Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей природничих наук» Кропивницької міської ради», за адресою: вул. Віктора Френчка, 1, м. Кропивницький. Коригування)
Очікувана вартість
15 319 209,60 UAH
UA-2024-05-21-000668-a 1aaaca0618834f9aa5e48bdd8b24b59d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарія Ванельчук

+380522358347 dariyapostpost@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Дарія Ванельчук
+380522358347
dariyapostpost@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2024 09:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2024 00:00
Очікувана вартість: 15 319 209,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 192,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей природничих наук» Кропивницької міської ради», за адресою: вул. Віктора Френчка, 1, м. Кропивницький. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Віктора Френчка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводятся шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.7.0. (не нижче) або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 травня 2024 09:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 травня 2024 09:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2024 09:11
обсяг робіт 2.docx
21 травня 2024 09:11
обсяг робіт 1.docx
21 травня 2024 09:11
обсяг робіт 5.docx
21 травня 2024 09:11
Тендерна документація.docx
21 травня 2024 09:11
Підсумкова відомість ресурсів.docx
21 травня 2024 09:11
локальний кошторис.docx
21 травня 2024 09:11
обсяг робіт 4.docx
21 травня 2024 09:11
додаток 3 Проєкт договору.docx
21 травня 2024 09:11
обсяг робіт 3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-17-000023 ● 3eb8e79b8fbc4411b7a3d7427fce788b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2024 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2024 № 62-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 16.09.2024 № 62-з

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-05-21-000668-a 21.05.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-19 17:08:25

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей природничих наук» Кропивницької міської ради», за адресою: вул. Віктора Френчка, 1, м. Кропивницький. Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-21-000668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-20 11:02:45

Пояснення

Доброго дня!
Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі за номером UA-2024-05-21-000668-a здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації яка пройшла експертну оцінку та отримала експертний звіт ТОВ «Екоекспертиза» від 24 квітня 2024 року № 24/1351Е-04/24 (додається). Потреба - Рішення Дев’ятої сесії восьмого скликання від 19.12.2023 №1783 про затвердження Програми розвитку освіти Кропивницької міської територіальної громади на 2024-2026 роки. (додається)

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі та розміщені на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради: http://osvita-mrk.gov.ua/

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-23 18:01:39

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей природничих наук» Кропивницької міської ради», за адресою: вул. Віктора Френчка, 1, м. Кропивницький. Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-21-000668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань.
1. У пункті 1 таблиці, наведеної у розділі 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації наведено перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, метеріально – технічної бази та технологій.
Так, у підпункті 1.2 пункті 1 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «матеріально-технічна база учасника повинна відповідати вимогам законодавства з охорони праці. Учасники обов’язково підтверджують право власності або право користування складським приміщенням. (Якщо Учасник не є власником складського приміщення, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт)».
На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буд – Контроль» надано Договір суборенди нежитлового приміщення від 17.10.2023 № 17-10/23-1 (далі – Договір суборенди № 17-10/23-1) згідно з яким дочірнє підприємство Кіровоградське спеціалізоване управління № 411» Публічного акціонерного товариства «Дніпроелектромонтаж» передає в суборенду ТОВ «Буд – Контроль» нежилі приміщення загальною площею 2448,9 кв. м з яких 200 кв. м – мебльовані офісні приміщення, 2248,9 кв. м – складські приміщення.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буд – Контроль» надано документи, що підтверджують право власності на вищевказане складське приміщення, надане у користування ТОВ «Буд – Контроль» згідно з умовами Договору суборенди № 17-10/23-1, відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації?
2. У пункті 2 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації наведено перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Документами та інформацією, підтверджуючими відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт, за наведеною формою.
Згідно з підпунктом 2.2 пункті 2 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності трудових відносин із зазначеними у довідці працівниками, учасник повинен надати: скановані оригінали наказів про прийняття на роботу або трудових книжок або цивільно-правових угод або контрактів.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буд – Контроль» надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.05.2024 № 129 (далі - Довідка № 129).
Згідно з пунктом 2 Довідки № 129, ТОВ «Буд – Контроль» має в наявності працівника – заступника директора з виробничих питань Проненка С.М.
В якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Буд – Контроль» надано наказ про прийняття на роботу або трудова книжка або цивільно-правова угода або контракт щодо Проненка С.М. відповідно до вищевказаних вимог підпункту 2.2 пункту 2 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації?
Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буд – Контроль» надано наказ від 31.10.2022 № 100- к про переведення Проненка С.М. з посади головного інженера на посаду заступника директора з виробничих питань на основне місце роботи з окладом згідно штатного розкладу.
3. У пункті 3 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації наведено перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, зокрема:
3.1.2. копію/ї договору (договорів) з усіма додатками, зазначеного(их) в довідці в повному обсязі.
На виконання вищевказаних вимог в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буд – Контроль» надано Договір підряду від 04.09.2020 № 77/2020 з додатковими угодами, зокрема – з додатковою угодою від 11.12.2020 № 77/2020/115 до Договору підряду від 04.09.2020 № 77/2020.
Згідно з умовами пункту 1 додаткової угоди від 11.12.2020 № 77/2020/115 до Договору підряду від 04.09.2020 № 77/2020, викладено в новій редакції договірні ціни на 2020 рік та 2020- 2021 роки (невід’ємні частини договору підряду), а саме – додатки до договірної ціни: Локальні кошториси.
В якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Буд – Контроль» надано вищевказані Локальні кошториси, які є невід’ємною частиною Договору підряду від 04.09.2020 № 77/2020 зі змінами, внесеними умовами додаткової угоди від 11.12.2020 № 77/2020/115 до Договору підряду від 04.09.2020 № 77/2020?
4. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема - тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Однак, учасником ТОВ «Буд – Контроль» при підписанні тендерної пропозиції було використано УЕП замість КЕП.
З урахуванням вищевказаного, як Вами було визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Буд – Контроль» такою, що відповідає вищевказаним вимогам пунктом 1 розділу 3 тендерної документації?
5. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» «Технічна специфікація» зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: договірна ціна; пояснювальна записка; об’єктний/ні кошторис/и; локальний/ні кошторис/и на будівельно-монтажні роботи; підсумкова відомість ресурсів до локального/них кошторису/сів.
(в сканованому вигляді можливе надання Учасником тільки розрахунку Договірної ціни та пояснювальної записки до неї. При цьому інші підтверджуючі розрахунки, що визначені даною документацією можуть бути надані у форматі EXEL або WORD).
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТВ «Буд – Контроль» надано об’єктний/ні кошторис/и в сканованому вигляді, у форматі EXEL або WORD відповідно до вищевказаних вимог Додатку 2 до тендерної документації?
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд – Контроль» надано файл 451.imd, що не передбачено вимогами тендерної документації.
Згідно з вимогами пункту 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
6. Додатком 4 до тендерної документації є відомість обсягів робіт (завантажено окремим файлом).
Пунктом 22 розділу «Влаштування приямку для монтажу дренажної насосної станції» відомості обсягів робіт № 1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено виконання робіт з розробки ґрунту всередині будівлі в котлованах в кількості 0,19 м3
Однак, пунктом 26 розділу «Влаштування приямку для монтажу дренажної насосної станції» Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 на ремонтні роботи харчоблоку, наданого в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буд – Контроль», передбачено виконання робіт з розробки грунту в середині будівлі в котлованах в кількості 0,125 м куб, що не відповідає вимогам Замовника щодо обсягу робіт, виконання яких вимагається пунктом 22 розділу «Влаштування приямку для монтажу дренажної насосної станції» відомості обсягів робіт № 1 Додатку 4 до тендерної документації.
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами прийнято рішення щодо визначення тендерної пропозиції ТОВ «Буд – Контроль» такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
7. Розділом «Влаштування приямку для монтажу дренажної насосної станції» відомості обсягів робіт № 1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено виконання наступник робіт:
- пункт 23. Улаштування підстильного шару щебеневого в кількості 0,0375 м куб;
- пункт 24. Улаштування підстильного шару бетонного в кількості 0,025 м куб;
- пункт 25. Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В7,5 в кількості 0,0255 м куб.
Якими пунктами Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на ремонтні роботи харчоблоку, наданого в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буд – Контроль» передбачено виконання робіт, здійснення яких вимагається Замовником у вищевказаних пунктах 23, 24, 24 розділу «Влаштування приямку для монтажу дренажної насосної станції» відомості обсягів робіт № 1 Додатку 4 до тендерної документації?
8. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з вимогами пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Додатком 3 до тендерної документації є проект договору підряду.
Який розділ проекту договору підряду в Додатку 3 до тендерної документації містить порядок змін його умов, як це передбачено вимогами пункту 8 частини 2 статті 22 Закону?
9. Відповідно до вимог пункту 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
З якої причини у пункті 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей», що не відповідає вищевказаним вимогам пункту 17 Особливостей?
10. Згідно з підпунктом 11 пункту 47 Особливостей (в редакції від 09.04.2024) Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
З якої причини у підпункті 11 пункту 5 розділу 3 тендерної документації зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах підставу, коли замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, яка не відповідає вимогам підпунктом 11 пункту 47 Особливостей (в редакції від 09.04.2024), а саме: «учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-25 17:12:53

Пояснення

Доброго дня!
Стосовно першого питання:
Договір оренди майна надає орендарю певні юридичні права та обов'язки, закріплені законодавством та самим договором. Основним аспектом юридичної сили договору оренди для орендаря є право користування майном. Так, Орендар отримує законне право користуватися орендованим майном протягом визначеного строку та на умовах, обумовлених у договорі. Це право захищене законом, і орендодавець не має права перешкоджати орендарю в законному користуванні майном (статті 759-767 Цивільного кодексу України).
Згідно з тендерними умовами, учасники повинні підтвердити право власності або право користування складським приміщенням. Якщо учасник не є власником, він надає договір оренди або інший документ, що підтверджує право користування приміщенням.
В свою чергу, ТОВ «Буд-Контроль» надало наступні документи, що підтверджують право користування приміщенням:
- Договір суборенди нежитлового приміщення від 17.10.2023 № 17-10/23-1 згідно з яким дочірнє підприємство Кіровоградське спеціалізоване управління № 411» Публічного акціонерного товариства «Дніпроелектромонтаж» передає в суборенду ТОВ «Буд – Контроль» нежилі приміщення загальною площею 2448,9 кв. м з яких 200 кв. м – мебльовані офісні приміщення, 2248,9 кв. м – складські приміщення.
Відповідно до тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Буд Контроль», учасник не є власником нежилого приміщення, тому не підтверджує право власності нежилого приміщення шляхом надання відповідних документів на право власності. В свою чергу, учасник надає відповідні договорів оренди нежилого приміщення, що вже підтверджує факт права користування приміщенням на період виконання робіт згідно Цивільного Кодексу України.
Додатково просимо звернути увагу на те, що у зазначеному Договорі міститься інформація про право власності на вищевказані нежитлові приміщення, а саме пунктом 1.3. зазначено, що «Орендар гарантує, що має право передачі майна відповідно до умов Договору оренди нежитлового приміщення від 16.10.2023 року №16-10/23.» Враховуючи вищезазначену інформацію та надані документи,
ТОВ «Буд – Контроль» забезпечує належне правове підтвердження своєї здатності користуватися необхідними приміщеннями для виконання робіт.
Стосовно другого питання:

Згідно з вимогами підпункту 2.2 пункту 2 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документи, що підтверджують трудові відносини з відповідними працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Це можуть бути накази про прийняття на роботу, трудові книжки, цивільно-правові угоди або контракти.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд – Контроль» було надано наказ від 31.10.2022 № 100-к, відповідно до якого Проненко С.М. переведений з посади головного інженера на посаду заступника директора з виробничих питань на основне місце роботи. Наказ є документом, що відповідає вимогам законодавства України і підтверджує трудові відносини між ТОВ «Буд – Контроль» та Проненком С.М.
Наказ № 100-к чітко засвідчує, що Проненко С.М. є офіційно працевлаштованим у ТОВ «Буд – Контроль» на зазначену посаду з відповідним окладом згідно штатного розкладу, що відповідає вимогам ст. 24 Кодексу законів про працю України. Додатково зазначаємо, що даний наказ також відповідає положенням ст. 32 КЗпП України, яка регулює порядок переведення працівників на інші посади без зміни трудових відносин.
Таким чином, наказ про переведення № 100-к є достатнім підтвердженням трудових відносин між підприємством та працівником, а також факту, що Проненко С.М. займає відповідну посаду, зазначену у Довідці № 129.
Окрім того, просимо зазначити, що розділом 2 додатку 1 до ТД зазначено вимоги для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності трудових відносин із зазначеними у Довідці за формою таблиці 1 працівниками надати: скановані оригінали наказів про прийняття на роботу або трудових книжок або цивільно-правових угод або контрактів. В Учасника повинні бути наявні працівники робітничої професії (в штаті або згідно цивільно-правових угод).
В Учасника повинно бути в штаті або найняті за цивільно-правовими угодами та зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та наступні працівники, а саме:
- інженер з охорони праці (не менше одного працівника) який пройшов перевірку знань з питань охорони праці на, що учасник повинен надати копію відповідного сертифікату та/або посвідчення на таку перевірку знань у такого працівника в складі тендерної пропозиції;
- сертифікований кошторисник (інженер-проектувальник з кошторисної частини) (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати копію кваліфікаційного сертифікату з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації на такого працівника в складі тендерної пропозиції;
- виконавець робіт (не менше одного працівника) який пройшов перевірку знань з питань охорони праці, з безпечного виконання робіт на висоті, з електробезпеки та з промислової безпеки у будівництві, на що учасник повинен надати копію(ї) відповідного сертифікату та/або посвідчення (витягу з протоколу/копію протоколу) на таку перевірку знань у такого працівника в складі тендерної пропозиції;
- монтажник будівельний (не менше одного працівника) який пройшов перевірку знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті на, що учасник повинен надати копію відповідного сертифікату та/або посвідчення (витягу з протоколу/копію протоколу) на таку перевірку знань у такого працівника в складі тендерної пропозиції.
- для головного інженера, що зазначений у довідці, обов’язкове надання посвідчень або протоколу або витягу з протоколу про перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, система стандартів безпеки праці; охорона праці: промислова безпека у будівництві; правила охорони праці під час роботи на висоті.
Надати:
- Копію диплому (з додатком) про вищу освіту у сфері будівництва головного інженера учасника, що зазначений у довідці.
- -Копію диплому (з додатком) про вищу освіту виконавця робіт (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництва.
- Копію медичних довідок про проходження періодичного медичного огляду працівників, які безпосередньо зайняті на роботах з підвищеною небезпекою
Таким чином, учаснику для підтвердження відповідності встановленому критерію необхідно надати довідку про наявність працівників, у якій зазначається інформація про працівників робітничої професії, а також інформація про наявність у учасника інженера з охорони праці, сертифікованого кошторисника , виконавця робіт, монтажника будівельного та головного інженера з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів на зазначених працівників визначених вимогами тендерної документації. З урахуванням зазначеного всі інші працівники, що зазначені у довідці учасника надані ним на власний розсуд. Проненко С.М., який займає посаду заступника директора з виробничих питань, не відноситься до працівників робітничої професії, а також, займана ним посада не відносить до переліку кваліфікаційних робітників згідно нашої тендерної документації, тож інформація про цього працівника зазначена учасником ТОВ «Буд -Контроль» на власний розсуд та жодним чином не впливає на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію.
Тож, наданий документ є вичерпним для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації в частині наявності працівників відповідної кваліфікації.

Стосовно третього питання:
Згідно з вимогами пункту 3 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, включаючи копії договорів з усіма додатками. ТОВ «Буд – Контроль» надало Договір підряду № 77/2020 від 04.09.2020 разом з усіма додатками, а саме:
Додаткові угоди № 77/2020/82 від 17.09.2020, № 77/2020/115 від 11.12.2020, № 77/2020/5 від 19.02.2021, № 77/2020/10 від 11.03.2021;
Договірні ціни та календарні плани
Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3);
Акти виконаних будівельних робіт (форми КБ-2).
Зазначені документи чітко відображають інформацію про вартість виконаних робіт, що відповідає загальній сумі договору, тим самим підтверджуючи повноцінне виконання договірних зобов’язань. Вартість робіт, зафіксована в наданих документах, повністю узгоджується із договірною ціною, що підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, визначеним в пункті 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Щодо питання локальних кошторисів, слід звернути увагу на наступне. Відповідно до пункту 14 Договору підряду № 77/2020 від 04.09.2020, невід’ємними частинами договору є договірна ціна та календарний план робіт. Локальні кошториси не зазначені як невід’ємна частина договору підряду. Вони можуть бути допоміжними документами для розрахунків, однак не є обов’язковими для надання у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що дана додаткова угода та попередні додаткові угоди до даного договору не містять інформацію про зміну складу додатків до договору підряду від 04.09.2020 року №77/2020 (невід’ємна частина договору, що передбачені розділом 14. Додатки до Договору), а саме Локальні кошториси не є невід’ємною частиною даного договору. Таким чином, оскільки невід’ємною частиною договору підряду є договірна ціна та календарний план виконання робіт, Учасником викладено даний договір з урахуванням додаткових угод у повному обсязі.
Наданий договорів з усіма додатковими угодами, а також форми КБ-3 та КБ-2 є вичерпними і повністю відповідають вимогам тендерної документації, оскільки підтверджують фактичне виконання робіт на суму, рівну загальній вартості договору.
Отже, надана документація є достатньою для підтвердження кваліфікаційної відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.

Стосовно четвертого питання:

Згідно з вимогами п. 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція має бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Однак, учасником ТОВ «Буд – Контроль» було використано удосконалений електронний підпис (УЕП), що є дійсною електронною формою підпису, яка відповідає Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Законодавство України про публічні закупівлі (Закон України «Про публічні закупівлі» та нормативні акти, що регулюють цю сферу) не визначає використання УЕП як грубу помилку, яка призвела б до автоматичної дискваліфікації учасника. Використання УЕП не впливає на зміст і юридичну силу документів, поданих учасником, оскільки цей тип підпису також забезпечує цілісність і автентичність даних. Таким чином, дискваліфікація учасника на підставі використання УЕП не є правомірною відповідно до вимог чинного законодавства.
Отже, зазначене порушення не впливає на сутність тендерної пропозиції учасника, а тому не є достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції.

Стосовно п’ятого питання:

Так, згідно з пунктом 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені тендерною документацією або додатками до неї. Проте, враховуючи те, що тендерна документація також дозволяє Замовнику звертатися до відповідних органів чи інституцій для підтвердження інформації, Замовник має право скористатися цим положенням для перевірки документів, навіть якщо вони не відповідають формально встановленим вимогам щодо формату.
Окрім того, варто зазначити, в розумінні даної тендерної документації конкретно не було зазначено у якому вигляді учасники повинні надати розрахунки:
o Договірна ціна;
o Пояснювальна записка ;
o Об’єктний/ні кошторис/и;
o Локальний/ні кошторис/и на будівельно-монтажні роботи;
o Підсумкова відомість ресурсів до локального/них кошторису/сів
а саме в сканованому вигляді можливе надання Учасником тільки розрахунку Договірної ціни та пояснювальної записки до неї. При цьому інші підтверджуючі розрахунки, що визначені даною документацією можуть бути надані у форматі EXEL або WORD. Тому оскільки у період уточнень з боку учасників не було жодного звернення стосовно формату надання вищезазначених документів для підтвердждення встановленим вимогам, учасники мають право надати зазначені розрахунки у будь-якому форматі чим не порушили б встановлені вимоги в цій частині. На виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Буд-Контроль» надана договірна ціна та пояснювальна записка у сканованому вигляді, локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів до локального/них кошторису/сів у форматі WORD, а всі інші розрахунки надані учасником у форматі файлу АВК-5 451.imd.
Та хоча, файл «451.imd», наданий ТОВ «Буд – Контроль», не був зазначений у вимогах щодо формату подання документів (EXEL або WORD). Однак, згідно з умовами тендерної документації, Замовник має право перевірити будь-яку надану інформацію у разі необхідності. Під час перевірки було встановлено, що в файлі «451.imd» міститься повна інформація про кошторисну частину, включно з об’єктними кошторисами, які відповідають технічним вимогам, зазначеним у Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, оскільки Замовник мав можливість відкрити та перевірити цей файл, не було об’єктивних підстав для дискваліфікації учасника на підставі того, що документ було подано в іншому форматі. Це підтверджує правомірність дій Замовника, який діяв згідно з положеннями тендерної документації, що відповідає як умовам тендерної документації, так і чинному законодавству про публічні закупівлі.

Стосовно шостого питання:

Додатком 4 до ТД є відомість обсягів робіт (завантажено окремим файлом), пунктом 22 розділу «Влаштування приямку для монтажу для монтажу дренажної насосної станції», відомості обсягів робіт №1 Додатку 4 до ТД передбачено виконання робіт з розробки грунту всередині будівлі в котлованах для в кількості 0,19м3. Але пунктом 53 розділу «Підлоги», цього Додатку, включено розбирання цементної стяжки існуючих підлог в цьому самому місці, що складає 0,065м3. Тому обсяг розробки грунту всередині будівлі в котлованах для «Влаштування приямку для монтажу дренажної насосної станції» учасником було зменшено на 0,065м3 (0,19- 0,065 = 0,125 м3), що вказано в ЛК №02-01-01 – ремонтні роботи харчоблоку п.26 в кількості 0,125 м3, який наданий учасником ТОВ «Буд-Контроль» в складі тендерної пропозиції. Отже нами було прийнято рішення щодо визначення тендерної пропозиції ТОВ «Буд-Контроль» такою, що відповідає вимогам тендерної документації – в зв’язку з тим, що весь обсяг робіт згідно закупівлі буде виконано, про що Переможець надає згоду у своїй тендерній пропозиції (файл «26. Тендерна пропозиція.pdf»).

Стосовно сьомого питання.

П.27 Улаштування бетонних підпірних стін і стін підвалів ЛК №02-01-01 – ремонтні роботи харчоблоку, наданого в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буд-Контроль» передбачено виконання цих робіт, здійснення яких вимагається нами, як Замовником у вищевказаних пунктах 23,24,25 розділу «Влаштування приямку для монтажу дренажної насосної станції» відомості обсягів робіт №1 Додатку №4 до ТД.

Стосовно восьмого питання:

Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Як це передбачено пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації має бути зазначений проєкт договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Також слід зазначити що при створенні проєкту договору підряду в капітальному будівництві замовник керується в першу чергу постановою від 1 серпня 2005 р. N 668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві
Проєкт договору підряду, що додається до тендерної документації, містить всі необхідні розділи, які відповідають вимогам чинного законодавства, включаючи порядок внесення змін до умов договору. Зокрема:
Пункт 6.2.3 проєкту договору передбачає право замовника зменшувати обсяг робіт та загальну ціну договору залежно від реального фінансування (бюджетних асигнувань). Це прямо відповідає вимогам пункту 19 Постанови № 1178, яка визначає можливість зміни істотних умов договору у разі зменшення обсягів закупівлі.
Пункт 6.2.5 та пункт 6.4.5 надають сторонам право ініціювати внесення змін до договору. Замовник має право ініціювати внесення змін або навіть розірвання договору у разі порушення його умов підрядником. Підрядник також має право ініціювати внесення змін або доповнень до договору.
Пункт 10.3 передбачає, що зміни до договору оформлюються у вигляді додаткової угоди, яка є невід’ємною частиною договору. Це повністю узгоджується з вимогою Постанови №668 від 01.08.2005 р., що передбачає порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
Пункт 12.12 проєкту договору прямо вказує, що сторони керуються Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою № 1178 при внесенні змін до істотних умов договору. Це гарантує, що всі зміни до договору підряду будуть відповідати вимогам чинного законодавства.
Крім того, Постанова № 1178 чітко визначає випадки, коли можуть бути внесені зміни до договору про закупівлю (пункт 19).. При цьому законодавство не встановлює обов'язковості внесення всіх можливих випадків змін до договору у проєкт, а лише передбачає можливість їх здійснення в межах передбачених законом умов. Тому відсутність детального переліку таких випадків у договорі не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови №1178.
Важливо зазначити, що судова практика підтверджує позицію замовника. Наприклад, рішення у справі № 160/9455/19 від 04.12.2019, справі № 160/9272/19 від 12.11.2019, справі № 160/1884/20 від 03.06.2020 та справі № 280/1309/19 від 28.11.2019 підтверджують, що законодавство дозволяє замовникам формувати умови договорів про закупівлю з дотриманням вимог закону та не зобов'язує включати в договір всі можливі випадки змін істотних умов договору.
Таким чином, проєкт договору підряду в Додатку 3 тендерної документації повністю відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Постанови № 1178, зокрема щодо порядку змін його умов.
Стосовно дев’ятого питання:
Дана неточність є технічною помилкою, яка виникла при підготовці тендерної документації. Однак вона не змінює суті зобов’язань сторін за договором і не суперечить загальним вимогам законодавства. Помилкове посилання на «третю» частину замість «другої» не порушує законних прав учасників та не спотворює принципів закупівельного процесу. Хоча у документації була допущена технічна описка в посиланні на частини статті 41, договір про закупівлю все одно укладається відповідно до вимог Цивільного і Господарського кодексів України, а також з урахуванням норм Закону «Про публічні закупівлі». Таким чином, навіть за наявності цієї технічної неточності, основні правові норми та принципи, які регулюють закупівлі, залишаються незмінними.
Оскільки дана неточність не впливає на конкурентні умови або права учасників процедури закупівлі, вона не створює нерівних умов і не порушує принципів прозорості та добросовісної конкуренції.
Слід зазначити, що Замовник вжив заходів для виправлення цієї неточності в подальших закупівлях, щоб забезпечити повну відповідність тендерної документації вимогам пункту 17 Особливостей.

Стосовно десятого питання:
Згідно з пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей", замовником встановлений орієнтовний перелік вимог відповідно до Постанови КМУ № 1178. Окремо слід зазначити, що підстави, визначені пунктом 47 Особливостей (у редакції від 09.04.2024), є в будь-якому випадку обов'язковими для виконання замовником. Також важливо підкреслити, що учасники, які беруть участь у даній процедурі, зобов'язані в першу чергу керуватися Постановою КМУ № 1178 та пунктом 47 Особливостей. Будь-які можливі розбіжності не є визначальними під час подання тендерних пропозицій та вони жодним чином не впливають на реалізацію проєкту капітального ремонту харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей природничих наук» Кропивницької міської ради.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє, що висновок від 09.10.2024 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ, про моніторинг закупівлі код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей природничих наук» Кропивницької міської ради», за адресою: вул. Віктора Френчка, 1, м. Кропивницький. Коригування) . UA-2024-05-21-000668-a, буде оскаржений до суду.
Дата публікації: 14 жовтня 2024
Номер відкриття провадження: №340/6760/24
Дата відкриття провадження: 24 жовтня 2024

Документи:

25 жовтня 2024 10:45
Електронний підпис
18 жовтня 2024 09:58
позов.pdf
25 жовтня 2024 10:45
Електронний підпис
18 жовтня 2024 10:04
Електронний підпис
14 жовтня 2024 15:00
Електронний підпис
18 жовтня 2024 09:58
позов.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 15 292 150,64
UAH з ПДВ
15 292 150,64
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 червня 2024 09:05
Електронний підпис
13 червня 2024 09:04
Довідка фіз. особа.zip
13 червня 2024 09:04
Довідка юр. особа.zip
07 червня 2024 13:43
Електронний підпис
07 червня 2024 13:41
Документи виправлення.pdf
03 червня 2024 17:17
Електронний підпис
03 червня 2024 17:15
1. Гар. лист урк. мова.PDF
03 червня 2024 17:15
25. Документи АВК-5.pdf
03 червня 2024 17:15
26. Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2024 17:15
15. СТАТУТ.pdf
03 червня 2024 17:15
9.1. Договір Гайворон.pdf
03 червня 2024 17:15
12. Гар лист про санкції.PDF
03 червня 2024 17:15
22. Акт огляду.PDF
03 червня 2024 17:15
9.2. Відгук Гайворон.pdf
03 червня 2024 17:15
11. Дозвільні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
Переможець 15 292 150,64
UAH з ПДВ
11 червня 2024 13:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 16:18

Вимога про усунення невідповідностей

Добрий день, Шановний Учасник, перевіряючи документи Вашої тендерної пропозиції, було виявлено невідповідність, а саме в переліку медичних довідок невистачає медичних довідок робітників під номерами 9,10,13,21,24,25,26. Також просимо надати роз'яснення про чинність ліцензії на провадження виду господарської діяльності.

Документи

11 червня 2024 13:29
Довідка НАЗК
11 червня 2024 13:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2024 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
15 292 150,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2024 13:29
Довідка НАЗК
11 червня 2024 13:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 15:43
ду 8 до договору 896.pdf зміни до договору
24 грудня 2024 15:43
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2024 15:01
ду 7 до договору 896.pdf зміни до договору
17 грудня 2024 15:00
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2024 15:27
ду 6 до договору 896.pdf зміни до договору
09 грудня 2024 15:26
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2024 16:27
ДУ 5.pdf зміни до договору
05 грудня 2024 16:24
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2024 14:57
ду 4 до договору 896.pdf зміни до договору
28 листопада 2024 14:57
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2024 16:40
ду 3 до договору 896.pdf зміни до договору
30 вересня 2024 16:39
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2024 11:22
ДУ №2 до договору№896 від 21.06.2024.pdf зміни до договору
05 серпня 2024 11:17
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2024 13:21
ду 1.pdf зміни до договору
28 червня 2024 13:17
Електронний підпис укладений
24 червня 2024 15:07
договір 896.pdf укладений
24 червня 2024 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи лист №324 від 09.09.2024, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML