Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматизоване робоче місце (АРМ) у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій (БФП) кольоровий формату А4, маніпулятор «миша», сумка під ноутбук
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2024-05-21-009284-a ● 4487bfac621045f191514143244a55fe
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 2161 |
Код ЄДРПОУ: | 14321378 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ющенко Юлія Станіславівна 0665221994 yyushchenko@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2024 13:58 |
Початок аукціону: | 30 травня 2024 13:58 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Код ДК що найбільше відповідає номенклатурній назві предмета закупівлі 30213300-8
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Автоматизоване робоче місце (АРМ) у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій (БФП) кольоровий формату А4, маніпулятор «миша», сумка під ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Миколаївська область, Миколаїв
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Відповідно до ст. 692 Цивільного кодексу України оплата Товару, що поставляється, здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем та підписанням накладної на отримання Товару, на підставі належним чином оформлених документів (накладної та рахунку на оплату товару) Продавця протягом 10-ти банківських днів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2024 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2024 15:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
25 травня 2024 15:49 |
зі змінами Додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики арм.doc | |
21 травня 2024 15:12 |
Додаток 4 проект договору арм.docx | |
21 травня 2024 15:12 |
Тендерна документація АРМ.doc |
25 травня 2024 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 травня 2024 15:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
25 травня 2024 15:49 |
зі змінами Додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики арм.doc
|
|||
21 травня 2024 15:12 |
Додаток 4 проект договору арм.docx
|
|||
21 травня 2024 15:12 |
Тендерна документація АРМ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
так званий лист
Дата подання: 22 травня 2024 12:31
Дата відповіді: 25 травня 2024 13:12
Доброго дня!
До вас звертається ТОВ «2629», ми вже оскаржили безліч закупівлі в АМКУ та довели, що так звані листи – це про змову, дискримінацію та «схеми», як би замовники не розповідали та не допомагали їм вже обрані переможці писати відповіді про надійного постачальника АМКУ ламає їх задуми провести тендер з одним учасником!
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a UA-2024-04-11-012180-a UA-2024-04-11-012448-a UA-2024-04-29-006618-a UA-2024-05-06-004366-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами Вашого звернення буде внесено зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-21-009284-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "САНТАРЕКС", Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 07 червня 2024 14:32
Дата подання: 07 червня 2024 14:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 червня 2024 15:25
рішення від 10.06.2024 № 10090.pdf
Дата публікації: 10 червня 2024 15:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10661.pdf
Дата публікації: 20 червня 2024 13:34
рішення від 19.06.2024 № 10661.pdf
Дата публікації: 24 червня 2024 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "САНТАРЕКС" за процедурою закупівлі — "Автоматизоване робоче місце (АРМ) у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій (БФП) кольоровий формату А4, маніпулятор "миша", сумка під ноутбук", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-21-009284-a.
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2024 18:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2024 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНТАРЕКС" |
478 665,00
UAH з ПДВ
|
478 665,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бондаренко Андрій Анатолійович |
479 250,00
UAH з ПДВ
|
479 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНТАРЕКС" #30126040 |
Рішення скасоване |
478 665,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2024 17:58
|
|
ФОП Бондаренко Андрій Анатолійович #2563416471 |
Рішення скасоване |
479 250,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2024 17:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2024 12:32
|
ТОВ "САНТАРЕКС" #30126040 |
Переможець |
478 665,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2024 11:23
|