Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м.Києва. Коригування (за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 -Реконструкція)
Очікувана вартість
271 674 380,00 UAH
UA-2024-05-21-005074-a ● 4507c0b8c7b84e0d913578c6720abc0e
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, архітектури та землекористування Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501669 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, просп. Червоної Калини, будинок 29 |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Михайліва 380985150502 bondarenko1012@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 271 674 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 716 743,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 800 000 (вісімсот тисяч) гривень. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, оформлена у відповідності до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та у формі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р. «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією в окремому архіві або файлі у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 800000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає п’яти відсоткам вартості договору у формі банківської гарнтії. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або витяг з державного реєстру банків про видачу вказаної/их ліцензії/й або довідку, видану банком, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та повинна відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції та заповнена відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, з урахуванням Особливостей. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м.Києва. Коригування (за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 -Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, авторського нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів передбачених на бюджетний період (рік) протягом 20-ти банківських днів. Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник проводить розрахунки з Підрядником у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Державну казначейську службу України, місто Київ. У випадку затримки оплати робіт Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Підрядником робіт протягом 3-ох банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2024 12:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2024 12:04 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
21 травня 2024 12:04 |
Тендерна документацiя.doc | |
21 травня 2024 12:04 |
Обгрунтування закупівлі.docx | |
21 травня 2024 12:03 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
21 травня 2024 12:03 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
21 травня 2024 12:03 |
Додаток 3 до тендерної документації.rar | |
21 травня 2024 12:02 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 23 травня 2024 16:51
Дата відповіді: 28 травня 2024 15:05
У п.2 Додатку 1 до Тендерної документації є наступна вимога: "До довідки обов’язково надається скановані копії документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг, наказ про призначення або інший документ (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи". Згідно наказів Міністерства фінансів України затверджена форма штатного розпису, яка не передбачає наявність прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника, лише посади та кількість штатних одиниць. Просимо виключити вимогу наявності прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника відносно штатного розпису
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Зміни до тендерної документації буде внесено.
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 24 травня 2024 11:52
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни у п.5 розділу 6 Тендерної документації та виключити вимогу надання банківської гарантії виконання договору та супутних документів під час подання тендерної пропозиції, а саме:"Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або витяг з державного реєстру банків про видачу вказаної/их ліцензії/й або довідку, видану банком, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником." На момент подання тендерної пропозиції Учасник не може знати з якою ціною завершиться аукціон й від якої суми вираховувати 5% забезпечення виконання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо технічних вимог
Дата подання: 29 травня 2024 10:39
Замовником у Додатку 3 до тендерної документації опубліковано вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) , зокрема Експертний звіт, Відомості ресурсів, Об’єктні кошториси, Локальні кошториси, Звередні кошториси, розрахунки, тощо. Таким чином у технічних вимогах наявний Об’єктиний кошторис № 04-03, файл «7210_СД_ОС_04-03.rtf» в якому вказано два локальні кошториси: «04-03-01 на Заміна трансформаторів ТП5259» та «04-03-02 на будівництво лінійної частини приєднання та влаштування вузла комерційного обліку електричної енергії»; а також додано Підсумкову відомість ресурсів до об'єктного кошторису № 04-03, файл «7210_СД_ИВРОБ_04-03.rtf», що містить в собі лише одну позицію: «Устаткування, враховане в текстових позицiях i локальних кошторисах, що заданi в явному видi з ціною 3 739 854,00 грн». Але у складі опублікованих технічних вимог відсутні локальні кошториси 04-03-01 та 04-03-02 а також відомості ресурсів до них, через що не можливо визначити склад робіт та ресурси, що враховані в цих кошторисах, та як наслідок здійснити коректний розрахунок вартості таких робіт і ресурсів для подання тендерної пропозиції.
Відтак, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 29 травня 2024 11:02
Шановний Замовнику, у п.2 Додатку 1 до Тендерної документації є вимога: «До довідки обов’язково надається скановані копії документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг, наказ про призначення або інший документ (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи.»
Так як надання всіх перелічених документів на одну особу не можливо, оскільки деякі з них за своєю природою суперечать одне одному в плані оформлення відносин з особою, то чи мається на увазі надати один з перелічених документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 29 травня 2024 11:44
Шановний Замовнику, у п.3 Додатку 1 до Тендерної документації є вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якій визначено, що аналогічним вважається договір (договори) на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції, виконаний/завершений на дату подання тендерної пропозиції).
Договір на виконання робіт з нового будівництва містить той же, навіть більший перелік робіт що і реконструкція, та підтверджує вищу кваліфікацію учасника, проте не може бути аналогічним згідно вашої вимоги. Просимо внести зміни до кошторисної докмументації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Технічне завдання
Дата подання: 29 травня 2024 17:09
Шановний Замовнику! У складі Тендерної документації надано технічне завдання у вигляді кошторисної документації, зокрема Відомості ресурсів. У такому випадку чи допускається при складанні договірної ціни пропозиції заміна машин та механізмів на наявні у учасника
Відповідь відсутня
Технічне завдання
Дата подання: 29 травня 2024 17:09
Шановний Замовнику! У складі Тендерної документації надано технічне завдання у вигляді кошторисної документації, зокрема Експертний звіт, Відомості ресурсів, Об’єктні кошториси, Локальні кошториси, Зведений кошторисний розрахунок, розрахунки загально-виробничих витрат, тощо. Дані документи містять вартісні показники. Чи означає це
, що при розрахунку договірної ціни пропозиції учасник повинен використовувати саме ці вартісні показники (ціни матеріали, машини та механізми, заробітну плату).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Технічне завдання
Дата подання: 31 травня 2024 10:04
Замовником у Додатку 3 до тендерної документації опубліковано вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) , зокрема Експертний звіт, Відомості ресурсів, Об’єктні кошториси, Локальні кошториси, Звередні кошториси, розрахунки, тощо. Таким чином у технічних вимогах містяться відомості ресурсів до об’єктних кошторисів, в яких визначено, зокрема перелік обладнання що монтуватиметься під час виконання робіт. Таким чином, деякі позиції містять приписку та розрахунок такий як «у тому числі витрати підрядника на устаткування, що монтується», що означає що таке обладнання закуповується Підрядником, проте, інші позиції таких приписок та розрахунків не мають, а отже закуповуються замовником окремо. В свою чергу, тендерна документація не містить чіткої інформації щодо переліку обладнання яке закуповується замовником а яке підрядником. Тому, просимо Вас надати роз’яснення, або внести відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації, щодо необхідності врахування підрядником всього обладнання при здійсненні розрахунків ціни тендерної пропозиції. Чи можливо якісь позиції обладнання зазначеного в підсумкових відомостях ресурсів до об'єктних кошторисів все таки закуповуватимуться Замовником окремо, якщо так, то просимо надати перелік такого обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Технічне завдання
Дата подання: 01 червня 2024 12:13
Шановний замовник, у відомостях ресурсів опублікованих у складі технічного завдання містяться машини та механізми, частина з яких не потрібна, або ж не може застосовуватись на практиці при виконанні закуповуваних робіт, чи може учасник не брати до уваги машини та механізми зазначені у відомостях ресурсів під час розрахунку своєї пропозиції? А натомість враховувати лише ті машини і механізми що дійсно використовуватимуться під час виконання робіт, на розсуд учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 червня 2024 14:07 |
Кінець періоду оскарження: | 15 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 15 червня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі, та зокрема: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
04 червня 2024 14:06
|
Електронний підпис |
04 червня 2024 13:56
|
протокол відміни.pdf |