Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби, ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2024-05-23-010460-a ● e6f482c14be44f3c90baf873ea3d27e0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОБИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44106333 |
Місцезнаходження: | 90615, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Великий Бичків, вул.Грушевського, будинок 16 |
Контактна особа: |
Софія Форкош +380636107068 sonya.forkosh1901@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2024 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2024 14:26 |
Початок аукціону: | 04 червня 2024 14:26 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 кілограм
Емаль ПФ-115 червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90615, Україна, Закарпатська область, смт. Великий Бичків, вул. Грушевського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
238 кілограм
Емаль ПФ-115 біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90615, Україна, Закарпатська область, смт. Великий Бичків, вул. Грушевського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
31 кілограм
Емаль ПФ-115 синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90615, Україна, Закарпатська область, смт. Великий Бичків, вул. Грушевського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
32 кілограм
Емаль ПФ-115 жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90615, Україна, Закарпатська область, смт. Великий Бичків, вул. Грушевського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
32 кілограм
Емаль ПФ-115 зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90615, Україна, Закарпатська область, смт. Великий Бичків, вул. Грушевського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
1645 кілограм
Емаль ПФ-226 коричнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90615, Україна, Закарпатська область, смт. Великий Бичків, вул. Грушевського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
780 кілограм
Фарба вапняна біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90615, Україна, Закарпатська область, смт. Великий Бичків, вул. Грушевського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2024 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2024 15:41 |
ТД з 29.05.2024.docx | |
29 травня 2024 15:41 |
Оголошення .docx | |
29 травня 2024 15:41 |
Додаток 3 (зі змінами)_Проєкт договору .docx | |
29 травня 2024 15:41 |
Додаток 1 (зі змінами).docx | |
29 травня 2024 15:41 |
Додаток 2 (зі змінами).docx | |
29 травня 2024 15:41 |
Перелік змін 29.05.24.docx | |
23 травня 2024 16:19 |
Додаток 2 .docx | |
23 травня 2024 16:05 |
Додаток 4.docx | |
23 травня 2024 16:05 |
Додаток 1.docx |
29 травня 2024 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 травня 2024 15:41 |
ТД з 29.05.2024.docx
|
|||||||||
29 травня 2024 15:41 |
Оголошення .docx
|
|||||||||
29 травня 2024 15:41 |
Додаток 3 (зі змінами)_Проєкт договору .docx
|
|||||||||
29 травня 2024 15:41 |
Додаток 1 (зі змінами).docx
|
|||||||||
29 травня 2024 15:41 |
Додаток 2 (зі змінами).docx
|
|||||||||
29 травня 2024 15:41 |
Перелік змін 29.05.24.docx
|
|||||||||
23 травня 2024 16:19 |
Додаток 2 .docx
|
|||||||||
23 травня 2024 16:05 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||
23 травня 2024 16:05 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії.
Дата подання: 23 травня 2024 21:07
Дата відповіді: 24 травня 2024 09:57
Шановний Замовнику. У Додатку 1 містяться протеріччя: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Аналогічним вважається договір відповідно до якого учасник здійснював продаж мультимедійного або комп’ютерного обладнання. 3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) із зазначенням номеру, дати та суми договору (не менше двох) від контрагентів згідно з аналогічними договорами, які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Приведіть, будь ласка, дану вимогу у відповідність. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую!
Технічна специфікація
Дата подання: 24 травня 2024 13:07
Дата відповіді: 24 травня 2024 14:28
Доброго дня. Шановний Замовнику, щодо Емалі ПФ-226 коричнева 3,5 кг повідомляємо що фасування 3,5 кг для цієї фарби не існує, стандартне фасування 0,9 кг, 2,8 кг, тому просимо зробити зміни в технічній специфікації. Також прошу уточнити колір який саме коричневий: червоно-коричневий або жовто - коричневий.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Колір: червоно-коричневий
Технічна специфікація
Дата подання: 24 травня 2024 21:02
Дата відповіді: 27 травня 2024 15:15
Доброго дня. Шановний замовнику, підскажіть, будь ласка, чи може Фарба вапняна мати фасування 14 кг, відповідно збільшиться кількість в штуках. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Будуть внесені зміни
Технічні вимоги
Дата подання: 25 травня 2024 14:08
Дата відповіді: 28 травня 2024 15:08
Доброго дня. Шановний замовнику, в Додатку 2 у Вас міститься вимога надати: Лист від виробника про справжність наданих у складі пропозиції учасника паспортів або сертифікатів якості. Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування учасника, реквізити паспортів або сертифікатів якості, справжність яких підтверджується. Підскажіть, будь ласка, що мається на увазі під реквізитами паспортів або сертифікатів якості?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Будуть внесені зміни
Технічні вимоги
Дата подання: 25 травня 2024 14:11
Дата відповіді: 28 травня 2024 15:08
Шанонийй Замовнику! Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник с кладі пропозиції надає: -4.Якщо учасник не є виробником продукції додатково необхідно надати наступні документи: 4.1 Документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі). Лист від виробника про представництво його інтересів обов’язково повинен містити змістовний перелік технічних та інших документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення). 4.2 Лист від виробника про справжність наданих у складі пропозиції учасника паспортів або сертифікатів якості. Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування учасника, реквізити паспортів або сертифікатів якості, справжність яких підтверджується.
Надання технічних умов та листів про представництво інтересів є можливим для українських виробників та ії офіційних представництв/представників/дилерів та не містить обмежень для учасників. Однак, враховуючи що одним із товарів є фарба "PRIMALEX" іноземного виробництва, надання даного пакету документів саме для вищезазначеного товару є дискримінаційною вимогою. Прошу внести відповідні зміни до документації закупівлі та виключити надання технічних умов та листа про представництво саме для фарби "PRIMALEX". Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Будуть внесені зміни
Щодо фарби вапняної
Дата подання: 27 травня 2024 09:15
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:18
Доброго дня!
Шановний Замовнику, однією з позицій предмету закупівлі є «Фарба вапняна ТМ «PRIMALEX» біла (або еквівалент)». Хотілося б зазначити, що використання даного виду фарби є застарілим, у зв’язку з чим все більше виробників її виводять з виробництва. При цьому хімічна промисловість не стоїть на місці, і як аналог фарби вапняної виготовляють та використовують акрилову або латексну фарбу.
Просимо підтвердити чи буде розглядатися фарба акрилова або латексна, як еквівалент фарби вапняної.
Водночас, для коректного вибору еквіваленту, просимо уточнити чим раніше та наскільки давно були пофарбовані приміщення, що плануються фарбувати вапняною фарбою. А також чи це буде первинне фарбування чи повторне.
Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Як еквівалент розглядається вапняна фарба, характеристики якої прописані у технічній специфікації. Фарбування приміщень раніше здійснювалося вапняною фарбою
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 27 травня 2024 17:58
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:18
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Були внесені зміни від 29.05.2024р.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 27 травня 2024 17:58
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:18
У п.2.2. ззаначено, що Якщо протягом дії договору товар виявиться не належної якості або таким, що не відповідає умовам цього договору, Постачальник зобов’язаний виконати відповідні дії щодо покращення якості предмета закупівлі протягом 1 календарного дня. При цьому таке покращення не повинно призвезти до збільшення суми, визначеної в Договорі. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Шановний Замовник, Закону України «Про захист прав споживачів» заміна неякісного товару відбувається протягом чотирнадцяти календарних днів. Строк заміни протягом 1 дня з дати отримання відповідного повідомлення не є недостатнім для вчасної заміни продукції та є абсолютно невиконуваним в умовах воєнного стану. Просимо внести наступні зміни:
2.2. Якщо протягом дії договору товар виявиться не належної якості або таким, що не відповідає умовам цього договору, Постачальник зобов’язаний виконати відповідні дії щодо покращення якості предмета закупівлі протягом 10 календарних днів. При цьому таке покращення не повинно призвезти до збільшення суми, визначеної в Договорі. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Були внесені зміни від 29.05.2024р.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 27 травня 2024 17:58
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:18
У п.4.3. зазначено, що У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п.4.1. Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 90 календарних днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари.
Шановний Замовник, пункт 4.3 обмежує законне право Постачальника на досудове врегулювання спору шляхом направлення претензії у разі, якщо Замовник не сплачує заборгованість. Згідно ч.1,2 ст.222 ГКУ зазначено, що:
1. Учасники господарських відносин, що порушили майнові права або законні інтереси інших суб'єктів, зобов'язані поновити їх, не чекаючи пред'явлення їм претензії чи звернення до суду.
2. У разі необхідності відшкодування збитків або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання чи інша юридична особа - учасник господарських відносин, чиї права або законні інтереси порушено, з метою безпосереднього врегулювання спору з порушником цих прав або інтересів має право звернутися до нього з письмовою претензією, якщо інше не встановлено законом.
Тобто стаття 222 не передбачає обмежень у подані претензій боржнику, навіть якщо він розраховується за бюджетні кошти/затримка бюджетних коштів тощо. Отже, просимо внести наступні зміни:
4.3.У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п.4.1. Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 90 календарних днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Були внесені зміни від 29.05.2024р.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 27 травня 2024 17:59
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:18
непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.3 проєкту договору:
8.3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Були внесені зміни від 29.05.2024р.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 27 травня 2024 17:59
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:18
У п.10.4. зазначено, що Строк дії Санкції визначає Замовник, але він не буде перевищувати трьох років з моменту початку її застосування. Замовник повідомляє Постачальника про застосування до нього Санкції та строк її дії шляхом направлення повідомлення у спосіб (письмова заявка направляється Замовником на електронну адресу Постачальника _________________, з подальшим направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Постачальника __________________________________), передбачений цим договором про закупівлю. Усі документи (листи, повідомлення, інша кореспонденція та ін.), що будуть відправлені Замовником на адресу Постачальника, вказану в цьому договорі про закупівлю, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до тих пір, поки Постачальник письмово не повідомить Замовника про зміну свого місцезнаходження (із доказами про отримання Замовником такого повідомлення). Уся кореспонденція, що направляється Замовником, вважається отриманою Постачальником не пізніше 14-ти днів з моменту її відправки Замовником на адресу Постачальника, зазначену в цьому договорі про закупівлю.
Правила направлення кореспонденції, що наведені у п. 10.4 є відмінними для Сторін договору, що унеможливлює рівність сторін. До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Вважаємо за необхідне урівняти сторони у порядку направлення кореспонденції та зробити його однаковим для кожної сторони та пропонуємо наступну редакцію п. 10.4:
10.4. Строк дії Санкції визначає Замовник, але він не буде перевищувати трьох років з моменту початку її застосування. Замовник повідомляє Постачальника про застосування до нього Санкції та строк її дії шляхом направлення повідомлення у спосіб (письмова заявка направляється Замовником на електронну адресу Постачальника _________________, з подальшим направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Постачальника __________________________________), передбачений цим договором про закупівлю. Усі документи (листи, повідомлення, інша кореспонденція та т.і.), що будуть відправлені Сторонами на адреси, що вказані у цьому договорі про закупівлю, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до тих пір, поки Сторони письмово не повідомить одна одну про зміну свого місцезнаходження (із доказами про отримання такого повідомлення). Уся кореспонденція, що направляється Сторонами, вважається отриманою Стороною з моменту отримання, а у випадках відмови від отримання Стороною – з моменту відмови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Були внесені зміни від 29.05.2024р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2024 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" |
209 827,68
UAH з ПДВ
|
198 277,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МІКЛОШ ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА" |
222 500,00
UAH з ПДВ
|
198 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
217 764,24
UAH з ПДВ
|
208 062,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛЕМБАК ІРИНА МИХАЙЛІВНА" |
252 720,00
UAH з ПДВ
|
221 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
246 727,74
UAH з ПДВ
|
246 727,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" #44842704 |
Переможець |
198 277,74
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 10:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2024 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2024 13:31
|
договір №150.pdf | укладений |
17 червня 2024 13:29
|