у тендерній документації є дискримінаційними по відношенню до платників єдиного податку та звужують коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію з метою уточнення її умов.
Повторне
Дата подання: 29 травня 2024 17:21
Дата відповіді: 30 травня 2024 16:02
Внесенням змін у тендерну документацію Замовник не відповів на питання та висунув дискримінаційні умови для учасників, які є не платниками ПДВ, а саме: 1 . Замовник є платником ПДВ і у своїх розрахунках, згідно діючого законодавста, враховує вартість матеріальних ресурсів без ПДВ а потім на всю сумму витрат та прибутку окремо нараховується ПДВ. А у випадку, якщо учасник є платником податку, відмінного від ПДВ, то при розрахунку вартості ним враховується вартість матеріальних ресурсів з ПДВ. Таким чином сумма договірної ціни без ПДВ у кошторисі учасника буде більшою, навіть якщо матеріали були закуплені ними по однаковим цінам, незважаючи на те, що сума договірної ціни з урахуванням податків в учасника будє значно меншою. Таким чином, зазначені Замовником вимоги не перевищувати вартість пунктів локального кошторису КРБП «Зеленбуд» 88, 94, 153, 157-159 КРБП «Зеленбуд» за договором №14 від 29.03.2024 року у тендерній документації та вимога “У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна (договірна ціна) якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі без ПДВ, а саме: 1782416,54 грн.” - є дискримінаційними по відношенню до платників єдиного податку та звужують коло потенційних учасників. 2.Повторно просимо звернути увагу Замовника, що в згідно п.5.1 абзац 3 Настанови: “Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником”. Таким чином Замовник не має права надавати Учасниками ціни на роботи та ресурси та зазначати дану вимогу в тендерній документації . У випадку залишення даних вимог в тендерній документації учасник залишає за собою право звернутись до АМК зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Закупівля підприємством проводиться з метою залучення додаткових виробних ресурсів на виконання окремих видів послуг відповідно укладеного договору № 14 від 29 березня 2024року (далі Договір), який укладений за результатами процедури відкриті торги з особливостями між УПРАВЛІННЯМ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та КРБП «Зеленбуд».
Кошторис до Договору містить певний перелік послуг з визначеним об’ємом та ціною за одиницю послуги, що в свою чергу зобов’язує КРБП «Зеленбуд» дотримуватись його умов у частині об’єму наданих послуг та ціни послуг за одиницю виміру.
Також зазначаємо, що КРБП «Зеленбуд» є платником податку на додану вартість (далі ПДВ) та має певні зобов’язання в частині сплати до бюджету ПДВ (податкові зобов’язання).
Під час здійснення закупівлі у фізичних та юридичних осіб, що не є платниками ПДВ, згідно діючого законодавства України КРБП «Зеленбуд» нараховує податкові зобов’язання при наданні таких послуг Замовнику (УПРАВЛІННЮ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ), які в подальшому сплачуються до бюджету.
Крім того, фінансування УПРАВЛІННЯМ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ послуг за вищевказаним договором здійснюється з місцевого бюджету з урахуванням ПДВ згідно укладеного Договору та МАЄ ОБМЕЖЕНИЙ РОЗМІР ФІНАНСУВАННЯ З БЮДЖЕТУ, як наслідок при виконанні послуг фізичними або юридичними особами не платниками ПДВ, ціна послуги не може перевищувати ціну послуг без урахування ПДВ.
При формуванні ціни послуги фізичні особи або юридичні особи не платники ПДВ мають право включати до кошторису вартість матеріальних ресурсів з урахуванням ПДВ згідно податкового кодексу України, при цьому ціна за одиницю послуги не може перевищувати ціну за одиницю послуги (за пунктами локального кошторису Договору 88, 94, 153, 157, 159) Договору, що викладено у Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, зауважуємо, що «Настанова з визначення вартості будівництва» визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у БУДІВНИЦТВІ для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування, а ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є ПОСЛУГИ вартість яких розраховується відповідно наказу №27 від 05.02.2004 Державного комітету України з питань ЖКГ «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» або калькуляції з урахування всіх витрат, що зазначено у Додатку 2 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-05-24-005607-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40638863
Дата подання: 14 червня 2024 10:59
ВИМОГА в порядку п. 46 Особливостей
встановлення факту зазначення ФОП Соболєвою А.О. у тендерній пропозиції недостовірної інформації щодо місця захоронення або утилізації відходів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2024 11:02
Доброго дня. Відповідно пункту 46 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону».
Отже, у порядку пункту 46 Особливостей звернення може бути подано від учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію, що подана учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна, яка рішенням уповноваженої особи визнана переможцем закупівлі, відповідно пропозиція учасника ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" не розглядалась.
Враховуючи викладене, нажаль вимушені відмовити у задоволені Вашої вимоги.
Крім цього, повідомляємо, що інформація викладена у вашій вимозі прийнята до уваги та буде розглянута відповідно діючого законодавства України.

