Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт із проведенням енергозберігаючих заходів у Вільшаницькій гімназії Ралівської сільської ради Самбірського району Львівської області (заміна покрівлі даху та утеплення фасаду)» (Код ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
7 330 410,00 UAH
UA-2024-05-21-007894-a ● 1006c11b7da649449a9e0e8354879071
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ралівська сільська рада Самбірського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04370254 |
Місцезнаходження: | 81473, Україна , Львівська обл., село Ралівка, вул. Івана Франка,28 |
Контактна особа: |
Руслан Стецьків Руслан Стецьків Руслан Стецьків +380968602232 nastbest252@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 15:51 |
Очікувана вартість: | 7 330 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 652,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897, окрім підстав для неповернення забезпечення), інших нормативних актів законодавства України, з урахуванням вимог цієї тендерної документації та обов’язково містити найменування предмета закупівлі, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити Замовнику (бенефіціару) кошти у розмірі 25 000 грн. (двадцять п’ять тисяч грн.) протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимоги Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати. 2.2. Реквізити замовника: Ралівська сільська рада Самбірського району Львівської області UA108201720344201036400039481 у Державній казначейській службі України у м. Київ МФО 820172 Код ЄДРПОУ 04370254 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3% від очікуваної вартості) – 25 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності на наступний день після її надання. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати.; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП особи, яка видала відповідний документ про повноваження (у випадку, якщо підписантом гарантії не є голова правління), - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2.8. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов про надання копій документів, що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) таку вимогу. Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара. 2.9. Банківським установам необхідно вказати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП та/або вказати спосіб перевірки достовірності та цілісності даних, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. 2.10. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації, що стосуються забезпечення тендерної пропозиції, Замовником оприлюднюється повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей. У такому випадку усунення невідповідностей в інформації, що стосуються забезпечення тендерної пропозиції, учасниками здійснюється виключно шляхом надання нової редакції забезпечення тендерної пропозиції. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47. Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених в абзаці 15 пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт із проведенням енергозберігаючих заходів у Вільшаницькій гімназії Ралівської сільської ради Самбірського району Львівської області (заміна покрівлі даху та утеплення фасаду)» (Код ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81481, Україна, Львівська область, село Вільшаник,, вулиця Франка Івана, будинок, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2024 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2024 16:54 |
додаток 2. технічне завдання КР гімназії.docx | |
03 червня 2024 16:54 |
Тендерна документація КР гімназії.docx | |
03 червня 2024 16:54 |
перелік змін 2.docx | |
31 травня 2024 17:03 |
Додаток 3. проект_договору.doc | |
31 травня 2024 17:03 |
Додаток 1. кваліфікація.docx | |
31 травня 2024 17:03 |
перелік змін 1.docx |
03 червня 2024 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 червня 2024 16:54 |
додаток 2. технічне завдання КР гімназії.docx
|
||||||
03 червня 2024 16:54 |
Тендерна документація КР гімназії.docx
|
||||||
03 червня 2024 16:54 |
перелік змін 2.docx
|
||||||
31 травня 2024 17:03 |
Додаток 3. проект_договору.doc
|
||||||
31 травня 2024 17:03 |
Додаток 1. кваліфікація.docx
|
||||||
31 травня 2024 17:03 |
перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація!
Дата подання: 23 травня 2024 10:16
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:38
Доброго дня. В ТД вимагається: "Учасник повинен володіти досвідом виконання аналогічних договорів, зокрема щодо покрівельних робіт та утеплення фасаду. Аналогічним буде вважатися повністю виконаний договір на капітальний ремонт покрівлі даху та утеплення фасаду закладу освіти, в т.ч. дошкільної (вказані види робіт можуть бути предметом одного аналогічного договору або декількох)."
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною через те, що там зазначено "закладу освіти, в т.ч. дошкільної ".
Просимо пояснити чим відрізняється подання аналогічного досвіду з аналогічними роботами, але не в закладі освіти, а в лікарні, казармі, чи в будь-якій іншій будівлі?
Просимо внести зміни до тендерної документації і не зазначати конкретне місце виконання аналогічного досвіду!
Якщо зміни не будуть внесені, будемо звертатись до АМК.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дискримінація!
Дата подання: 23 травня 2024 10:22
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:39
В технічному завданні є дискримінаційна вимога, а саме: "З огляду на об’єми робіт, учасник в період уточнень по закупівлі повинен провести обстеження фактичного стану об’єкта для коректного формування своєї пропозиції та врахування можливих ризиків. Для підтвердження у складі тендерної пропозиції надається звіт про проведення технічного обстеження об’єкта та ознайомлення учасника з обсягами робіт, який має бути підписаний учасником та замовником."
Згідно практик звернень до АМК, дана вимога вважається дискримінацією учасників. Просимо внести зміни в документацію, і виключити всі дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
абз 14 вилучений з п. 47 Постанови КМУ №1178
Дата подання: 24 травня 2024 12:26
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:39
Просимо внести відповідні зміни у п.3 Додатку 1 " Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей" , оскільки абзац 14 вилучений з п.47 Постанови № 1178
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Служба охорони праці на підприємстві
Дата подання: 29 травня 2024 13:34
Дата відповіді: 31 травня 2024 16:51
Доброго дня!
п. 2.2 Додатку 1 до тендерної документації є вимога від Учасників підтвердити "наявність трудових відносин із працівниками, які пройшли перевірку знань із питань охорони праці (не менше трьох). На підтвердження надаються чинні протоколи про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення.
Учасники повинні підтвердити наявність служби з охорони праці, яка має бути підтверджена наказом, наданим учасником у складі тендерної пропозиції. Також, учасник подає положення з охорони праці на підприємство."
Дана вимога не відповідає нормам чинного законодавства, оскільки відповідно до статті 15. "Служба охорони праці на підприємстві" Закону України "Про охорону праці" від 14.10.1992 № 2694-XII в редакції від 01.10.2023 року:
- На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці;
- На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку;
- На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Якими нормами чинного законодавства Ви керуєтесь при формуванні вимоги п. 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, щодо кількості працівників, які пройшли перевірку знань із питань охорони праці (не менше трьох) та наявності служби з охорони праці, яка має бути підтверджена наказом, оскільки наявність чи відсутність служби з охорони праці та кількість працівників з ОП залежить від кількості працюючих на підприємстві.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник!
Вимога про наявність в учасника служби з охорони праці встановлена з огляду на специфіку робіт. Роботи, які є предметом цієї закупівлі, безумовно вимагатимуть від майбутнього підрядника неухильного дотримання законодавства з питань охорони праці. ЗУ «Про охорону праці» не забороняє підприємствам, з чисельністю працівників менше ніж 50 осіб створювати службу з охорони праці, а навпаки зобов’язує. Частина 2 та 3 статті 15 ЗУ «Про охорону праці» регламентує такі випадки.
Вимога про наявність в учасника служби з охорони праці встановлена з огляду на специфіку робіт. Роботи, які є предметом цієї закупівлі, безумовно вимагатимуть від майбутнього підрядника неухильного дотримання законодавства з питань охорони праці. ЗУ «Про охорону праці» не забороняє підприємствам, з чисельністю працівників менше ніж 50 осіб створювати службу з охорони праці, а навпаки зобов’язує. Частина 2 та 3 статті 15 ЗУ «Про охорону праці» регламентує такі випадки.
Фінансування виконання робіт
Дата подання: 29 травня 2024 13:58
Дата відповіді: 31 травня 2024 16:52
Доброго дня. Відповідно до п. 4.4 Розділу 1. "Загальні положення" строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31 грудня 2025 року. Просимо надати інформацію щодо плану фінансування виконання робіт за об’єктом (яка сума виділяється на 2024 та 2025 роки) для можливості формування розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник!
