Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОРОХТЯНСЬКА ВИСОКОГІРСЬКА НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗАРОСЛЯК" |
Код ЄДРПОУ: | 20549521 |
Місцезнаходження: | 78595, Україна , Івано-Франківська обл., Яремче, селище міського типу Ворохта, ВУЛИЦЯ ГОВЕРЛЯНСЬКА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Соколюк Валентина 380674523694 zaroslyk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2024 21:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 12:53 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 12:53 |
Очікувана вартість: | 8 015 621,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 078,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 000, 00 грн. (двадцять п’ять тисяч гривень 00 коп.) Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Банківська гарантія повинна бути оформленою з урахуванням вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. 7. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2024 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2024 17:21 |
Технічна специфікація (Нова редакція) від 03.06.24р..docx | |
03 червня 2024 17:20 |
Тендерна документація (Нова редакція) (03.06.24р.).docx | |
03 червня 2024 17:20 |
Перелік змін від 03.06.24р..docx | |
31 травня 2024 19:42 |
Перелік змін від 31.05.docx | |
24 травня 2024 08:17 |
Перелік змін.docx | |
22 травня 2024 21:16 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії.docx | |
22 травня 2024 21:16 |
Додаток №5.docx | |
22 травня 2024 21:16 |
Додаток 2.1.XLS |
03 червня 2024 17:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 червня 2024 17:21 |
Технічна специфікація (Нова редакція) від 03.06.24р..docx
|
|||||||||
03 червня 2024 17:20 |
Тендерна документація (Нова редакція) (03.06.24р.).docx
|
|||||||||
03 червня 2024 17:20 |
Перелік змін від 03.06.24р..docx
|
|||||||||
31 травня 2024 19:42 |
Перелік змін від 31.05.docx
|
|||||||||
24 травня 2024 08:17 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
22 травня 2024 21:16 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії.docx
|
|||||||||
22 травня 2024 21:16 |
Додаток №5.docx
|
|||||||||
22 травня 2024 21:16 |
Додаток 2.1.XLS
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація по закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт котельні із заміною котлів на Державному підприємстві Ворохтянська високо гірська навчально-спортивна база «Заросляк» по вул. Говерлянська, 31 смт. Ворохта , м. Яремче Івано-Франківської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) розроблена відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертну оцінку відповідно до вимог законодавства. Таким чином відповідно до проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту №09-330-23 від 20 листопада 2023 термін виконання робіт становить 2 місяці.
Крім того, відповідний термін виконання робіт обумовлений необхідністю завершити відповідні роботи до настання опалювального сезону та потребі в повноцінному функціонуванні об’єктна до настання холодів.
Замовник при встановленні відповідних термінів виходив із інформації зазначеній в проектно-кошторисній документації, а також для можливості усунення несправностей або не якісного виконання робіт, якщо таке відбудеться, до моменту настання холодів та опалювального сезону.
Додатково зазначаємо, враховуючи затверджену експертним звітом вартість виконання робіт з авторського та технічного нагляду, укладення відповідних договорів не передбачає проведення конкурентних закупівель, а отже не вимагає довгого періоду часу. Процедура укладення договорів та публікації звітів по даному етапу може розпочатись після визначення Учасника цієї закупівлі переможцем, оскільки не прив’язана до результатів даного тендеру та підписання договору з переможцем.
З огляду на це, вимога про внесення змін до тендерної документації в частині продовження термінів не відповідає проектно-кошторисній документації та реальній потребі Замовника, а інформація про звернення із скаргою в АМКУ виглядає як тиск на Замовника, а отже не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-08-000009 ● d4849440a1a34a70a6f24e7a99a8b5ca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.07.2024 № 49-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.07.2024 № 49-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-05-22-013227-a 22.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-09 12:40:28
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт котельні із заміною котлів на Державному підприємстві Ворохтянська високо гірська навчально-спортивна база «Заросляк» по вул. Говерлянська, 31 смт. Ворохта , м. Яремче Івано-Франківської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-22-013227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 09:59:29
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт котельні із заміною котлів на Державному підприємстві Ворохтянська високо гірська навчально-спортивна база «Заросляк» по вул. Говерлянська, 31 смт. Ворохта , м. Яремче Івано-Франківської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за ідентифікатором ID: UA-2024-05-22-013227-a), відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
З огляду на вищенаведене, повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість:
Державним підприємством "ВОРОХТЯНСЬКА ВИСОКОГІРСЬКА НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗАРОСЛЯК" запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на підставі чинного законодавства Україні, господарської необхідності у закупівлі саме таких робіт, а також проектно-кошторисної документації яка була розроблена та затверджена у відповідності до чинного законодавства.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме визначена з урахуванням чинних норм законодавства у сфері визначення вартості будівництва та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
2) Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-09 12:45:32
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт котельні із заміною котлів на Державному підприємстві Ворохтянська високо гірська навчально-спортивна база «Заросляк» по вул. Говерлянська, 31 смт. Ворохта , м. Яремче Івано-Франківської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-22-013227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "КР-ГРУП", тоді як на вимогу, встановлену Замовником у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі аналогічного договору учасником торгів ТОВ "КР-ГРУП" надано копії довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) (файл 26.2. КБ-3 та КБ-2 до договору Білозерка.pdf) щодо підтвердження виконання договору. Проте, подана інформація не містить підтвердження виконання договору на повну суму, вказану у «Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 10:01:45
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт котельні із заміною котлів на Державному підприємстві Ворохтянська високо гірська навчально-спортивна база «Заросляк» по вул. Говерлянська, 31 смт. Ворохта , м. Яремче Івано-Франківської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за ідентифікатором ID: UA-2024-05-22-013227-a), відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "КР-ГРУП", тоді як на вимогу, встановлену Замовником у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі аналогічного договору учасником торгів ТОВ "КР-ГРУП" надано копії довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) (файл 26.2. КБ-3 та КБ-2 до договору Білозерка.pdf) щодо підтвердження виконання договору. Проте, подана інформація не містить підтвердження виконання договору на повну суму, вказану у «Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
З огляду на вищенаведене, повідомляємо наступне:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Натомість спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв встановлюється Замовником закупівлі.
Згідно вимог п. 3.2. додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагалось надання копії підписаних усіма сторонами аналогічного договору (договорів у кожному окремому випадку) довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по договорах зазначених у довідці.
В свою чергу, звертаємо увагу, що немає вимоги подання усіх довідок та актів підписаних між сторонам які були підчас виконання договору, та/або немає вимоги подання довідок на повну суму вказану в аналогічному договорі.
Таким чином, учасником було належним чином дотримано вимог тендерної документації а замовником у відповідності до норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель здійснено розгляд тендерної пропозиції Учасника.
Додатково зазначаємо, що у документах поданих Учасником, а саме «Лист-відгук про співпрацю з контрагентом від 31 травня 2024 року № 171» управління освіти, культури, молоді та спорту Білозерської селищної ради підтвердило виконання договору в повному обсязі, добросовісно, якісно та своєчасно.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
7 298 754,00
UAH з ПДВ
|
7 298 754,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КР-ГРУП" |
7 897 596,00
UAH з ПДВ
|
7 897 596,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Відхилено |
7 298 754,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 14:31
|
ТОВ "КР-ГРУП" #41921002 |
Переможець |
7 897 596,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 18:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2024 16:37
|
додаткова угода по котельні.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2024 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2024 14:21
|
ДОГОВІР58 .docx котельня.pdf | укладений |
01 липня 2024 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із систематичним відключенням електроенергії протягом липня 2024 |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |