Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліжка розсувні чотиримісні (39160000-1 - Шкільні меблі)
Очікувана вартість
2 776 295,00 UAH
UA-2024-05-21-011871-a ● a284085061594a9e8619835f9a1c1365
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Роман Кецкало +380512372272 tender.osvita.mkrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 776 295,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 881,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 штука
Ліжко розсувне чотиримісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2024 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2024 15:04 |
Додаток 3 в редакції від 26.06.2024.docx | |
26 червня 2024 15:04 |
Перелік змін від 26.06.2024.doc | |
26 червня 2024 15:04 |
Тендерна документацiя в редакції від 26.06.2024.doc | |
30 травня 2024 12:18 |
Додаток 3 в редакції від 30.05.2024.docx | |
30 травня 2024 12:18 |
Додаток 1 в редакції від 30.05.2024.doc | |
30 травня 2024 12:18 |
Перелік змін від 30.05.2024.doc | |
21 травня 2024 16:42 |
Додаток 1.doc | |
21 травня 2024 16:42 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
21 травня 2024 16:42 |
Додаток 3.docx | |
21 травня 2024 16:42 |
Додаток 2.doc | |
21 травня 2024 16:42 |
Тендерна документацiя.doc | |
21 травня 2024 16:42 |
Додаток 4.doc |
26 червня 2024 15:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 червня 2024 15:04 |
Додаток 3 в редакції від 26.06.2024.docx
|
||||||
26 червня 2024 15:04 |
Перелік змін від 26.06.2024.doc
|
||||||
26 червня 2024 15:04 |
Тендерна документацiя в редакції від 26.06.2024.doc
|
||||||
30 травня 2024 12:18 |
Додаток 3 в редакції від 30.05.2024.docx
|
||||||
30 травня 2024 12:18 |
Додаток 1 в редакції від 30.05.2024.doc
|
||||||
30 травня 2024 12:18 |
Перелік змін від 30.05.2024.doc
|
||||||
21 травня 2024 16:42 |
Додаток 1.doc
|
||||||
21 травня 2024 16:42 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
||||||
21 травня 2024 16:42 |
Додаток 3.docx
|
||||||
21 травня 2024 16:42 |
Додаток 2.doc
|
||||||
21 травня 2024 16:42 |
Тендерна документацiя.doc
|
||||||
21 травня 2024 16:42 |
Додаток 4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Схематичне зображення ліжка
Дата подання: 22 травня 2024 12:49
Дата відповіді: 24 травня 2024 11:15
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо внести ясність в технічний опис ліжка, а саме конкретизувати розміщення отворів в боковинах. Це мають бути круглі чи округлі (заокруглені) отвори по 2 шт на двох боковинах ліжка, чи на кожному бортику ліжка? як вони повинні розміщуватись? В відкритих джерелах не знайшли подібного товару, щоб орієнтуватись на зовнішнє зображення, тому просимо внести зміни в ТД і надати орієнтовне фото з вирізами.
Завчасно дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні характеристики товару, наведені в додатку № 3 до тендерної докуметації, повністю відповідають наведеним нормам, відповідно, не потребують уточнення.
Технічні характеристики
Дата подання: 22 травня 2024 14:32
Дата відповіді: 24 травня 2024 11:16
Добрий день! Ми як потенційний учасник теж при аналізі опису на ліжка не можемо зрозуміти, що за отвори мають бути. Якщо круглі, то це не зручно для дитячої ніжки, і навіть може бути травматично. В описі Ви вказуєте, що бортик має бути фігурним, тобто на бортику будуть передбаченні заглибини, що якраз і підходить для функції "для підйому дитини на верхній поверх".
Рекомендуємо внести зміни в опис ліжка, а саме наявність функціональних заглибин на бортиках замість круглих отворів на боковинах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні характеристики товару, наведені в додатку № 3 до тендерної докуметації, повністю відповідають наведеним нормам, відповідно, не потребують уточнення.
Технічні характеристики
Дата подання: 31 травня 2024 12:39
Дата відповіді: 02 червня 2024 15:58
Шановний Замовник, згідно Ваших вимог які викладені в Додатку 3 то тендерної документації, а саме п. 2.2:
- копію чинного на дату розкриття пропозиції висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданого державною установою, що акредитована НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь товар, що пропонується до постачання та виготовлений у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (ГОСТ 22046-2002, IDT) «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови»; ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальними замовленнями. Загальні технічні умови». Даний висновок повинен бути виданий державною установою/службою на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо висновок наукової державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного висновку в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі);
- протокол випробувань ламінованого ДСП на встановлення масової частки формальдегіду, випробування повинно бути проведено випробувальною лабораторією згідно з ДСТУ EN 717-3:2006, про що повинно бути зазначено у протоколі. Лабораторія повинна бути акредитована Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019. Даний протокол повинен бути виданий на учасника закупівлі або виробника товару, або виробника ДСП (у разі, якщо протокол видано на виробника товару або виробника ДСП, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару або виробника ДСП на право використання означеного протоколу в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі);
- протокол випробувань на ліжко розсувне чотиримісне на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (ГОСТ 22046-2002, IDT) «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» чи інших застосовних стандартів/нормативних документів, протокол повинен містити показники стійкості, міцності, довговічності, випробування повинно бути проведено випробувальною лабораторією. Лабораторія повинна бути акредитована Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025:2019. Даний протокол повинен бути виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо протокол видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного протоколу в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі);
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на відповідність меблевої фурнітури ДСТУ 2259-93, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та/або ДСТУ ГОСТ 16371:2016. Якщо учасник не є заявником експертизи, він повинен надати дозвіл від заявника експертизи на використання в тендерній пропозиції такого висновку;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на ЛДСП, крайку ПВХ, клей, трубу сталеву, порошкову фарбу;
- сертифікати на систему управління, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 45001:2019 стосовно виробництва меблів та надання послуг з оптової та роздрібної торгівлі меблями, виданих уповноваженим органом з сертифікації на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікати видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означених сертифікатів в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі);
На даний час висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи отримати не можливо, оскільки з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції, наразі є неможливим отримання нового висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи, а таким чинном і протоколів випробування на товар, що в свою чергу дискримінує учасників в яких сплив термін придатності даного висновку або тих учасників, що стали імпортерами після скасування даного висновку.
Також Замовник вимагає в підтвердженні ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» аналогічний договір, а саме «Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поставка ліжок розсувних.»
Але аналогічним договором вважається договір на надання послуг, товару чи робіт які відповідають коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 послуг, які є предметом закупівлі. (Згідно п.3 Розділу І. «Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника). Тому вимагаємо внести зміни до Додатку 1 тендерної документації.
Вимога щодо надання ДСТУ ISO 45001:2019 не яким чином не стосується виробництва меблів та надання послуг з оптової та роздрібної торгівлі меблями, а просто є корупційною складовою Вашого потенційного Учасника.
Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16
000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. Тож учасники оскаржують
вимогу замовника щодо численних сертифікатів ISO до Постійно діючій
адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Учасник
не має і не повинен мати обидва сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018). Відповідно до наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» про прийняття та скасування національних стандартів від 26.12.2019 № 502 прийняті національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01.01.2021, зокрема: ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Дії замовника в частині встановлення наведених вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Також звертаємо увагу Замовника, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у наші сфері діяльності.
Саме тому просимо Вас звернути на це увагу та внести зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до ДАСУ в перевірці законності проведення Замовником публічної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! По-перше, Замовник вимагає надання висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи чи державної санітарно – епідеміологічної експертизи, тож учасники можуть в складі пропозиції надати один з таких висновків. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на даний час отримати є можливість. По-друге, Замовником 30.05.2024 внесено зміни до тендерної документації, зокрема, аналогічним договором є договір, предметом якого поставка ліжок. По-третє, учасник не позбавлений можливості отримати необхідний сертифкат ISO та надати його в складі тендерної пропопзиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-21-011871-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП", Код ЄДРПОУ:44265317
Дата подання: 24 травня 2024 17:22
Дата подання: 24 травня 2024 17:22
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
21 травня 2024 о 16:42 Управління освіти Миколаївської міської ради (надалі за текстом – «Замовник») оголосила відкриті торги з особливостями щодо закупівлі - «Ліжка розсувні чотиримісні (39160000-1 - Шкільні меблі)», за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-05-21-011871-a (надалі за текстом – «Закупівля»).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОКО ГРУП» (далі- Скаржник), як потенційний учасник процедури Закупівлі, ознайомившись із текстом Тендерної документації, що затверджено Протоколом № 21/05/3-вс від 21.05.2024 року (надалі за текстом – «ТД»), а також додатками до ТД, повідомляємо що ТД по вказаній Закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОКО ГРУП», як потенційного учасника Закупівлі, взяти участь у цій процедурі Закупівлі, на підставі чого потребує внесення змін в ТД з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2024 18:21
рішення від 28.05.2024 № 9281.pdf
Дата публікації: 28 травня 2024 18:20
інформація про перенесення розгляду скарги від 05.06.2024 № 896.pdf
Дата публікації: 05 червня 2024 18:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2024 № 10323.pdf
Дата публікації: 14 червня 2024 11:13
рішення від 13.06.2024 № 10323.pdf
Дата публікації: 18 червня 2024 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2024 15:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА" |
2 571 500,00
UAH з ПДВ
|
2 571 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА" #2908307583 |
Переможець |
2 571 500,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2024 11:34
|
Договір № 09-07-1-вс.pdf | укладений |
09 липня 2024 10:56
|