Ваша тендерна пропозиція має бути розрахована щодо предмету закупівлі в цілому. Для такого розрахунку вам не потрібна інформація про фінансування у 2024 році та 2025р. Тим більше, що суми фінансування на поточний рік можуть змінюватися навіть після підписання договору як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення.
Принагідно закликаємо добросовісно формувати ціну своєї тендерної пропозиції, та не розраховувати на варіант, де для робіт у 2024 р. закладаються завищені ціни, а у 2025р. підрядник раптом «не зможе завершувати роботи через значний зріст цін на ринку».
Ваша тендерна пропозиція має бути розрахована щодо предмету закупівлі в цілому. Для такого розрахунку вам не потрібна інформація про фінансування у 2024 році та 2025р. Тим більше, що суми фінансування на поточний рік можуть змінюватися навіть після підписання договору як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення.
Принагідно закликаємо добросовісно формувати ціну своєї тендерної пропозиції, та не розраховувати на варіант, де для робіт у 2024 р. закладаються завищені ціни, а у 2025р. підрядник раптом «не зможе завершувати роботи через значний зріст цін на ринку».
Специфікація деревини
Дата подання: 29 травня 2024 14:47
Дата відповіді: 31 травня 2024 17:04
Доброго дня. Просимо надати специфікацію деревини на дах, яка підлягає заміні відповідно до робочих креслень проекту.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Специфікація деревини додана до технічного завдання.
Характеристика мінеральних плит (плит з мінеральної вати)
Дата подання: 29 травня 2024 16:40
Дата відповіді: 31 травня 2024 17:04
Доброго дня. Просимо надати основні характеристики мінеральних плит (плит з мінеральної вати), а саме вказати густину (кг/м3) мінеральних плит згідно проектної документації.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Густина мінеральних плит (плит з мінеральної вати) складає 150 кг/м.куб. Додатково долучаємо цю інформацію до технічного завдання.
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка є обовязковою відповідно до чинного законодавства України!!!
Дата подання: 31 травня 2024 14:56
Дата відповіді: 03 червня 2024 14:58
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!! В тендерній документації в Додатку 2 до тендерної документації наявна дискримінаційна вимога, а саме: В Додатку 2 Тендерної документації встановлена вимога «З огляду на об’єми робіт, учасник в період уточнень по закупівлі повинен провести обстеження фактичного стану об’єкта для коректного формування своєї пропозиції та врахування можливих ризиків. Для підтвердження у складі тендерної пропозиції надається звіт про проведення технічного обстеження об’єкта та ознайомлення учасника з обсягами робіт, який має бути підписаний учасником та замовником » Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням Звіту про проведення технічного обстеження об’єкта. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики) Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також, учасники процедури закупівлі можуть бути позбавлені можливості підписати у представника об’єкту виконання робіт Звіту про проведення технічного обстеження об’єкта, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до учасників процедури закупівлі. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання Звіту про проведення технічного обстеження об’єкта, із Замовником до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника Звіту про проведення технічного обстеження об’єкта, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 10.04.2023 №4466 2. Рішення від 10.04.2023 № 4470 3. Рішення від 10.04.2023 № 4456 4. Рішення від 26.06.2023 № 9320 5. Рішення від 26.06.2023 №9329
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ця вимога вже оскаржена до АМКУ.
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка є обовязковою відповідно до чинного законодавства України!!!
Дата подання: 31 травня 2024 16:28
Дата відповіді: 03 червня 2024 14:57
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!! В тендерній документації в Додатку 2 до тендерної документації наявна вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі Надавати кошторисний розрахунок у складі тендерної пропозиції не обов’язково. Але для подання тендерної пропозиції і розрахунку її ціни просимо уважно ознайомитися із технічними вимогами по цій закупівлі.
3.4. Ціна тендерної пропозиції учасника (ціна за результатами аукціону/ або якщо учасник не здійснював кроків для пониження ціни на аукціоні та/або якщо аукціон не буде відбуватися через подання однієї тендерної пропозиції, то надається розрахунок ціни, яку учасник зазначив в електронному полі при поданні пропозиції) буде Договірною ціною, тобто кошторисом вартості підрядних робіт. Такий кошторис узгоджується учасником-переможцем та замовником. Для цього учасник-переможець повинен буде надати замовнику:
- договірну ціну із пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
Вищезазначені документи мають бути надані учасником-переможцем протягом п’яти календарних днів із дня визначення учасника переможцем. Документи можуть надаватися електронною поштою або новою поштою або передаватися замовнику наручно або через електронну систему закупівель. Учасник повинен скласти кошторисну документацію у ліцензованому програмному комплексі У складі тендерної пропозиції потрібно подати чинну ліцензію, видану учаснику, яка підтверджує його право на використання програмного комплексу для визначення вартості будівництва.
Натомість не зрозуміло з застосуванням якого програмного комплексу учасник процедури закупівлі повинен скласти кошторисну документацію у ліцензованому програмному комплексі!!! При цьому Учасник не має саме «Ліцензії» на право використання програмного комплексу, але має «Ліцензійну картку» на право використання програмної продукції, а тому не може прийняти участь у даній закупівлі. Встановлена дискримінаційна вимога, яка порушує права учасника даної закупівлі.
Наполягаємо на внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 04 червня 2024 22:28
Дата відповіді: 07 червня 2024 15:20
Шановний Замовнику, у зв'язку з змінами, що були внесені 3.06.2024 виникають питання щодо розбіжностей об'ємів робіт, які вказані у технічному завданні та у кількості матеріалів у доданій Вами специфікації деревини. Просимо уточнити, чим в першу чергу необхідно керуватись Учасникам - обсягами у технічному завданні, чи даними, що наведені у специфікації деревини? Або додайте відомість ресурсів до технічного завдання.
Додатково нагадуємо, що згідно Настанови з визначення вартості будівництва Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Технічне завдання містить відомість обсягів робіт разом із ресурсами.
Щодо виявлених вами розбіжностей повідомляємо наступне. Ми звернулися до проектанта, який розробляв проектно-кошторисну документацію. Останній дійсно підтвердив такий факт. У зв’язку із зазначеним потрібно буде коригувати ПКД та змінювати технічне завдання.
Згідно із п.67 Особливостей Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Отже, наразі не маємо права вчиняти будь-яких дій щодо закупівлі.
Технічне завдання містить відомість обсягів робіт разом із ресурсами.
Щодо виявлених вами розбіжностей повідомляємо наступне. Ми звернулися до проектанта, який розробляв проектно-кошторисну документацію. Останній дійсно підтвердив такий факт. У зв’язку із зазначеним потрібно буде коригувати ПКД та змінювати технічне завдання.
Згідно із п.67 Особливостей Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Отже, наразі не маємо права вчиняти будь-яких дій щодо закупівлі.
Мінеральні плити
Дата подання: 04 червня 2024 22:41
Дата відповіді: 07 червня 2024 15:20
Шановний Замовнику, у зв'язку з змінами, що були внесені 3.06.2024 виникають питання щодо вимог стосовно плит з мінеральних ват, а саме - вироби теплоізоляційні з мінеральної вати на основі базальтового волокна, теплопровідність 0,05 Вт/(м·K), густина 150 кг/м.куб. Учасник має намір запропонувати плити з кращими теплотехнічними властивостями та меншою густиною, а відтак легшою, що зменшить навантаження на будівлю. Просимо підтвердити таку можливість
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Не можемо підтвердити такої можливості, оскільки такі зміни можливі лише за згодою проектанта.
Не можемо підтвердити такої можливості, оскільки такі зміни можливі лише за згодою проектанта.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-21-007894-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 01 червня 2024 14:44
Дата подання: 01 червня 2024 14:44
Скарга щодо умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2024 15:58
рішення від 04.06.2024 № 9683.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 15:58
інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2024 №10416.pdf
Дата публікації: 18 червня 2024 12:59
рішення від 17.06.2024 № 10416.pdf
Дата публікації: 19 червня 2024 19:30
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро