Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою (збирання, навантаження, вивезення та утилізація великогабаритних відходів IV класу небезпеки)
Очікувана вартість
60 750,00 UAH
UA-2024-05-23-011212-a ● 7f87c20990a4405db8933acfa521bc70
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "НАДІЯ" ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37681065 |
Місцезнаходження: | 67562, Україна , Одеська обл., Крижанівка, Ветеранів 5 |
Контактна особа: |
Тертишна Олена Іванівна +380688252331 TertishnayaElena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2024 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 60 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою (збирання, навантаження, вивезення та утилізація великогабаритних відходів IV класу небезпеки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Одеська область, Одеський район, територія Фонтанської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплата послуг шляхом банківського переказу коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі виставленого рахунку, протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати отримання рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2024 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2024 16:31 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
23 травня 2024 16:31 |
додаток_1.pdf | |
23 травня 2024 16:31 |
додаток_2.pdf | |
23 травня 2024 16:31 |
додаток_4.pdf | |
23 травня 2024 16:31 |
додаток_3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення предмету послуг
Дата подання: 27 травня 2024 16:34
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:32
Шановний Замовнику,
Відповідно до п.4.3 Тендерної документації та Додатку 3 до неї “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації” предметом закупівлі визначено Послуги з благоустрою (збирання, навантаження, вивезення та утилізація великогабаритних відходів IV класу небезпеки).
В той же час, згідно п.3.2 Проекту договору про закупівлю (Додаток 4) в обов’язках Замовника передбачено, зокрема:
- надати Виконавцеві дані про автотранспорт, що буде вивозити відходи, його модель, державний реєстраційний номер, обсяг кузову, причепу;
- завозити на звалище виключно побутові відходи 4 класу небезпеки та нести за невиконання даного обов’язку передбачену договором та діючим законодавством відповідальність;
- не завозити на звалище вибухові, легкозаймисті, рідкі речовини, відходи 1, 2 і 3 класів небезпеки, радіаційно забруднені відходи.
Враховуючи вищенаведене, просимо роз’яснити:
транспорт Замовника чи транспорт Виконавця буде використовуватись для надання послуг за предметом закупівлі?
вивезення відходів та передача їх на сміттєзвалище буде здійснюватись Замовником чи Виконавцем?
хто має здійснювати навантаження відходів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Збирання, навантаження, вивезення та утилізація великогабаритних відходів здійснюється Виконавцем.
класифікація відходів
Дата подання: 27 травня 2024 16:35
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:32
Шановний Замовнику! Відповідно до п.4.3 Тендерної документації та Додатку 3 до неї “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації” передбачається надання послуг щодо великогабаритних відходів IV класу небезпеки.
Однак відповідно до ст. 7 Закону України “Про управління відходами” відходи поділяються на два класи: 1) небезпечні відходи; 2) відходи, що не є небезпечними. При цьому Класифікація здійснюється відповідно до Національного переліку відходів і Порядку класифікації відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102, та з урахуванням Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3 до Закону).
Частина 2 ст.16 Закону України “Про управління відходами” покладає на утворювачів відходів обов’язок класифікувати свої відходи відповідно до Національного переліку відходів та Порядку класифікації відходів.
Враховуючи вищенаведене, просимо уточнити клас, назву та код відходів, щодо яких планується надання послуг, з урахуванням норм чинного законодавства. В залежності від визначеної Вами класифікації, буде здійснюватися подальша передача відходів на сміттєзвалище або інші спеціалізовані підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення! Замовником буде розглянуте ваше питання.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 14:22 |
Кінець періоду оскарження: | 10 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 10 червня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
30 травня 2024 14:22
|
Електронний підпис |
30 травня 2024 12:09
|
протокол.pdf |