Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові двері (з демонтажем та монтажем)
Очікувана вартість
646 809,00 UAH
UA-2024-05-20-011799-a ● 31d947c618e54526b6a85f7cd0288123
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
Код ЄДРПОУ: | 45013109 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Андрій Голубков +380971281687 vpdz2019@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2024 11:10 |
Початок аукціону: | 29 травня 2024 11:10 |
Очікувана вартість: | 646 809,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 468,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Згідно пункту 2 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19404 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Конструкція №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
19 штука
Конструкція №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 штука
Конструкція №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 штука
Конструкція №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 штука
Конструкція №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 штука
Конструкція №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості та встановлений належним чином з відновленням відкосів Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної накладної на Товар. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2024 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2024 18:14 |
Тендерна документація (зі змінами) на закупівлю металопластикових дверей.docx | |
22 травня 2024 18:14 |
Перелік змін до закупівлі від 22.05.2024.docx |
23 травня 2024 09:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2024 18:14 |
Тендерна документація (зі змінами) на закупівлю металопластикових дверей.docx
|
|||
22 травня 2024 18:14 |
Перелік змін до закупівлі від 22.05.2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 21 травня 2024 10:44
Дата відповіді: 22 травня 2024 18:45
Доброго дня. Підкажіть будь ласка яка площа відновлення відкосів?
Відповідь: Дякуємо за звернення! Загальна площа відновлення відкосів орієнтовно 71 м2.
Найблищім часом будуть внесені відповідні зміни до дендерної документації.
Найблищім часом будуть внесені відповідні зміни до дендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 21 травня 2024 10:45
Дата відповіді: 22 травня 2024 18:50
Які вимоги до відновлення відкосів?
Відповідь: Доброго дня. Вхідні двері в кімнати: з середини відкоси повністю відновлювати (штукатурення по каменю, шпаклювання, фарбування), зовні відкоси перекривати лиштвою. Двері котрі знаходяться в коридорі: з обох боків лиштва. Загальна площа відновлення відкосів орієнтовно 71 м2.
Також повімляємо, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в технічній частині.
Також повімляємо, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в технічній частині.
Банківська гарантія
Дата подання: 24 травня 2024 08:21
Дата відповіді: 24 травня 2024 17:00
Приберіть пункт сума не перевищує згідно закону 1,4 мільйони гривень
Відповідь: Взято до відома.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-05-20-011799-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 06 червня 2024 00:13
неправомірне обрання переможця
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням , щодо обрання переможця Учасника закупівлі ПП "Справжня імперія вікон" , так як пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД, а саме:
Учасник -переможець в своєму документі "Тендерна пропозиція" в конструкції 6 пропонує дверну ручку "нажимной гарнітур", але ж відповідно до Додатку 2 вимагається пряма офісна ручка. Дана невідповідність відноситься до технічних невідповідностей, а тому не підпадає під надання 24 годин на її усунення відповідно до п.43 Особливостей та на підставі цього така пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Вимагаємо скасувати Ваш протокол про визнання даного Учасника переможцем та відхилити його пропозицію. У разі ігнорування нашої вимоги , вимушені будемо звернутись з відповідною скаргою в АМКУ. Стає зрозумілим, що скарга буде задоволена, що призведе лише до затягування часу проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Учасник -переможець в своєму документі "Тендерна пропозиція" в конструкції 6 пропонує дверну ручку "нажимной гарнітур", але ж відповідно до Додатку 2 вимагається пряма офісна ручка. Дана невідповідність відноситься до технічних невідповідностей, а тому не підпадає під надання 24 годин на її усунення відповідно до п.43 Особливостей та на підставі цього така пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Вимагаємо скасувати Ваш протокол про визнання даного Учасника переможцем та відхилити його пропозицію. У разі ігнорування нашої вимоги , вимушені будемо звернутись з відповідною скаргою в АМКУ. Стає зрозумілим, що скарга буде задоволена, що призведе лише до затягування часу проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2024 14:53
Шановний Учаснику, дякуємо, що виявляєте небайдужість і приймаєте участь у нашій закупівлі. Проаналізувавши ваше звернення повідомляємо про наступне:
Відповідно до абзацу другого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З огляду наведеної норми законодавства, учасник має можливість звернутися до замовника після розгляду пропозицій з вимогою щодо надання інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації у випадку, якщо мав місце бути факт відхилення його тендерної пропозиції за результатом кваліфікації.
За підсумком аукціону в електронній системі закупівель, ваша тендерна пропозиція не була визначена найбільш економічно вигідною і є другою за розміром ціни серед пропозицій учасників тендеру, тому замовник не розглядав документи вашої пропозиції на відповідність умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та не відхиляв пропозицію через її невідповідність вимогам тендерної документації.
Оскільки подане звернення за змістом не відповідає умовам пункту 46 Особливостей, замовником відхилено вашу вимогу як не дійсну.
Відповідно до абзацу другого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З огляду наведеної норми законодавства, учасник має можливість звернутися до замовника після розгляду пропозицій з вимогою щодо надання інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації у випадку, якщо мав місце бути факт відхилення його тендерної пропозиції за результатом кваліфікації.
За підсумком аукціону в електронній системі закупівель, ваша тендерна пропозиція не була визначена найбільш економічно вигідною і є другою за розміром ціни серед пропозицій учасників тендеру, тому замовник не розглядав документи вашої пропозиції на відповідність умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та не відхиляв пропозицію через її невідповідність вимогам тендерної документації.
Оскільки подане звернення за змістом не відповідає умовам пункту 46 Особливостей, замовником відхилено вашу вимогу як не дійсну.
Номер вимоги: UA-2024-05-20-011799-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 08 червня 2024 16:07
неправомірне обрання переможця
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням , щодо обрання переможця Учасника закупівлі ПП "Справжня імперія вікон" , так як пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД, а саме:
Учасник -переможець в своєму документі "Тендерна пропозиція" в конструкції 5 пропонує дверну ручку "нажимной гарнітур", але ж відповідно до Додатку 2 вимагається пряма офісна ручка. Дана невідповідність відноситься до технічних невідповідностей, а тому не підпадає під надання 24 годин на її усунення відповідно до п.43 Особливостей та на підставі цього така пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Вимагаємо скасувати Ваш протокол про визнання даного Учасника переможцем та відхилити його пропозицію. У разі ігнорування нашої вимоги , вимушені будемо звернутись з відповідною скаргою в АМКУ. Стає зрозумілим, що скарга буде задоволена, що призведе лише до затягування часу проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Учасник -переможець в своєму документі "Тендерна пропозиція" в конструкції 5 пропонує дверну ручку "нажимной гарнітур", але ж відповідно до Додатку 2 вимагається пряма офісна ручка. Дана невідповідність відноситься до технічних невідповідностей, а тому не підпадає під надання 24 годин на її усунення відповідно до п.43 Особливостей та на підставі цього така пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Вимагаємо скасувати Ваш протокол про визнання даного Учасника переможцем та відхилити його пропозицію. У разі ігнорування нашої вимоги , вимушені будемо звернутись з відповідною скаргою в АМКУ. Стає зрозумілим, що скарга буде задоволена, що призведе лише до затягування часу проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2024 14:54
Шановний Учаснику, дякуємо, що виявляєте небайдужість і приймаєте участь у нашій закупівлі. Проаналізувавши ваше звернення повідомляємо про наступне:
Відповідно до абзацу другого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З огляду наведеної норми законодавства, учасник має можливість звернутися до замовника після розгляду пропозицій з вимогою щодо надання інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації у випадку, якщо мав місце бути факт відхилення його тендерної пропозиції за результатом кваліфікації.
За підсумком аукціону в електронній системі закупівель, ваша тендерна пропозиція не була визначена найбільш економічно вигідною і є другою за розміром ціни серед пропозицій учасників тендеру, тому замовник не розглядав документи вашої пропозиції на відповідність умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та не відхиляв пропозицію через її невідповідність вимогам тендерної документації.
Оскільки подане звернення за змістом не відповідає умовам пункту 46 Особливостей, замовником відхилено вашу вимогу як не дійсну.
Відповідно до абзацу другого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З огляду наведеної норми законодавства, учасник має можливість звернутися до замовника після розгляду пропозицій з вимогою щодо надання інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації у випадку, якщо мав місце бути факт відхилення його тендерної пропозиції за результатом кваліфікації.
За підсумком аукціону в електронній системі закупівель, ваша тендерна пропозиція не була визначена найбільш економічно вигідною і є другою за розміром ціни серед пропозицій учасників тендеру, тому замовник не розглядав документи вашої пропозиції на відповідність умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та не відхиляв пропозицію через її невідповідність вимогам тендерної документації.
Оскільки подане звернення за змістом не відповідає умовам пункту 46 Особливостей, замовником відхилено вашу вимогу як не дійсну.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-20-011799-a.c3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 10 червня 2024 15:21
Дата подання: 10 червня 2024 15:21
неправомірне обрання переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 12 червня 2024 14:15
рішення від 12.06.2024 №10255.pdf
Дата публікації: 12 червня 2024 14:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2024 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Справжня імперія вікон" |
638 999,90
UAH з ПДВ
|
575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" |
625 398,00
UAH з ПДВ
|
603 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Справжня імперія вікон" #37604944 |
Переможець |
575 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2024 12:17
|