Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги
Очікувана вартість
39 349 995,00 UAH
UA-2024-05-21-012956-a 93779ac2e292453192bdbf2249441199
Спрощена закупівля    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Маковій Олена Вікторівна

380444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Маковій Олена Вікторівна
380444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2024 19:56
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2024 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2024 12:28
Очікувана вартість: 39 349 995,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 393 499,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1180499 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
10 штука
Автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 1180499 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ)

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

усунення неконкурентних вимог
Дата подання: 22 травня 2024 17:10
Дата відповіді: 23 травня 2024 20:26
Згідно вимог п.11 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі для підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимагається надання сканованого оригіналу в кольоровому вигляді Договору між Виробником продукції та офіційним представником виробника або імпортером продукції на території України, який підтверджує повноваження представника на таке представництво на території України. (п.11. «11. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого медичного обладнання, яке зазначене в пунктах 5.1-5.6 в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити: - найменування замовника процедури, - номер оголошення, - якість запропонованого товару, - кількість, - строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору, який підтверджує повноваження представника на таке представництво на території України.») Звертаємо Вашу увагу, що зазначені договори містять конфіденційну інформацію та пукти стосовно забезпечення конфіденційності, де зазначено, що Сторони зобов'язуються не розголошувати інформацію, отриману ними під час укладення або виконання Договору жодній третій особі, за винятком випадків, коли таке розголошення здійснене відповідно до умов Договору або вимагається чинним законодавством (винятком є випадки, якщо передача конфіденційних даних пов’язана з отриманням офіційних дозволів, інших документів для виконання умов Договору, або сплати податків, інших обов’язкових платежів, або повідомлення таких даних відповідним державним органам за їх запитами в межах їх компетенції). Завантаження таких договорів в систему Prozorro – призведе до їх оприлюднення та розголошення конфіденційної інформації, і, відповідно порушення однією з Сторін договору умов даних договорів, що в свою чергу призведе до значних штрафних санкцій до Сторони, яка порушила ці умови та розірвання договорів. Окрім того, зазначені договори можуть не містять повного переліку продукції, який постачається виробником уповноваженому представнику, також в таких договорах відсутня інформація про характеристики продукції. В той же час інформація стосовно виробника продукції та його офіційного представника в Україні – міститься в наступних документах: 1) Сертифікатах та/або деклараціях відповідності, які підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту щодо медичних виробів. В даних документах зазначено виробника, країну виробництва, місце виробництва та офіційного представника на території України. 2) Довіреності (Power of Attorney) – від виробника продукції на уповноваженого представника, який є відповідальним за проведення оцінки відповідності та/або введення в обіг такої продукції на всій території України. 3) Листах повноваженнях (Letter of Authorization or Authority) – від виробника продукції на уповноваженого представника (дистриб’ютора) в Україні, з підтвердженням статусу представника (дистриб’ютора). В зв’язку з вищевикладеним, та для забезпечення конкурентних умов для всіх учасників ринку, просимо Вас внести зміни до даного пункту, так викласти його в наступній редакції: «11. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого медичного обладнання, яке зазначене в пунктах 5.1-5.6 в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити: - найменування замовника процедури, - номер оголошення, - якість запропонованого товару, - кількість, - строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного в листі документу, який підтверджує повноваження представника на таке представництво на території України. Документом для підтвердження підстав може бути: - Договір між виробником продукції та представником виробника на території України, АБО - Сертифікат та/або декларація відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, 754. В даних документах має бути зазначено виробника продукції та його офіційного представника в Україні, АБО - Довіреність (Power of Attorney) – від виробника продукції на уповноваженого представника, який є відповідальним за проведення оцінки відповідності та/або введення в обіг такої продукції на всій території України, АБО - Лист повноваження (Letter of Authorization or Letter of Authority) – від виробника продукції на уповноваженого представника (дистриб’ютора) в Україні, з підтвердженням статусу представника (дистриб’ютора).» Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в оголошення про проведення спрощеної закупівіл.
Розширення кола потенційних учасників
Дата подання: 23 травня 2024 11:39
Дата відповіді: 23 травня 2024 20:29
Добрий день, просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-21-012956-a, оскільки поточні умови штучно обмежують участь в закупівлі всіх зацікавлених учасників, збільшують вартість предмету закупівлі та не надають Замовнику жодних практичних переваг при наступному використанні предмету закупівлі. 1. Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, кінцевий термін постачання - до 31.07.2024 . Враховуючи терміни проведення спрощеної закупівлі, поставка 15 повністю обладнаних автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги до 31.07.2024 р. є можливою тільки в разі наявності у потенційного учасника на складі вже готових автомобілів, що може свідчити про його обізнаність щодо проведення зазначеної спрощеної процедури закупівлі та її умови. В іншому випадку, для виробництва зазначеної кількості автомобілів потрібен більший час, наприклад, до середини вересня 2024 р. (орієнтовно 3 місяці з моменту укладання договору з Замовником, що є достатнім строком для виробництва та поставки такого типу автомобілів). Для розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни у умови спрощеної закупівлі та встановити кінцевий термін постачання - до 15.09.2024 р. Більший кінцевий строк постачання збільшить коло потенційних учасників спрощеної закупівлі та призведе до зменшення вартості предмету закупівлі для Замовника. 2. П. 5.5. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимоги до дефібрилятора: «Максимальна енергія розряду не більше 200 Дж». Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною та такою, що штучно обмежує конкуренцію: 2. 1. В жодному нормативному документі щодо дефібриляторів та автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги (зокрема, в ДСТУ EN 1789:2019) не міститься вимога щодо максимальної енергії розряду не більше 200 Дж. 2.2. Дефібрилятори мають можливість вибору енергії розряду в залежності від конкретних умов та стану пацієнта. 2.3. В дефібриляторі, який планує пропонувати наше підприємство, максимальна енергія розряду складає 360 Дж. При цьому є можливість ручного вибору енергії розряду в діапазоні від 1 Дж до 360 Дж, в т.р. 200 Дж. Таким чином, це прилад є більш універсальним і може забезпечувати ширший діапазон допомоги пацієнтам. Якщо Замовник вважає, до дефібриляція має проводитися з енергію розряду до 200 Дж, він може надати відповідні вказівки особам, які будуть працювати з цими дефібриляторами щодо максимальної енергії розряду. Наявність зазначеної вимоги штучно обмежує конкуренцію та не надає замовнику жодних переваг при користуванні дефібрилятором. Для розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни у умови спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо максимальної енергії розряду або викласти її в наступній редакції: «Максимальна енергія розряду не менше 200 Дж». Виключення або зміна цієї умови збільшить коло потенційних учасників спрощеної закупівлі та призведе до зменшення вартості предмету закупівлі для Замовника без втрати якісних характеристик предмету закупівлі. 3. «Вимоги щодо комплектації базового Автомобіля» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури: «Лобове скло з електропідігрівом»: Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною та такою, що штучно обмежує конкуренцію: 3.1. В жодному нормативному документі щодо автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги (зокрема, в ДСТУ EN 1789:2019) не міститься вимога щодо наявності лобового скла з електрообігрівом. 3.2. Електричний обігрів лобового скла є платною опцією, яка не поступна для певних базових автомобілів, представлених на ринку України. Тобто її наявність не є обов’язковою в автомобілях, які поставляються в Україну. 3.3. При наявності на складі потенційного учасника базового автомобіля або готового автомобіля екстреної (швидкої) медичної допомоги без опції електричний обігрів лобового скла, зазначена опція може бути встановлена потенційним учасником самостійно. Але її вартість перевищує 2 % вартості готового автомобіля екстреної (швидкої) медичної допомоги. Тобто в разі її встановлення потенційним учасником, конкурентність його пропозиції погіршиться через збільшення ціни предмету закупівлі. В разі відміни цієї вимоги Замовник зможе отримати кращі умови та закупити предмет закупівлі за меншою ціною. 3.4. В разі пошкодження лобового скла з електрообігрівом (ДТП, пошкодження уламками, влучання кулі, тощо) замовник буде змушений витрачати зайві кошти на заміну лобового скла, оскільки лобове скло з електрообігрівом є суттєво дорожчим да лобове скло без електрообігріву. Враховуючи специфіку діяльності Замовника, вимога щодо дорогого лобового скла з електрообігрівом є недоцільною. 3.5. В разі відсутності вимоги лобового скла з електрообігрівом, обігрів лобового скла буде здійснюватися теплим повітрям через дефлектори базового автомобіля, як це відбувається в усіх автомобілях, тобто якісні характеристики предмету закупівлі не погіршаться. Для розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни у умови спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо наявності лобового скла з електрообігрівом. Виключення цієї вимоги збільшить коло потенційних учасників спрощеної закупівлі та призведе до зменшення вартості предмету закупівлі для Замовника без втрати якісних характеристик предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше питання розглядається керівництвом, у разі прийняття рішення про внесення змін, вони будуть внесені Замовником до 28.05.2024 – 21:00 з дотриманням вимог Закону щодо продовження терміну прийому пропозицій.
Розширення кола потенційних учасників
Дата подання: 23 травня 2024 12:59
Дата відповіді: 23 травня 2024 20:52
Шановний Замовнику, Уважно ознайомившись з Технічними вимогами та інші характеристики до предмета закупівлі, що зазначені в Додатку 2 Тендерної документації, маємо ряд уточнень що могли б суттєво розширити коло потенційних учасників, зменшити вартість предмета закупівлі, без погіршення технічних характеристик предмету закупівлі, та внесення тендерним комітетом змін до даної закупівлі прибрало би дискримінаційні вимоги та розширило коло потенційних учасників. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та задля забезпечення дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з даною вимогою про внесення наступних змін до відповідних пунктів Додатку №2: 1. Загальні параметри Автомобіля «Робочий об’єм – не більше 2000 см3» - Вимога є дискримінаційною, для розширення кола учасників просимо прибрати дану вимогу, адже є вимога про потужність двигуна – не менше 140 к. с., яка є більш вагомою. 2. Вимоги щодо комплектації базового Автомобіля «Система компенсації при бічному вітрі» -Вимога є дискримінаційною, для розширення кола учасників просимо прибрати дану вимогу, адже ця вимога жодним чином не впливає на якість надання допомоги військовим і цивільним, та жодним чино не впливає на швидкість доставки пацієнтів до лікарських закладів. 3. Вимоги щодо комплектації базового Автомобіля «Регулювання рульової колонки в 4-х напрямках» - Вимога є дискримінаційною, для розширення кола учасників просимо прибрати дану вимогу, адже ця вимога жодним чином не впливає на якість надання допомоги військовим і цивільним, та жодним чино не впливає на швидкість доставки пацієнтів до лікарських закладів. Хочемо заначити, що дані Технічні вимоги прописані конкретно під автомобіль Volkswagen crafter. Вищевказані зміни не вплинуть на призначення предмету закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне та раціональне використання бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частина 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Також враховуючи те, що замовником раніше здійснювалися закупівлі медичних автомобілів на базі Volkswagen crafter, які вже перевірені в роботі. А тому прописуючи вимоги до базового автомобіля враховувались однотипність та закупівля запасних частин до них в подальшому.
Дикримінаційні вимоги
Дата подання: 24 травня 2024 11:56
Дата відповіді: 25 травня 2024 11:25
Шановний замовнику, У відповідь на звернення, щодо дискримінаційних вимог та допущення обмеженого кола учасників в даній закупівлі (а саме допущення АШМД тільки на шасі Volkswagen crafter), Замовник посилаючись на Частину 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначає, що «це його право, а не обов’язок» допускати аналоги та/або еквіваленти Товару. Хочемо нагадати Замовнику, що він в першу чергу представляє інтереси Держави, а дискримінаційні вимоги в даній закупівлі призведуть до того, що Держава втратить на одній одиниці товару ~ 600 000,00 грн., загальна сума втрачених коштів становить ~ 9 000 000,00 грн.. Окремо хочемо поцікавитись де в даній ситуації широко відомий розслідував Юрій Ніколов?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше повторне звернення повідомляємо, що ваша думка щодо відповідності технічному завданню відповідає тільки 1 базовий автомобіль Volkswagen Crafter є хибною. При розробці технічного завдання ретельно вивчалися базові автомобілі, представлені на ринку України, технічні вимоги не є дискримінаційними.
Щодо нашого обов’язку дбати про інтереси Держави, то очікувана ціна закупівлі була визначена в результаті тривалого моніторингу ринку та вона вже є значно меншою, ніж була перед початком моніторингу.
Моніторинг цін
Дата подання: 27 травня 2024 11:40
Дата відповіді: 28 травня 2024 18:19
Шановний замовнику, щодо Вашого моніторингу цін: 13 червня 2023 Вами було опубліковано Закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-13-009378-a в якій зазначається, що автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги тип С було придбано за 3 900 000,00 грн., при тому що в аналогічний період ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" було закуплено автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги тип С за 2 700 000,00 грн., різниця становить 1 200 000,00 грн. Це Ваш моніторинг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Моніторинг цін відбувався згідно чинного законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання