Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 05398390 |
Вебсайт: | https://zelenbud.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Базарна, буд. 7 |
Контактна особа: |
Олеся Вячеславівна Мірошник +380617642445, +380612244350 krsp.zs.yur@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2024 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2024 07:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2024 13:33 |
Початок аукціону: | 04 червня 2024 13:33 |
Очікувана вартість: | 2 138 899,85 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 389,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2024 13:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 13:31 |
ТД_покос травостою_18_НР.doc | |
29 травня 2024 13:31 |
Перелік змін_УЗН _29.05.24.doc | |
24 травня 2024 12:24 |
ТД_покос травостою_18.doc | |
24 травня 2024 12:24 |
Додаток №3_проект договору_18_покіс.doc |
29 травня 2024 13:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2024 13:31 |
ТД_покос травостою_18_НР.doc
|
|||
29 травня 2024 13:31 |
Перелік змін_УЗН _29.05.24.doc
|
|||
24 травня 2024 12:24 |
ТД_покос травостою_18.doc
|
|||
24 травня 2024 12:24 |
Додаток №3_проект договору_18_покіс.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кошторис до Договору містить певний перелік послуг з визначеним об’ємом та ціною за одиницю послуги, що в свою чергу зобов’язує КРБП «Зеленбуд» дотримуватись його умов у частині об’єму наданих послуг та ціни послуг за одиницю виміру.
Також зазначаємо, що КРБП «Зеленбуд» є платником податку на додану вартість (далі ПДВ) та має певні зобов’язання в частині сплати до бюджету ПДВ (податкові зобов’язання).
Під час здійснення закупівлі у фізичних та юридичних осіб, що не є платниками ПДВ, згідно діючого законодавства України КРБП «Зеленбуд» нараховує податкові зобов’язання при наданні таких послуг Замовнику (УПРАВЛІННЮ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ), які в подальшому сплачуються до бюджету.
Крім того, фінансування УПРАВЛІННЯМ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ послуг за вищевказаним договором здійснюється з місцевого бюджету з урахуванням ПДВ згідно укладеного Договору та МАЄ ОБМЕЖЕНИЙ РОЗМІР ФІНАНСУВАННЯ З БЮДЖЕТУ, як наслідок при виконанні послуг фізичними або юридичними особами не платниками ПДВ, ціна послуги не може перевищувати ціну послуг без урахування ПДВ.
При формуванні ціни послуги фізичні особи або юридичні особи не платники ПДВ мають право включати до кошторису вартість матеріальних ресурсів з урахуванням ПДВ згідно податкового кодексу України, при цьому ціна за одиницю послуги не може перевищувати ціну за одиницю послуги (за пунктами локального кошторису Договору 88, 94, 153, 157, 159) Договору, що викладено у Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, зауважуємо, що «Настанова з визначення вартості будівництва» визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у БУДІВНИЦТВІ для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування, а ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є ПОСЛУГИ вартість яких розраховується відповідно наказу №27 від 05.02.2004 Державного комітету України з питань ЖКГ «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» або калькуляції з урахування всіх витрат, що зазначено у Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Отже, у порядку пункту 46 Особливостей звернення може бути подано від учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію, що подана учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна, яка рішенням уповноваженої особи визнана переможцем закупівлі, відповідно пропозиція учасника ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" не розглядалась.
Враховуючи викладене, нажаль вимушені відмовити у задоволені Вашої вимоги.
Крім цього, повідомляємо, що інформація викладена у вашій вимозі прийнята до уваги та буде розглянута відповідно діючого законодавства України.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 червня 2024 14:50
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-19-000004 ● 684949f1da2e48e69096ed965900042e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2024 12:17 |
Н А К А З
17.06.2024 № 49-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівель: UA-2024-05-24-005607-a, яку проводить Комунальне ремонтно-будівельне підприємство «Зеленбуд».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначену у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-20 12:23:37
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель
Н А К А З
19.06.2024 № 50-з
Запоріжжя
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги по процедурі закупівлі UA-2024-05-24-005607-a, 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Комунальним ремонтно-будівельним підприємством «Зеленбуд»,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-05-24-005607-a, ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Комунальним ремонтно-будівельним підприємством «Зеленбуд», прийняте наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.06.2024 № 49-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження про результати розгляду скарги.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу, після прийняття рішення органами Антимонопольного комітету України.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-25 10:17:07
Замовником прийнято до відома
Замовником прийнято до відома наказ "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2024 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна |
1 782 347,40
UAH з ПДВ
|
1 782 347,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" |
2 031 791,45
UAH з ПДВ
|
2 031 791,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна #3114818465 |
Переможець |
1 782 347,40
UAH з ПДВ
|
12 червня 2024 13:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2024 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 12:29
|
ДУ №2 від 15.11.24_дог.№18_ВТ_від 03.07.24_покіс _ФОП Соболева А.О..pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2024 15:48
|
ФОП Соболева ду покос.pdf | зміни до договору |
25 липня 2024 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2024 13:29
|
Договір №18_ВТ_03.07.24_покіс травостою.pdf | укладений |
05 липня 2024 13:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 18/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 18/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |