Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***
Очікувана вартість
51 849 825,60 UAH
UA-2024-05-20-011716-a a2ec634ddb844eb9b49bdc4ec1a24d15
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Вікторович Станчуляк

+380932784098 y.stanchuliak@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3018 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 39806952
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Юрій Вікторович Станчуляк
+380932784098
y.stanchuliak@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2024 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2024 00:00
Очікувана вартість: 51 849 825,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 259 249,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення пропозиції - не менше 90 календарних днів. Розмір забезпечення пропозиції: 250 000,00 грн. Забезпечення пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 250000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – страхова гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору про закупівлю. У разі якщо переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни власної реєстрації, але таким чином щоб на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України Замовника по результату перерахунку мав суму 1% від вартості договору в гривневому еквіваленті. Страхова гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії цього Договору Виконавець зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання зобов’язань за даним Договору на відповідний строк його дії.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно проєкту договору: «3.2. Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює при умові надходження коштів із джерела фінансування, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3». Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення пропозиції - не менше 90 календарних днів. Розмір забезпечення пропозиції: 250 000,00 грн. Забезпечення пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки.

Сума забезпечення: 250000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі електронної страхової гарантії.
Вимоги до документу: Забезпечення пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – страхова гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору про закупівлю. У разі якщо переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни власної реєстрації, але таким чином щоб на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України Замовника по результату перерахунку мав суму 1% від вартості договору в гривневому еквіваленті. Страхова гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії цього Договору Виконавець зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання зобов’язань за даним Договору на відповідний строк його дії.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – страхова гарантія.
Вимоги до документу: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору про закупівлю. У разі якщо переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни власної реєстрації, але таким чином щоб на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України Замовника по результату перерахунку мав суму 1% від вартості договору в гривневому еквіваленті.
22 травня 2024 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2024 16:55
Оголошення зі змінами.doc
22 травня 2024 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 травня 2024 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2024 16:55
Оголошення зі змінами.doc
20 травня 2024 17:23
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо фінансових документів
Дата подання: 21 травня 2024 13:23
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:44
шановний Замовник: згідно з п.13.1.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останній звітній період*, тоді як згідно 13.1.2. Для Учасників – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за 4 попередні календарні роки. Перше питання щодо періоду надання звітності : за останній звітний період чи за 4 попередні періоди? Також згідно п. 13.2. вимагається Фінансова спроможність Учасника спрощеної закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови якщо чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) складає не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Друге питання: за який період вимагається фінзвітність обсягом не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни в Оголошення наступного змісту:
«13.1.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останній звітній період*.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
13.1.2. Копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітній період.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м).
13.1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період.
У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
13.2. Фінансова спроможність Учасника спрощеної закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови якщо сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма № 2, рядок 2000) не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
Сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018
Дата подання: 21 травня 2024 13:24
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:45
Шановний Замовник! Згідно з п. 9.1. вимагається Сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який підтверджує, що система управління якістю учасника стосовно організації будівництва будівель, будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається скан оригіналу Атестату про акредитацію відповідного органу з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. Заперечуємо щодо деталізації робіт у сертифікаті , а саме "стосовно будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт", оскільки ця умова є дискримінаційною для учасників, що підтверджується сталою практикою АМКУ з ідентичних питань. Сертифікати з наведеним Замовником формулюванням не видаються, оскільки орган сертифікації, при видачі сертифікату, керується чинною класифікацією кодів ДКПП, яка не містить робіт з формулюванням " будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт." Просимо вилучити неправомірні умови з Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Замовником роботи, а саме: "будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)
Дата подання: 21 травня 2024 13:25
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:45
шановний Замовник! Умова п. 9.2.стосовно надання Сертифікату учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) , який підтверджує, що система екологічного управління учасника стосовно організації будівництва будівель, будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається скан оригіналу Атестату про акредитацію відповідного органу з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. Заперечуємо щодо умови "будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт", оскільки така умова є дискримінаційною для учасників, що підтверджено сталою практикою АМКУ з ідентичного питання.Також повідомляємо, що орган сертифікації, при видачі сертифікату, керується чинним класифікатором ДКПП, який не містить видів робіт з формулюванням "будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт". З огляду на викладене вище, просимо внести зміни в Оголошення та виключити неправомірну умову щодо деталізації видів робіт у сертифікаті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Замовником роботи, а саме: "будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)
Дата подання: 21 травня 2024 13:25
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:45
шановний Замовник! умовами п. 9.3. передбачено надання Сертифікату учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається скан оригіналу Атестату про акредитацію відповідного органу з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. Заперечуємо щодо такої умови та повідомляємо, що надмірна деталізація видів робіт, що вказана в Оголошенні стосовно цього сертифікату, є дискримінаційною для учасників, що підтверджується сталою практикою АМКУ з ідентичного питання. Також повідмляємо, що при видачі сертифікату, орган з сертифікації керується чинним Класифікатором ДКПП ,який не містить робіт з формулюванням "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій". Просимо внести зміни в Оголошення та виключити неправомірні дискримінаційні умови стосовно деталізації видів робіт у сертифікаті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Вами роботи, а саме: "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,I DT)
Дата подання: 21 травня 2024 13:27
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:46
шановний Замовник! умовами п .9.4. вимагається Сертифікат учасника на систему енергетичного менеджменту учасника ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,I DT), який підтверджує, що система енергетичного менеджменту учасника стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Додатково, у складі пропозиції надається Звіт з перевірки системи енергетичного менеджменту учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтажу металевих конструкцій та сертифікат внутрішнього аудитора по програмі енергетичного менеджменту виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який підтверджує, що працівник учасника склав іспит і може виконувати функції внутрішнього аудитора. Заперечуємо щодо деталізації робіт у сертифікаті , а саме "стосовно будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій", оскільки ця умова є дискримінаційною для учасників, що підтверджується сталою практикою АМКУ з ідентичних питань. Сертифікати з наведеним Замовником формулюванням не видаються, оскільки орган сертифікації, при видачі сертифікату, керується чинною класифікацією кодів ДКПП, яка не містить робіт з формулюванням "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій". Те саме стосується Звіту з перевірки системи енергетичного менеджменту учасника. Просимо вилучити неправомірні умови з Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Вами роботи, а саме: "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Відповідно, зазначена інформація відображається і в Звіті з перевірки системи енергетичного менеджменту учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 50001:2020. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)
Дата подання: 21 травня 2024 13:28
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:46
шановний Замовник ! умовами п.9.5. вимагається Сертифікат учасника на систему управління учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), який підтверджує, що система управління учасника щодо протидії корупції стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Додатково, у складі пропозиції надається Звіт з перевірки системи управління учасника щодо протидії корупції на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтажу металевих конструкцій та сертифікат внутрішнього аудитора по програмі система управління щодо протидії корупції виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який підтверджує, що працівник учасника склав іспит і може виконувати функції внутрішнього аудитора. Заперечуємо щодо деталізації робіт у сертифікаті , а саме "стосовно будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій", оскільки ця умова є дискримінаційною для учасників, що підтверджується сталою практикою АМКУ з ідентичних питань. Сертифікати з наведеним Замовником формулюванням не видаються, оскільки орган сертифікації, при видачі сертифікату, керується чинною класифікацією кодів ДКПП, яка не містить робіт з формулюванням "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій". Те саме стосується і Звіту з перевірки системи управління учасника щодо протидії корупції Просимо вилучити неправомірні умови з Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Вами роботи, а саме: "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Відповідно, зазначена інформація відображається і в Звіті з перевірки системи енергетичного менеджменту учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
щодо сертифікатів ISO
Дата подання: 22 травня 2024 17:48
Дата відповіді: 23 травня 2024 17:17
шановний Замовник! ми не заперечуємо щодо надання сертифікатів ISO, питання саме в деталізації видів робіт,яку ви прописали для цих сертифікатів. Умова надати сертифікат ISO цілком законна, а деталізація - ні. Саме деталізація по видах робіт є дискримінаційною умовою, що підтверджується рішеннями АМКУ. Просимо вилучити з ТД незаконні умови щодо окремих видів робіт, цілком достатньо зазначити лише сферу "будівництво".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вимога щодо надання Учасником сертифікатів ISO включена до оголошення з метою підтвердження можливостей Учасника якісно, безпечно та з дотриманням вимог чинного законодавства виконувати роботи, які є предметом саме даної закупівлі. Сфера "Будівництво", яку Ви пропонуєте як єдиний критерій, охоплює різноманітні напрямки, відповідно Учасник може виконувати роботи з будівництва автомобільних доріг, або гідроспоруд, які не мають жодного відношення до предмету цієї закупівлі. Саме тому, Замовником було визначено перелік робіт, які мають бути виконані під час виконання договору за результатами цієї закупівлі. Так, ті роботи, які визначались Вами як недоцільні у попередніх запитах: 1. Будівництво фундаментів – дані роботи передбачені Локальним кошторисом 02-01-03 на фундаменти, позиції 24-51 обсяги виконання робіт Додаток 2 до Оголошення.
2. Роботи на висоті – Локальний кошторис 02-01-07 на улаштування покрівлі, позиції 94, 96 (роботи при висоті будівлі до 25 м); Локальний кошторис 02-01-010 на зовнішнє оздоблення (позиція 136). 3. Підземні роботи - Локальний кошторис 02-01-011 на блискавкозахист (позиції 142, 143); Локальний кошторис 07-01-01 на Улаштування пандусу заїзду (позиція 166); Локальний кошторис 02-01-09 на електроосвітлення та підключення силового обладнання (позиція 113). Таким чином, вимоги оголошення щодо наявності в Учасника сертифікатів ISO, які містять роботи, що є предметом саме цієї закупівлі є повністю обґрунтованими, логічними та жодним чином не є дискримінаційними по відношенню до учасників спрощеної закупівлі.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 23 травня 2024 10:35
Дата відповіді: 23 травня 2024 17:17
Шановний замовник. Для якісного підрахунку вартості обсягів виконання робіт просимо надати інформацію щодо матеріалів : 1. В локальному кошторисі 02-01-06 на заповнення прорізів. В розділі 1. "Ворота" в п. 84 "Установлення дверних блоків у зовнішніх і внутрішніх прорізах кам'яних стін, площа прорізу до 3 м2" вкажіть які саме дверні блоки (металеві, дерев'ні чи металопластикові). 2. В локальному кошторисі 02-01-07 на улаштування покрівлі в п. 91 "Монтаж балок та прогонів до 24 м при висоті будівлі до 25 м /по залiзобетонних i кам'яних опорах/" які саме балки металеві чи залізобетонні. 3. В п. 93 "Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м /по залiзобетонних i кам'яних опорах/" яка товщина профільованого листа. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Щодо пункту 1 Вашого запиту - дверні блоки металеві; щодо пункту 2 Вашого запиту - балки металеві; щодо пункту 3 Вашого запиту - профільний лист Н60-850-07 згідно ДСТУ Б В.2.6-9.2008 (товщина профлиста 0,7мм).
Щодо технічного завдання
Дата подання: 23 травня 2024 11:10
Дата відповіді: 23 травня 2024 17:18
Шановний замовник. Просимо надати інформацію щодо матеріалів в "Локальному кошторисі 02-01-09 на електроосвітлення та підключення силового обладнання" в п. 118 "Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках і коробах, маса 1 м до 3 кг [при роботi на висотi понад 2 до 8 м] і п.119 " Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках і коробах, маса 1 м до 6 кг [при роботi на висотi понад 2 до 8 м] " який саме кабель, для більш точного підрахунку. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Кабель АВВГ 5х95.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" 51 675 569,76
UAH з ПДВ
51 675 569,76
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 травня 2024 09:29
Електронний підпис
30 травня 2024 09:29
Електронний підпис
29 травня 2024 19:07
7 згода персональні.pdf
29 травня 2024 19:07
1 страхова гарантія.rar
29 травня 2024 19:07
5 Виписка.pdf
29 травня 2024 19:07
23 звіт 37001.pdf
29 травня 2024 19:07
28 довідка техніка.pdf
29 травня 2024 19:07
29 підтвердження МТБ.pdf
29 травня 2024 19:07
36 лабораторія.rar
29 травня 2024 19:07
10 лист субпідрядник.pdf
29 травня 2024 19:07
17 сертифікат ISO 45001.pdf
29 травня 2024 19:07
9 будівельна ліцензія.pdf
29 травня 2024 19:07
16 сертифікат ISO 14001.pdf
29 травня 2024 19:07
35 кошторис.rar
29 травня 2024 19:07
20 звіт 50001.pdf
29 травня 2024 19:07
4 Статут нова редакція.pdf
29 травня 2024 19:07
6 Витяг платника ПДВ.pdf
29 травня 2024 19:07
15 сертифікат ISO 9001.pdf
29 травня 2024 19:07
32 форма пропозиція.pdf
29 травня 2024 19:07
30 фінансова звітність.pdf
29 травня 2024 19:07
1 страхова гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
#42766056
Переможець 51 675 569,76
UAH з ПДВ
06 червня 2024 12:53

Документи

06 червня 2024 12:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2024 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
#42766056
51 675 569,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2024 12:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 10:33
Додаткова угода № 2 від 26.12.2024 до договору № 393-кес від 11.06.2024 888.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 10:32
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2024 15:16
Додаткова угода № 1 від 11.06.2024 до договору № 393-кес від 11.06.2024 888.pdf зміни до договору
12 червня 2024 15:15
Електронний підпис укладений
11 червня 2024 13:59
Договір 393-КЕС 888 1.pdf укладений
11 червня 2024 13:58
Договір 393-КЕС 888 2.pdf укладений
11 червня 2024 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору № 393-кес від 11.06.2024 року (далі – Договір) про наступне: у зв’язку зі збільшенням фінансування на 2024 рік на суму 6 696 431,78 грн. (шість мільйонів шістсот дев’яносто шість тисяч чотириста тридцять одна грн. 78 коп.), по об’єкту: «Реконструкція *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***», уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1.Відповідно до п.п. 11.1. Договору, Сторони вирішили викласти п.п. 2.1. Договору у наступній редакції: «1.1. Загальна вартість виконаних робіт (ціна Договору) за цим Договором є твердою та становить 51 675 569,76 грн. (п'ятдесят один мільйон шістсот сімдесят п'ять тисяч п'ятсот шістдесят дев'ять грн. сімдесят шість коп.), у тому числі ПДВ 20% - 8 612 594, 96 грн., з них: за рахунок бюджетних асигнувань на 2024 рік: 7 196 431,78 грн. (сім мільйонів сто дев’яносто шість тисяч чотириста тридцять одна грн. 78 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1 199 405,30 грн.; при наявності бюджетних асигнувань на 2025 рік: 44 479 137,98 грн. (сорок чотири мільйони чотириста сімдесят дев’ять тисяч сто тридцять сім грн. 98 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 7 413 189,67 грн. Формування вартості договірної ціни здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва». 2. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін. 4. У всьому іншому, що не передбачено Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору. 5. Додаткову угоду складено українською мовою в 2 (двох) автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу - по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 393-кес
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали дану Додаткову угоду до Договору № 393-кес від 11.06.2024 року (далі – Договір) про наступне: у зв’язку зі збільшенням фінансування на 2024 рік на суму 16 120 773,03 грн. (Шістнадцять мільйонів сто двадцять тисяч сімсот сімдесят три грн. 03 коп.), по об’єкту: «Реконструкція *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***»: 1. Збільшити бюджетні зобов’язання на 2024 рік на 16 120 773,03 грн., відповідно до п.п. 11.1. п. 11 Договору, Сторони вирішили викласти п.п. 2.1. п. 2 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість виконаних робіт (ціна Договору) за цим Договором є твердою та становить 51 675 569,76 грн. (п'ятдесят один мільйон шістсот сімдесят п'ять тисяч п'ятсот шістдесят дев'ять грн. сімдесят шість коп.), у тому числі ПДВ 20% - 8 612 594, 96 грн., з них: за рахунок бюджетних асигнувань на 2024 рік: 23 317 204,81 грн. (двадцять три мільйони триста сімнадцять тисяч двісті чотири грн. 81 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 3 886 200,80 грн.; при наявності бюджетних асигнувань на 2025 рік: 28 358 364,95 грн. (двадцять вісім мільйонів триста п'ятдесят вісім тисяч триста шістдесят чотири грн. 95 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 4 726 394,16 грн. Формування вартості договірної ціни здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва». 2. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін. 4. У всьому іншому, що не передбачено Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору. 5. Додаткову угоду складено українською мовою в 2 (двох) автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу - по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 393-кес
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML