Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро (наливом))
Очікувана вартість
2 999 500,00 UAH
UA-2024-05-23-006639-a ● 581c97278de648ce8646efb9ffa255cc
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 05907124 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, вул. Євгена Коновальця, 24 |
Контактна особа: |
Юлія Моцак +380445299479 avto_baza1010@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2024 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 999 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 997,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням пропозиції надає Замовнику забезпечення пропозиції. Вид забезпечення пропозиції - електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі від очікуваної вартості предмета закупівлі, становить: 89 985,00 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами). Строк дії забезпечення пропозиції – 90 днів з кінцевого строку подання пропозицій. 1. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис банку-гаранта. 2. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - строк, термін або чинність банківської Гарантії тощо із зазначенням конкретних дат її дії «від» і «до» (наприклад: Ця Гарантія набуває чинності (або строк або термін дії цієї Гарантії) з «01» лютого 2024 року та діє до «15» грудня 2024 року); - посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром. Без згоди Бенефіціара допускається внесення змін виключно щодо продовження строку (терміну) дії гарантії. - обов’язок банка, протягом 5 робочих днів з моменту отримання першої письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі, сплатити повну суму забезпечення пропозиції (гарантована сума) згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозі Бенефіціара, в якій буде міститися посилання на одну з підстав, що визначені у п.3 цього Розділу Тендерної документації. - інформація щодо повернення забезпечення пропозиції наведена у відповідності до п.3 цього Розділу Тендерної документації. 3. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури виплати суми забезпечення (вимог щодо надання Бенефіціаром будь-яких підтверджуючих документів, у т.ч. документів, що підтверджують право підпису письмової вимоги тощо). У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта. Відсутність електронної банківської гарантії (забезпечення пропозицій) є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 89985 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 літр
Бензин автомобільний А-95-Євро (наливом))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, Київська область, Київ, вул. Євгена Коновальця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1. Розрахунки здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 (тридцять) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцять) банківських днів, з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок. 2. Розрахунок за поставлені паливні картки здійснюється Покупцем у гривнях, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника. 3. Розрахунки здійснюється за фактично отримані паливні картки на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 16:31 |
Перелік змін.docx | |
30 травня 2024 16:31 |
ЗТД_ (Бензин А 95 налив).doc | |
23 травня 2024 13:44 |
Титульна сторінка.pdf | |
23 травня 2024 13:44 |
Тендерна_документація_ (Бензин А 95 налив).doc |
30 травня 2024 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 травня 2024 16:31 |
Перелік змін.docx
|
|||
30 травня 2024 16:31 |
ЗТД_ (Бензин А 95 налив).doc
|
|||
23 травня 2024 13:44 |
Титульна сторінка.pdf
|
|||
23 травня 2024 13:44 |
Тендерна_документація_ (Бензин А 95 налив).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог надання сертифікатів ISO
Дата подання: 27 травня 2024 15:56
Дата відповіді: 30 травня 2024 09:58
Шановний Замовнику
Ми звертаємося до Вас щодо вимог, встановлених у тендерній документації, які стосуються пред'явлення оригіналів сертифікатів відповідності до стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2015 та ISO 45001:2019. Зазначені вимоги обмежують конкуренцію, оскільки вони виключають компанії, які не мають таких сертифікатів, але все ж можуть поставити якісний товар, що відповідає вашим вимогам.
Наша компанія переконана, що якість продукції та послуг не повинна обмежуватися наявністю певних сертифікатів. Ми пропонуємо вам виключити ці вимоги з тендерної документації, щоб забезпечити рівні умови для всіх учасників торгів.
Також, ми б хотіли звернути вашу увагу на те, що подібні вимоги вже були виключені з інших закупівель державних Замовників, зокрема, Центральна база забезпечення пально-мастильними матеріалами Національної Гвардії України (закупівля № UA-2024-03-15-009973-a. Посилання до закупівлі - https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-03-15-009973-a/claims/2201e5c4724447dfbfe8425ea6ba7d7e).
Будемо вдячні за ваш розгляд вимог та внесення відповідних змін до тендерної документації з метою забезпечення прозорих та рівних умов для всіх учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 травня 2024 16:27
Дата відповіді: 30 травня 2024 10:04
Шановний Замовник! Приберіть дискримінаційні вимоги з тендерної документації, через які приймає участь один і той самий учасник, лише один для економії коштів Вашого підприємтва. А саме:
Додаток 2 І. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ:
пункт 3.14. Учасник має бути прямим Імпортером бензину А-95, що підтверджується наданням копій ВМД та CMR у 2024 році, яке постачається Замовнику. В Україні чудовий власний виробник вітчизняного високоякісного бензину А-95 - завод ПАТ "Укртатнафта". По низьким цінам і гарній якості. Треба підтримувати власне виробництво. Видаливши п.3.14 з ТД , Ви розширите коло учасників, які пропонують українське якісне пальне , зекономите кошти підприємства.
Також пункт 3.15. Учасник торгів повинен підтвердити наявність нафтобази для зберігання палива в радіусі не більше 30–ти кілометрової зони від місця знаходження Замовника (м. Київ вул. Євгена Коновальця, 24) є дискримінаційним , бо занадто звужує коло потенційних постачальників. Через війну більшість нафтобаз знаходиться в Київській обл., але при цьому має можливість пропонувати пальне за вигідними цінами за рахунок перевезення власним транспортом. Додайте в цей пункт наяність нафтобази в Києві або Київській області. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
що до вимоги з імпорту а95
Дата подання: 27 травня 2024 16:37
Дата відповіді: 30 травня 2024 10:04
Шановний Замовнику
Вимога, згідно якої Учасник має бути прямим Імпортером бензину А-95, що підтверджується наданням копій ВМД та CMR у 2024 році, яке постачається Замовнику, створює штучні обмеження для учасників тендеру.
Така вимога обмежую контрагентів внутрішнього ринку та вітчизняних виробників, тому ця вимога може викликати сумніви щодо чесності та прозорості процесу тендеру.
Ми пропонуємо вам виключити цю вимогу з тендерної документації, щоб забезпечити рівні умови для всіх учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
щодо розташування бази
Дата подання: 30 травня 2024 22:17
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:52
Шановний Замовник! Внесіть будь ласка зміни до пункту 3.15." Учасник торгів повинен підтвердити наявність нафтобази для зберігання палива в радіусі не більше 30–ти кілометрової зони від місця знаходження Замовника (м. Київ вул. Євгена Коновальця, 24)", який є дискримінаційним , бо занадто звужує коло потенційних постачальників. К прикладу, якщо наша нафтобаза розташована на відстані 37 км ми вже не зможем прийняти участь в торгах, хоча різниця в доставці складає одна копійка. При цьому наше підприємство має можливість запропонувати пальне за вигідними цінами, більш низькими за рахунок перевезення власним транспортом.
Додайте зміни в цей пункт 3.15 "Учасник торгів повинен підтвердити наявність нафтобази для зберігання палива , що розташована в Києві або в Київській області. Надати копію діючого до 31.12.2024 року договору оренди / зберігання палива з нафтобазою учасника. . Цу буде більш коректно . Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний замовнику!
В зв'язку з тим, що Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України забезпечує безперебійну роботу керівництва держави Верховної Ради та враховуючи, необхідність оперативної поставки пального на АЗС Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України, вважаємо за необхідність залишити дану вимогу без змін.
Інформуємо, що на зазначеній в тендерній документації відстані 30–ти кілометрової зони від місця знаходження Замовника (м. Київ вул. Євгена Коновальця, 24) знаходиться достатня кількість нафтобаз, в зв’язку з чим дана вимога не є дискримінаційною вимогою.
В зв'язку з тим, що Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України забезпечує безперебійну роботу керівництва держави Верховної Ради та враховуючи, необхідність оперативної поставки пального на АЗС Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України, вважаємо за необхідність залишити дану вимогу без змін.
Інформуємо, що на зазначеній в тендерній документації відстані 30–ти кілометрової зони від місця знаходження Замовника (м. Київ вул. Євгена Коновальця, 24) знаходиться достатня кількість нафтобаз, в зв’язку з чим дана вимога не є дискримінаційною вимогою.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 червня 2024 15:45 |
Кінець періоду оскарження: | 15 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 15 червня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відміна Закупівлі, у зв’язку з відсутністю потреби в подальшій закупівлі даного товару за даними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі та встановленою очікуваною вартістю |
Документи:
04 червня 2024 15:45
|
Електронний підпис |
04 червня 2024 15:44
|
Протокол №50 від 04.06.2024 скасування Бензин автомобільний А-95-Євро (наливом).pdf |