Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт будівлі центрального гаражу (літера Б з антресолю) ГУНП в Запорізькій області за адресою: 69005, м. Запоріжжя, вул. Єлизавети Щедрович, 8» за кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи»
Очікувана вартість
419 334,00 UAH
UA-2024-05-22-002156-a ● 61d2c7fbf0694d85827e90af8afd7469
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108688 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Дмитра Апухтіна, 29 |
Контактна особа: |
Фролова Ірина Володимирівна +380612392114 gunp.zp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2024 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 419 334,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 096,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Ділення предмета закупівлі на лоти не передбачається
Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт будівлі центрального гаражу (літера Б з антресолю) ГУНП в Запорізькій області за адресою: 69005, м. Запоріжжя, вул. Єлизавети Щедрович, 8»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45421132-8 — Встановлення вікон
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2024 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2024 14:42 |
Зміни до ТД пр _ 28.pdf | |
27 травня 2024 14:42 |
Зміни до оголошення пр _ 28.pdf | |
27 травня 2024 14:42 |
Протокол _ 28 внесення змін.pdf | |
27 травня 2024 14:42 |
ТД послуги встановлення вікон зі змінами 2.doc | |
24 травня 2024 11:14 |
Зміни до ТД пр _ 26.pdf | |
24 травня 2024 11:14 |
Зміни до оголошення пр _ 26.pdf | |
24 травня 2024 11:14 |
Протокол _ 26 внесення змін.pdf | |
24 травня 2024 11:14 |
ТД послуги встановлення вікон зі змінами.doc | |
22 травня 2024 10:17 |
ТД послуги встановлення вікон.doc | |
22 травня 2024 10:17 |
Проєкт договору Додаток 4.docx |
27 травня 2024 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2024 14:42 |
Зміни до ТД пр _ 28.pdf
|
||||||
27 травня 2024 14:42 |
Зміни до оголошення пр _ 28.pdf
|
||||||
27 травня 2024 14:42 |
Протокол _ 28 внесення змін.pdf
|
||||||
27 травня 2024 14:42 |
ТД послуги встановлення вікон зі змінами 2.doc
|
||||||
24 травня 2024 11:14 |
Зміни до ТД пр _ 26.pdf
|
||||||
24 травня 2024 11:14 |
Зміни до оголошення пр _ 26.pdf
|
||||||
24 травня 2024 11:14 |
Протокол _ 26 внесення змін.pdf
|
||||||
24 травня 2024 11:14 |
ТД послуги встановлення вікон зі змінами.doc
|
||||||
22 травня 2024 10:17 |
ТД послуги встановлення вікон.doc
|
||||||
22 травня 2024 10:17 |
Проєкт договору Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вітаю, шановний Замовнику!
Дата подання: 22 травня 2024 14:39
Дата відповіді: 22 травня 2024 15:54
Доброго дня! Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу, що одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, який визначений статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно Додатку 3 до ТД. Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: "1(під аналогічним договором слід розуміти договір на надання послуг з поточного ремонту які відповідають коду ДК 021:2015 - 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи» )." Відповідно до цього пункту обмежується кількість потенційних учасників, бо здебільшого в назві договорів вказується код ДК та/або надання послуг/виконання робіт із встановлення металопластикових виробів/вікон/дверей/конструкційї. І не завжди зазначається в послугах це саме послуги з капітального ремонту, а бо ж поточного ремонту.
Тож просимо Замовника надати змогу в тендерній пропозиції в якості аналогічного договору надавати договори з відповідним кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи та/або аналогічним за характером виконуваних робіт, а не з конкретною назвою "надання послуг з поточного ремонту які відповідають коду ДК 021:2015 - 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи»", тим самим відійти від дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне:
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Коефіціенти
Дата подання: 22 травня 2024 14:40
Дата відповіді: 22 травня 2024 15:54
Згідно Додатку 1 до ТД п.4." Коефіцієнти для врахування умов виконання робіт в залежності від умов згідно з КНУ наказ № 67 від 30.04.22 додаток Б табл.Б1 Вказівки до застосування (к=1,1; к=1,2)." Роз'ясніть будь ласка, який саме коефіціент приміняти 1,2 чи 1,1
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне:
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Вивіз сміття
Дата подання: 22 травня 2024 14:46
Дата відповіді: 22 травня 2024 15:54
Згідно Додатку 1 до ТД п.6. Учасник за свій рахунок здійснює доставку матеріалів, інструменту, машин, механізмів, робітників на об’єкт замовника та вивіз сміття., а згідно Додатку 2 до ТД п.2. Вивіз сміття у відповідності до об’єму, вказаному в відомості обсягів робіт, підтверджуються документами (актами заміру відстані перевезення, талонами на захоронення відходів або копією договору про вивезення та утилізацію (захоронення) сміття зі сторонньою організацією).
Просимо Замовника надати роз'яснення яким чином Учасник повинен виконати вивіз за свій рахунок, але відчитатися за свої витрати Замовнику. Або ж яким чином закласти вивезення сміття, щоб це були власні витрати, але такі, до яких має відношення Замовник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне:
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Середньомісячна трудомісткість
Дата подання: 22 травня 2024 17:29
Дата відповіді: 24 травня 2024 11:09
Шановний Замовнику! Просимо позначити, яку середньомісячну трудомісткість приміряти при розрахунку Договірної ціни? А також хочемо зауважити, що в залежності від неї буде розрахована і кошторисна трудомісткість, тобто зазначати і вимагати збереження проектної трудомісткості по кошторису не правомірно, бо потенційним Учасникам невідомі показники, що враховані проектантами, і вони можуть відрізнятися від показників на травень 2024
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення. Повідомляємо наступне: Інвесторська кошторисна документація розрахована до 14 травня і середньомісячна тривалість робочого часу враховано 170,25 годин. У зв’язку з неодноразовим перерахуванням норми робочого часу у 2024 році у військовий час середньомісячна норма робочого часу з 14 травня по 13 серпня складає 172,33 години. Учасник закупівлі має розраховувати кошторис з урахуванням 172,33 години.
Оформлення документів
Дата подання: 22 травня 2024 17:32
Дата відповіді: 24 травня 2024 11:09
Вітаю, підкажіть будь ласка, як вимагає Замовник оформлювати кошторис-окремо роботи і окремо розділ з матеріалами як оформлений дефектний акт, чи вносити матеріали безпосередньо під роботами, яких вони стосуються?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне:
Кошторис складати за звичайним складом: Роботи та матеріали під роботами які їх стосуються.
Кошторис складати за звичайним складом: Роботи та матеріали під роботами які їх стосуються.
Трудомісткість
Дата подання: 24 травня 2024 15:09
Дата відповіді: 27 травня 2024 14:18
Згідно вашої Відповіді "Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення. Повідомляємо наступне: Інвесторська кошторисна документація розрахована до 14 травня і середньомісячна тривалість робочого часу враховано 170,25 годин. У зв’язку з неодноразовим перерахуванням норми робочого часу у 2024 році у військовий час середньомісячна норма робочого часу з 14 травня по 13 серпня складає 172,33 години. Учасник закупівлі має розраховувати кошторис з урахуванням 172,33 години." Але при цьому зміниться і показник, що прописаний Замовником в п. 7 (7. Загальна затверджена (проєктна) кошторисна трудомісткість – 0,34565 тис. люд.год.), бо ця цифра розрахована з показником 170,25годин. Тому вимогу від учасника збереження трудомісткості 0,34565 тис. люд.год просимо також змінити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне:
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 27 травня 2024 14:48
Дата відповіді: 27 травня 2024 16:05
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо надати конфігурацію вікон, що відкриваються (кількість створок, спосіб відкривання та інше). Неможливо розрахувати вартість вікон без цих даних. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне:
У Додатку 2 Тендерної документації Розділ: «ВІДОМІСТЬ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ, КОНСТРУКЦІЙ» міститься вся необхідна інформація для розрахунків ціни вікон!
У Додатку 2 Тендерної документації Розділ: «ВІДОМІСТЬ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ, КОНСТРУКЦІЙ» міститься вся необхідна інформація для розрахунків ціни вікон!
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій