Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові)
Очікувана вартість
339 466,00 UAH
UA-2024-05-22-013043-a ● 383b82f3ddb245fdb282436d66fdece9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут" |
Код ЄДРПОУ: | 25556649 |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Пасічна, 68 |
Контактна особа: |
Ірина Ключук +380675519505 mail@lgk.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2024 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 339 466,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 697,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії . Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику-переможцю установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 2) копія банківської ліцензії видана банком; 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Під кількістю 1 шт. слід розуміти 1 пара.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 пара
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 червня 2024
ДК 021:2015: 18815100-6 — Черевики
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання протягом 30 днів, по мірі надходження коштів на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2024 року. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2024 20:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2024 20:33 |
Перелік змін_від 28.05.2024.docx | |
28 травня 2024 20:33 |
Тендерна документацiя зі змінами від 28.05.2024 р. .doc | |
28 травня 2024 20:33 |
Проект договору зі змінами від 28.05.2024 р..docx | |
28 травня 2024 20:33 |
Технічна специфікація зі змінами від 28.05.2024 р.docx | |
22 травня 2024 19:28 |
Тендерна документацiя.doc | |
22 травня 2024 19:28 |
Проект договору.docx | |
22 травня 2024 19:28 |
Технічна специфікація.docx |
28 травня 2024 20:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2024 20:33 |
Перелік змін_від 28.05.2024.docx
|
|||
28 травня 2024 20:33 |
Тендерна документацiя зі змінами від 28.05.2024 р. .doc
|
|||
28 травня 2024 20:33 |
Проект договору зі змінами від 28.05.2024 р..docx
|
|||
28 травня 2024 20:33 |
Технічна специфікація зі змінами від 28.05.2024 р.docx
|
|||
22 травня 2024 19:28 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
22 травня 2024 19:28 |
Проект договору.docx
|
|||
22 травня 2024 19:28 |
Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про терміни поставки
Дата подання: 23 травня 2024 14:24
Дата відповіді: 24 травня 2024 08:59
Чому поставка в попередніх торгах була до 17.08.2024 року, а по цих торгах до 17.06.2024року.
Відповідь: Вітаємо. Замовник формує тендерну документацію і додатки до неї зважаючи в тому числі на всі потенційні ризики які можуть виникнути в ході здійснення закупівлі. Оскільки попередні торги за даним предметом закупівлі не були успішними через відхилення всіх тендерних пропозицій, та на ризик того, що може мати місце необхідність згідно п. 6.2.1. Проекту договору Достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк за 15 календарних днів, а також на те що в такому випадку Замовник повинен встигнути провести знову відкриті торги на закупівлю даного товару та отримати такий товар до початку нового навчального року. Відтак, зважаючи на вище викладене, Замовником було встановлено відповідні строки поставки. З повагою.
про поставку товару
Дата подання: 24 травня 2024 09:34
Дата відповіді: 24 травня 2024 14:11
Враховуючи ризики для отримання товару до початку нового навчального року чи зможете подовжити термін дії договору у випадку визначення переможця до 17.08.2024року.
Відповідь: Згідо пп.4 п.19. Постанови КМУ №1178 Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відтак. Замовник може продовжувати термін дії договору лише на підставі пп.4 п.19. Постанови КМУ №1178 та у разі виникнення належного документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
З повагою.
З повагою.
Внести зміни в терміни поставки товару та виключити незаконні вимоги
Дата подання: 26 травня 2024 23:04
Дата відповіді: 27 травня 2024 11:24
Навіть важко уявити більш явної підготовки тендерної документації під одного конкретного участника. Замовник 26.04.2024р. оголошує закупівлю UA-2024-04-26-011313-a предмет закупівлі - Черевики зимові, в якій вимагає Сертифікат відповідності предмета закупівлі ДСТУ 2063-92. Конкретний участник був дискваліфікований по причині закінчення терміну дії описанного раніше сертифікату відповідності.
В новій закупівлі на такий самий предмет закупівлі, оголошеній 22.05.2024р. UA-2024-05-22-013043-a замовник вже не вимагає підтвердження відповідності товару ДСТУ 2063-92 шляхом надання відповідного сертифікату відповідності. Дуже дивно, невже за тиждень помінялися вимоги до якості товару і способу підтвердження відповідності?
Вимагати надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність ДСТУ/ГОСТ є не законним. Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 N 247 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 р. за N 4/5195 Відповідно Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи:
- «державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини»;
«висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи».
До того ж з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Попередні накази, що стосуються порядку видачі санітарно-епідеміологічних експертиз втратили чинність відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України 19.10.2023 № 1829 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 листопада 2023 р. за № 1919/40975 Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247
До того ж в новому тендері змінено строки постачання продукції. Які вказують на те, що Замовник впевнений в участі лише одного учасника і порушує процесуальні вимоги оцінки пропозиції та підписання договорів.
А саме кінцевий термін подачі документів 30.05.2024р., початок аукціону також 30.05.2024 р. Далі 01-02 червня вихідні дні. Оцінку пропозицій Замовник почне 03.06.2024р. Відповідно до пункту 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» :
«10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.»
Тобто маємо вже 07.06.2024р.
Відповідно до пунктів 5 та пункту 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«5. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. {Частина п'ята статті 33 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} 6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів»
Тобто тільки 17.06.2024р договір буде тільки підписаний. Але замовник зазначає кінцевий строк поставки товару 17.06.2024р, роблячи неможливим виконання умов договору. Мало того Замовник вимагає банківську гарантію виконання умов договору. Немає жодної доцільності встановлювати такі строки поставки ще й тому, що вступна компанія в цьому навчальному закладі закінчується тільки 20 липня і тільки тоді будуть відомі остаточні дані по розмірам. Робимо висновок, в цій тендерній закупівлі ніхто крім обраного учасника не буде приймати участь, оскаржувати рішення також нікому, всі умови підлаштовані, щоб протягнути свого учасника.
Вважаю, що закупівлями від цього Замовника повинні зацікавитись ЗМІ та відповідні органи нагляду за додержанням законодовства з питань державних закупівель. Тому що все це не припустимо в такий важкий час для України. Не для цього створювалась платформа Prozorro.
Вимагаємо внести зміни, виключити незаконні вимоги, виставити розумні строки поставки товару (за місяць після підписання договору, до 20.07.2024 реально, без зривів поставити взуття), надати можливість проведення конкурентних закупівель по принципу змагальності, кваліфікації, наявних виробничих можливостей та досвіду виконання, а не територіальної/корупційної ознаки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо про те, що Замовник формує тендерну документацію і додатки до неї зважаючи в тому числі на всі потенційні ризики які можуть виникнути в ході здійснення закупівлі. Оскільки попередні торги за даним предметом закупівлі не були успішними через відхилення всіх тендерних пропозицій, та на ризик того, що може мати місце необхідність згідно п. 6.2.1. Проекту договору Достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк за 15 календарних днів, а також на те що в такому випадку Замовник повинен встигнути провести знову відкриті торги на закупівлю даного товару та отримати такий товар до початку нового навчального року. Відтак, зважаючи на вище викладене, Замовником було встановлено відповідні строки поставки.
Щодо формування вимог Технічної специфікації, повідомляємо. що Замовником. зважаючи на помилки допущені ВСІМА учасниками у попередній закупівлі при підготовці своїх тендерних пропозицій та з метою залучення якомога ширшого кола учасників, не допущення дискримінації учасників, було запропоновано можливість надати інший документ на підтвердження якісних характеристик пропонованого товару. наприклад: - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності ДСТУ/ГОСТ на нубук гідрофобний з якого буде виготовлене взуття чи інший документ, виданий сертифікованою лабораторією який засвідчить проведення випробувань на нубук гідрофобний з якого буде виготовлене взуття.
Також повідомляємо те, що Замовник здійснює свою діяльність керуючись нормами чинного законодавства в сфері публічних закупівель та принципів здійснення публічних закупівель.
З повагою.
Щодо формування вимог Технічної специфікації, повідомляємо. що Замовником. зважаючи на помилки допущені ВСІМА учасниками у попередній закупівлі при підготовці своїх тендерних пропозицій та з метою залучення якомога ширшого кола учасників, не допущення дискримінації учасників, було запропоновано можливість надати інший документ на підтвердження якісних характеристик пропонованого товару. наприклад: - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності ДСТУ/ГОСТ на нубук гідрофобний з якого буде виготовлене взуття чи інший документ, виданий сертифікованою лабораторією який засвідчить проведення випробувань на нубук гідрофобний з якого буде виготовлене взуття.
Також повідомляємо те, що Замовник здійснює свою діяльність керуючись нормами чинного законодавства в сфері публічних закупівель та принципів здійснення публічних закупівель.
З повагою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МУСІЙОВИЧ |
303 240,00
UAH з ПДВ
|
303 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МУСІЙОВИЧ #2018705895 |
Переможець |
303 240,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 14:17
|
договір 58.pdf | укладений |
14 червня 2024 14:15
|