Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ГІМНАЗІЄЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ ПРИБУЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20893891 |
Місцезнаходження: | 56445, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський р-н., село Прибужжя, вул. Соборна, будинок 52/А |
Контактна особа: |
Тетяна Скотнікова +380666534797 prybuzhya-scool@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2024 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 51 587 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 257 938,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник приймає рішення щодо часткового чи повного розрахунку за виконані частково чи в повному обсязі роботи протягом 90 днів після надання та на підставі документів про виконання робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2024 18:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2024 18:11 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
22 травня 2024 18:11 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
22 травня 2024 18:11 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
22 травня 2024 18:11 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Весь необхідний обсяг робіт вказаний в Додатку 2 тендерної документації, даної інформації достатньо для виконання прорахунків та подання тендерної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000070 ● 1f27f99971004c0caa938771f3d58036
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 45-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.06.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.06.2024 № 45-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-05-22-012849-a 22.05.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-10 17:37:30
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-12 17:07:22
Відповідно до Запиту про надання пояснень, інформації, документів від 10.06.2024, повідомляємо наступне:
1. Визначення очікуваної вартісні, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувалося на підставі Проектно-кошторисної документації, що пройшла комплексну експертизу відповідно до діючого законодавства.
На ваш запит надаємо Витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва PD01:2773-3160-9105-3757, Витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про експертизу проектної документації EX01:9095-5436-1912-6996 та Проектну-кошторисну документацію в повному обсязі тощо .
2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі була оприлюднена на сайті https://prozorro.gov.ua/ в рамках процедури тендера та на власному вебсайті http://prybuzhia-school.edukit.mk.ua/advert/
- pd01_2773-3160-9105-3757_20240307053852.pdf
- ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ (1).pdf
- КЛАС НАСЛІДКІВ.pdf
- ТОМ 1 - ПЗ, ПОБ.pdf
- ТОМ 2 - Енергоефективність.pdf
- ТОМ 3 - ІТЗ ЦО.pdf
- ТОМ 4 - ГП, АР, ТХ, АБ.pdf
- ТОМ 5 - ЗВК, ВК, ОВ.pdf
- ТОМ 6 - ЕТР, АК, СЗ, СПС, СО.pdf
- ТОМ 7 Зведений кошторисний рзрахунок вартості будівництва.pdf
- експертний звіт.pdf
- витяг.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-13 17:37:52
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно до наданої в ході проведення моніторингу проєктно-кошторисної документації (том 7 зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва) передбачається придбання окремо устаткування, меблів та інвентарю (далі – устаткування).
Зокрема, придбання устаткування передбачено локальними кошторисами № 02-01-03, № 02-01-05, № 02-01-07, № 02-01-09, № 02-01-012, № 02-01-014, № 02-01-017, № 02-01-020, № 02-01-023, № 02-01-025, № 02-01-028, № 02-01-031, № 06-02-02 та № 06-03-02. Загальна вартість цього устаткування відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва по главах 1-9 складає 2230,547 тис гривень.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію. Також, згідно пункту 5.1 Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Технічна специфікація, наведена в додатку 2 до тендерної документації не містить інформації щодо придбання учасниками устаткування, меблів та інвентарю, передбачених проєктно-кошторисною документацією. Крім того, оприлюднена тендерна документація не містить відомостей ресурсів або проєктної документації.
Разом з цим, вартість устаткування в сумі 2230,547 тис грн врахована в очікуваній вартості закупівлі.
При цьому, в ході моніторинга встановлено, що учасником ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА» здійснено розрахунок пропозиції з урахуванням придбання устаткування, про що свідчать надані локальні кошториси.
Принципи здійснення публічних закупівель визначені статтею 5 Закону, зокрема, закупівлі здійснюються за такими принципами: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Зважаючи на вищезазначене, пропонуємо пояснити, чому в оприлюдненій тендерній документації наведено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не в повному обсязі, зокрема, відсутня інформація щодо придбання підрядником устаткування.
2. Відповідно до пункту 3 локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-012 (сторінка 265, том 7 зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва) передбачено придбання устаткування: дизель-генератор контейнерного виконання 380В 28кВА з вбудованим АВР ДГ Matari MC30S вартістю 320 833,33 гривні.
Учасник ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА» в складі тендерної пропозиції у файлі «договірна ціна.pdf» надав локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-012 (сторінка 135 файлу «договірна ціна.pdf»), відповідно до якого пропонує до придбання дизель-генератор контейнерного виконання 380В 28кВА з вбудованим АВР ДГ Matari MC30S вартістю 487 083,33 гривні.
Відповідно до пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 000,00 грн, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує в 2024 році – 20 відсотків. Зокрема, особливості здійснення закупівель, визначені пунктом 6-1 розділу Х Закону, застосовуються до таких товарів: дизель-генераторні установки.
При цьому, абзацом третім пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості) визначено наступну вимогу: у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону
Крім того, пунктом 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, визначено, що «замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності».
Зважаючи на вищезазначене, пропонуємо пояснити:
1) яким чином вимоги пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів відображені в тендерній документації?
2) яким чином учасником ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА» підтверджено ступінь локалізації запропонованого дизель-генератора?
3. Відповідно до положень пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
Перевіркою електронного підпису на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua) встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА» 05.06.2024 підписана Пестовим Петром Євгеновичем директором ТОВ «ГОСПОДАР-2», який не є керівником ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА» згідно даних ЄДР.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА» відсутні документи передбачені пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: довіреність або доручення на Пестова Петра Євгеновича.
Зважаючи на вищезазначене, пропонуємо пояснити, яким чином учасником ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА» дотримано вимоги тендерної документації та підтверджено повноваження Пестова Петра Євгеновича директора ТОВ «ГОСПОДАР-2» подавати тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 16:38:43
Відповідно до Запиту про надання пояснень, повідомляємо наступне:
Оскільки замовником допущена помилка, то прийнято рішення про відміну процедури закупівлі , яке стане можливим лише після отримання висновку від органу аудиту за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-22-012849-a. Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА», в межах законодавства вжиті заходи щодо відміни відкритих торгів . ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА» повернено на кваліфікацію, 20 червня 2024 09:13 скасовано рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА». 20 червня 2024 10:06 оприлюднено інформацію , щодо відміни відкритих торгів .
2024-06-20 10:26:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2024-06-27 10:53:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА" |
50 555 877,40
UAH з ПДВ
|
50 555 877,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА" #44657806 |
Рішення скасоване |
50 555 877,40
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 09:13
|
ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА" #44657806 |
Очікує рішення |
50 555 877,40
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 09:13
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 червня 2024 10:06 |
Кінець періоду оскарження: | 01 липня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 01 липня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | порушення пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва та пункту 13-1 Порядку № 861. |
20 червня 2024 10:06
|
Електронний підпис |
20 червня 2024 10:05
|
протокол про відміну відкритих торгів .pdf |