Документи подані скаржником

14 червня 2024 10:59
Вимога Зеленбуд.pdf
14 червня 2024 10:59
лист РА по Дніпр. р-ну.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-05-24-005607-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40638863
Дата подання: 17 червня 2024 14:50
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 19 червня 2024 16:34
рішення від 19.06.2024 № 10593.pdf
Дата публікації: 19 червня 2024 16:34

Документи подані скаржником

17 червня 2024 14:11
Cкарга.docx
17 червня 2024 14:11
Скарга.pdf
17 червня 2024 14:14
Електронний підпис

Документи подані замовником

21 червня 2024 08:42
Пояснення на скаргу.doc
21 червня 2024 08:42
додатки до пояснення.rar
21 червня 2024 08:42
Пояснення на скаргу.pdf
25 червня 2024 12:47
лист від 20.06.2024 №235.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-19-000004 ● 684949f1da2e48e69096ed965900042e
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2024 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


17.06.2024 № 49-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівель: UA-2024-05-24-005607-a, яку проводить Комунальне ремонтно-будівельне підприємство «Зеленбуд».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначену у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-20 12:23:37

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель

Н А К А З
19.06.2024 № 50-з
Запоріжжя

Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги по процедурі закупівлі UA-2024-05-24-005607-a, 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Комунальним ремонтно-будівельним підприємством «Зеленбуд»,

НАКАЗУЮ:

1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-05-24-005607-a, ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Комунальним ремонтно-будівельним підприємством «Зеленбуд», прийняте наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.06.2024 № 49-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження про результати розгляду скарги.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу, після прийняття рішення органами Антимонопольного комітету України.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-25 10:17:07

Замовником прийнято до відома

Замовником прийнято до відома наказ "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2024 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна 1 782 347,40
UAH з ПДВ
1 782 347,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" 2 031 791,45
UAH з ПДВ
2 031 791,45
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 червня 2024 14:01
Електронний підпис
12 червня 2024 14:01
Витяг з ЄДР.pdf
12 червня 2024 14:01
Паспорт.pdf
12 червня 2024 14:01
Довідка.zip
12 червня 2024 14:01
Витяг МВС.rar
11 червня 2024 10:41
Електронний підпис
11 червня 2024 10:39
Електронний підпис
11 червня 2024 10:37
Накази.pdf
31 травня 2024 14:15
Електронний підпис
31 травня 2024 14:15
Електронний підпис
31 травня 2024 14:15
ПЗ.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
ДЦ.pdf
31 травня 2024 14:15
ЛК02-01-02.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
ПЗ.pdf
31 травня 2024 14:15
ПВР.pdf
31 травня 2024 14:15
ПВР.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
ЛК02-01-01.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
ЗВВ.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
ЗВВ.pdf
31 травня 2024 14:15
ДА.pdf
31 травня 2024 14:15
ДЦ.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
ДА.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
ЛК02-01-02.pdf
31 травня 2024 14:15
ЛК02-01-01.pdf
31 травня 2024 14:15
Цінова пропозиція.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2024 14:15
Реквізити.pdf
31 травня 2024 14:15
Витяг.pdf
31 травня 2024 14:15
Паспорт.pdf
31 травня 2024 14:15
Довідка.pdf
31 травня 2024 14:15
Лист про зміст ТД.pdf
31 травня 2024 14:15
Реквізити.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
Довідка.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
Ліцензія.pdf
31 травня 2024 14:15
Інформація про фоп.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
Витяг з ЄДР.pdf
31 травня 2024 14:15
Лист про зміст ТД.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
Інформація про фоп.pdf
31 травня 2024 14:15
Інвентарні картки.pdf
31 травня 2024 14:15
Балансова довідка.pdf
31 травня 2024 14:15
доп оренди техніки.pdf
31 травня 2024 14:15
Договора ЦПХ.pdf
31 травня 2024 14:15
МАЗ 5337 АР 6318 ВО.pdf
31 травня 2024 14:15
Балансова довідка.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
Додаток 2.pdf.p7s
31 травня 2024 14:15
Додаток 2.pdf
31 травня 2024 14:15
Декларація.pdf

Публічні документи

02 червня 2024 19:27
Електронний підпис
02 червня 2024 19:27
Електронний підпис
02 червня 2024 19:26
7.бенефіціар.pdf
02 червня 2024 19:26
працівники.rar
02 червня 2024 19:26
1. довідка мтб.pdf
02 червня 2024 19:26
10.захист довкілля.pdf
02 червня 2024 19:26
3.розташування техніки.pdf
02 червня 2024 19:26
мтб.rar
02 червня 2024 19:26
9.окупація.pdf
02 червня 2024 19:26
ДЦ.pdf
02 червня 2024 19:26
57.imd
02 червня 2024 19:26
5.субпідряд.pdf
02 червня 2024 19:26
2.працівники.pdf
02 червня 2024 19:26
реєстраційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна
#3114818465
Переможець 1 782 347,40
UAH з ПДВ
12 червня 2024 13:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2024 10:29

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід «1. Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: робітники (робітник зеленого будівництва та/або робітник по догляду за зеленими насадженнями та/або озеленювач) – не менше 5 працівників. На підтвердження наявності працівників учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залученні до надання послуг надати копії або скан з оригіналу: трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника), та/або наказів про призначення, та/або розпоряджень, та/або трудові договори, та/або договори цивільно-правового характеру, які підтверджують наявність працівника та посаду». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не поданий документ, що підтверджує наявність працівника та посаду робітника по догляду за зеленими насадженнями Соболева Анна Олександрівна, відповідно вимог Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ відповідно вимог Додатку 1 до тендерної документації на робітника по догляду за зеленими насадженнями Соболева Анна Олександрівна.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2024 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна
#3114818465
1 782 347,40
UAH з ПДВ
Документи