Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
Контактна особа: |
Пиріг Юлія 380442723536 kyivzelenbudtender5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2024 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 12:40 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 12:40 |
Очікувана вартість: | 2 424 544,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 245,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених у цьому пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі, та дорівнює 12 000, 00 грн. (дванадцять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (подаються у складі тендерної пропозиції); - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним\кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою з банку, виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» код ЄДРПОУ 03362123 КО «Київзеленбуд», 04053 м. Київ, вул. Кудрявська, 23 Код ЄДРПОУ: 03362123 UA 183534890000026004572826001 АТ «АСВІО БАНК» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотки вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 3 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2024 12:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2024 12:04 |
Перелік змін_10.06.24.docx | |
10 червня 2024 12:03 |
Проект дог. підряду_ПУЩА ВОДИЦЯ зі змінами.docx | |
10 червня 2024 12:03 |
ТД_ПУЩА ВОДИЦЯ зі змінами 10.06.24.docx | |
05 червня 2024 18:46 |
Перелік змін_05.06.24.docx | |
22 травня 2024 17:39 |
№240510-01В Експертний звіт.pdf |
10 червня 2024 12:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 червня 2024 12:04 |
Перелік змін_10.06.24.docx
|
|||||||||
10 червня 2024 12:03 |
Проект дог. підряду_ПУЩА ВОДИЦЯ зі змінами.docx
|
|||||||||
10 червня 2024 12:03 |
ТД_ПУЩА ВОДИЦЯ зі змінами 10.06.24.docx
|
|||||||||
05 червня 2024 18:46 |
Перелік змін_05.06.24.docx
|
|||||||||
22 травня 2024 17:39 |
№240510-01В Експертний звіт.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-26-000031 ● f2ec009b06b647b09d2735b9357a8026
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2024 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.11.2024 № 39-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 26.11.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.11.2024 №39-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-05-22-012626-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-27 09:51:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт парку культури та відпочинку «Пуща-Водиця» в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-012626-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Згідно з рішенням Уповноваженої особи пропозиція учасника ТОВ "СК НЕВА+" з найнижчою ціною відхилена у зв'язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції копії діючого сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Так, згідно з п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено вимогу наступного змісту: "Учасник подає у складі тендерної пропозиції документи видані на його ім’я або на ім’я субпідрядника: копію діючого сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданого акредитованим органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику". А отже надання таких документів не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, проте Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Виходячи з вищевикладеного поясніть причини ненадання учаснику ТОВ "СК НЕВА+" право на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог п.42 Особливостей №1178.
2. У зв'язку з тим, що переможцем торгів ТОВ "БОБКЕТРЕНТ" надано інформацію про залучення при виконанні робіт в якості субпідрядника ТОВ "Інтербудпостач" в розмірі більш ніж 20% від вартості договору про закупівлю просимо надати інформацію щодо виконання Замовником вимог абз.19 п.47 Особливостей №1178, а саме документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності фінансової спроможності субпідрядника: обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік субпідрядника має становити не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформації та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункту 6 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді банківської гарантії, що складає 2 % від вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-29 11:40:32
Про надання пояснень
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби Управління південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 27.11.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт парку культури та відпочинку «Пуща-Водиця» в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-012626-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне.
1. Згідно з рішенням Уповноваженої особи пропозиція учасника ТОВ "СК НЕВА+" з найнижчою ціною відхилена у зв'язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції копії діючого сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018. Так, згідно з п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено вимогу наступного змісту: "Учасник подає у складі тендерної пропозиції документи видані на його ім’я або на ім’я субпідрядника: копію діючого сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданого акредитованим органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику". А отже надання таких документів не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, проте Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Виходячи з вищевикладеного поясніть причини ненадання учаснику ТОВ "СК НЕВА+" право на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог п.42 Особливостей №1178.
На підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації замовником було встановлено вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції документів виданих на його ім’я або на ім’я субпідрядника, у тому числі копію діючого сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданого акредитованим органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику.
Зважаючи на характер робіт даної закупівлі, сертифікатом було визначено підтвердження відповідності вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 в частині стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику. З огляду на інформацію, що містилася у зазначеному сертифікаті, замовником було віднесено дану вимогу для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В свою чергу, стосовно вищезазначеної вимоги зі сторони потенційних учасника/учасників не надходило звернення за роз’ясненнями та у строк передбачений для оскарження умов тендерної документації, не було подано жодної скарги, щодо неправомірності застосування даної вимоги для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. З огляду на вищезазначене, всіма учасниками даної закупівлі були прийняті умови тендерної документації в цілому.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+», всупереч наявній вимозі, був відсутній діючий сертифікат про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданого акредитованим органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику.
Згідно пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Оскільки, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не підлягає усуненню таких невідповідностей в електронній системі закупівель, тому у зв’язку із відсутністю діючого сертифікат про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданого акредитованим органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику тендерна, пропозиція учасника ТОВ «СК НЕВА+» не могла бути усунена відповідно до пункту 43 Особливостей.
2. У зв'язку з тим, що переможцем торгів ТОВ "БОБКЕТРЕНТ" надано інформацію про залучення при виконанні робіт в якості субпідрядника ТОВ "Інтербудпостач" в розмірі більш ніж 20% від вартості договору про закупівлю просимо надати інформацію щодо виконання Замовником вимог абз.19 п.47 Особливостей №1178, а саме документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності фінансової спроможності субпідрядника: обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік субпідрядника має становити не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Абзацом 19 пункту 47 Особливостей №1178 визначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом - тобто пунктом 47 Особливостей. Також зазначаємо, що у пункті 47 Особливостей не передбачено вимог щодо підтвердження відповідності субпідрядника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, в тому числі документального підтвердження фінансової звітності.
У той же час, згідно розміщеної інформації на сайті обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік ТОВ «Інтербудпостач» (код ЄДРПОУ 36108121) зазначений у розмірі 67 663.90 тис. грн., що становить не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі. (посилання на зазначену інформацію https://clarity-project.info/edr/36108121/finances?current_year=2023).
3. Інформації та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункту 6 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді банківської гарантії, що складає 2 % від вартості договору.
Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю.
Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі).
У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ»
Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю – 42 216,01 грн. Оплата була внесена 08 липня 2024 року (копія платіжної інструкції додається).
Додатки: згадане на 1 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт парку культури та відпочинку «Пуща-Водиця» в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-012626-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області та за відсутності механізму його усунення зобов’язує, здійснити заходи направлені на дотримання вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178 та недопущення встановлених порушень в подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») інформує Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про вжиття необхідних заходів, направлених на недопущення встановлених порушення (порушень) у подальшому, в тому числі: - про проведення роз’яснювальної роботи з відповідальною особою, щодо недопущення встановлених порушення (порушень) у подальшому; - про підвищення рівня знань уповноваженої особи з публічних закупівель (із врахуванням змін закупівельного законодавства) шляхом самоосвіти та участі у відповідних навчальних програмах у сфері публічних закупівель (копія сертифікату додається).
2024-12-04 12:38:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2024 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" |
2 279 109,14
UAH з ПДВ
|
2 279 109,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БОБКЕТРЕНТ" |
2 410 800,54
UAH з ПДВ
|
2 410 800,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" #42820720 |
Відхилено |
2 279 109,14
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 13:07
|
ТОВ "БОБКЕТРЕНТ" #41013168 |
Переможець |
2 410 800,54
UAH з ПДВ
|
26 червня 2024 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 13:10
|
ДУ3 до Д№107.7 від 11.07.2024.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2024 09:36
|
ДУ № 2 від 03.12.2024 до дог. № 107.7 від 11.07.2024.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2024 09:08
|
ДУ№1 до дог,№ 107.7 від 09.09.2024.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2024 14:50
|
Д№107.7 від 11.07.2024.pdf | укладений |
15 липня 2024 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа від Виконавця вих. №14 від 27.08.2024, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт по Договору та викласти п.2.1. Договору в новій редакції: "2.1. Підрядник , при наявності дозвільної документації, розпочинає виконання Робіт протягом 3-х днів з дня виконання Замовником абзацу першого п.29 Загальних умов та оформлення і підписання сторонами відповідного двостороннього Акту і завершує виконання Робіт не пізніше 05 грудня 2024". 2. Сторони дійшли згоди викласти Календарний графік виконання робіт (Додаток 1, який є невід'ємною частиною Договору) у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 107/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа від Виконавця вх. № 077/03/4466 від 29.11.2024, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт по Договору та викласти п. 2.1. Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 107/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з фактичним виконанням робіт на Об'єкті та уточненням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну по Договору на 290 188,79 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 107/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |