Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44045138 |
Місцезнаходження: | 19801, Україна , Черкаська обл., смт Драбів, вул.Центральна, будинок 69 |
Контактна особа: |
Петренко Сергій Васильович 380500718588 drabiv_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником протягом 15 робочих днів після підписання уповноваженими представниками сторін актів прийнятт-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно належним чином оформлених та затверджених Сторонами актів здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2024 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2024 10:52 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000024 ● d22cf705c6ea458fbc16e2864f600fe1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.06.2024 № 47-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-05-21-003091-a, 21.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-13 10:57:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-21-003091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-05-21-003091-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КНП «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, у складі його тендерної пропозиції відсутній наказ на призначення керівника юридичної особи - учасника торгів, чим не виконано вимогу пункту 5 додатку 1 до тендерної документації.
- з яких підстав не відхилено тендерну пропозицію переможця відкритих торгів з особливостями КНП «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради, який не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно з умовами пункту 5 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Зокрема, переможець повинен надати довідку у довільній формі про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, така довідка переможцем відкритих торгів у встановлений строк не надана.
- з яких підстав тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону та Особливостей: пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 2 до тендерної документації складені без врахування змін, внесених постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024, зокрема, містять вимогу про надання переможцем процедури закупівлі довідки щодо обставин, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей?
- з яких підстав тендерна документація не містить вимог до учасників процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» щодо документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-18 17:29:15
«ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги»
Північному офісу
Держаудитслужби в Черкаській області
ПОЯСНЕННЯ
до процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-21-003091-a)
Відділом освіти Драбіської селищної ради Черкаської області (далі Замовник) було оголошено процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-21-003091-a).
По суті поставлених питань повідомляємо:
1. Ціни на товар визначені шляхом збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на підставі моніторингу ринкових цін, враховуючи наказ Мінекономіки від 18 лютого 2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з змінами внесеними наказом № 649 від 07.04.2020 року «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») оприлюднено 23.05.2024 року на сайті Драбівської селищної ради Черкаської області. Посилання на сайт: https://drabivska-gromada.gov.ua/news/1717501401/.
3. У тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі КНП «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради, подано рішення № 9-170/VІІІ від 21.05.2021 «Про призначення на посаду директора КНП «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради. Копія рішення додається.
4. Вимоги до проведення профілактичних медичних оглядів містяться в тендерної документації та додатку № 3.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушень до процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-21-003091-a) За результатами висновку про наявність або відсутність порушень законодавства проведеного Північним офісом Держаудитслужби в Черкаській області було розірвано договір від 04.06.2024 № 154 укладений між відділом освіти Драбівської селищної ради і Комунальним некомерційним підприємством «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради, додаткова угода № 1 від 02.07.2024.
2024-07-03 09:59:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2024-07-03 11:43:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДРАБІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
195 326,27
UAH з ПДВ
|
195 326,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДРАБІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ #02005361 |
Переможець |
195 326,27
UAH з ПДВ
|
29 травня 2024 15:11
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 29 травня 2024 15:11
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДРАБІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ #02005361 |
195 326,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2024 14:17
|
Додаткова угода № 1 від 02.07.2024 до Договору № 154 від 02.07.2024.pdf | укладений |
02 липня 2024 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 14:47
|
Договір № 154 від 04.06.2024.pdf | укладений |
04 червня 2024 14:43
|