Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 72 |
Контактна особа: |
Руденко Світлана 0459561828 privet14.07@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2024 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконану послугу будуть здійснюватися на підставі актів виконаної послуги за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконання послуги за формою № КБ-3 підписаних сторонами. ЗАМОВНИК проводить оплату за виконану послугу протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів виконання послуги за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконання послуги за формою № КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2024 09:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2024 09:58 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-08-000024 ● a1d64fd0320946d2bd3500473042c748
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2024 № 169
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-05-23-001580-a 23.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 15:18:02
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 11:57:34
Пояснення на запит
Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради надає пояснення на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.), а саме:
Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання зелених насаджень по Бориспільській міській територіальній громаді) на підставі фактичного надання послуг у попередніх періодах для забезпечення життєдіяльності громади, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та вимог діючого законодавства.
Кошти на закупівлю ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання зелених насаджень по Бориспільській міській територіальній громаді) було виділено рішенням Бориспільської міської ради від 15 грудня 2023 року № 3016-48-VIII «Про бюджет Бориспільської міської територіальної громади на 2024 рік».
Замовник, при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, керувався Законом України «Про місцеве самоврядування», Законом України «Про благоустрій населених пунктів», Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства; Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України».
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://borispol-rada.gov.ua/item/59154-posluhy-z-ozelenennia-ter-po-boryspilskii-miskii-terytorialnii-hromadi.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" |
5 918 411,51
UAH з ПДВ
|
5 918 411,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" #03363720 |
Переможець |
5 918 411,51
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 17:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2024 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 20:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2024 16:49
|
Договір № 186 (ДУ №1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2024 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 08:49
|
Договір № 186.pdf | укладений |
14 червня 2024 08:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання зелених насаджень по Бориспільській міській територіальній громаді) | 1 | послуга |
5 756 128,25
UAH з ПДВ
|