Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція спального корпусу та навчального приміщення КП «Волинське територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» на вул. Вишнева, 25 у с. Жабка Луцького району
Очікувана вартість
11 727 532,80 UAH
UA-2024-05-23-004111-a ● 9d7155be6a544d4189de1c8849ae2a73
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бірук Олександр Миколайович 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2024 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 11 727 532,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 637,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція спального корпусу та навчального приміщення КП «Волинське територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» на вул. Вишнева, 25 у с. Жабка Луцького району
Реконструкція спального корпусу та навчального приміщення КП «Волинське територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» на вул. Вишнева, 25 у с. Жабка Луцького району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція спального корпусу та навчального приміщення КП «Волинське територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» на вул. Вишнева, 25 у с. Жабка Луцького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Детальніше в договорі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2024 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2024 13:50 |
ТД спальний Жабка з змінами.docx | |
04 червня 2024 13:50 |
Повідомлення 3-413.pdf | |
23 травня 2024 11:34 |
Протокол 3-411.pdf | |
23 травня 2024 11:34 |
ТД спальний Жабка.docx |
04 червня 2024 13:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2024 13:50 |
ТД спальний Жабка з змінами.docx
|
|||
04 червня 2024 13:50 |
Повідомлення 3-413.pdf
|
|||
23 травня 2024 11:34 |
Протокол 3-411.pdf
|
|||
23 травня 2024 11:34 |
ТД спальний Жабка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розрахунку ціни пропозиції
Дата подання: 31 травня 2024 11:09
Дата відповіді: 04 червня 2024 13:20
Шановний Замовнику! Надайте відомість ресурсів без цін або затверджену проектну документацію відповідно до пункту 5.1 "Настанова з визначення вартості будівництва" , згідно з яким – «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію», оскільки ненадання є порушенням наведених вимог . Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію відповідно до вимог настанови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, з приводу Вашого запитання повідомляєм, що у тендерну жокументацію внесено зміни.
дискримінаційна умова щодо вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики отруєнь і захворювань, , управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі
Дата подання: 31 травня 2024 22:55
Дата відповіді: 04 червня 2024 13:19
шановний Замовник! Обгрунтуйте доцільність та правомірність умови Документації щодо надання зокрема"Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник повинен надати:
документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та/або протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань: вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики отруєнь і захворювань, , управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі (не менше як на 2-ох працівників). Вважаємо зазначену вище умову дискримінаційною для учасників, оскільки вона не стосується предмету закупівлі. Просимо виключити зазначену вище умову з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, з приводу Вашого запитання повідомляєм наступне: дана вимога, щодо надання в складі пропозиції копій документів, що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці встановлена з вимогою відбору Учасників процедури закупівлі, працівники якого пройшли відповідні навчання з перевірки знань з охорони праці. Норми законодавства в сфері закупівель не містять визначення «дискримінаційних вимог», отже будь-яку вимогу можна вважати «дискримінаційною», якщо потенційний Учасник їй не відповідає. Відтак, слід трактувати дискримінаційні вимоги ширше, для прикладу: чи обмежений Учасник в можливості залучення працівників, що пройшли навчання з охорони праці та підтвердили відповідні знання? Чи може Учасник залучити таких працівників або залучити працівників субпідрядника? Чи може Учасник відправити працівників на навчання та отримати вказані документи? Керуючись логікою та практикою органу оскарження, якщо Учасник може здійснити вказані дії (залучити працівників, чи субпідрядника, відправити власних працівників для проходження навчання), то такі вимоги не є дискримінаційними, оскільки вони можливі для виконання. Вимогами тендерної документації передбачено не менше 2-ох таких працівників, відтак, вказана кількість є виправданою, адже Замовник не бажає перевірку знань з охорони праці у всіх працівників, а лише у двох (для прикладу головного інженера та виконавця робіт або директора). Вимоги технічного завдання містять роботи підвищеної небезпеки, що свідчить про необхідність проходження перевірки знань з охорони праці працівникам Учасника. Зважаючи на наведене вище, в Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін в тендерну документацію
незаконна умова щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020.
Дата подання: 31 травня 2024 23:05
Дата відповіді: 04 червня 2024 13:19
Шановний замовник . Умова надати Копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту, яким посвідчується, що система енергетичного менеджменту здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» з відповідними видами економічної діяльності. є неправомірною для даної закупівлі. Наше твердження обгрунтоване рішенням комісії АМКУ з розгляду скарг від 21.05.2024 № 8899.pdf, зокрема п. 5.2 Рішення містить наступне: " 5.2. Щодо сертифіката 50001:2020 (ISO 50001:2018), виданого учаснику, який підтверджує, що підприємство виконує весь комплекс вимог щодо Системи енергетичного
менеджменту. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу,
предметом закупівлі є Будівництво споруди цивільного захисту (підземного
протирадіаційного укриття) опорного закладу освіти Кожанського ліцею-гімназії з
початковою школою та дошкільним відділенням Кожанської селищної ради ДК 021:2015:
45210000-2 — Будівництво будівель.Слід зазначити, що наведена вище вимога щодо необхідності надання сертифіката "Системи енергетичного менеджменту" не узгоджується з предметом закупівлі.Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації." З огляду на викладене вище, просимо внести зміни у ТД та виключити умову щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, з приводу Вашого запитання повідомляєм наступне: у вказаному Вами рішення АМКУ вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» сформульована іншим чином ніж в оголошеній нами закупівлі, що не може являтись прикладом дискримінаційного підходу в цій частині. Вимогами тендерної документації у наведеній Вами закупівлі вказано: надати сертифікат 50001:2020 (ISO 50001:2018), виданого учаснику, який підтверджує, що підприємство виконує весь комплекс вимог щодо Системи енергетичного менеджменту. Вимогами тендерної документації не передбачено, що сертифікат повинен підтверджувати, що підприємство виконує весь комплекс вимог щодо Системи енергетичного менеджменту, достатньо лише наявності такого сертифікату. Мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації, яка отримала сертифікат, створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. В час постійних обстрілів енергетичної інфраструктури, постійним дефіцитом електроенергії, впровадження потенційним Учасником закупівлі системи енергетичного менеджменту, свідчить про розуміння необхідності здійснення заходів, спрямованих на зменшення споживання та використання електроенергії, поліпшення енергетичної ефективності, оскільки під час виконання робіт учасником будуть застосовуватись обладнання та інструменти із високим рівнем споживання електроенергії, постійні відключення електроенергії та відсутність чіткого графіку такого відключення ставить під сумнів можливість виконання робіт вчасно, саме тому Учасник повинен впроваджувати вказані системи і процеси, що дозволять виконувати роботи вчасно та з відповідною якістю. Зважаючи на наведене вище, в Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-23-004111-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40819378
Дата подання: 19 червня 2024 16:06
Дата подання: 19 червня 2024 16:06
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 червня 2024 13:21
рішення від 21.06.2024 № 10805.pdf
Дата публікації: 21 червня 2024 13:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2024 № 11359.pdf
Дата публікації: 02 липня 2024 14:23
рішення від 01.07.2024 № 11359.pdf
Дата публікації: 04 липня 2024 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: відхилити тендерну пропозицію
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2024 09:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
11 692 996,81
UAH з ПДВ
|
11 692 996,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Рішення скасоване |
11 692 996,81
UAH з ПДВ
|
08 липня 2024 10:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2024 08:49
|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Рішення скасоване |
11 692 996,81
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 13:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2024 14:13
|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Відхилено |
11 692 996,81
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 13:57
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій